Ik heb een situatie met een reservatie bij een escape-room organisatie...
Eind februari een reservatie gemaakt om met een groep mensen eind april daar te gaan spelen.
Kreeg toen een voorschotfactuur toegezonden te betalen binnen de 14 dagen (een voorschot op een reservatie.. beetje ongewoon vind ik.. alsof je bij een restaurant reserveert en dan ook meteen de helft van je eten moet betalen, maar bon...)
Ondertussen de corona situatie zien escaleren, voorschot factuur nog niet betaald.
Krijg natuurlijk een aanmaning om de voorschotfactuur te betalen.
Ik mail terug dat we de reservatie, door de overheid opgelegde maatregelen, willen schrappen.
Krijg ik terug dat we dan maar een andere datum moeten kiezen in de toekomst (voorgestelde datums liggen tussen mei en november).
Ik mail terug dat deze corona crisis in mei, juni, juli etc.. nog niet over zal zijn en dat deze deelname aan het spel als team-event voor ons enkel in april relevant was en niet ergens in september of zelfs door hun tot in november voorgestelde datums (en nu al een voorschot betalen van honderden euro's voor een spel of een half jaar??!).
Maw: ik wil als klant zijnde schrapping van reservatie zonder kosten (want er zijn geen kosten gemaakt door hun.. er is geen op maat gemaakt product gereserveerd of zo). Overmacht van beide kanten
just my 2 cents.. wat zijn de jouwe?
[
Voor 6% gewijzigd door
renio op 26-03-2020 09:36
]