Mijn vraag
ik zoek een systeem voor videobellen, dat ook gebruikt kan worden door mijn oma van 98.
iets wat gebeld kan worden, en met 1 knop opgenomen kan worden.
Zelf bellen door bijvoorbeeld druk op knop ->foto's van haar kinderen->druk op foto en bellen zou helemaal top zijn, maar niet noodzakelijk.
Oma bellen met meerdere mensen tegelijkertijd zou ook heel fijn zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
het liefst bellen we met oma via de smartphone's, Android en iPhone's
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
KOMP: https://www.noisolation.com/global/komp/
nog niet leverbaar in NL, hoewel ik wel op een wachtlijst sta. hebben het over leverbaar in de UK, Noorwegen en Zweden in Augustus, duurt een beetje lang.
iPad met Facetime: werkt, maar alleen voor de (achter)(klein)kinderen met een apple device. en de slide to pick up is al lastig voor oma
Tablet met Duo videocall: werkt prima, maar de verzorging dient wel oma te helpen de videocall op te zetten. die hebben daar natuurlijk niet altijd tijd voor.
ik zoek een systeem voor videobellen, dat ook gebruikt kan worden door mijn oma van 98.
iets wat gebeld kan worden, en met 1 knop opgenomen kan worden.
Zelf bellen door bijvoorbeeld druk op knop ->foto's van haar kinderen->druk op foto en bellen zou helemaal top zijn, maar niet noodzakelijk.
Oma bellen met meerdere mensen tegelijkertijd zou ook heel fijn zijn.
Relevante software en hardware die ik gebruik
het liefst bellen we met oma via de smartphone's, Android en iPhone's
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
KOMP: https://www.noisolation.com/global/komp/
nog niet leverbaar in NL, hoewel ik wel op een wachtlijst sta. hebben het over leverbaar in de UK, Noorwegen en Zweden in Augustus, duurt een beetje lang.
iPad met Facetime: werkt, maar alleen voor de (achter)(klein)kinderen met een apple device. en de slide to pick up is al lastig voor oma
Tablet met Duo videocall: werkt prima, maar de verzorging dient wel oma te helpen de videocall op te zetten. die hebben daar natuurlijk niet altijd tijd voor.