Engineering is like Tetris. Succes disappears and errors accumulate.
Ik heb dit al eerder aangekaart. Zie bijv:
Koophulp / best getest > sommige outdated
Maar er wordt weinig mee gedaan behalve dat het af en toe na een useropmerking weer eens bijgewerkt wordt. Kennelijk interesseert het de redactie veel te weinig @WoutF en hoeven we er zelf dus ook geen waarde meer in te zien (als de redactie al niet eens het de moeite vindt het goed bij te houden).
Maar er wordt weinig mee gedaan behalve dat het af en toe na een useropmerking weer eens bijgewerkt wordt. Kennelijk interesseert het de redactie veel te weinig @WoutF en hoeven we er zelf dus ook geen waarde meer in te zien (als de redactie al niet eens het de moeite vindt het goed bij te houden).
[ Voor 70% gewijzigd door CyberMania op 19-02-2020 12:36 ]
En ook "Beste Koop": op wat gebaseerd?
[ Voor 80% gewijzigd door PcDealer op 19-02-2020 12:54 ]
Er worden soms ook gewoon slechte producten aangeraden. Producten die je dus absoluut niet moet kopen. Ik zie het regelmatig bij de "Top 5 beste voedingen" langskomen.
Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic
armageddon_2k1 schreef op zondag 16 februari 2020 @ 19:33:
Als je naar Laptops gaat en dan naar Best Getest zijn het allemaal artikelen van 2015.... dat lijkt me iets te oud om nog relevant te zijn
Bij deze wat mee gedaan. Voor koopadvies focussen we tegenwoordig echt op de BBG's, en niet op die tabjes. Heb ze dan ook weggehaald.CyberMania schreef op woensdag 19 februari 2020 @ 12:34:
Ik heb dit al eerder aangekaart. Zie bijv: