Toon posts:

[XSX / XSS] Het aanloop naar release topic Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 146 147 Laatste
Acties:
  • 312.985 views

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

FrankoNL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:06:
Ben ik de enige waar hij blijft hangen in het bootscherm?...

Durf hem niet uit te zetten 😂
Je krijgt enkel het Xbox logo te zien? Dan kun je hem uitzetten en opnieuw proberen. Iemand hier in dit topic had dit ook en was daarna opgelost.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• CerandoX.nl
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 14-04 19:31

CerandoX.nl

Vides

Wom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:08:
[...]

Je krijgt enkel het Xbox logo te zien? Dan kun je hem uitzetten en opnieuw proberen. Iemand hier in dit topic had dit ook en was daarna opgelost.
Duurde bij mij ook de eerste keer wat lang, maar gewacht en hij ging na een tijdje gewoon door.

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-04 10:39

Willybubba

Nut up or shut up.

[...]

Oh ik moest gewoon lang wachten, toen liep 'ie vanzelf door.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• midego
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-01 08:49
Aangesloten op een LG B9.
De homescreens etc werken maar wanneer ik een game launch is het klaar met de pret. Geen beeld meer en moet de Xbox uit en aan zetten.

Geen idee wat te doen.

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
Walkman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:04:
Heb de series X ook binnen en aangesloten op een Sony KD-55XF9005. Als ik op de Xbox naar de settings kijk zie ik dat de TV geen HDR voor gaming ondersteund, terwijl de TV HDR10 heeft. Zelfs als ik HDR10 handmatig aanzet krijg ik nog steeds geen vinkje. Iemand toevallig dezelfde TV/issue?
Ik heb de 65inch versie van die TV. Geen problemen hier, heb je al een andere HDMI poort en/of kabel geprobeerd?

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:02
[...]

Duurde idd wat lang. Doet het nu!

• joffrey19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 11-01-2024
MrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:04:
[...]

Ah ja. Als ie speciaal voor de PS4 is gemaakt zal het niet werken. Kan ie ook via kabel? Dan kan ie in de controller
Ow ja tnx, heel zacht geluid alleen nog, alleen dat is het menu, misschienis dat in games anders, maar die is nog aan het installeren.

• Jasmijn22
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-12-2024

Jasmijn22

& Ravenwood

midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:10:
De homescreens etc werken maar wanneer ik een game launch is het klaar met de pret. Geen beeld meer en moet de Xbox uit en aan zetten.

Geen idee wat te doen.
Dat is niet best. Misschien een kapotte unit?

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-04 17:20

Ace

Happy Happy Joy Joy

midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:10:

Geen idee wat te doen.
Dat klinkt als een probleem met 4k, zet de Xbox eens op 1080p en probeer dan game te starten.

• Retrospect
  • Registratie: Februari 2020
  • Laatst online: 20-04 20:48
De Xbox Series S is zojuist bezorgd door PostNL. Nog geen tijd gehad om het te installeren maar uitpakken is wel gelukt. Wat een ontzettend kleine console in vergelijking met mijn Xbox One. Controller lijkt ook lekker in de hand te liggen.

• MrGizMo
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 09:11
joffrey19 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:14:
[...]

Ow ja tnx, heel zacht geluid alleen nog, alleen dat is het menu, misschienis dat in games anders, maar die is nog aan het installeren.
Evt via de guide knop het geluid aanpassen. Zal standaard wel zachtjes staan :)

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Xlast88 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:12:
[...]

Ik heb de 65inch versie van die TV. Geen problemen hier, heb je al een andere HDMI poort en/of kabel geprobeerd?
Nee, had 'm op de ARC aansluiting gezet met de bijgeleverde kabel, maar zal een andere proberen. Pakte hij het automatisch bij jou?

Andere poort, maar precies hetzelfde. Heb alleen een vinkje bij Your TV support 4K UHD (60Hz)

[ Voor 11% gewijzigd door Walkman op 10-11-2020 15:17 ]

• midego
Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:14:
[...]

Dat is niet best. Misschien een kapotte unit?
Bekend probleem bij LG en Microsoft.

Probleem is op te lossen via de volgende weg:

Settings -> TV & Display options -> Video Modes -> Disable Allow variable refresh rate

• joffrey19
MrGizMo schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:14:
[...]

Evt via de guide knop het geluid aanpassen. Zal standaard wel zachtjes staan :)
Ok tnx, ja ben weer terug bij microsoft na een ps4 avontuur :-)

• midego
Ace schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:14:
[...]

Dat klinkt als een probleem met 4k, zet de Xbox eens op 1080p en probeer dan game te starten.

Settings -> TV & Display options -> Video Modes -> Disable Allow variable refresh rate

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:17:
[...]

Vreemd, ik heb nergens last van met mijn LG. VRR, 120hz, 4k, hdr, dolby vision werkt allemaal.

• Mick3112
  • Registratie: Augustus 2017
  • Nu online
Walkman schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:15:
[...]

Nee, had 'm op de ARC aansluiting gezet met de bijgeleverde kabel, maar zal een andere proberen. Pakte hij het automatisch bij jou?

Andere poort, maar precies hetzelfde. Heb alleen een vinkje bij Your TV support 4K UHD (60Hz)
ik denk dat je in de tv zelf bij HDMI options even de HDMI poorten op enhanced moet zetten.

Daarna pakt hij hem wel in HDR.

• midego
Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:19:
[...]

Vreemd, ik heb nergens last van met mijn LG. VRR, 120hz, 4k, hdr, dolby vision werkt allemaal.
Welke versie firmware draai je? Ze hebben versie 5.xx teruggetrokken i.v.m. een bug en die is verplicht om het te laten draaien heb ik begrepen.

• MrGizMo
joffrey19 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:17:
[...]

Ok tnx, ja ben weer terug bij microsoft na een ps4 avontuur :-)
Geen probleem. Elkaar helpen kan geen kwaad :D

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-01-2024
Iemand nog problemen gehad bij het overzetten van Halo Master Chief Collection van zijn oude Xbox naar de nieuwe? Is de enige game die ik niet overgezet krijg, en geeft geen degelijke uitleg. Moet het gewoon nog eens proberen, maar dat haalt niets uit.

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

BruceWayne

Heeft een alterego

Iets vroeger gestopt met werken om de Series S aan te kunnen sluiten. Maar wat een kleine console, je zou hem bijna draagbaar kunnen noemen. Doet ook heel stil zijn werk en alles voelt degelijk aan. Het is de eerste eigen Xbox hier in huis, dus even zoeken hoe alles onder te brengen in de Office 365 omgeving wat accounts betreft. Maar er zit hier een tienjarige naast mij, die niet kan wachten om Sea of Thieves op te starten.

Eerste indruk van de Series S is in ieder geval positief. Zelfs mijn vrouw vind het een 'schattig doosje'.

• Springbokkie
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 08-01 19:42
BruceWayne schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:23:
Iets vroeger gestopt met werken om de Series S aan te kunnen sluiten. Maar wat een kleine console, je zou hem bijna draagbaar kunnen noemen. Doet ook heel stil zijn werk en alles voelt degelijk aan. Het is de eerste eigen Xbox hier in huis, dus even zoeken hoe alles onder te brengen in de Office 365 omgeving wat accounts betreft. Maar er zit hier een tienjarige naast mij, die niet kan wachten om Sea of Thieves op te starten.

Eerste indruk van de Series S is in ieder geval positief. Zelfs mijn vrouw vind het een 'schattig doosje'.
HA, dus accepted by the WAF :)

Xbox Live: Springbok NL

• Starbucks
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 19-02-2021
Wat een geweldige console zeg. Ongelofelijk hoe snel alles gaat en hoe mooi het eruit ziet. Veel mooier dan die 4k filmpjes op YouTube en dat had ik niet verwacht. Elke game loopt enorm smooth zonder schokken of wat dan ook.

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:21:
[...]
Welke versie firmware draai je? Ze hebben versie 5.xx teruggetrokken i.v.m. een bug en die is verplicht om het te laten draaien heb ik begrepen.
Mijn firmware eindigt op .25 uit mijn hoofd. Meer kan ik nu even niet checken.

• Rivanov
  • Nu online
Forza 4 heeft nu ook geen Graphics of Performance mode setting meer ;)

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• joffrey19
Starbucks schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:26:
Wat een geweldige console zeg. Ongelofelijk hoe snel alles gaat en hoe mooi het eruit ziet. Veel mooier dan die 4k filmpjes op YouTube en dat had ik niet verwacht. Elke game loopt enorm smooth zonder schokken of wat dan ook.
Hij staat echt zo mooi stil naast mijn monitor, echt geweldig,

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-03 14:19
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SrutAhoMYPjvuHeJ3ZKSKswAxpo=/234x176/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E55OlrKNoAmEuLvxQpZ5vDVz.jpg?f=fotoalbum_medium

Maneater :) Met Series X updates zover ik weet...
Vooral ook zin in Gears Tactics!

https://www.strava.com/athletes/10490675

• BruceWayne
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 14-09-2022

BruceWayne

Heeft een alterego

Ze heeft zelf helemaal niks met games, dus die zag met lede ogen aan dat mijn PS4 onder de TV verscheen. De kinderen hebben ook een Switch, dus een Xbox er bij was wel even een dingetje. Maar de oudste is enorme Sea of Thieves-fan (en Minecraft), dus na een tijdje een Xbox geleend te hebben konden we niet anders. Dan scheelt het wel dat die Series S zo goed als wegvalt in het interieur. Het is praktisch niet te doen, maar als ik hem hier in de boekenkast zou plaatsen, zou je hem geeneens zien.

Binnenkort krijgt hij een TV op zijn eigen kamer, maar er is nog wat discussie of die console mee naar boven gaat. Ergens wel fijn dat je een beetje toezicht kunt houden nog. En heb zelfs altijd eens Gears of War willen spelen, dus dat komt dan mooi uit ;)

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22-04 19:44
Hier ook alles binnen. Controller zat dus apart, maar nog geen dock en externe SSD. Vreemd dat dit niet bij de controller zat, want dat was wel 1 bestelling. Naja goed, dan komt dat nog.

Ik had wel even problemen met mn headset, blijkbaar kan ik niet via USB én SPDIF op mn Astro. En liever geen HDMI-adapter, want ik zie dat daar alleen nog maar max hdmi 2.0 voor te krijgen is (en het is toch altijd weer wat extra vertraging). Naja goed, ik heb nu nog geen nieuwe monitor, dus dat kan nu wel, maar ik moet kijken hoe ik dat dan straks wil doen. Wellicht een andere headset... Erg irritant zo zonder extra aansluiting. En ik zie ook nergens iets van USB naar SPDIF audio staan, dus dat gaat hem ook niet worden (als dat al werkt).

Meteen de downloads aangezet. Ophalen van de series s/x upgrade ging wat vaag. Spel start, duurt lang met laden, dan weer terug naar desktop, dan weer naar spel en dan weer terug naar desktop voor ie met de vraag kwam. Ik hoop dat dit in de toekomst nog wel wat netter gaat. Naja goed, hij staat nu alles binnen te harken en vannacht zet ik nog wel wat meer aan.

Ook even Warzone naar intern gezet en dat ging met iets van 400 of 500mb per seconde volgens mij. (megabyte dan, niet downloadsnelheid). Dus dat was in iets meer dan 3 minuten voltooid met de multiplayer en warzone installatie (singleplayer en coop heb ik er al af gehaald dus dan is het iets van 70gb of zo)

[ Voor 31% gewijzigd door Martinspire op 10-11-2020 15:36 ]

Martinspire - PC, PS4, X1

• The Sec0nd E
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-09-2021
Het lukt mij niet helemaal om de HDR werkende te krijgen. Bij het schermkalibratie beeld geeft de XSX heel expliciet aan dat mijn televisie geen HDR10 ondersteund voor games, maar wél HDR10 ondersteund voor video.

Het klopt ook inderdaad dat wanneer ik nu Modern Warfare of Tetris Effect opstart dat hij niet omschakeld naar HDR. Maar wanneer ik de Disney+ App open en The Mandalorian start schakelt de Xbox wel om naar HDR.

Heel vreemd. Lijkt mij niet logisch dat er verschil tussen HDR10 voor games en HDR10 voor video bestaat? Daarnaast heb ik ook altijd gewoon met mijn PS4 game kunnen gamen in HDR.

• Martinspire
The Sec0nd E schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:36:
Het lukt mij niet helemaal om de HDR werkende te krijgen. Bij het schermkalibratie beeld geeft de XSX heel expliciet aan dat mijn televisie geen HDR10 ondersteund voor games, maar wél HDR10 ondersteund voor video.

Het klopt ook inderdaad dat wanneer ik nu Modern Warfare of Tetris Effect opstart dat hij niet omschakeld naar HDR. Maar wanneer ik de Disney+ App open en The Mandalorian start schakelt de Xbox wel om naar HDR.

Heel vreemd. Lijkt mij niet logisch dat er verschil tussen HDR10 voor games en HDR10 voor video bestaat? Daarnaast heb ik ook altijd gewoon met mijn PS4 game kunnen gamen in HDR.
Misschien dat een gaming-mode nodig is?

Anoniem: 1239684

Kan ermee te maken hebben dat de video mode / HDR latency veroorzaakt op die tv, dat ze het daarom uit zetten voor games.

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Ik zit er helemaal klaar voor Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BdtRvRiKcKrC8d9WVu8jVPPzy0M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZiT6DKgSRdZZg6km2CUk0o23.jpg?f=fotoalbum_large

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 10:02
Heb hem hier op 4k 120 hz op een Oled b9.

Dat werkt dus. (wel laatste firmware update).

Van de verhoogde gamma met Vrr aan merk ik persoonlijk niets.

• Springbokkie
BruceWayne schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:34:
[...]

Ze heeft zelf helemaal niks met games, dus die zag met lede ogen aan dat mijn PS4 onder de TV verscheen. De kinderen hebben ook een Switch, dus een Xbox er bij was wel even een dingetje. Maar de oudste is enorme Sea of Thieves-fan (en Minecraft), dus na een tijdje een Xbox geleend te hebben konden we niet anders. Dan scheelt het wel dat die Series S zo goed als wegvalt in het interieur. Het is praktisch niet te doen, maar als ik hem hier in de boekenkast zou plaatsen, zou je hem geeneens zien.

Binnenkort krijgt hij een TV op zijn eigen kamer, maar er is nog wat discussie of die console mee naar boven gaat. Ergens wel fijn dat je een beetje toezicht kunt houden nog. En heb zelfs altijd eens Gears of War willen spelen, dus dat komt dan mooi uit ;)
Die van mij had een Wii staat voor Wii-sports voor het oefenen van haar overbelaste pols. Door mij is ze echt in aanraking gekomen met spelletjes spelen. Aan de ene kant nog steeds de controller kantelen om te zien wat RT is bij druk op RT, aan de andere kant dan vrijwel helemaal verschillende Tomb Raider's uitspelen (dan weliswaar op easy, maar toch...) :+

Ik ben in dat opzicht blij dat bij mij de WAF redelijk flexibel is, ik kan mij voorstellen dat het in andere huishoudens was moeilijker onderhandelen is.

Anoniem: 1239684

De nieuwe XSX staat hier prachtig bij m'n monitor op het kastje. Net met de vriendin wat Tetris gespeeld (Gamepass), ging lekker. Nu wachten totdat alle spellen klaar zijn met downloaden terwijl ik de campaign can Tetris nog ga doen.

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17-04 19:47
Ehm ik kan niet meer inloggen op mijn account.

We can't sign you in. Try again in a few minutes or check service status in xbox assist. 0x87dd0019

Lekker dan. En ja die paar minuten zijn na een uur wel voorbij vind ik zelf

• MrGizMo
BruceWayne schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:34:
[...]

Parent control is misschien een optie :)
Martinspire schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:35:

Ik had wel even problemen met mn headset, blijkbaar kan ik niet via USB én SPDIF op mn Astro. En liever geen HDMI-adapter, want ik zie dat daar alleen nog maar max hdmi 2.0 voor te krijgen is (en het is toch altijd weer wat extra vertraging). Naja goed, ik heb nu nog geen nieuwe monitor, dus dat kan nu wel, maar ik moet kijken hoe ik dat dan straks wil doen. Wellicht een andere headset... Erg irritant zo zonder extra aansluiting. En ik zie ook nergens iets van USB naar SPDIF audio staan, dus dat gaat hem ook niet worden (als dat al werkt).
Welke Astro? Weet dat ze voor de A50 update hebben zodat je alleen USB nodig hebt aangezien digital niet meer op de xbox zit

• Springbokkie
Anoniem: 1239684 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:40:
De nieuwe XSX staat hier prachtig bij m'n monitor op het kastje. Net met de vriendin wat Tetris gespeeld (Gamepass), ging lekker. Nu wachten totdat alle spellen klaar zijn met downloaden terwijl ik de campaign can Tetris nog ga doen.
Spelen tijdens download/updaten wordt afgeraden, je downloadsnelheid kakt dan in.

• Martinspire
Voor wie Planet Coaster wil doen, er zit blijkbaar een bouw-limiet op welke misschien wel wat sneller optreed dan gehoopt. Hier de verklaring van de devs:
https://forums.frontier.c...ld-eugene-counter.558110/

Ik denk dat het voor de career en dergelijke allemaal wel prima is, maar als je dacht een heel groot park te maken, dan moet je wellicht toch voor Pc kiezen, vooral als je nog op current-gen zit.

• midego
Waarom zou je een Charge & Play kit kopen als je gewoon je batterijen met een USB-C kabel kan laden? Ik snap het niet...

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 00:57
Komt Microsoft nog met een update om het dashboard in 4k weer te geven?

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Mick3112 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:20:
[...]

ik denk dat je in de tv zelf bij HDMI options even de HDMI poorten op enhanced moet zetten.

Dat was het inderdaad, ik zat in de settings van de HDMI poort zelf te kijken, niet in "External inputs". Klopt het dat hij geen 4K UHD (120Hz) ondersteunt? Of zou die ook een groen vinkje moeten hebben?

• Melantrix
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22-04 17:22
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:43:
Waarom zou je een Charge & Play kit kopen als je gewoon je batterijen met een USB-C kabel kan laden? Ik snap het niet...
Omdat dat niet kan?

"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:17

tuinïnen

Eventus stultorum magister

Springbokkie schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:41:
[...]

Spelen tijdens download/updaten wordt afgeraden, je downloadsnelheid kakt dan in.
Ik heb ook gemerkt dat je software moet sluiten om weer een hoge downloadsnelheid te behalen. Wanneer deze op de achtergrond nog aanstaat lever je flink in.

• Torgo
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:37
Download speed in elkaar gezakt bij mij ☹️

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8ctiw_6fQueHM4742PeEp4wuEXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1ixUCxDbExahkwAQrFP37v94.jpg?f=fotoalbum_large

• midego
Mijn controller is toch echt aan het laden staat er...

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-04 10:39

Willybubba

Nut up or shut up.

tuinïnen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:46:
[...]

Ik heb ook gemerkt dat je software moet sluiten om weer een hoge downloadsnelheid te behalen. Wanneer deze op de achtergrond nog aanstaat lever je flink in.
Hmm. Dus Quick Resume == slow downloads?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• midego
Geen kabel in de controller.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rflyBDo6bY9QxDCR-lsqFSC_a4g=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/OIJ59Bei6CAiiPGSp4etfLjh.jpg?f=fotoalbum_large

Wel een kabel in de controller.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RRmk1B4AacfN6wowum65-UPVlKo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/NVMHSYwjjPIEKAMLRYuUYSfq.jpg?f=fotoalbum_large

• Epiloque
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21-01 08:29
Bij mij werkt Quick Resume niet met Forza Horizon 4. Anderen hier ook problemen mee? Ori and the Will of te Wisps doet het wel.

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-04 18:07
KevinNolan schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:55:
[...]

Vannacht nog maar even proberen dan. Moet nu een avonddienst draaien. Heb gelukkig wel een uurtje Valhalla kunnen spelen. Prachtige game. Ondertussen is hij bezig Modern warfare en Forza horizon 4 te downloaden.

Dus vannacht 0015 kan ik weer verder!!
Mijn klikte eerst de xsx versie van fifa aan maar dan krijg je de logo en gaat hij terug naar home. Weet niet of dat jou probleem was?

• Redax
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 21-04 13:22
Zorgt dat Smart Delivery er eigenlijk voor dat je je games niet meer kan uitlenen/verkopen? Gezien dit een unieke licentie activeert. Ik vermoed zo ook dat de games niet compleet op het schijfje staan.

Hier staat geen lijstje met willekeurige spullen die ik bezit.

• Mavel 128
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 30-03 18:54

Mavel 128

Gamertag: Mavel 128

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zu80dyG6zZW1gXBW21PPtg5-sbo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oblddGWl0X4fN4UC9UK7jXjA.jpg?f=fotoalbum_large

Zoveel zin om deze te starten!

Samsung 49RU8000 | Xbox Series X | Xbox One X | Xbox One | Xbox 360 | Xbox

• MissMe NL
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 20-04 18:07
Redax schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:51:
Zorgt dat Smart Delivery er eigenlijk voor dat je je games niet meer kan uitlenen/verkopen? Gezien dit een unieke licentie activeert. Ik vermoed zo ook dat de games niet compleet op het schijfje staan.
Nee volgens mij niet.

• Mavel 128

Mavel 128

Hij download gewoon de juiste bestanden voor de juiste console. Verder doet die dat ook als iemand hem 2e hands koopt.

Anoniem: 613510

Oke, maar haal dan eerst even een doekje over je toetsenbord, gatverdammeeeeee :X

• Mavel 128

Mavel 128

Anoniem: 613510 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:53:
[...]

Oke, maar haal dan eerst even een doekje over je toetsenbord, gatverdammeeeeee :X
Hehe! Die stomme Apple toastenborden worden zo snel vies! Ik haal er dagelijks een doekje over, maar glimmen doen ze niet meer zo snel

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-04 15:21
Rck010 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:11:
[...]

Echt uit? Of gaat het beeld op zwart en krijg je een “source” melding?
Hij valt helemaal uit. :( alleen bij CoD AW niet

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Rivanov
  • Nu online
midego schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:48:
Geen kabel in de controller.
[Afbeelding]

Wel een kabel in de controller.
[Afbeelding]
Je speelt dan gewoon bekabeld. Maar dat laadt je batterijen niet op.

Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

• justifire
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09:05

justifire

Shut up and squat !!

Schaamteloze crosspost :p

Man, man, man wat een beest die Series X.
Hoorde hem al vervaarlijk grommen vanuit de doos, toen ik de klep omhoog deed sloeg hij meteen zijn klauwen uit en had mij in zijn greep :o
Aangesloten, console en controller geupdate, wat games gedownload (volle 500-550 Mb/s, servers lijken dit keer dik op orde)
Alles werkt heerlijk snappy ! :9

Bright Memory als eerste geprobeerd, dit is echt een hele ruwe beta, of liever gezegd een directe alpha port van pc :|
Daarna The Falconeer, ziet er gaaf uit, moet erg wennen aan de controls en weet bij god niet wat de bedoeling is (waar zit verdomme het gaspedaal van die vogel ??)

Quick resume werkt erg fijn, van spel naar spel en lekker doorspelen waar je gestopt was.
Kanttekening : in Bright Memory geeft quick resume problemen met de audio -> lees distortion.

Ik ga snel nog ff verder genieten :w

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• midego
Rivanov schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:55:
[...]

Je speelt dan gewoon bekabeld. Maar dat laadt je batterijen niet op.
Ondanks dat de USB gewoon in het stopcontact zit? Wat wazig :S

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Nu online

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
Codemasters accepteerd bod van take two

Neeeeee :/
Benieuwd wat er gebeurd met de F1 games

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:24
Mick3112 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:20:
[...]

Bedankt, had hetzelfde probleem met mijn KD65XG8599. Nu alles op groen behalve de 120 Hz

• Rivanov
  • Nu online
Wat is Tetris trouwens verslavend en fantastisch! Helemaal hooked.

• KevinNolan
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17-01 05:26
MissMe NL schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 15:49:
[...]

Mijn klikte eerst de xsx versie van fifa aan maar dan krijg je de logo en gaat hij terug naar home. Weet niet of dat jou probleem was?
Vanavond nog eens bekijken. Zal wel wat verkeerd gedaan hebben. Maar Assassin's Creed was ook leuk om te spelen!!

• vectormatic
  • Laatst online: 10:05

vectormatic

Warlock of the doorlock

Bah, ik ben ook geen fan van T2s praktijken, zonde dat Codemasters er nu ook aan gaat geloven.

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• Sjalabert
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22-04 15:21
Rck010 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 14:11:
[...]

Echt uit? Of gaat het beeld op zwart en krijg je een “source” melding?
Hier zie je een voorbeeld : https://share.icloud.com/..._kjCbFfyFM-tjQ#Valkenburg

Wie met één vinger naar een ander wijst, wijst met drie vingers naar zichzelf!

• Wom
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20-04 23:02

Wom

EvilBoris is ook in de instellingen aan het duiken.

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-04 14:08
Zo, even een teleurstelling hier. Bol heeft gewoon de series S geleverd ipv de series X.
Op de pakbon staat de series X maar in de doos zit toch echt de series S.

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

VirgoMossel schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:04:
Zo, even een teleurstelling hier. Bol heeft gewoon de series S geleverd ipv de series X.
Dat is wel balen zeg. En nu dan?

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

OMG 😳 mijn doos ligt thuis nog dicht 🤣 dat zou wat zijn als ik zo thuis kom 🤡

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• Jasmijn22

Jasmijn22

& Ravenwood

S2S schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:06:
[...]

Nou dat wordt even spannend dus voor jou. Krijg je de Tower of Power, of de Plank of Stank?

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
Oh mijn god , wat een slechte fout...

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

• The Sec0nd E
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 13-09-2021

Oké, opgelost!

Voor het geval dat mensen de zelfde issues hebben;

Ik moest de HDMI instellingen van mijn Sony Bravia TV handmatig veranderen naar 'Verbeterd' ipv 'Standaard'. Daardoor kan de Xbox vervolgens HDR10 in gaming aanzetten.

YouTube: How to Enable HDR Gaming on Xbox One S & X - Sony Bravia HDR TV

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 08:10

S2S

Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:07:
[...]

Nou dat wordt even spannend dus voor jou. Krijg je de Tower of Power, of de Plank of Stank?
💩

mijn gamercard ---> http://live.xbox.com/member/s1nsane; PSN: s1nsane

• joffrey19
S2S schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:06:
[...]

Dat wordt een leuke discussie met bol

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Jasmijn22 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:07:
[...]

Yoh, brick of silence and efficiency voor jou!

Mijn Bol doos bevatte gewoon een XsS, zoals besteld, denk ook dat ik niet heel happy was geweest met een XsX

Master of the allen wrench Riding a mighty lawnmower for revenge In the realm of the screws he's the king And Lord of the Towel Rings

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
joffrey19 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:10:
[...]

Dat wordt een leuke discussie met bol
Ze moeten hem wel omwisselen, hebben geen keus!

• carpebios
  • Laatst online: 00:54
Is er al een topic voor de xbox series x, dus niet meer de aanloop en alle levering dingen?

[ Voor 5% gewijzigd door carpebios op 10-11-2020 16:13 ]

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• tuinïnen
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:17

tuinïnen

Eventus stultorum magister

vectormatic schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:11:
[...]

Yoh, brick of silence and efficiency voor jou!

Mijn Bol doos bevatte gewoon een XsS, zoals besteld, denk ook dat ik niet heel happy was geweest met een XsX
Nja, voor hetzelfde geld een XSX had ik niet teruggestuurd. Maar XSS is gewoon een mooi en krachtig apparaat, een hele berg tophardware voor 300 euro.

• Xtr3me4me
  • Laatst online: 27-08-2024

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Oeff nieuw probleem hier.

https://www.sony.nl/elect...d-65xf9005/specifications

TV ondersteunt geen HDR10 voor games? terwijl de tv het gewoon ondersteunt....

-- My Gaming Rig Power -- -- <SG> Diabolic --

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

tuinïnen schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:13:
[...]

Nja, voor hetzelfde geld een XsX had ik niet teruggestuurd. Maar XSS is gewoon een mooi en kracht apparaat, een hele berg tophardware voor 300 euro.
Nee nouja, ik vind de XsX een compleet onhandig apparaat kwa vorm en formaat, dat ze niet een netjes horizontaal te plaatsen plat-ish ding hebben gemaakt verbaasd me enigszins. Geen idee waar ik em zou moeten zetten in de setup, en zonder 4K tv mis ik er ook minder aan.

• G_Dragon
  • Nu online

G_Dragon

Topicstarter
carpebios schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:13:
Is er al een topic voor de xbox series x, dus niet meer de aanloop en alle levering dingen?
Daar word dit topic straks naar omgezet!
Kijk maar in het hoofd topic, die heeft die nieuwe al klaarstaan!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Xtr3me4me schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:15:

Is het niet zo dat hij maar op 1 ingang HDR onsersteunt?

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 21-04 19:44

Zegt de XBox dat?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

harrytasker schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:16:
[...]

Is het niet zo dat hij maar op 1 ingang HDR onsersteunt?
Nee moet op alle ingangen HDR ondersteunen. Snap niet waarom de Xbox dit niet ziet.

• Tongpo84
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-02 10:32

Geen versterker er tussen zitten?

• Rivanov
  • Nu online
Wom schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:02:
[Twitter]
EvilBoris is ook in de instellingen aan het duiken.
Je moet de HDMI poort dan op type PC zetten om dit te activeren toch?

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Tongpo84 schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:19:
[...]

Geen versterker er tussen zitten?
Nee is rechtstreeks aangesloten. maar even video bekeken en moet dus in hdmi 2 of 3 en niet in 1. Ppfff.
Daarna moet ik hem op enhanced zetten in de tv, daarna doet alles het.

YouTube: Sony 55X900F Xbox One X 4K HDR Dolby Vision Setup | 49X900F, 65X900F...

[ Voor 26% gewijzigd door Xtr3me4me op 10-11-2020 16:22 ]

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:09
Wel jammer dat de XSX zo stil is... Nu valt het op hoeveel kabaal de controller maakt :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08:18
Shiny new gadget get... Alleen nu wat te spelen. Haha. Oude games vallen toch een beetje regen zoals FH4, zie niet veel anders moet ik zeggen. :x

Wel bijna volledig stil, kudos daarvoor. Maakt verder een solide indruk. Toch jammer dat ze niks aan het menu hebben veranderd waardoor het meer op een nieuwe gadget lijkt dan nu :+

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Alwayshappyz
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10:38

Iemand boven je had hetzelfde probleem volgens mij. Dit was de oplossing:

''Ik moest de HDMI instellingen van mijn Sony Bravia TV handmatig veranderen naar 'Verbeterd' ipv 'Standaard'. Daardoor kan de Xbox vervolgens HDR10 in gaming aanzetten.''

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Thalaron schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:23:
Wel jammer dat de XSX zo stil is... Nu valt het op hoeveel kabaal de controller maakt :+
haha ja dat viel mij ook echt op. :9~

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik heb dezelfde TV (en een tweede zelfde, maar dan 49"). Bij mij werkt het allemaal prima hoor, ook met de One X en Series X. Je moet je HDMI poort op je TV wel op enhanced zetten overigens. Heb je dat gedaan?

Set HDMI signal format to Enhanced format.
On the supplied remote, press the HOME button.
Select Settings or the. icon.
Select External inputs in the TV category.
Select HDMI signal format and set to Enhanced format.

/

Iemand hier met Planet Coaster? Heb het spel (disc) geleverd gekregen, doosje is in het Engels maar spel start in het Spaans en kan het niet aanpassen. Getest op m;n One X en S en daar krijg ik bij het starten de vraag of ik Engels wil installeren als update, daar werkt het dus gewoon. Maar niet op de XSX.

[ Voor 11% gewijzigd door Exorcist op 10-11-2020 16:28 ]

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Alwayshappyz schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:26:
[...]

Iemand boven je had hetzelfde probleem volgens mij. Dit was de oplossing:

''Ik moest de HDMI instellingen van mijn Sony Bravia TV handmatig veranderen naar 'Verbeterd' ipv 'Standaard'. Daardoor kan de Xbox vervolgens HDR10 in gaming aanzetten.''
Yes precies hetzelfde :9

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 17-04 14:08
G_Dragon schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:12:
[...]

Ze moeten hem wel omwisselen, hebben geen keus!
Ik kan het dus vergeten. Kan alleen de series S terug sturen en mijn geld terugkrijgen..
Echt kansloos dit

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Xtr3me4me

Xtr3me4me

Saiyajin Godlike Tweaker

Exorcist schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:27:
[...]

Ik heb dezelfde TV (en een tweede zelfde, maar dan 49"). Bij mij werkt het allemaal prima hoor, ook met de One X en Series X. Je moet je HDMI poort op je TV wel op enhanced zetten overigens. Heb je dat gedaan?

Set HDMI signal format to Enhanced format.
On the supplied remote, press the HOME button.
Select Settings or the. icon.
Select External inputs in the TV category.
Select HDMI signal format and set to Enhanced format.
Yes nu werkt het wel allemaal. Alleen de 120Hz niet :P

• Xlast88
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 20-04 18:39
nope dat is niet correct

• Rob112
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 10:24
Ben druk aan het installeren en wat games aan het testen. Net even mijn hand boven de xbox gehouden en dan kan je wel merken dat hij hard bezig is, wat een hitte

• vectormatic

vectormatic

Warlock of the doorlock

Phusebox schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 16:25:
Toch jammer dat ze niks aan het menu hebben veranderd waardoor het meer op een nieuwe gadget lijkt dan nu :+
De snelheid viel mij juist heel erg op, ik ben van mij OG X1 gewend dat elke switch van functie in de UI even tijd kost, en als je een game wil downloaden moet ie dat ff rustig een paar seconden verwerken voordat je verder kan. Nu op de XsS klik ik op installeren, en vroeg me af waarom er niks gebeurde :+ Dat ding handelt alles gewoon instant af en ik kan zonder enige vertraging verder.

En to be fair, als je kijkt hoeveel functies het OS ondertussen heeft vind ik het juist wel fijn dat alles soort van hetzelfde is, als er iets is wat MS van Windows 8 geleerd zou moeten hebben dan is het dat je hele OS vol complexe functies opnieuw indelen een hoop gebruikers frustreert.

Kwa games was wat meer series specifieke titels leuk geweest, maar er staat genoeg op gamepass wat ik nog niet gespeeld heb, en ook op een XsS zal no mans sky er met de next gen patch echt wel mooier uitzien dan een OG X1 ooit zou kunnen.

Pagina: 1 ... 146 147 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Op naar gamende Tweakers? Zie deze lijst en voel je vrij om jezelf toe te voegen :)

Aanverwante topics:
• Alles over pre-orders en levertijden: ~[XSX / XSS] Pre-order, levering en prijzen topic
• GAMEPASS: [XBOX Game Pass] Ervaringen en Discussie

Om een goede sfeer te behouden:
Geen PS5 vs Xbox fanboy-discussies
• Discussieer op argumenten, NIET op de persoon
• Maak gebruik van de Topic-Report om slechte reacties te melden