Hier is weer het traditionele topic waarin je je mooiste foto's van het afgelopen jaar mag tonen.
Voor de goede orde herhaal ik de spelregels:
* Maximaal drie foto's,
* alleen uit 2019,
* alleen eigen werk,
* let even op de maximale breedte voor het forum (800 pixels), liefst met link naar hogere resolutie
Een beetje commentaar op je voorgangers is ook gewenst, het blijft tenslotte een discussieforum.
Na lang wikken en wegen ben ik tot de volgende set gekomen, allemaal uit Zuid-Amerika:
Het bruinbehaarde gordeldier vind ik erg leuk op de foto staan.
Armadillo peludo, Península Valdés door Arnold Metselaar, op Flickr
Het is niet de grootste gletsjer die ik gezien heb, maar deze foto vangt wel het best de uitgestrektheid van het gebied.
Glaciar Spegazzini door Arnold Metselaar, op Flickr
De enige foto die ik nog niet eerder gedeeld heb. Het is al vaak gefotografeerd, maar dat heeft een reden.
Machu Picchu, Peru door Arnold Metselaar, op Flickr
Voor de goede orde herhaal ik de spelregels:
* Maximaal drie foto's,
* alleen uit 2019,
* alleen eigen werk,
* let even op de maximale breedte voor het forum (800 pixels), liefst met link naar hogere resolutie
Een beetje commentaar op je voorgangers is ook gewenst, het blijft tenslotte een discussieforum.
Na lang wikken en wegen ben ik tot de volgende set gekomen, allemaal uit Zuid-Amerika:
Het bruinbehaarde gordeldier vind ik erg leuk op de foto staan.

Het is niet de grootste gletsjer die ik gezien heb, maar deze foto vangt wel het best de uitgestrektheid van het gebied.

De enige foto die ik nog niet eerder gedeeld heb. Het is al vaak gefotografeerd, maar dat heeft een reden.