Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kattenbeld
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-09 16:34
Hier nog een aanbieding maar dan met Top Gear magazine: https://topgear.nl/abonne...ar-met-f1-2020-pre-order/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• schumi1986
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 01:03
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZAYHD10lImpEtuQzKAm2ae6dcS4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xrvc0HI5USP1CSKw4dMXqT4o.jpg?f=fotoalbum_large

😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 13-09 18:07

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Heb de afgelopen drie edities aangeschaft... Maar moet zeggen dat die jaarlijkse aanschaf me toch wel een beetje tegen begint te staan qua prijs. Zou ze sieren als ze wat korting geven aan trouwe klanten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:12

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijder die foto :P.... Op welke pagina van de f1 kom je uit als je die QR scant?
MikeyMan schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:33:
Heb de afgelopen drie edities aangeschaft... Maar moet zeggen dat die jaarlijkse aanschaf me toch wel een beetje tegen begint te staan qua prijs. Zou ze sieren als ze wat korting geven aan trouwe klanten.
Ik meen toch ergens gelezen te hebben dat je een korting krijgt als je de 2019 versie hebt. Volgens mij zou je via de F1 2019 game de game kunnen kopen met een korting van 10% ofzo? Kan dit zelf niet checken aangezien ik 19 niet heb. Al zal het niet veel schelen via psn aangezien daar de games meestal duurder zijn dan elders

[ Voor 42% gewijzigd door Oxigeon op 07-07-2020 14:35 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Oxigeon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:33:
[...]

Verwijder die foto :P.... Op welke pagina van de f1 kom je uit als je die QR scant?
Op de website van F1.com waar je de code naast de qr code kunt invullen om zo te controlleren of het ook echt een officially licend f1 product is :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
Zijn er mensen die de game met een PS4 controller spelen?
En zo ja is dit de moeite waard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Smok3yNL schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 15:06:
Zijn er mensen die de game met een PS4 controller spelen?
En zo ja is dit de moeite waard?
Ik heb altijd met een controller gespeeld. Is dit de moeite waard?? Ja..

Zou ik liever een stuur hebben?? Ja

De beleving met een stuur is 100 malen beter dan dat je met een controller aan het rijden bent. Ook ben ik er van overtuigd dat ik met een stuur betere tijden zou kunnen rijden dan met een controller.

EDIT: Wanneer ik in 19 (jaja, die heb ik eens een weekendje gratis gespeeld) een multiplayer race startte dus zonder enige oefening gewoon koud het circuit op kon ik met een controller als we met 15 man in een server zaten ongeveer tussen de posities 5-10 eindigen.

Wanneer ik de game volledig in het bezit zou hebben zou ik denk ik met de controller ergens tussen de 3-10 eindigen met misschien af en toe wel een overwinning tussendoor.

[ Voor 29% gewijzigd door Oxigeon op 07-07-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 21:06
Zijn er al mensen die hem hebben ja? Ik heb hem gepreorderd en krijg hem pas de 10e via Bol.com.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13-09 18:52
Rivanov schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:08:
Hoe speelt het op Xbox One X i.c.m. controller?
Het is prima te doen,als ik geen zin heb om mijn stuur tevoorschijn te halen is het een prima alternatief wat mij betreft.
Ik speel met een elite v2 controller btw.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SubSun
  • Niet online
Oxigeon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 14:04:
[...]

Seventy editie is toch de standaard editite? Schumacher edite is de deluxe versie

[...]
Ja, dat dacht ik ook.. vandaar de verwarring.

Ik kijk voor pc games altijd op Allkeyshop en hier wordt onderscheid gemaakt tussen Standard, Seventy en de Schumacher editions. Zie via de site van Codemasters ook alleen de Seventy en Schumacher.

Overigens heb ik al een refund gekregen en nu alsnog de Seventy edition besteld.

//Heb trouwens niet uitgezocht wat nu het verschil is..

[ Voor 6% gewijzigd door SubSun op 07-07-2020 17:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04:13
De meerpijs van de shumi editie was het weer helemaal waard. Gisteren zeker een uur 1e gestaan op Zandvoort met de F2004 :+ (hadden pas 250 mensen gereden ofzo). Kijken of ik het vanavond nog een keer kan,maar de aliens gaan mijn feestje vast weer verzieken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tiekstra
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 29-07 23:57
Ik heb mijn PS4 normaal op Nederlands staan, dat is vaak geen probleem omdat je in spellen vaak de taal wel kunt wijzigen. Dat kan hier blijkbaar niet. Maar man, ik weet niet wie Codemasters heeft gevraagd om te vertalen, maar wat ontzettend slecht is dat gedaan zeg. Voorbeeldje: de hard tyre heet in het Nederlands: Moeilijk. Tenenkrommend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piiggy
  • Registratie: April 2019
  • Niet online
Hier lag ie net lekker op de mat bij thuiskomst.
Alleen dan weer zoooooooooo jammer dat ik 70 minuten moet wachten tot de laatste update is gedownload op de PS4...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Ik was net een team aan het opzetten in de myteam mode, zie ik tot mijn verbazing Antoine Hubert staan tussen de coureurs die je als 2e rijder kan kiezen. 8)7 .
Dat is toch wel heel erg slordig, ik kan me tenminste niet voorstellen dat het als eerbetoon is gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
skreppiedoe schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:33:
Ik was net een team aan het opzetten in de myteam mode, zie ik tot mijn verbazing Antoine Hubert staan tussen de coureurs die je als 2e rijder kan kiezen. 8)7 .
Dat is toch wel heel erg slordig, ik kan me tenminste niet voorstellen dat het als eerbetoon is gedaan.
Zoals ik het begreep is dat wel degelijk als eerbetoon gedaan....

Zie uitspraak van Codemasters Formula 1 game director Lee Mather:

“The inclusion of both Anthoine Hubert and Juan Manuel Correa was not taken lightly,” he said. “The decision to include both drivers in F1 2020 wasn’t made in isolation, all parties relating to the two drivers were consulted, and it was agreed that this was the right thing to do.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22:27
piiggy schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:31:
Hier lag ie net lekker op de mat bij thuiskomst.
Alleen dan weer zoooooooooo jammer dat ik 70 minuten moet wachten tot de laatste update is gedownload op de PS4...
Voordeel van kunnen pre-loaden op Steam O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

Meer mensen die het geluid van de filmpjes erg zacht vinden? Bij de eerste keer opstarten dacht ik echt dat er wat met mijn installatie was.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
Sir_Lion schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:51:
[...]

Voordeel van kunnen pre-loaden op Steam O-)
Ik had idd de vrouw moeten vragen om vanmiddag vast het schijfje in de playstation te stoppen, had ie ook vast kunnen laden. Maar goed, iets met de vrouw principieel buiten de mancave willen houden.. Nu dus op de blaren zitten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Tiekstra schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:30:
Ik heb mijn PS4 normaal op Nederlands staan, dat is vaak geen probleem omdat je in spellen vaak de taal wel kunt wijzigen. Dat kan hier blijkbaar niet. Maar man, ik weet niet wie Codemasters heeft gevraagd om te vertalen, maar wat ontzettend slecht is dat gedaan zeg. Voorbeeldje: de hard tyre heet in het Nederlands: Moeilijk. Tenenkrommend...
Dat had ik ook al in verschillende reviews gelezen. Ha er toch wel vanuit dat dit gepatcht gaat worden want dit is natuurlijk een vertaling die echt nergens op slaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
piiggy schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:42:
[...]

Zoals ik het begreep is dat wel degelijk als eerbetoon gedaan....

Zie uitspraak van Codemasters Formula 1 game director Lee Mather:

“The inclusion of both Anthoine Hubert and Juan Manuel Correa was not taken lightly,” he said. “The decision to include both drivers in F1 2020 wasn’t made in isolation, all parties relating to the two drivers were consulted, and it was agreed that this was the right thing to do.”
Oke duidelijk,dat wist ik niet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZuidJ
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 18:02
Als ik time trial gespeeld heb(Xbox one) kom ik daarna niet meer in het hoofdmenu. Hij blijft hangen in het laadscherm na het overzicht van de rondetijden. Zijn er meer mensen die hier last van hebben? Ik moet nu steeds de game opnieuw opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thom2289
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-09 16:45
Laadtijden op de PS4 zijn wel ergerlijk zeg. Even een race opnieuw beginnen kost je bijna een minuut 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Iemand al livery updates gezien? Hier op Xbox nog niks voorbij zien komen maar zag een YouTuber al wel met de nieuwe Williams livery.
Zou wel heel snel zijn voor een mod.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mandera
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 13-09 12:56
Vanavond voor het eerst de Schumi versie aan op de PC. Toch een behoorlijk verschil als je van Assetto Corsa komt. Volgens mij moet ik nog een hoop sleutelen aan de settings van mijn G29. Want nu is het net een playmobil waarmee ik in de rondte stuur op de baan. Stuur geeft amper feedback en moet hem zowat de klok rond draaien om een scherpe bocht te maken.

Maar My Team is wel leuk so far!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stormbreaker
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 12-09 11:45
Als ik mijn master paper heb ingeleverd ga ik echt beginnen, vanmiddag even gekeken het voelde na de FF wat meer te hebben ingesteld best aardig aan.

i7-8700 - Gigabyte WindForce RTX 2070 8 GB - Corsair LPX Vengeance 32 GB 2666 Mhz - Aorus B360

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
Eerste F1 game die ik heb gekocht sinds F1 2002, zal dus wel even wennen worden :-D

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Homeland schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 23:23:
Eerste F1 game die ik heb gekocht sinds F1 2002, zal dus wel even wennen worden :-D
Mwa, Raikkonen zit er nog in, dus valt het wel mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milan1NL
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12-09 23:43
Mandera schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 20:37:
Vanavond voor het eerst de Schumi versie aan op de PC. Toch een behoorlijk verschil als je van Assetto Corsa komt. Volgens mij moet ik nog een hoop sleutelen aan de settings van mijn G29. Want nu is het net een playmobil waarmee ik in de rondte stuur op de baan. Stuur geeft amper feedback en moet hem zowat de klok rond draaien om een scherpe bocht te maken.

Maar My Team is wel leuk so far!
Stuur graden op 360 zetten.

AMD Ryzen 7 9700X | MSI GeForce RTX 3060 VENTUS 2X 12G OC (in 2026 upgraden) | Patriot Memory Viper Venom 2x16GB 6000Mhz | Corsair Force MP600 PRO LPX 2TB M.2 | Gigabyte GP-UD850GM PG5 V2.0 PSU | Gigabyte X870 EAGLE WIFI7 | Windows 11 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjcmulder
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 12-09 15:55
Ik heb gisteravond op de Xbox gespeeld en volgens mij zag ik Latifi nog bij de F2 staan.
Naar mijn beste weten rijdt hij het 2020 seizoen in de F1....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
  • Laatst online: 01-09 08:48
Ik hoop eigenlijk dat ze nog een update uitrollen om alleen het commentaar van Olav Mol aan te zetten maar de teksten en alle andere filmpjes in het Engels.
Ik vond de teksten ingame en de intervieuws ingame in het nederlands redelijk matig haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 00:20
Dacht, Yessss maar dan toch nog 2 dagen wachten...

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/oBAsAzcZbcSqmRoh9BehnNUWog8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JRVjTMfIsSMVJRWoCe1btIkO.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
jjcmulder schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:06:
Ik heb gisteravond op de Xbox gespeeld en volgens mij zag ik Latifi nog bij de F2 staan.
Heb je de carriere gespeeld?
daar begin je in de F2.
Waarschijnlijk heb je de careermodus opgestart in de F2, waarna je doorstroomt naar F1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Swaxie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:21:
[...]

Heb je de carriere gespeeld?
daar begin je in de F2.
Waarschijnlijk heb je de careermodus opgestart in de F2, waarna je doorstroomt naar F1.
Volgensmij komt dat doordat het F2 kampioenschap het seizoen van vorig jaar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
schumi1986 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:25:
[...]

Volgensmij komt dat doordat het F2 kampioenschap het seizoen van vorig jaar is.
En dat komt weer omdat dat in de careermode de voorloper is van de Officiele 2020 career.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• schumi1986
Swaxie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 11:03:
[...]

En dat komt weer omdat dat in de careermode de voorloper is van de Officiele 2020 career.
Ik kan mij vergissen maar volgensmij zat in F1 2019 exact hetzelfde seizoen als nu in F1 2020, het F2 2019 seizoen dus.

Dus bij f1 2019 stroomde een coureur van een F2 2019 seizoen door naar een f1 2019 seizoen ;)

Zal mij niet verbazen als het F2 2020 kampioenschap nog wordt toegevoegd met een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
schumi1986 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:31:
[...]

Ik kan mij vergissen maar volgensmij zat in F1 2019 exact hetzelfde seizoen als nu in F1 2020, het F2 2019 seizoen dus.

Dus bij f1 2019 stroomde een coureur van een F2 2019 seizoen door naar een f1 2019 seizoen ;)

Zal mij niet verbazen als het F2 2020 kampioenschap nog wordt toegevoegd met een update.
Als ik een nieuwe career starte in 2019. dan kreeg je volgens mij het F2 seizoen van 2018 waarna je na 3 races doorstroomde de F1 in.

Hoe het met volledige F2 seizoenen zat weet ik niet eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Swaxie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 12:36:
[...]

Als ik een nieuwe career starte in 2019. dan kreeg je volgens mij het F2 seizoen van 2018 waarna je na 3 races doorstroomde de F1 in.

Hoe het met volledige F2 seizoenen zat weet ik niet eerlijk gezegd.
En dat komt dan weer omdat het F2 2019 seizoen later pas was toegevoegd volgensmij.

Ik zou het even moeten nakijken maar volgensmij start je nu je F2 carrière in het 2019 seizoen in f1 2019

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
Codemasters heeft aangekondigd dat het F2 2020-seizoen later als gratis update toegevoegd wordt aan de game, net zoals dat vorig jaar gebeurde. In de career mode begin je in feite in het F2 2019-seizoen, net zoals je in F1 2019 in feite in 2018 begon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Folkert1985
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 10-09 20:37
Oxigeon schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:54:
[...]

Dat had ik ook al in verschillende reviews gelezen. Ha er toch wel vanuit dat dit gepatcht gaat worden want dit is natuurlijk een vertaling die echt nergens op slaat
Wil dat ook wel heel graag, Olav Mol uitzetten is voor mij echt een must en die Nederlandse vertalingen...zucht...waar Olav Mol "Bas" zegt staat er in de vertaling "Ant", de Engelse commentator. Daarnaast zijn alle dingen volgens mij machinaal vertaald en daarna slecht ingesproken door Olav.

Weet iemand of het helpt om de systeemtaal van m'n Xbox op Engels te zetten?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• piiggy
  • Niet online
Nog irritanter dan slecht ingesproken: Bij mij begint Olav maar de helft van de tijd met praten. Bij het ene weekend praat ie alleen rondom de race, het andere weekend weer alleen rondom de kwalificatie...

Om over de ondertiteling nog maar te zwijgen...

Hoop dat ze dat kunnen patchen o.i.d., heb geen behoefte om de systeemtaal aan te moeten passen om het voor elkaar te krijgen. Hoort wat mij betreft gewoon een optie te zijn binnen de game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Net Zandvoort afgerond. Phoe, best lastig baantje op de pad. Vooral op de softs had ik veel last van oververhitting op de band linksvoor, maar op de Hard tyres kwam ik best wel los met vrij consistente tijden (delta van 0.5s voor de meeste rondes), dus dat was wel heel lekker.

Dus nu heb ik beide nieuwe banen gehad en ik vond het toch vrij krappe baantjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Gisteren ook toch maar aangeschaft. Merk nog niet heel veel verschil in handling met F1 2019, maar nog weinig ronden gereden. Zandvoort natuurlijk in veel andere sims wel gereden, maar toch even wennen. na 15 ronden op 1:10, dus daar moet nog wel e.e.a. vanaf.

Wel apart dat je toch wel fors moet spelen met rembalans en diff om een beetje rond te kunnen komen. Begin altijd met een paar rondjes standaard setting om te wennen, maar met 50%/50% reed ik eerstvolgende ronde al anderhalve seconde van de tijd af.

Ook even zelf een team samengesteld, en dat ding rijdt toch echt wel als een hondenhok zeg ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik merkte in 2019 dat als ik vol gas door Eau Rouge pleur in een spin terecht kom. Zal misschien wel met de settings ofzo te maken hebben. Toch maar eens kijken of ik daar iets voor kan verzinnen dat me dat niet meer gebeurd.

Is het mogelijk om offline wat setups voor wagens te maken en deze dan online te gebruiken of is dit niet mogelijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Swaxie
Oxigeon schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:28:
Ik merkte in 2019 dat als ik vol gas door Eau Rouge pleur in een spin terecht kom. Zal misschien wel met de settings ofzo te maken hebben. Toch maar eens kijken of ik daar iets voor kan verzinnen dat me dat niet meer gebeurd.

Is het mogelijk om offline wat setups voor wagens te maken en deze dan online te gebruiken of is dit niet mogelijk?
Andere jaren kon je gewoon setups maken en deze opslaan. je moet ze alleen elke race even laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Swaxie schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:30:
[...]

Andere jaren kon je gewoon setups maken en deze opslaan. je moet ze alleen elke race even laden.
Nice, ik heb zoiets elk jaar met de standaard settings gereden.
MikeyMan schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:26:
Gisteren ook toch maar aangeschaft. Merk nog niet heel veel verschil in handling met F1 2019, maar nog weinig ronden gereden. Zandvoort natuurlijk in veel andere sims wel gereden, maar toch even wennen. na 15 ronden op 1:10, dus daar moet nog wel e.e.a. vanaf.

Wel apart dat je toch wel fors moet spelen met rembalans en diff om een beetje rond te kunnen komen. Begin altijd met een paar rondjes standaard setting om te wennen, maar met 50%/50% reed ik eerstvolgende ronde al anderhalve seconde van de tijd af.

Ook even zelf een team samengesteld, en dat ding rijdt toch echt wel als een hondenhok zeg ;)
Holymoly. Hoe kun je 1.5 sec sneller worden door alleen de rembalans te wijzigen. Je vraagt je toch af hoe je daar zoveel sneller door kan worden... Of kun je dan bijvoorbeeld later remmen?

[ Voor 61% gewijzigd door Oxigeon op 08-07-2020 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Oxigeon schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:30:
[...]

Nice, ik heb zoiets elk jaar met de standaard settings gereden.

[...]

Holymoly. Hoe kun je 1.5 sec sneller worden door alleen de rembalans te wijzigen. Je vraagt je toch af hoe je daar zoveel sneller door kan worden... Of kun je dan bijvoorbeeld later remmen?
Zit nog een beetje in de learning curve he... :)

Maar was de combinatie diff en rembalans. Zeker op zandvoort zitten er een paar bochten in waar je over een ronde baat hebt bij een losse achterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
MikeyMan schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:33:
[...]

Zit nog een beetje in de learning curve he... :)

Maar was de combinatie diff en rembalans. Zeker op zandvoort zitten er een paar bochten in waar je over een ronde baat hebt bij een losse achterkant.
Staat er ergens een goede uitleg online hoe je daar mee om moet gaan? Ik pas namelijk nooit wat aan aan die twee dingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 08:39
jjcmulder schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 10:06:
Heb je een seizoen F2 gereden in de carreer? Want daar rijdt je nog tegen het 2019 veld.

Je kan trouwens Hubert ook als teamgenoot nemen in mycarreer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

sjaool schreef op dinsdag 7 juli 2020 @ 18:52:
Meer mensen die het geluid van de filmpjes erg zacht vinden? Bij de eerste keer opstarten dacht ik echt dat er wat met mijn installatie was.
Even mijzelf quoten. Echt niemand die vind dat het geluid van de game in verhouding met andere games erg zacht vindt? En dan vooral van de video's in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Mooi spel, heb hem vanochtend gekocht voor 42 euro en bevalt tot nu toe goed. Loopt lekker op de Xbox One! Wel zijn er nog wat weinig mensen online, maar dat zal na de 10e wel veranderen wanneer meer mensen hem kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjcmulder
stijn014 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:51:
[...]

Heb je een seizoen F2 gereden in de carreer? Want daar rijdt je nog tegen het 2019 veld.

Je kan trouwens Hubert ook als teamgenoot nemen in mycarreer
Ja, het is inderdaad 2019 waar je (nog) in rijdt in de F2 van de F1 2020 Game.
Dat schoot mij later te binnen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunri5e
Zijn er trouwens al ergens goede settings te vinden voor de G29 op de PS4 voor dit spel? Is zijn die identiek aan 2019?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jjcmulder
sjaool schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 15:52:
[...]

Even mijzelf quoten. Echt niemand die vind dat het geluid van de game in verhouding met andere games erg zacht vindt? En dan vooral van de video's in de game.
Het viel mij vooral op dat ik de installatie fors harder moest zetten t.o.v. bijvoorbeeld Netflix of TV via de Xbox.
Niet alleen binnen de filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Gisteren begonnen met My Team, leuke modus maar wel jammer dat er weinig begeleiding is qua instellen van de AI, die kwam bij mij op 20% te staan waardoor ik die in de eerste trainingen dus compleet eruit reed met mijn brakke auto.

Zou beter zijn als ze je bijv. paar rondjes laten rijden en op basis van die tijden de AI aanpassen. Nu zelf maar even op 55 gezet en dan met stapjes van 10 omhoog per sessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-09 18:53

Tortelli

mixing gas and haulin ass

Gister even zitten prutsen met de game, had niet veel tijd. Zandvoort is wel even wennen (laatste tijd niet veel games gespeeld waar hij in zit, F1 auto is natuurlijk ook veel sneller waardoor je bepaalde delen veel harder door kunt dan je gewend bent).

Had overigens het idee dat de laatste Nvidia drivers downloads: GeForce Game Ready Driver 451.48 WHQL het minder goed lijken te doen dan mijn vorige downloads: GeForce Game Ready Driver 446.14 WHQL dacht ik, kan ook 445 zijn geweest :D.

Op 446.16 haalde ik deze score: 128 fps gemiddeld
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NGNbJprNIPpoueLxlQ0c9VPMX-Q=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UXaP4n7jpHHZAiCUhmGqxM97.jpg?f=fotoalbum_small

451 ook getest maar blijkbaar wat aangepast waardoor ik de settings niet op Ultra hoog had blijkbaar; 102 fps gemiddeld
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/iJMC70E6BvghE_svUd0dk1rITWQ=/100x75/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1gz21G6ppAdi6tGWd7D1krMs.jpg?f=fotoalbum_small
Zal hem vanavond eens terug zetten naar ultra hoog om een eerlijk vergelijk te kunnen maken.

[ Voor 45% gewijzigd door Tortelli op 08-07-2020 16:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Gisteren ontvangen voor de X1X, speelt weer lekker. Niet zoveel verschil met 2019, maar ja als je F1 fan bent koop je toch..

Nu stilaan wat oefenen, carrière starten en stelselmatig assists afbouwen.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pukiq
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 26-08-2021
Toen ik het spel opstartte voor het eerst was alles in Nederlands. Stemmen en tekst. In de game zelf (ps4) geen optie om dit te veranderen. Dus ik moest mijn ps4 in Engels zetten om het spel in Engels te krijgen. Beetje apart.
(De Nederlandse tekst is enorm slecht vertaald. (de Hard tyre heet in de game Moeilijke band....)
Ook de Nederlandse stemmen zijn ontzettend slecht ingesproken. Schandalig.

Toch wel heel wat nieuwe toevoegingen dit jaar. (manager mode)
Leuk bedacht.
Vind de MTX wel schandalig voor een game dat al aardig geprijsd is. (Lijkt erop dat Codemasters een beetje de EA/2K kant opgaat met ingame aankopen)

Nu al veel meer liveries en helmen weggehaald uit de basis game (elk jaar meer en meer) . Maak mij nu al zorgen over de volgende editie. Helemaal een ding is dat het nu niet eens werkt. (servers voor in game aankopen is offline)

De game zelf speelt wel lekker. Moet er wel weer een beetje inkomen. De AI lijkt ook verbeterd, maakt ook echt fouten nu.
Visueel lijkt het wat gedowngraded? (ps4 slim hier met hdr aan)

Codemasters kennende gaat ze rustig verder met verbeteren van de game over het jaar met patches. (meestal vrij snel ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Homeland schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:09:
Gisteren begonnen met My Team, leuke modus maar wel jammer dat er weinig begeleiding is qua instellen van de AI, die kwam bij mij op 20% te staan waardoor ik die in de eerste trainingen dus compleet eruit reed met mijn brakke auto.

Zou beter zijn als ze je bijv. paar rondjes laten rijden en op basis van die tijden de AI aanpassen. Nu zelf maar even op 55 gezet en dan met stapjes van 10 omhoog per sessie.
Ja dat zou wel handig zijn ja, maar je kan natuurlijk ook eerste een losse race rijden om daar achter te komen. Heb de AI op 95 of 97% (1 tikje onder Legend) gezet en in de eerste practice zat ik nog 4 seconden achter Latifi :+

2e practice op 2 seconden en dat is wel een beetje waar ik wil zitten. Als beginnend team moet je achteraan beginnen vind ik en als de ontwikkelingen net zo snel gaan als in de career mode van 2019 rij ik halverwege het seizoen toch vooraan mee. Hopelijk hebben ze dit jaar de ontwikkelingen iets minder sterk gemaakt, want ik doe er liever meerdere seizoenen over om met de top mee te rijden.

Maar daar zal ik wel een uitzondering in zijn :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
ik had net een race weekend in china (my team ) ik starte op de inters in kwalificatie en na 2 rondes op inters werd het weer binnen enkele minuten beter, ik terug de pits in en even die minuten afgewacht op beter weer, uiteindelijk was het bewolkt en ben ik op Mediums de baan op gegaan , hier een zeer snelle tijd neer gezet en uiteindelijk kon de race gestart worden , gestart op mediums en uiteindelijk de pits in in ronde 9 voor softs , in ronde 13 kreeg ik een warning voor diskwalificatie , en in ronde 14 kwam de DQ met als rede : Gediskwalificeerd voor sessie veplichte bandencompounds-niet gebruikt .

welke regel is dit en wat deed ik dan fout ? jeff zei ook niks dat ik moest pitten voor andere banden of iets in die richting , heb me gewoon aan de standaard tacktiek gehouden zoals jeff aanraad

psn: taker-mart

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Darks schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:19:
Gisteren ontvangen voor de X1X, speelt weer lekker. Niet zoveel verschil met 2019, maar ja als je F1 fan bent koop je toch..

Nu stilaan wat oefenen, carrière starten en stelselmatig assists afbouwen.
Ik heb de game vooral voor Zandvoort en de split screen mode gekocht.

Ook ben ik blij dat ik niet de enige ben die het geluid wel erg zacht vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Nu online
taker1987 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 16:58:
ik had net een race weekend in china (my team ) ik starte op de inters in kwalificatie en na 2 rondes op inters werd het weer binnen enkele minuten beter, ik terug de pits in en even die minuten afgewacht op beter weer, uiteindelijk was het bewolkt en ben ik op Mediums de baan op gegaan , hier een zeer snelle tijd neer gezet en uiteindelijk kon de race gestart worden , gestart op mediums en uiteindelijk de pits in in ronde 9 voor softs , in ronde 13 kreeg ik een warning voor diskwalificatie , en in ronde 14 kwam de DQ met als rede : Gediskwalificeerd voor sessie veplichte bandencompounds-niet gebruikt .

welke regel is dit en wat deed ik dan fout ? jeff zei ook niks dat ik moest pitten voor andere banden of iets in die richting , heb me gewoon aan de standaard tacktiek gehouden zoals jeff aanraad
Dat is een bekende bug. Op andere bekende fora zijn daar meerdere topics over. Is wel ernstig en ik hoop dat het met de day 1 patch van 10 juli (als die komt) wordt opgelost.

Ik heb wat het gevoel dat de schumacher versie een halve beta test is. Meer betalen en tegen serieuze bugs aanlopen... Ik koop pas na de volgende patch in ieder geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Ik zit de laatste dagen streams / vids op youtube te kijken van de gameplay, maar twijfel al een paar dagen over de ingame kwaliteit. Heb gevoel dat het een downgrade is van F1 2019, kan iemand dit bevestigingen?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cE1Wl5tDp6-YwMsgYkp5KECWa_I=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZTFBx62BlQBCnyfR2H7SLQLR.jpg?f=fotoalbum_large
Bijvoorbeeld hier lijkt het stuk natuur in de verte veel mooier in F1 2019 dan in F1 2020, zelfs de auto's heeft in F1 2020 minder strakke randen.

Hoop dat ik het mis heb :)

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Playa del C. schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:13:
[...]

Dat is een bekende bug. Op andere bekende fora zijn daar meerdere topics over. Is wel ernstig en ik hoop dat het met de day 1 patch van 10 juli (als die komt) wordt opgelost.

Ik heb wat het gevoel dat de schumacher versie een halve beta test is. Meer betalen en tegen serieuze bugs aanlopen... Ik koop pas na de volgende patch in ieder geval.
Nou dat zou wel heel positief zijn, want in 2109 zaten ook na 2 maanden nog serieuze bugs. Zal mij de eerste weken vooral bezighouden met timetrials dus ik zie het wel wanneer dit spel redelijk bugvrij is. Vermaak mij er goed mee in ieder geval.

@G_Dragon Over welke versie heb je het nu? Op de pc in ieder geval niet opgemerkt tot nu toe, maar ik ga dan ook niet zover om de versies naast elkaar te houden. Op de huidige consoles zou ik het mij kunnen voorstellen. Misschien hadden ze wat rekenkracht nodig voor bepaalde physics of iets dergelijks.

[ Voor 17% gewijzigd door Beakzz op 08-07-2020 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:30

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Beakzz schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:31:
[...]

Nou dat zou wel heel positief zijn, want in 2109 zaten ook na 2 maanden nog serieuze bugs. Zal mij de eerste weken vooral bezighouden met timetrials dus ik zie het wel wanneer dit spel redelijk bugvrij is. Vermaak mij er goed mee in ieder geval.

@G_Dragon Over welke versie heb je het nu? Op de pc in ieder geval niet opgemerkt tot nu toe, maar ik ga dan ook niet zover om de versies naast elkaar te houden. Op de huidige consoles zou ik het mij kunnen voorstellen. Misschien hadden ze wat rekenkracht nodig voor bepaalde physics of iets dergelijks.
Ik heb het over het algemeen, speel zelf op de Xbox one X en daar ziet F1 2019 er echt onwijs goed uit. Hoopte dat ze F1 2020 naar nog hoger niveau zouden tillen, maar als ik die laatste video op youtube bekeek is de kwaliteit lager of hetzelfde :). Niks mis mee, maar was benieuwd of dit ook daadwerkelijk zo is.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• taker1987
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 11:49
[...]

dus toch een bug ?

ik dacht een regel wat ik niet ken ofzo 8)7

psn: taker-mart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
taker1987 schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:58:
[...]

dus toch een bug ?

ik dacht een regel wat ik niet ken ofzo 8)7
Is echt een bug inderdaad. Je moet in een race twee verschillende bandentypes gebruiken, zoals jij vast weet. Als je de standaard strategie gebruikt, dan gaat dat vanzelf. Tot zover prima, maar het spel zelf registreert het ergens fout en denkt dat je nog maar één type hebt gebruikt.
Schijnt dat je de bug kan voorkomen door handmatig bij de pitstop even de banden heen en weer te switchen in het pitmenu. Heb het spel nog niet, dus kan verder niet in details gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Regen ziet er wel slecht uit, druppels liggen stil op je auto en water op de "lens" loopt gewoon langzaam naar beneden alsof het een raam is en zacht regent. Mist compleet gevoel van snelheid in de regen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Nu online
Sinds F1 2019 klinkt het spel echt ruk. Alles klinkt zo gedempt. Ik moet het volume best omhoog gooien om het goed te laten klinken en dat terwijl ik echt wel beschik over capabele hardware (Sound BlasterX AE-5 + Edifier S2000MkIII).

Andere games klinken perfect.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:46

Wom

Moet zeggen dat ik nog geen tijd heb gehad om naar de graphics te kijken. Nog moeite genoeg om de ideale lijn te volgen :+

Knijp mijn controller zowat tot moes.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

[...]

Ik kreeg bij de installatie op mijn Xbox One X meteen een patch van 19.8GB voor de kiezen en dat voor een game van 45GB.

Je kunt dan wel wachten met kopen maar de schijf blijft hetzelfde en de Schumacher editie is sowieso een DLC die je als code bij de game krijgt. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
sjaool schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 21:50:
[...]

Ik kreeg bij de installatie op mijn Xbox One X meteen een patch van 19.8GB voor de kiezen en dat voor een game van 45GB.

Je kunt dan wel wachten met kopen maar de schijf blijft hetzelfde en de Schumacher editie is sowieso een DLC die je als code bij de game krijgt. ;)
Ik koop de steam download ;) Ik wacht tot 10 dec. voor de reguliere versie. Heb geen behoefte aan de inhoud van de twee pre-order edities. Gaat maar om drie dagen.
Er was dus al een day 1 patch (voor xbox1)? Ik weet ook niet zeker of er vrijdag een patch komt. Ik koop het dan toch en zie het wel. Zoals de meesten eerst maar eens wat starten en oefenen. Bugs zijn dan niet erg. Een career starten wacht ik wel even mee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Er is ook VorpX VR voor F1 2020 ondertussen. Schijnt goed te werken. Heb zelf de Rift CV1 nog liggen, wie weet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chicolini
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 28-07 19:28
Weet iemand of de AI van de coureurs (en evt ook van de auto's) gaandeweg het echte seizoen wordt aangepast adhv de prestaties in de echte wereld? Werd dit in voorgaande edities bijvoorbeeld gedaan? Ik heb het spel (nog) niet maar ik kan mij zo voorstellen dat dit is gebaseerd op seizoen 2019 en de verhoudingen lijken vooralsnog in 2020 toch wel iets anders te liggen (denk aan een tegenvallend Ferrari en een verbeterd Racing Point).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wom

Wom

Chicolini schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 15:06:
Weet iemand of de AI van de coureurs (en evt ook van de auto's) gaandeweg het echte seizoen wordt aangepast adhv de prestaties in de echte wereld? Werd dit in voorgaande edities bijvoorbeeld gedaan? Ik heb het spel (nog) niet maar ik kan mij zo voorstellen dat dit is gebaseerd op seizoen 2019 en de verhoudingen lijken vooralsnog in 2020 toch wel iets anders te liggen (denk aan een tegenvallend Ferrari en een verbeterd Racing Point).
Is al gebeurd. Heb een eerste patch ontvangen waarbij de sterktes al aangepast zijn. Je krijgt de vraag of je bestaande savegames wilt aanpassen of de niveaus daarin hetzelfde wilt laten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier de game ook al mogen ontvangen. Vanavond na mijn werk maar eens opstarten. Heb de game inmiddels al in de ps gestoken en het downloaden van de patxh is al begonnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Homeland
  • Niet online
Nieuwe Nvidia GeForce drivers (voor RTX2060) laten de game onwijs snel crashen, in eerste instantie renderde de game niets meer, dat werkend gekregen maar nu crasht hij spontaan bij begin van een race.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Bij mij crashed de game als ik gebruik maken van DX12. Deed 2019 ook... DX11 niks aan de hand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Volgens mij is de non-schumacher versie ondertussen ook vrij gegeven (op Steam). Zal eens zien of dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Playa del C. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:05:
Volgens mij is de non-schumacher versie ondertussen ook vrij gegeven (op Steam). Zal eens zien of dat klopt.
Eerst een update die 48 min duurt ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/wpVmwwX8QHvxUGhB77W6KxZlc0U=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/FkDJvuFfQTfxlKsMqpoBduhe.jpg?f=user_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m-buurman
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:47

m-buurman

hmmm...coffee!!

Playa del C. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 19:05:
Dat kan ik bevestigen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Kw4kje schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 18:25:
Bij mij crashed de game als ik gebruik maken van DX12. Deed 2019 ook... DX11 niks aan de hand.
Hoe pas je dit ook al weer aan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Albert020
Yesss, daar gaat ie dan ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NSi5kUFUhWO7aN51UwAdPC_yS3A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/I2ohctc20TxamOEmb5genSMy.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 13-09 14:13

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

G_Dragon schreef op woensdag 8 juli 2020 @ 17:31:
Ik zit de laatste dagen streams / vids op youtube te kijken van de gameplay, maar twijfel al een paar dagen over de ingame kwaliteit. Heb gevoel dat het een downgrade is van F1 2019, kan iemand dit bevestigingen?

[Afbeelding]
Bijvoorbeeld hier lijkt het stuk natuur in de verte veel mooier in F1 2019 dan in F1 2020, zelfs de auto's heeft in F1 2020 minder strakke randen.

Hoop dat ik het mis heb :)
ik wil f1 gaan spelen..
Alleen zijn de graphics echt minder mooi dan voorheen?

iemand die hier iets kan van zeggen? op PC?

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Nickrsd schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:26:
[...]

ik wil f1 gaan spelen..

Als je tijd hebt om naar de boompjes op de achtergrond te kijken, doe je niet genoeg je best 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
[...]

ik wil f1 gaan spelen..

Het ziet er prima uit, draait soepel. Precies zoals het hoort (op VR-ondersteuning na).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 05-12-2024
Yes spel binnen nu snel downloaden en heb voor morgen al vrij genomen van het werk 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

[...]

ik wil f1 gaan spelen..

Geen studie van gemaakt eerlijk gezegd maar volgens mij maakt het weinig uit. En zoals @MikeyMan zegt: hoeveel tijd heb je om naar boompjes te kijken.

Game van ultra naar high gezet, van 129 fps gemiddeld (1440p) naar 173 met een drop naar 147. Boven mijn 144 hz scherm dus ik ben wel happy zo :D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Heb zonet alles ingesteld, opgestart en getest. Eerst met RB op de RB-ring een time trial. Was heel leuk, maar toen ik mijn eigen tijd verbeterde crashte het spel. Had er al over gelezen, een bekende bug. Is er iets tegen te doen? Wordt misschien binnenkort wel gepatcht.

Is er een andere/betere manier om wat rondjes te rijden en te oefenen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
Eerste indruk, de game laad lekker snel, je kunt een stuk later remmen,
ronden tijden zijn sneller, auto is stabieler in de bochten, Olav Mol doet een leuk praatje ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Albert020 op 09-07-2020 22:03 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Wom

Wom

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/u5DZDhIAy1661HYh8XZuWrbLrY8=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2MgxLRvln6fiKZ9rAWvQbMZH.png?f=fotoalbum_large

Dit is toch wel tof hoor, zo met Schumacher zijn oude bolide over Zandvoort knallen.

[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 09-07-2020 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
Playa del C. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 21:54:
Heb zonet alles ingesteld, opgestart en getest. Eerst met RB op de RB-ring een time trial. Was heel leuk, maar toen ik mijn eigen tijd verbeterde crashte het spel. Had er al over gelezen, een bekende bug. Is er iets tegen te doen? Wordt misschien binnenkort wel gepatcht.

Is er een andere/betere manier om wat rondjes te rijden en te oefenen?
Je kan een gp starten met ai op laag.
Ik deed een tijdrit op Abu Dhabi en die loopt gewoon goed op de pc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Ik heb echt een issue met de linkervoorband. Zelfs op anti-clockwise tracks. Gigantische oververhitting. Heb verschijdene dingen geprobeerd zoals toe veranderen, pressure veranderen, etc. Maar het resultaat blijft hetzelfde.

Beetje jammer dit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kw4kje
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 08-09 19:54
Tortelli schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 20:12:
[...]

Hoe pas je dit ook al weer aan?
Als ik het spel opstart via steam krijg ik eerst een venster waar kan selecteren DX12 of DX11.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tortelli

Tortelli

Ik zag het, met de desktop snelkoppeling krijg je die vraag niet ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Sir_Lion schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:48:
Ik heb echt een issue met de linkervoorband. Zelfs op anti-clockwise tracks. Gigantische oververhitting. Heb verschijdene dingen geprobeerd zoals toe veranderen, pressure veranderen, etc. Maar het resultaat blijft hetzelfde.

Beetje jammer dit.
Linksvoor heeft het op de meeste banen ook het meest te verduren.

Suspension versoepelen.
Anti-roll versoepelen.
Bandendruk verlagen.
Toe in verkleinen.
Downforce vergroten (!).
Zelfs differential verlagen zou moeten helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Nu online
Fantasma7988 schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 22:37:
[...]

Je kan een gp starten met ai op laag.
Ik deed een tijdrit op Abu Dhabi en die loopt gewoon goed op de pc.
Ik speel ook op de pc. Een CTD als je dus de ghost van jezelf verbetert. Misschien heb je dat nog niet gedaan? Eerste keer krijg je daar een steam achievement voor. En een seconde later dus een crash.

Weet niet of ik de ghost uit kan zetten ofzoiets. Vast een oplossing voor. Een GP starten kan ook, maar wou gewoon een baan voor mij alleen zonder tijdslimiet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Lion
Playa del C. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:39:
[...]

Linksvoor heeft het op de meeste banen ook het meest te verduren.

Suspension versoepelen.
Anti-roll versoepelen.
Bandendruk verlagen.
Toe in verkleinen.
Downforce vergroten (!).
Zelfs differential verlagen zou moeten helpen.
En het probleem blijft zich voordoen zelfs bij het maken van die aanpassingen. Vaak met meer dan 10 graden verschil met de volgende hoogste temperatuur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
Vanavond weer flink zitten zweten in mijn stoeltje. AI op 94% is voor mij echt een uitdaging in Myteam. Een uitdaging om niet laatste te worden bedoel ik dan :+

Had best een goede race, maar gaan ze mijn voorvleugel vervangen waar ik totaal geen last van had dus werd ik nog 1na laatste.

Zag net dat er een update van Simhub is dus morgen kan de windsimulatie weer aan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fantasma7988
Playa del C. schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:44:
[...]

Ik speel ook op de pc. Een CTD als je dus de ghost van jezelf verbetert. Misschien heb je dat nog niet gedaan? Eerste keer krijg je daar een steam achievement voor. En een seconde later dus een crash.

Weet niet of ik de ghost uit kan zetten ofzoiets. Vast een oplossing voor. Een GP starten kan ook, maar wou gewoon een baan voor mij alleen zonder tijdslimiet.
Nee had de default ghost aan staan en kreeg daarna een andere ghost van een speler.
Eigen ghost staat uit.
Ook na tijdsverbetering geen crash.
Ryzen 2600 met rx580 en laatste drivers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi1986
Beakzz schreef op donderdag 9 juli 2020 @ 23:58:
Vanavond weer flink zitten zweten in mijn stoeltje. AI op 94% is voor mij echt een uitdaging in Myteam. Een uitdaging om niet laatste te worden bedoel ik dan :+

Had best een goede race, maar gaan ze mijn voorvleugel vervangen waar ik totaal geen last van had dus werd ik nog 1na laatste.

Zag net dat er een update van Simhub is dus morgen kan de windsimulatie weer aan :)
Daarom zet ik ook altijd voorvleugel bij Schade vervangen van auto naar nee :p
Pagina: 1 2 ... 10 Laatste