Parkeer ethiek bij hotels en in parkeergarages

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Verwijderd

Saven schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:38:
[...]

Wat een sukkel :') Dubbele pannenkoek. Dan gedraag je je zo stom en rijd je ook nog eens een Wagon R :') ! Waarschijnlijk frustratie :P
Het is een buurman die ik graag te vriend hou i.v.m. zijn handigheid met auto's :+ Maar nee hij is gewoon een tikkeltje asociaal op dat gebied, zijn auto staat ook vaak bijna een halve tot misschien wel een meter van de stoeprand afgeparkeerd. Nou ik durf mij auto daar niet meer neer te zetten, sinds iemand met haast er tegen aan zat...

Maar eigenlijk wilde ik er ook een voorbeeld mee geven, dat foutparkeren juist schade aan je auto kan opleveren. Omdat er mensen met oude auto's zijn, die dan gezellig hun deur tegen je auto open gooien. Ik durf mijn auto niet eens fout te parkeren in de straat in Dusseldorf, waar mijn vrouw woont. Terwijl de meeste daar lak aan hebben en hem gewoon langs de weg parkeren en meestal dan net op tijd weg zijn, voor het ordnungsamt eens langs komt om parkeerboetes uit te delen ala € 15 per stuk :+

Echter ik ben bang, dat mijn auto een mikpunt word i.v.m. het gele nummerbord: bedoel toen bij mij voor de deur een paardentrailer met Duits kenteken stond, heb ik ook de handhaving ingelicht. Want hij mag er niet staan en daarnaast betalen Duitsers geen eens wegenbelasting in Nederland, dus dan bel ik wel even. Bij een NL kenteken had ik wellicht gedacht, die zijn vast bezig met verhuizen :X

• superwashandje
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 16:36

superwashandje

grofheid alom

maubaan schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:42:
mijn ervaring met mensen die niet kunnen parkeren kunnen ook vaak belabberd rijden.
soms kom je ze tegen op de weg en zie je ze een parkeeplaats op schieten dan weet ik al vaak, dit gaat even duren.
5x steken en nog steeds staat de veel te dikke auto veel te scheef, moet meneer uit stappen 6x om de auto heen lopen met zn armen zwaaien terwijl 2 kinderen zitten te keeten op de achterbank...
vaker moeten steken lijkt me geen probleem toch? als je dan tenminste door hebt dat je auto niet recht staat en je er wel wat aan wilt doen. dat je dan een keertje vaker vooruit/achteruit moet maakt dan niet zoveel uit lijkt me.

ik moet ook wel vaker een paar keer steken maar mijn auto heeft dan ook een draaicirkel van een fregat.

Life is not the opposite of Death, Death is the opposite of Birth. Life is eternal.

• maubaan
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 06-11 08:57
superwashandje schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 15:06:
[...]

vaker moeten steken lijkt me geen probleem toch? als je dan tenminste door hebt dat je auto niet recht staat en je er wel wat aan wilt doen. dat je dan een keertje vaker vooruit/achteruit moet maakt dan niet zoveel uit lijkt me.

ik moet ook wel vaker een paar keer steken maar mijn auto heeft dan ook een draaicirkel van een fregat.
Vaker steken is ook zeker geen probleem als je daarna maar recht staat met een twingo en niet als nog half binnen en half buiten het vak staat.

Als je een fregat rijdt heb je een ander probleem ;)

I9-9900K | Asro Z390 PHANTOM GAMING 9 Z390 | GiBy8GB D6 RTX 2070 Windforce 8G | Corsair RM550X (2018) 550W ATX24 | Cooler Master ML120L RGB | Corsair Vengeance LPX 32 GB | NZXT H500

Pagina: 1 2 Laatste