I am not a number, I am a free man! Geld over? Check m'n V&A
Volgens mij is dat dat hij 22 threads gaat gebruiken. waarschijnlijk heb je dus een CPU met 24 virtuele coresLibbz schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:38:
[...]
Bij m'n CPU staat ook CPU:22, ik weet niet of dat goed is... Ik wacht het rustig af.
[Afbeelding]
Het heeft bij mij twee uur geduurd voordat ik nu net de eerste GPU WU heb gekregen. De servers zijn erg overbelast, dus gewoon op ready laten staan en afwachten.Libbz schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:38:
[...]
Bij m'n CPU staat ook CPU:22, ik weet niet of dat goed is... Ik wacht het rustig af.
[Afbeelding]
Correct.Mschamp schreef op zondag 22 maart 2020 @ 17:39:
[...]
Volgens mij is dat dat hij 22 threads gaat gebruiken. waarschijnlijk heb je dus een CPU met 24 virtuele cores
@Kecin Geduld hebben. Er zal vanzelf op een moment WU's worden gedownload. Komt goed.
Vouw mee bij Fatal Error Group! - F@H: #10
Ryzen 7 3700x
Nvidia GTX1660Ti
Op dit moment draaien alleen de CPU en 1x een GPU. Eens kijken wat er daar aan schort...
[ Voor 4% gewijzigd door Xfade op 22-03-2020 18:02 ]
9800X3D - RX 6900XT - Volvo S40 T5 '10 - Kever '74
Krijg wel een GPU work unit binnen die nu staat te vouwen, maar geen CPU?
(Log zegt dat er niks beschikbaar is; bij de tekst van de GPU unit van 'project 11763' staat echter als tekst 'These are high-priority **CPU** projects to simulate the main protease of the COVID-19.' - Dus kom maar met die CPU units dan
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Thanks! Net aangemeld, met username New_Interfaces.Damic schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:58:
Team 92 is ons nummer, vergeet niet je PassKey aan tevragen voor meer punten
i7 8700K @4,8Ghz en 1080 TI
/f/image/K9KSojqrc38mTs3mylqQt93r.png?f=fotoalbum_large)
Phanteks Enthoo Evolv X // ASUS ROG STRIX X570-E // Ryzen 9 5950x // EKWB AIO 360 // ZOTAC RTX 3080 AMP HOLO // Corsair Dominator Platinum 32GB 3466MHz // Corsair MP510 960 GB // Crucial MX500 2TB // Corsair RM750x
Tomislav

ow en WTF 1,033,390,679.00 LinusTechTips_Team daily rate
[ Voor 17% gewijzigd door Damic op 22-03-2020 19:06 ]
Al wat ik aanraak werk niet meer zoals het hoort. Damic houd niet van zijn verjaardag
Trust the force Luke, you always hit something
Ryzen 5 en RTX1070.
Sorry, ben één van de nieuwe schuldigen.Damic schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:04:
Lol ik zien juist in de stats voor morgen 5 pagina's nieuwe crunchers(121 nieuwe users) en 9 pagina's mijlpalen
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ow en WTF 1,033,390,679.00 LinusTechTips_Team daily rate
Edit: zojuist mijn eerste GPU-unit binnengekregen.

[ Voor 7% gewijzigd door The_Worst op 22-03-2020 19:14 ]
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
En hoe doe ik dat? Ik heb t net ook geinstalleerd, volgens mij is er geen werk atm, staan al de hele tijd op 'ready'.Damic schreef op zondag 22 maart 2020 @ 18:58:
Team 92 is ons nummer, vergeet niet je PassKey aan tevragen voor meer punten
Dit formuliertje invullen: https://apps.foldingathome.org/getpasskeymark-k schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:17:
[...]
En hoe doe ik dat? Ik heb t net ook geinstalleerd, volgens mij is er geen werk atm, staan al de hele tijd op 'ready'.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Dat formulier zegt alleen maar 'Passkey sent. Please check your email.' maar ik ontvang niks...The_Worst schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:19:
[...]
Dit formuliertje invullen: https://apps.foldingathome.org/getpasskey
Ook niet in de spam folder... En opnieuw proberen lukt ook niet, dan zegt ie dat ie minder dan 4 uur geleden nog gemaild heeft.... Dat script of de mailqueue zullen het ook wel druk hebben
Zag dat ik die later ook nog kan invullen in de client; het werk wat ie nu reeds doet is dan toch niet weg ofzo?
Sometimes you just have to sit back, relax, and let the train wreck itself
Ik had hier eerder ook even last van dat 'ie niet wilde uploaden. Client volledig stoppen en opnieuw opstarten hielp bij mij toen. Is misschien het proberen waard.Tomislav schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:03:
Beetje jammer dat ik nu twee voltooide WU's heb die nooit aan zullen komen. Ze zijn al 'vervallen' naar hun base credit score en over een week zullen ze verdwijnen...
Anoniem: 343919

Maar het lijkt alsof ik niet op de GPU kan folden.

Ligt dat aan het macOS platform of heb ik iets niet ingesteld of worden de kaarten die in Macs niet ondersteund ervoor? (geen OpenCL maar Metal?)
[ Voor 55% gewijzigd door Anoniem: 343919 op 22-03-2020 19:36 ]
GPU folding is not currently supported in OSX
F@H heb ik al volledig gedeïnstalleerd en opnieuw geïnstalleerd in de hoop dat het zou werken maar jammer genoeg niet. Hebben jullie een idee wat ik zou kunnen doen?
Schijnbaar nog een keer opnieuw installeren heeft geholpen

[ Voor 7% gewijzigd door Gamedj op 22-03-2020 20:09 ]
Het is een VM, maar de processoren van de hosten zijn wel een van de snelste die er momenteel te krijgen zijn (sneller dan de snelste VM's op AWS en Azure)
[ Voor 34% gewijzigd door Turdie op 22-03-2020 20:18 ]
Y'24
Teamnummer 92 instellingen.shadowman12 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:17:
Ik heb van mijn werk een eigen prive server en daar draait nu folding@home op. Moet nog even kijken hoe ik daar me voor de tweakers groep kan aanmelden.
Het is een VM, maar de processoren van de hosten zijn wel een van de snelste die er momenteel te krijgen zijn (sneller dan AWS en Azure)
Ik doe ook even mee met 2x 2080 TI en een 16 core amd cpu 3950x, helaas deed de CPU het alleen in het begin...
Het duurt soms wel lang voordat er een nieuwe proces gestart wordt...
[ Voor 6% gewijzigd door kmichael op 22-03-2020 20:21 ]
Highscreen 486 DX2-66 - Matrixprinter
Die beheerder ben ik zelfRvV schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:19:
Dan ben ik benieuwd hoe lang het duurt voordat de beheerder bij je aanklopt dat je VM "hangt" op 100% load.
Moet ik trouwens bepaalde poorten opzetten, want de web client wil almaar niet opstarten.
[ Voor 15% gewijzigd door Turdie op 22-03-2020 20:29 ]
https://twitter.com/Plui5/with_replies
Denk het niet want zo'n video maak je niet zo ff snel.
[ Voor 18% gewijzigd door Turdie op 22-03-2020 20:49 ]
Ja Folding@home is van de Universiteit van Stanford. Amerikaanse universiteitwolly_a schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:55:
Vroeger ook al eens meegedaan. Voor de strijd tegen Covid-19 wil ik ook wel weer mijn steentje bijdragen. Er is één ding wat me nog een beetje tegenhoudt. Dit lijkt me een Ameikaans project en de Great Orange Leader wil elk middel tegen Corona voor zichzelf houden? In dat geval... Laat maar lekker zitten... Anders gaan de pc’s vanavond nog aan.
jup, Amerikaanse universiteit, dat kan die jambek wel willen, maar daar heeft ie geheid oorlog met de rest van de wereldwolly_a schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:55:
Vroeger ook al eens meegedaan. Voor de strijd tegen Covid-19 wil ik ook wel weer mijn steentje bijdragen. Er is één ding wat me nog een beetje tegenhoudt. Dit lijkt me een Ameikaans project en de Great Orange Leader wil elk middel tegen Corona voor zichzelf houden? In dat geval... Laat maar lekker zitten... Anders gaan de pc’s vanavond nog aan.
Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Ik denk inderdaad dat dat zijn geheime evil masterplan is. Hij heeft eerst de onschuldige Chinezen besmet met dit duidelijk Amerikaanse virus en nu wil hij de hele wereld ermee uitroeien!wolly_a schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:55:
Maar niet voordat hij onze rekenkracht heeft gebruikt voor zijn evil scheme. Oh wrede wereld.
Tomislav
volgens mij was het wereldwijd al besloten voor wanneer er een vaccin voor gevonden wordt, dat daar geen patenten op gezet mogen worden (laat staan flink aan verdiend worden), en als hij dat wel flikt heeft ie echt wel een dik probleem, America heeft de laatste tijd zijn 'titel' wel verloren.wolly_a schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:05:
@geenwindows Maar hij is er gek genoeg voor. Die enge narcistische schreeuwer is zomaar in staat om de rest van de wereld wat extra langer te laten vechten, zodat hij straks zijn economie/bedrijven een voorsprong kan geven. Waarna de rest van de wereld voor duur ook vaccins kan kopen. Als dat vaccin toevallig ook nog door dit project wordt gevonden is dat wel wrang natuurlijk. Dan geef ik liever 100 euro aan het ziekenhuis hier in de buurt. Lastig...
Dit is een Wereld crisis, geen land.
Fan van: Unraid. Pi-hole, PlexMediaServer, OPNsense. Meer een gluurder dan een reaguurder.
Lezen is een vak appart, dat begrijp ik. En mogelijk heb je ook het nieuws gemist dat Trump een Duits bedrijf wou overkopen dat werkt aan een vaccin en dit mogelijke vaccin dan exclusief wil behouden voor US: https://www.hln.be/nieuws...kken-te-krijgen~a85ed5a1/Tomislav schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:06:
[...]
Ik denk inderdaad dat dat zijn geheime evil masterplan is. Hij heeft eerst de onschuldige Chinezen besmet met dit duidelijk Amerikaanse virus en nu wil hij de hele wereld ermee uitroeien!
Maar niet voordat hij onze rekenkracht heeft gebruikt voor zijn evil scheme. Oh wrede wereld.
Maar blijf verder maar raar doen hier, dat maakt het voor mij makkelijker om toch maar niet mee te doen.
Luister vriend. Ik sta hier gewoon te grazen. Als je niet mee wilt grazen moet je dat zelf weten.wolly_a schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:11:
[...]
Lezen is een vak appart, dat begrijp ik. En mogelijk heb je ook het nieuws gemist dat Trump een Duits bedrijf wou overkopen dat werkt aan een vaccin en dit mogelijke vaccin dan exclusief wil behouden voor US: https://www.hln.be/nieuws...kken-te-krijgen~a85ed5a1/
Maar blijf verder maar raar doen hier, dat maakt het voor mij makkelijker om toch maar niet mee te doen.
Tomislav
Doe lekker mee of lekker niet...TDS is helaas geen lopend project...wolly_a schreef op zondag 22 maart 2020 @ 20:55:
reserveringshouder Tesla Model 3
Geduld hebben, alles van Folding is overvraagd. Ik heb gevallen gezien waarbij na een halve(!) dag er ineens meerdere emails binnen kwamen met de key. Je werk is niet verloren zonder key, maar met de key zorg je er voor dat je werk uniek aan jou is gekoppeld en het levert bonus op als je snel werk levert.SambalBij schreef op zondag 22 maart 2020 @ 19:26:
[...]
Dat formulier zegt alleen maar 'Passkey sent. Please check your email.' maar ik ontvang niks...
Ook niet in de spam folder... En opnieuw proberen lukt ook niet, dan zegt ie dat ie minder dan 4 uur geleden nog gemaild heeft.... Dat script of de mailqueue zullen het ook wel druk hebben
Zag dat ik die later ook nog kan invullen in de client; het werk wat ie nu reeds doet is dan toch niet weg ofzo?
Mijn CPU is trouwens al een poosje idle, bij jullie ook?
Tip voor nieuwe mensen: Task manager registreerd bij mij de GPU belasting niet. Als je gpu-z of iets dergelijks gebruikt zie je wel 100% utilization.
Dit zal dan een uur of 2 tot 3 zijn voor folding per dag. Als ik me niet vergis dan kom ik op 2 tot 4 WU's per dag.
Ondertussen moet ik even bedenken of ik m'n tweede systeem (8086k/980ti) 24/7 kan gebruiken hiervoor. Hoe belangrijk de zaak ook is het moet wel betaalbaar blijven voor mij. Dit ga ik nog wel even uitzoeken.
Hier ook, komt waarschijnlijk ook door de enorme aanvoer van nieuwe koeien. Is normaal. Wanneer hij meldt dat de volgende poging pas over een half uur is oid kun je ervoor kiezen die unit te pauzeren en direct weer op te starten. Dat reset de timer.tweedledum schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:28:
Wat is die "bonus" eigenlijk? Gewoon virtueel puntensysteem?
Mijn CPU is trouwens al een poosje idle, bij jullie ook?
Tip voor nieuwe mensen: Task manager registreerd bij mij de GPU belasting niet. Als je gpu-z of iets dergelijks gebruikt zie je wel 100% utilization.
Vergis je inderdaad niet in de stroomkosten. Zeker hier in Nederland.bierschuit schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:32:
Ok, tussen het gamen door heb ik m'n 1080ti en 9900k ook aan het werk gezet voor team 92.
Dit zal dan een uur of 2 tot 3 zijn voor folding per dag. Als ik me niet vergis dan kom ik op 2 tot 4 WU's per dag.
Ondertussen moet ik even bedenken of ik m'n tweede systeem (8086k/980ti) 24/7 kan gebruiken hiervoor. Hoe belangrijk de zaak ook is het moet wel betaalbaar blijven voor mij. Dit ga ik nog wel even uitzoeken.
Vega broederhatex schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:34:
Heb mn systeempje toebedeeld aan de powercows : 1920x + 4 vega's.....
Zie alleen dat de gpu's wel altijd covid jobs draaien maar mn cpu veelal ander werk doet ?
[Afbeelding]
Je kunt niet kiezen wanneer je covid jobs krijgt. Uiteindelijk zal je CPU er ook wel wat krijgen.
:strip_exif()/f/image/W8EyNK1QHidfxVAA2rhBR6k8.jpg?f=fotoalbum_large)
Tomislav
en ik ben ook niet van plan om allerlei workarounds te gaan doen, deze VM is mijn daily en stabiliteit is mij belangrijk.
ik heb al een gt710 en een 1050TI die werk verrichten, Threadripper 1950x werkt voor Rosetta (45&).
overigens nu ik de cpu slot van Fah heb gedeactiveerd lopen de GPU taken een stukje vlotter
Ja dat snap ik. Mijn computer voert geen kritische taken uit. Zoals eerder gemeld al eens de drivers genuked.geenwindows schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:05:
mijn Vega64 doet niet mee, FaH krijg ik niet zonder workarounds aan de praat op Ubuntu 18.04
en ik ben ook niet van plan om allerlei workarounds te gaan doen, deze VM is mijn daily en stabiliteit is mij belangrijk.
ik heb al een gt710 en een 1050TI die werk verrichten, Threadripper 1950x werkt voor Rosetta (45&).
overigens nu ik de cpu slot van Fah heb gedeactiveerd lopen de GPU taken een stukje vlotter
Tomislav
Is dit echt merkbaar? Gebruik hier zelf 18.04 en Mint, dus wel benieuwd. Hoe heb je de config.xml aangepast?[b]
ja, maar ik heb 'maar' 4 threads toegekend aan FaH, dus die 4 voorzien de GPU's nu van werk, en die zijn nu nog steeds goed belast, zon beetje 75% is altijd bezet.Empie2K5 schreef op zondag 22 maart 2020 @ 22:13:
[...]
Is dit echt merkbaar? Gebruik hier zelf 18.04 en Mint, dus wel benieuwd. Hoe heb je de config.xml aangepast?
config is bij mij simpel:
1
2
3
| <!-- Folding Slots --> <slot id='0' type='GPU'/> <slot id='1' type='GPU'/> |
Heb hier 2 VMs draaien op ESXi, 1 voor FAH met GPU passthrough (4 vCPU, 2 GTX 1080's, 1 core per GPU en 1 core voor CPU, andere voor OS) en 1 voor BOINC voor Rosetta (16 vCPU, alle cores voor BOINC). Beide Ubuntu 18.04.
Mint bak is m'n dagelijkse PC met BOINC en FAH op bare metal. BOINC staat wel ingesteld op 80% CPU. Dus rest voor OS en 2x FAH GPU en 1x FAH CPU.
Taskmanager doet maar wat. Die kiest 4 verschillende subsystemen om te tonen, kan je zelf andere voor kiezen. Als je een NVidia-kaart hebt, moet je Cuda selecteren om de load van je GPU te zien tijdens het draaien van F@H. Als je een AMD-kaart hebt: ik had eerder gelezen van iemand anders dat je dan "Compute_1" (of 0?) moet hebben.tweedledum schreef op zondag 22 maart 2020 @ 21:28:
[...]
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Rosetta@Home ook, en wat ik gelezen heb zijn ze bij GPUGRID ook bezig op te starten. WCG is natuurlijk ook niet verkeerd.DPCquatar schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:32:
FAH ook maar even aangeslingerd ik laat Boinc-WCG er nog maar even naast staan. Die hebben namelijk wel gewoon sappig gras.
Cruncht tegenwoordig meestal vault projects
Ik sinds 1998/99 of zo met Seti toen ik kabel internet kreeg, daarna United Devices en later BOINC en FAH. Degenen die je noemt heb ik nooit aan mee gedaan (of ben het simpelweg vergetenDPCquatar schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:40:
Ik doe al mee sinds het pentium 4 tijdperk, de bejaarde koeien onder ons kunnen de projecten TSC/D2OL/ECCP nog wel herinneren.
1080ti, 1080, 1080, 1080, 1080, 1060

[ Voor 41% gewijzigd door Kevin1Smid op 23-03-2020 06:42 . Reden: Nog 2 1080s erbij ]
Hele bekende weg bewandeldEmpie2K5 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 00:42:
[...]
Ik sinds 1998/99 of zo met Seti toen ik kabel internet kreeg, daarna United Devices en later BOINC en FAH. Degenen die je noemt heb ik nooit aan mee gedaan (of ben het simpelweg vergeten).
Alleen FAH ben ik sindskort aanbegonnen.
Helaas ga ik de 20 jaar SETI draaien niet halen.
Voor die tijd is helaas de stekker er min of meer uitgehaald (tenminste, ze gaan in hybernation-mode)...
De Mazda 323F Club Holland
vanVlietDesign - Fotografie en Webdesign
Daar zal dit ook niet bij helpen als ze F@H willen doen:
https://tweakers.net/nieu...tigste-supercomputer.html
[ Voor 61% gewijzigd door Rooieduvel op 23-03-2020 08:33 ]
Just a guy... who likes tech... who likes to write.... and test... and game... https://www.rooieduvel.nl Winner of the best userreviews 2021/2022
GT7 ID: ONYX_PdeG69
[ Voor 84% gewijzigd door pkuyper op 23-03-2020 10:23 ]
Eentje nu, tweede komt vanavond. Hier kan ik niet op afstand bij.
Nog even wachten op het eerste werkpakket.
oh, never mind.. het werkt al.
[ Voor 14% gewijzigd door justme27 op 23-03-2020 13:24 ]
Ben net pas een paar dagen bezig met mijn 1080
[ Voor 30% gewijzigd door MrFax op 23-03-2020 16:49 ]
That's it, I'm done.
i7-7700HQ / GTX1050, geen idee of die ook wordt gebruikt met de linux client (Mint 19).
Papa x3, PHP-progger, Citrofiel, import-Tukker, muziekliefhebber
https://smashrun.com/hans.vandermeer/invite
Stop de verwelking!
COVID19 resultaat: 30% meer hardgelopen dan ooit, langste afstand van 52 -> 69km gebracht
Met Chrome zeker?MrFax schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:48:
Heb 1 workload afgerond, maar nu doet me Web Control opeens heel vaag: Hij laadt helemaal niks maar blijft maar constant verversenHeb al geprobeerd opnieuw op te starten, de verwijderen(Data ook verwijderd), etc. Weet echt niet wat het probleem is.
Ik heb hier met Chrome last van, even de url copieren en plakken in Edge
ik heb dit zowel met firefox als met chromium, zal wel iets fout gelopen zijn in de cache.MrFax schreef op maandag 23 maart 2020 @ 16:48:
Heb 1 workload afgerond, maar nu doet me Web Control opeens heel vaag: Hij laadt helemaal niks maar blijft maar constant verversenHeb al geprobeerd opnieuw op te starten, de verwijderen(Data ook verwijderd), etc. Weet echt niet wat het probleem is.
gebeurt ook in firefox, simpelste oplossing die hier werkt, is een nieuw 'tijdelijk profiel' in chromium open.kmichael schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:07:
[...]
Met Chrome zeker?
Ik heb hier met Chrome last van, even de url copieren en plakken in Edge
Ik heb Edge Chromium, dus dat zal niet veel verschil makengeenwindows schreef op maandag 23 maart 2020 @ 17:10:
[...]
ik heb dit zowel met firefox als met chromium, zal wel iets fout gelopen zijn in de cache.
[...]
gebeurt ook in firefox, simpelste oplossing die hier werkt, is een nieuw 'tijdelijk profiel' in chromium open.
That's it, I'm done.
Bedankt, heeft bij mij het probleem ook opgelost (Chrome)MrFax schreef op maandag 23 maart 2020 @ 18:00:
[...]
Ik heb Edge Chromium, dus dat zal niet veel verschil maken. Wat wel werkte was naar "Delete browsing history" gaan en daarna "Cached images/files". Daarna werkte het meteen, hoefte niet eens te verversen.
I have no special talent. I am only passionately curious.
[ Voor 94% gewijzigd door Boost9898 op 23-03-2020 20:26 ]
Canon body: EOS R5
Canon lens: RF 24-70 f/2.8 L | EF 70-200mm f/2.8 L | EF 100mm f/2.8 IS Macro L
als je dit topic had doorgelezen (en de vorige) dan had je kunnen weten dat de servers overbeladen zijn met alle nieuwe "donors'Boost9898 schreef op maandag 23 maart 2020 @ 20:24:
nvm oud topic
edit:
we zitten inmiddels in week 13, topic is hier te vinden: KLIK!
[ Voor 22% gewijzigd door geenwindows op 23-03-2020 20:42 ]
Het is niet veel, een Core i5 4570 en een Radeon RX550, alles helpt.
Ik heb het programma gestart en aangemeld bij team 92. Echter zie ik geen belasting op mijn cpu of gpu, klopt dat? Ook bij de full load slaat de meter niet uit.
edit2: inmiddels heb ik een passkey aangevraagd en alles begint te draaien, komt goed
[ Voor 51% gewijzigd door FragNeck op 26-03-2020 11:46 ]
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Paus-2178/hero/2313958
11:27:57:WU00:FS00:Connecting to 65.254.110.245:8080
11:27:57:WARNING:WU00:FS00:Failed to get assignment from '65.254.110.245:8080': No WUs available for this configuration
11:27:57:WU00:FS00:Connecting to 18.218.241.186:80
11:27:57:WARNING:WU00:FS00:Failed to get assignment from '18.218.241.186:80': No WUs available for this configuration
11:27:57:ERROR:WU00:FS00:Exception: Could not get an assignment
11:27:59:ERROR:Receive error: 10053: An established connection was aborted by the software in your host machine.
11:29:34:WU00:FS00:Connecting to 65.254.110.245:8080
11:29:34:WARNING:WU00:FS00:Failed to get assignment from '65.254.110.245:8080': No WUs available for this configuration
11:29:34:WU00:FS00:Connecting to 18.218.241.186:80
11:29:35:WU00:FS00:Assigned to work server 155.247.166.219
11:29:35:WU00:FS00:Requesting new work unit for slot 00: READY cpu:8 from 155.247.166.219
11:29:35:WU00:FS00:Connecting to 155.247.166.219:8080
11:29:35:ERROR:WU00:FS00:Exception: Server did not assign work unit
11:32:11:WU00:FS00:Connecting to 65.254.110.245:8080
11:32:12:WARNING:WU00:FS00:Failed to get assignment from '65.254.110.245:8080': No WUs available for this configuration
11:32:12:WU00:FS00:Connecting to 18.218.241.186:80
11:32:12:WARNING:WU00:FS00:Failed to get assignment from '18.218.241.186:80': No WUs available for this configuration
11:32:12:ERROR:WU00:FS00:Exception: Could not get an assignment
meer mensen die dit hebben?
Jazeker! Dat komt omdat er zoveel animo is, dat de server het niet meer bij houdt. Daar wordt hard aan gewerkt. Heb dus geduld. Je hoeft geen actie te ondernemen, gewoon lekker laten draaien op de achtergrond en dan pakt je PC vanzelf werk op.GodZZila schreef op vrijdag 27 maart 2020 @ 11:52:
heb nog 5 servers staan die op dit moment niet veel doen. Dus heb een VM aangemaakt met 16 processors voor test. Echter krijg ik de volgende melding.
...
meer mensen die dit hebben?
Zie ook graag de FAQ: Folding@Home FAQ
Chebyshev said it, and I'll say it again; There's always a prime between n and 2n | De donkere gedaanten zijn bijzonder vlug ter been; Ze lopen op vier poten, en ze kijken heel gemeen
WU's varieren wel heel erg trouwens, van ongeveer 2.5 uur tot één van bijna 8 uur (op een GTX970 dus).
[ Voor 19% gewijzigd door wildhagen op 27-03-2020 13:58 ]
Virussen? Scan ze hier!
Overweeg ook Rosetta@home aan te zetten maar vraag me af of het aan is te raden BOINC+VM te installeren of dat BOINC volstaat.
[ Voor 7% gewijzigd door roelwillems op 30-03-2020 12:31 ]
Beide aangemeld bij DPC
[ Voor 66% gewijzigd door roelwillems op 30-03-2020 13:27 ]
CPU en GPU draaien!
Welkom!

Maarum, we zijn alweer twee weken verder. Nieuw topic: [Folding@Home] hitparade van week 14
[ Voor 50% gewijzigd door Bubbles op 31-03-2020 09:34 ]