Het is een buurman die ik graag te vriend hou i.v.m. zijn handigheid met auto'sSaven schreef op woensdag 11 maart 2020 @ 10:38:
[...]
Wat een sukkelDubbele pannenkoek. Dan gedraag je je zo stom en rijd je ook nog eens een Wagon R
! Waarschijnlijk frustratie
Maar eigenlijk wilde ik er ook een voorbeeld mee geven, dat foutparkeren juist schade aan je auto kan opleveren. Omdat er mensen met oude auto's zijn, die dan gezellig hun deur tegen je auto open gooien. Ik durf mijn auto niet eens fout te parkeren in de straat in Dusseldorf, waar mijn vrouw woont. Terwijl de meeste daar lak aan hebben en hem gewoon langs de weg parkeren en meestal dan net op tijd weg zijn, voor het ordnungsamt eens langs komt om parkeerboetes uit te delen ala € 15 per stuk
Echter ik ben bang, dat mijn auto een mikpunt word i.v.m. het gele nummerbord: bedoel toen bij mij voor de deur een paardentrailer met Duits kenteken stond, heb ik ook de handhaving ingelicht. Want hij mag er niet staan en daarnaast betalen Duitsers geen eens wegenbelasting in Nederland, dus dan bel ik wel even. Bij een NL kenteken had ik wellicht gedacht, die zijn vast bezig met verhuizen