Als je er echt niet veel mee doet is 64GB meer dan voldoende.
Frans74 schreef op vrijdag 17 april 2020 @ 17:20:
[...]
Voor mij hetzelfde (ik kom van een MotoE 2015 8 GB af!), neig daarom eigenlijk naar 64.
Aan de andere kant wil ik er wel lang mee doen (6 jaar) en het scheelt "maar" 5 tientjes.. Wellicht dat 128 wat meer toekomstproof is met het oog op updates en nieuwere iOS versies?
Weet iemand daarnaast of er nog verschil is in snelheid van de opslag tussen 64 en 128? Ik weet nog dat daar bij de 7 sprake van was..
iOS zal niet ineens 5GB groter worden, ik zou me daar geen zorgen om maken.
Die snelheid waar je het over hebt zal misschien te meten zijn in benchmarks, maar in dagelijks gebruik ga je dat niet merken me dunkt.
Sprak net iemand die een XR heeft met 64GB en 5000+ foto's, incl behoorlijk wat apps en zat nog op 15GB vrij. Ik heb op mijn huidige SE (16GB versie) 2GB vrij en alles draait nog vlot. Dus als je geen heavy user bent is 64GB genoeg denk ik
edit: daarnaast heb je altijd nog iCloud voor 99ct per maand als je echt ruimte tekort komt. Met als bijkomend voordeel dat je je spullen online hebt staan. Dus mocht je iPhone onder een bus komen heb je alles nog in de cloud staan. Als je een 128GB versie koopt en hetzelfde gebeurd, ben je alles kwijt.
[
Voor 10% gewijzigd door
kaos001 op 17-04-2020 17:39
]