Tja, dat is het grote probleem van de consument tegenwoordig imho. Als iets niet bevalt zal de klant direct online gaan om op iedere denkbare manier een review achter te laten van hun 'slechte' ervaring. De consument in de winkel toont meer begrip, of durft niet zo makkelijk hun mond open te trekken, maar online moet het maar oké zijn om een bedrijf af te kraken..NotSoSteady schreef op woensdag 4 maart 2020 @ 17:33:
Terugsturen en een vernietigende review achterlaten. Dat gaat ze vermoedelijk meer kosten. Ik zou mijn klanten echt niet durven lastig te vallen met een foutje van 60 of 70 euro.
Dit advies zou ik dus lekker negeren en is niet de juiste manier om dit soort problemen op te lossen. Ben wel benieuwd wat voor review JIJ dan zou schrijven, zou je dan ook echt aangeven dat het om een overduidelijke prijsfout zou gaan en dat je ze nu een negatieve review geeft omdat ze dit vanwege een fout in hun systeem willen corrigeren? Volgens mij zet je dan ook meer jezelf voor lul.
Een overduidelijke prijsfout mag een winkelier gewoon terug vragen. Een niet overduidelijke prijsfout niet, zoals bijvoorbeeld een aanbieding van 10-20% korting of iets dergelijks. Dat lijkt hier niet het geval en staan ze gewoon volledig in hun recht.
Als je het er niet mee eens bent gewoon het product retour sturen en je nergens druk over maken.
[ Voor 19% gewijzigd door SgtElPotato op 04-03-2020 17:42 ]
Zucht...