Koophulp / best getest > sommige outdated

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyberMania
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 05-12-2021
Beste redactie,

Op: https://tweakers.net/pricewatch/ vind je ergens onderin ook "koophulp" en "best getest". Sommige van die artikelen zijn al meer dan een jaar oud. Dit kan - een bredere, nieuwe doelgroep - op het verkeerde been zetten omdat de oudere datum niet direct altijd opvalt.

Misschien handig: te verwijderen, er een <!> bij te zetten dat het verouderd is en misschien niet meer even relevant, te updaten of iets anders er mee te doen?

Bijvoorbeeld de beste tablets is nog van juni 2016.

[ Voor 10% gewijzigd door CyberMania op 09-01-2018 17:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
kickje

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Beste,

Dit forum is bedoeld voor feedback op de frontpage. Op 9 januari heb ik feedback aangeleverd op de frontpage. Na enige tijd niets gehoord te hebben heb ik het desbetreffende topic een kickje gegeven. Nu een week later heb ik nog steeds geen reactie gehad. Is feedback geven in dit subforum dan volstrekt nutteloos?

Het betrof; Koophulp / best getest > sommige outdated

Het was op z'n minst netjes geweest in ieder geval iets te laten horen. Zoals bijv: de redactie heeft op dit moment andere prioriteiten met de frontpage, maar we nemen je feedback voor de toekomst mee. In ieder geval bedankt dat je ons er op gewezen hebt dat het verouderd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 19:47

WoutF

Hoofdredacteur
(Ik heb je topics even in elkaar gemerged).
Sorry, we hebben het simpelweg gemist. Dat ergens een oudere datum bij staat betekent overigens niet per se dat de inhoud achterhaald is (sommige markten veranderen niet zo snel) maar ik zal aan de verantwoordelijke redacteuren vragen er doorheen te lopen en bij te werken waar nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyberMania
Ik zie dat jullie inmiddels (o.a.) beste tablets hebben geüpdatet, heel fijn!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
Veel artikelen zijn weer outdated. Tijd om de stekker er uit te trekken?

Zo staat er bij beste tablet de iPad (2017) terwijl er al de iPad(2018) is. Staat er een Samsung Galaxy Tab A 10.1 (2016) waarvan ik me afvraag of er in 2019 inmiddels niet al een opvolger is. En zo is er nog heel veel meer informatie verouderd.

Die van de SSDs is uit 2016. Hoe moet een lezer inschatten of dit nog accuraat is?
AMD hanteert namen als A4, A6, A8 en A10 voor zijn apu's, in oplopende volgorde van kracht.
Nu denk ik wel Ryzen toch?

[ Voor 110% gewijzigd door CyberMania op 21-02-2019 00:28 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• pino85
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 07-09 01:13

pino85

Im just a Bird in the Sky

Prijzen van producten veranderen soms zo snel waardoor ‘beste’ getest sneller dan verwacht kan veranderen.
Lijkt mij dat men dit bij bv de meest bekeken onderdelen wel elke maand moet kunnen door spitten en waar nodig aanpassen?
De andere onderdelen kunnen wmb wel iets langer zonder updates.

Ik ben het met bovenstaande eens dat als we mensen goed willen informeren en dat ook belangrijk vinden(wat we op Tweakers vinden) dat dit onderdeel wel extra aandacht mag krijgen. :>
Lukt dit niet consequent om welke reden dan ook lijkt mij het ook beter dit onderdeel te sluiten.

[ Voor 32% gewijzigd door pino85 op 21-02-2019 00:21 ]

Liefhebber van Tweakers

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyberMania
pino85 schreef op donderdag 21 februari 2019 @ 00:18:
Prijzen van producten veranderen soms zo snel waardoor ‘beste’ getest sneller dan verwacht kan veranderen.
Lijkt mij dat men dit bij bv de meest bekeken onderdelen wel elke maand moet kunnen door spitten en waar nodig aanpassen?
De andere onderdelen kunnen wmb wel iets langer zonder updates.
Het lijkt me beter om de stekker er uit te trekken of het consequent goed te doen. Vorig jaar moest ik er al op wijzen. Je kan ook denken aan een koppeling met de User Product Awards aan t einde van het jaar. Wat Tweakers community goede producten vindt.

Nog afgezien van het feit dat misschien niet alles verouderd is maar als je 2017 ziet staan is het voor een lezer heel moeilijk in te schatten of het artikel nog waardevol is of niet. Het moet en kan dus beter imho.

Overigens heads up voor @Andrasman hij lijkt zijn page wel goed up to date te houden. Dat mag ook gezegd worden.

[ Voor 19% gewijzigd door CyberMania op 21-02-2019 06:48 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Andrasman
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-07 10:59
Dank je, ik moet zeggen dat het mij ook stoort. Het staat op de planning om dit van de site te halen of er iets anders mee te doen, voor zover ik weet.

Andrasman

Pagina: 1