Een direct familielid van mij is al jaren "fan" van complottheorieën.
De aarde is plat.
9-11 aanslagen waren hologrammen.
Rond de aarde zit een dome.
Onder de aarde is een andere wereld die toegankelijk is vanaf de noordpool.
We zij nooit op Mars geweest (waren beelden uit de Sahara).
De iss bestaat niet.
Tot nu toe was dat best goed vol te houden, heb al eerder aangegeven dat dat niet in mijn manier van denken past en dat diegene moet geloven wat hij/zij wil. Maar ik het er niet over wil hebben.
Ik word de laatste weken er helemaal gek van.
Op Facebook, via WhatsApp worden dingen gedeeld. Ik krijg steeds meer de indruk dat diegene niet goed wijs is.
5g veroorzaakt corona.
Ze willen ons verplicht vaccineren en zullen dan een chip inspuiten.
De starlink van Elon Musk die overvloog, dat zijn geen satelieten, want satelieten staan stil..
Er is een medicijn tegen covid19, maar dit willen ze ons niet geven,omdat ze de bevolking willen uitdunnen.
Rutte wil de macht over ons en daarom mogen we nu niks.
De waarheid staat op internet (van die "nep" nieuwssites).
Ik snap niets van de gedachten. En meer mensen aan diegene z'n kant, volgen wat diegene zegt. Diegene maakt zich er mega druk om.
Ik heb al vaker tegen diegene gezegd, oké, stel wat je zegt is waar. Wat dan? Je doet er dan toch niks aan, het verandert niks in je leven..
Ik heb zelf in mijn leven geleerd om bronnen te checken en kritisch te zijn. En me vooral niet gek te laten maken. Ik snap haast niet dat het familie kan zijn..
Maar, wat moet ik hier nou mee. Blokkeren en negeren kan niet, omdat dit een direct familielid is.
Is dit herkenbaar, en wat doen jullie er mee?
De aarde is plat.
9-11 aanslagen waren hologrammen.
Rond de aarde zit een dome.
Onder de aarde is een andere wereld die toegankelijk is vanaf de noordpool.
We zij nooit op Mars geweest (waren beelden uit de Sahara).
De iss bestaat niet.
Tot nu toe was dat best goed vol te houden, heb al eerder aangegeven dat dat niet in mijn manier van denken past en dat diegene moet geloven wat hij/zij wil. Maar ik het er niet over wil hebben.
Ik word de laatste weken er helemaal gek van.
Op Facebook, via WhatsApp worden dingen gedeeld. Ik krijg steeds meer de indruk dat diegene niet goed wijs is.
5g veroorzaakt corona.
Ze willen ons verplicht vaccineren en zullen dan een chip inspuiten.
De starlink van Elon Musk die overvloog, dat zijn geen satelieten, want satelieten staan stil..
Er is een medicijn tegen covid19, maar dit willen ze ons niet geven,omdat ze de bevolking willen uitdunnen.
Rutte wil de macht over ons en daarom mogen we nu niks.
De waarheid staat op internet (van die "nep" nieuwssites).
Ik snap niets van de gedachten. En meer mensen aan diegene z'n kant, volgen wat diegene zegt. Diegene maakt zich er mega druk om.
Ik heb al vaker tegen diegene gezegd, oké, stel wat je zegt is waar. Wat dan? Je doet er dan toch niks aan, het verandert niks in je leven..
Ik heb zelf in mijn leven geleerd om bronnen te checken en kritisch te zijn. En me vooral niet gek te laten maken. Ik snap haast niet dat het familie kan zijn..
Maar, wat moet ik hier nou mee. Blokkeren en negeren kan niet, omdat dit een direct familielid is.
Is dit herkenbaar, en wat doen jullie er mee?