Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen op 1440p, ik heb een 144hz monitor maar ik hoef niet perse 144 FPS te behalen in elke nieuwe game. Momenteel speel ik veel Hell Let Loose.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zolang het geen 300 euro boven mijn huidige bedrag is vind ik het best.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, CPU, CPU cooler, PSU en geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk voornamelijk een paar dingen:
* Ik wil kunnen overclocken. Nu ben ik hier niet al te ervaren mee, maar met mijn huidige systeem ging dit vrij simpel en moeiteloos. Dus het liefst geen super ingewikkelde BIOS waar je niet wijs uit wordt.
* Als het kan wel een redelijk stil systeem.
* Ik heb voor de Corsair Hydro H150i Pro gekozen omdat het positieve reviews heeft en het ziet er goed uit. Voor de RGB doe ik het niet, dus mochten er alternatieven zijn zonder RGB dan hoor ik het graag.
* Als het kan een beetje future-proof zodat ik over 3 jaar niet weer alles kan vervangen, helaas heeft dit moederbord geen PCIe 4.0....
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, mocht ik het nodig vinden dan ga ik dit zeker doen.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zoveel mogelijk bang-for-buck, eigenlijk de enige 2 onderdelen waar ik vraagtekens bij heb is het moederbord en misschien de koeler. Qua moederbord zie ik door de bomen het bos niet meer, elke site adviseerd weer iets anders.. Deze upgrade is tevens met het idee dat ik een RTX 2070 Super in mijn kastje ga proppen in de komende maanden.
Alvast bedankt!
Gamen op 1440p, ik heb een 144hz monitor maar ik hoef niet perse 144 FPS te behalen in elke nieuwe game. Momenteel speel ik veel Hell Let Loose.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zolang het geen 300 euro boven mijn huidige bedrag is vind ik het best.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1070 G1 Gaming (rev 1.0) | € 0,- | € 0,- |
1 | Interne harde schijven | WD AV 3.5" SATA 6Gb/s, 1TB | € 59,- | € 59,- |
1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C | € 79,90 | € 79,90 |
1 | Monitoren | Asus MG278Q Zwart | € 419,89 | € 419,89 |
1 | Toetsenborden | Corsair Gaming K95 RGB Platinum Cherry MX Speed (Qwerty US) | € 167,90 | € 167,90 |
1 | Muizen | Logitech G903 Lightspeed | € 111,05 | € 111,05 |
1 | Muizen | Razer Naga Trinity | € 84,90 | € 84,90 |
1 | Gaming headsets | Sennheiser G4ME One Wit | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Crucial m4 CT128M4SSD1 Slim 128GB | € 0,- | € 0,- |
1 | Solid state drives | Samsung 850 Pro 256GB (retail) | € 137,99 | € 137,99 |
1 | Solid state drives | Samsung 860 EVO 1TB | € 144,90 | € 144,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.205,53 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Moederbord, CPU, CPU cooler, PSU en geheugen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 Boxed | € 174,- | € 174,- |
1 | Moederborden | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | € 145,- | € 145,- |
1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H150i Pro RGB 360mm Liquid CPU Cooler | € 157,99 | € 157,99 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 79,- | € 79,- |
1 | Voedingen | Corsair RM650x (2018) Zwart | € 102,90 | € 102,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 658,89 |
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Eigenlijk voornamelijk een paar dingen:
* Ik wil kunnen overclocken. Nu ben ik hier niet al te ervaren mee, maar met mijn huidige systeem ging dit vrij simpel en moeiteloos. Dus het liefst geen super ingewikkelde BIOS waar je niet wijs uit wordt.
* Als het kan wel een redelijk stil systeem.
* Ik heb voor de Corsair Hydro H150i Pro gekozen omdat het positieve reviews heeft en het ziet er goed uit. Voor de RGB doe ik het niet, dus mochten er alternatieven zijn zonder RGB dan hoor ik het graag.
* Als het kan een beetje future-proof zodat ik over 3 jaar niet weer alles kan vervangen, helaas heeft dit moederbord geen PCIe 4.0....
Ga je overklokken?
In eerste instantie niet, mocht ik het nodig vinden dan ga ik dit zeker doen.
Wat verwacht je van ons?
Het liefst zoveel mogelijk bang-for-buck, eigenlijk de enige 2 onderdelen waar ik vraagtekens bij heb is het moederbord en misschien de koeler. Qua moederbord zie ik door de bomen het bos niet meer, elke site adviseerd weer iets anders.. Deze upgrade is tevens met het idee dat ik een RTX 2070 Super in mijn kastje ga proppen in de komende maanden.
Alvast bedankt!