Stil Mechanisch Toetsenbord

Pagina: 1
Acties:
  • 725 views

• Ryst
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 29-01 22:33
Goedenavond!

Ik maak op dit moment gebruik van een Logitech G213. Sinds onze verhuizing is ons huis een stukje kleiner en kan je boven horen wat er beneden gebeurt en andersom. Zo word mijn vrouw dus gek van mijn toetsenbord wat begrijpelijk is. Daarom zoek ik naar een stil toetsenbord die goed is voor gamen en alles. Ik schrijf ook al mijn verslagen ermee omdat ik het 10x fijner vind werken dan een normaal toetsenbord zoals ik voor werk gebruikt heb op kantoor. Alleen moet hij volledig stil zijn. Ik ben naar de mediamarkt geweest en heb daar wat uitgetest maar dat maakt redelijk veel geluid en ze gaven aan zelf eigenlijk geen stille toetsenborden te hebben. Ik heb ook nog gekeken welk type knopjes het meeste geluid opleveren maar daar kon ik vanwege de heleboel keuze niet uit. Vandaar dat ik het hier na vraag!

Wat mag het gaan kosten?
Ik zat zelf te denken tot een bedrag van € 100 euro. Maar ik vind het prima meer te betalen bij een ''perfect match'' ;D

Heb je nog bepaalde voorkeuren? Waarom?
Zoals eerder benoemd moet hij volledig stil zijn, ook dat als het laat is en de vrouw op bed ligt ik in de kamer ernaast door kan werken. Ik hou niet van "gewone" toetsenborden. Dus mechanisch zou het ook moeten zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Ryst op 05-04-2020 21:27 ]

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 16:44

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:49

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move OH -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen. Je geeft geen onderbouwing en behalve dat het stil moet zijn totaal geen aanknopingspunten waarmee iemand weet wat voor (stil) mechanisch toetsenbord dan aan te raden.

Verder is hier veel leesvoer te over te vinden, zie de link die NitroX infinity geeft en dit discussietopic:
Het grote mechanische toetsenborden topic - deel 2

Oslik blyat! Oslik!

Dit topic is gesloten.