Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kantoor pc bouwen (weinig ervaring)

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Naximuz
  • Registratie: juli 2019
  • Laatst online: 15-05 10:31
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik wil graag zelf een krachtige kantoor desktop bouwen voor voornamelijke mailen, office en online software. Veel tabbladen staan meestal geopend in de browser en hierin moet de desktop snel zijn in verwerken.

Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik zat zelf te denken aan een prijs tussen de 350 en 450 euro.

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Wees specifiek en noem merk en model

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wat er nodig is voor dit budget om de desktop snel en soepel te laten draaien.

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Genoeg snelheid wanneer er al de verschillende software aan staat.

Ga je overklokken?
Nee

Wat verwacht je van ons?
Het mag ook een pre-built pc zijn alleen ik zou graag een keer zelf een pc willen bouwen om dat te leren :) Misschien dat iemand een lijst kan delen zodat ik de pc zelf kan bouwen 8)

Beste antwoord (via Naximuz op 12-02-2020 11:00)

• EMP
  • Registratie: november 2000
  • Laatst online: 22:13

EMP

Krulloos! Maar nu met kinwol.

Als je het budget gamesysteem uit de BBG neemt, daar de videokaart uit weg laat en die CPU voor de Ryzen 2200G vervangt heb je een erg leuk systeem te pakken voor de taken die je wilt, én zelfbouw.

So RAMdisk is *NOT* an installation procedure?

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True