Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
complete stereo set
Wat is je budget?
+- 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De eigen digitale collectie afspelen, internetradio, spotify?
Wat heb je zelf al gevonden?
Er bestaat geen echt alternatief voor wat ik had of het is enorm duur
Welke vragen heb je hier nog over?
De situatie was als volgt: een Ipod classic 160 gb met een dockingstation.
De geluidskwaliteit was niet optimaal maar voor ons voldoende.
Nu is na 15 jaar die Ipod overleden, heb van alles geprobeerd om er weer leven in te krijgen maar
ofwel niet mogelijk ofwel te duur.
Dus ben ik op zoek naar iets eenvoudig te bedienen, dat de eigen digitale collectie afspeelt (+- 500 gb aan muziek FLAC, Mp3 ,WMA,...), internetradio en spotify aankan, dat eenvoudig je muziek laat kiezen (afspeellijsten of via een (touch) scherm.
Dit dan allemaal met zo min mogelijk kabels en niet te groot
Op het net gezocht en weinig gevonden
, ik dacht uiteindelijk aan een soundbar met USB ingang en ingebouwde mediaplayer, maar die heb ik niet gevonden en tevens vraag ik me dan af hoe je je muziek kiest?
Ik dacht op een moment onze oude bose installatie (bose lifestyle 3 series II) weer aan te sluiten, maar de cd hapert ervan en die is niet vervangbaar (of je moet het hele moederbord vervangen) heeft geen internetradio, spotify etc optie en mijn hd schijf met muziek kan hij ook niet afspelen
Maar misschien kennen jullie wel een toestel dat het allemaal kan, of zien jullie ergens een oplossing om
evt die bose installatie te gaan gebruiken,
en ik kijk er naar uit, want zonder muziek is het momenteel wel wat droevig
Ik zoek een?
complete stereo set
Wat is je budget?
+- 500 euro.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
De eigen digitale collectie afspelen, internetradio, spotify?
Wat heb je zelf al gevonden?
Er bestaat geen echt alternatief voor wat ik had of het is enorm duur
Welke vragen heb je hier nog over?
De situatie was als volgt: een Ipod classic 160 gb met een dockingstation.
De geluidskwaliteit was niet optimaal maar voor ons voldoende.
Nu is na 15 jaar die Ipod overleden, heb van alles geprobeerd om er weer leven in te krijgen maar
ofwel niet mogelijk ofwel te duur.
Dus ben ik op zoek naar iets eenvoudig te bedienen, dat de eigen digitale collectie afspeelt (+- 500 gb aan muziek FLAC, Mp3 ,WMA,...), internetradio en spotify aankan, dat eenvoudig je muziek laat kiezen (afspeellijsten of via een (touch) scherm.
Dit dan allemaal met zo min mogelijk kabels en niet te groot
Op het net gezocht en weinig gevonden

Ik dacht op een moment onze oude bose installatie (bose lifestyle 3 series II) weer aan te sluiten, maar de cd hapert ervan en die is niet vervangbaar (of je moet het hele moederbord vervangen) heeft geen internetradio, spotify etc optie en mijn hd schijf met muziek kan hij ook niet afspelen
Maar misschien kennen jullie wel een toestel dat het allemaal kan, of zien jullie ergens een oplossing om
evt die bose installatie te gaan gebruiken,
en ik kijk er naar uit, want zonder muziek is het momenteel wel wat droevig