Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag zelf een krachtige kantoor desktop bouwen voor voornamelijke mailen, office en online software. Veel tabbladen staan meestal geopend in de browser en hierin moet de desktop snel zijn in verwerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een prijs tussen de 350 en 450 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er nodig is voor dit budget om de desktop snel en soepel te laten draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoeg snelheid wanneer er al de verschillende software aan staat.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het mag ook een pre-built pc zijn alleen ik zou graag een keer zelf een pc willen bouwen om dat te leren
Misschien dat iemand een lijst kan delen zodat ik de pc zelf kan bouwen
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag zelf een krachtige kantoor desktop bouwen voor voornamelijke mailen, office en online software. Veel tabbladen staan meestal geopend in de browser en hierin moet de desktop snel zijn in verwerken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een prijs tussen de 350 en 450 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er nodig is voor dit budget om de desktop snel en soepel te laten draaien.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoeg snelheid wanneer er al de verschillende software aan staat.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?
Het mag ook een pre-built pc zijn alleen ik zou graag een keer zelf een pc willen bouwen om dat te leren