Helaas de kans gemist om mijn haren te laten kortwieken voordat hier in het VK de grote lockdown is begonnen, en nu zijn kappers en kapsalons allemaal dicht. Helaas is mijn haar hiermee vergelijkbaar zodra het wat langer wordt:
:strip_exif()/f/image/z87PR3IahUdl4c8pkT79MY90.jpg?f=fotoalbum_medium)
(en nee, de rest van het plaatje past niet bij me)
Nu heb ik normaal een legercoupe, standje anderhalf met het haar rondom mijn monniken kale plek wat korter bij de rand. Nu moet ik het zelf gaan doen, aangezien social distancing en zo het vragen van anderen ook onmogelijk maakt.
Dan is de vraag: wat is de beste apparatuur? Zijn er tweakers met ervaring met bepaalde apparaten? Ik zag ooit een soort van ronde multi-tondeuse met handvat die je over je hoofd kon blijven bewegen (een soort van robotstofzuiger) maar kan zoiets nergens vinden?
Ben benieuwd naar tips en suggesties, kan niet de enige zijn die hier mee zit
:strip_exif()/f/image/z87PR3IahUdl4c8pkT79MY90.jpg?f=fotoalbum_medium)
(en nee, de rest van het plaatje past niet bij me)
Nu heb ik normaal een legercoupe, standje anderhalf met het haar rondom mijn monniken kale plek wat korter bij de rand. Nu moet ik het zelf gaan doen, aangezien social distancing en zo het vragen van anderen ook onmogelijk maakt.
Dan is de vraag: wat is de beste apparatuur? Zijn er tweakers met ervaring met bepaalde apparaten? Ik zag ooit een soort van ronde multi-tondeuse met handvat die je over je hoofd kon blijven bewegen (een soort van robotstofzuiger) maar kan zoiets nergens vinden?
Ben benieuwd naar tips en suggesties, kan niet de enige zijn die hier mee zit
I had a decent lunch, and I'm feeling quite amiable. That's why you're still alive.