Dit is vanaf het begin mijn hele punt geweest.Mel33 schreef op donderdag 5 maart 2020 @ 12:47:
[...]
nee nu moet je wel bij je punt blijven heh, alsof wij robots zijn die alles maar moeten lezen, kan toch niet man, ik snap je punt en dat het allemaal achteraf heel duidelijk is. maar dat is vooraf bij deze koop niet helder, en daar kan je geen rechter voor een verschil van 100eu aan wijden. Enige wat de TS kan doen, is het zelfde als de shops doen, coulance bieden of niks en reageren met "ik zie hier verder geen zaak in" maar ik zou helemaal niet reageren want dan geef je erkentenis, en daar gaat dit naar toe zo.
Je moet het product vergelijken met dezelfde fabrikant en gelijkwaardige specificaties. Jij keek daarbij alleen naar de capaciteit, terwijl dit apparaat populair is door zijn prestaties.
Er is geen argument gewijzigd, alleen je verhaal klopt niet. Ik zeg ook niet dat mensen robots zijn of moeten zijn. Niemand - zover ik weet - kan alle regels uit zijn hoofd stampen. Maar het feit dat dat niet kan, doet geen afbreuk aan wat er wettelijk is bepaald en waar je - voortaan - op kunt en moet letten.
Zoals ik eerder heb aangegeven; voor 70 euro zal er niet veel gebeuren, nee. Maar mijn reactie gaat, vooral om het feit dat er te veel mensen dat er geen eigen onderzoek hoeft gedaan te worden. Dat is pertinent fout.
In procenten vind ik, bovendien, een korting van 35% best aanzienlijk. Zeker als het de enige aanbieder is die die prijs aanbiedt.
NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x