Dat hij maar vele Mhz'en mee moge brengenOp zaterdag 04 augustus 2001 20:35 schreef roar het volgende:
Roar verwelkomt ssacco_thier in hun groepje
(is in het voordeel van heel DPC
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
"The trouble with quotes from the Internet is that you can never know if they are genuine." - Elvis Presley | Niet met me eens ? DM ME
Als je het zelf niet bent (ook zonder alcohol, joint of een gespleten persoonlijkheuid)Op zaterdag 04 augustus 2001 23:07 schreef roar het volgende:
welke gup post hier zonder mijn medeweten onder mijn username???? Dit wordt dus ECHT niet op prijs gesteld, ook al schijnt er dan een gewaardeerd nieuw member te zijn (waar ik ook dus al niets vanaf weet) Tijd om mijn wachtwoord te wijzigen.
![]()
![]()
![]()
Verwijderd
jullie moeten nie tp;raten julie moetne drinkenOp zondag 05 augustus 2001 03:53 schreef MarcyDarcy het volgende:
[..]
Als je het zelf niet bent (ook zonder alcohol, joint of een gespleten persoonlijkheuid)dan zou het weleens goed kunnen dat het een foutje van Tweakers is (is namelijk al eens vaker voorgekomen) Gewoon een topicje openen in Lieve Adjes over het hoe en wat lijkt me dan het beste (maarja ik heb nu alcohol op
)
helemaal mee eensOp zondag 05 augustus 2001 04:04 schreef CoNNaiZ het volgende:
[..]
jullie moeten nie tp;raten julie moetne drinken
Verwijderd
Als je gestart bent met RC5, mag ik je d'r dan op wijzen dat het voor een nieuwe lid veel interessanter kan zijn om deel te nemen in één van onze kleine projecten.
Je gaat dan niet op in de anonimiteit tussen de grote grazers en je krijgt direct credit omdat je dagelijks in de stats
Nou, Roar staat op de 9e plek in de teamstats van UD Think, niet zo'n anonieme kleine jongen dus.Op zondag 05 augustus 2001 07:31 schreef Crack het volgende:
Welkom!
Als je gestart bent met RC5, mag ik je d'r dan op wijzen dat het voor een nieuwe lid veel interessanter kan zijn om deel te nemen in één van onze kleine projecten.
wachtwoord inmiddels gewijzigd in jekomternietin.
Verwijderd
Ik wil mij hier graag voor verontschuldigen roar.
Ik had op het moment vd post zelf nog geen kans gezien te reggen en moest de nieuwe member verwelkomen.
Ik neem aan dat je bij bent dat Domi met z'n PIII 1Ghz ook in je team zit..
Nogmaals sorry
Verwijderd
Ik ben weer gerustgesteld.
en uiteraard welkom! hoe meer zielen, hoe meer vreugde en ook nog hoe meer pc's hoe meern workunits (etc)
DIT drankie zoek ik al tijden!!!!Op zondag 05 augustus 2001 04:04 schreef CoNNaiZ het volgende:
[..]
jullie moeten nie tp;raten julie moetne drinken
waar is het te bestellen ?
ow ja... newbie.. welcom to DPC
________________________Team ColdFusion________________________
#1 DPAD, #1 OGR-27, #2 F@H, #4 RC5, #18 WCG
Advanced sheep-counting strategies
Verwijderd
Hmmz ja dat heb ik nu ook wel (2 aug geregged).Op zondag 05 augustus 2001 07:31 schreef Crack het volgende:
Welkom!
Je gaat dan niet op in de anonimiteit tussen de grote grazers en je krijgt direct credit omdat je dagelijks in de statskan komen.
En een nummertje van 5111 (in DPC RC5-64)
Maar waar kan je precies zien wat DPC nog meer doet dan?
Kleine DPC-projecten:Op maandag 06 augustus 2001 18:17 schreef Angelic het volgende:
[..]
Hmmz ja dat heb ik nu ook wel (2 aug geregged).
En een nummertje van 5111 (in DPC RC5-64)
Maar waar kan je precies zien wat DPC nog meer doet dan?
- Seti@home Zoeken naar groene mannetjes, DPC-aanmelding kan hier
- Genome@Home Onderzoek naar eigenschappen/afwijkingen in het genoom
- Folding@home Onderzoek naar vouwmethodes van eiwitten (BSE
)Als je lid van DPC wilt worden, gebruik dan als nick: nick (Dutch Power Cows)
(let op: geen '@' in je nick plaatsen!)
Een permanente verbinding is eigenlijk een 'must' en wu's zijn slechts 2 dagen houdbaar. - Think DPC's portie kankerbestrijding
- ECCp-109 Zoeken naar een encriptiesleutel voor je mobieltje
The Souffle will raise or it will not. And there is no damn thing you can do about it!
Toch maar eens een andere sig bedenken :P
Kalfjes wijsheid: Als je je koplampen laat branden, heb je ze niet uitgezet.
LPC wie is er niet groot mee geworden?
La Petite Cows | Get Firefox!