Even helder zijn, de ZiggoGo TV app draait onder je Android TV OS, via CI+ gebruik je die dus niet. De bitrates voor Live TV via DVB-C, dus voor de Next en/of XL Box zijn gelijk aan die wat rechtstreeks via de CI+ module je TV inkomt, dat het beeld wat anders is/lijkt dat zou kunnen, maar theoretisch zouden ze gelijk moeten zijn.
Via de ZiggoGo app voor Android TV, de app die je vanuit de Play Store installeert dus, komt de bitrate
voor Live en Replay TV niet hoger dan 4.29Mbit in een 720p resolutie. Dat is een beperking die Ziggo aan de app heeft opgelegd, via On Demand is de kwaliteit wel beter met de app. De bitrates voor Live TV via DVB-C (antennekabel), al dan niet rechtstreeks je TV in of via een extern apparaat (Next Box, XL of whatever geschikt apparaat), gaat tot maximaal ~12Mbit in een 1080i resolutie, zo wordt het door Ziggo aangeleverd bedoel ik dan.
Jij maakt melding van vele reacties op het Ziggo forum van de ZiggoGo TV app icm de Mi Box, dus moet het toch redelijk eenvoudig zijn om wat linkjes te delen daarover?
Let wel, ik verdedig niets, ik heb diverse Media spelers in huis om te testen en vergelijken, maar ik wil wel graag hebben dat het voor iedereen helder is wat er door een ander wordt beweerd, dus daarom graag linkjes naar hetgeen JIJ hebt gelezen?
Edit: @
HereIsTom dan hadden je reacties net zo goed achterwege kunnen blijven, zo kan iedereen van alles gaan beweren.
Overigens zijn de bitrates en resoluties via de ZiggoGo TV app instellingen zichtbaar te krijgen, zo moeilijk is dat nu ook weer niet.
[
Voor 11% gewijzigd door
hardware-lover op 07-01-2021 01:28
]
Testing, one, two ...