Albon is niet veel langzamer op een hardere band. Moet nog zeker wat in zitten..
Heb je hier context bij?Jasphur schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:00:
Aardig van Gloria om een nieuw team te introduceren.
[Afbeelding]
Niet bijzonder aardig, het was beslist niet onaardig bedoelt? De vraag was volledig offtopic en er is werkelijk niets tegen om wat eigen inzet te tonen, dat was de hint die achter de link zat, en is daarmee nog steeds niet onaardig bedoeltFirePuma142 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:58:
[...]
Relax, hij stelt een vraag en krijgt daar een Google-linkje voor terug. Dat is niet bijzonder aardig. Ik zie hier ook met grote regelmaat mensen om filmpjes vragen, of andere details. Daar volgen ook niet alleen maar linkjes naar de homepages van reddit of streamable. Je helpt elkaar toch een beetje in dit topic, anders gooi maar dicht. Alle info is op de sites in de topic warning te vinden niet waar?

Testing, one, two ...
Ondertussen al bekend of RB nu wel een grotere achtervleugel gebruikt of is het nog steeds de low-downforce variant?
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Interessant dat AlphaTauri aan elkaar geschreven vermeld staat. Dit is ook bij f1 tv pro het geval op de overlays.
PSN: KADR777 - Core i7-8750H / GeForce GTX 1060 6GB / 16GB ddr4-2666, dualchannel
En de achterkant van de Ferraridemo31051987 schreef op maandag 24 februari 2020 @ 12:50:
Achterkant van de RB16 tijdens de testweek:
[Afbeelding]

Ligt het aan mij of ziet die er een stuk minder spannend uit?
De kop waarvan je nooit dacht dat je hem zou lezen...
LIVE | Verstappen zet tweede tijd neer, alleen Kubica nog sneller
Regio Utrecht 1850Wp@79° 3700Wp@259°
Max is stuk. 
En Kvyat ergens anders op de baan ook.
[ Voor 56% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-02-2020 17:56 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Even helemaal leeg rijden hopelijk.
edit - nee spin aan vooraf gegaan lees ik
[ Voor 11% gewijzigd door Kees_frl op 26-02-2020 17:57 ]
WP Vaillant VWL75/6 A 230V | Boiler VIH RW 300/3 MR | 27 x 405 ZZO= 10.935 op Solar Edge 9 kW 3 fasen omvormer | Vent: Zehnder Q600 ERV
precies tegelijk met Kvyt?DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:56:
Max is stuk.
Hij spinde en is al uitgestapt. Kvyat lijkt nog te kunnen rijden.Kees_frl schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:56:
[...]
Even helemaal leeg rijden hopelijk.
edit - nee spin aan vooraf gegaan lees ik
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Het lijkt op wederom ophanging. De auto wordt weggesleept nu.
Trouwens Albon heeft ook wel aardig verraden dat ze bij RBR wat problemen hadden met de voorwielophanging. Blijkbaar is het lastig te monteren met hun nieuwe systeem.
Botste hij nou nog tegen de "muur"
PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2
Eerder rollen? Naar beneden, de helling af.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:57:
[...]
Hij spinde en is al uitgestapt. Kvyat lijkt nog te kunnen rijden.
Zal zo eens zoeken. Maar heb er nog wel weer een foto van.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Heeft Kvyat die snelste tijd nu gereden op c2!?
Wom's Wondere Wereld: Waarom Schumacher bij Ferrari weg moest.Speedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:20:
[...]
En dat is het enge "iedereen" en erger nog meer en meer "tweakers" (die beter zouden kunnen weten) kunnen alleen nog maar zoeken op internet met Google.
BTW ik kan niet meer vinden dan dit over Michael in 2006:
Wikipedia: Michael Schumacher
Zal wel aan mijn zoek machine liggen...
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Weet je dat wel zeker? Als ik kijk naar de replay, laatste ronden van de sessie en Kvyatt ook dan denk ik toch eerder aan ouderwets de tank leeg rijden. Dat wil je juist tegelijkertijd met 2 auto's doen op een niet al te hoge motorstand om problemen in de brandstoftank uittesluiten en voor de correlatie.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:01:
[...]
Het lijkt op wederom ophanging. De auto wordt weggesleept nu.
Trouwens Albon heeft ook wel aardig verraden dat ze bij RBR wat problemen hadden met de voorwielophanging. Blijkbaar is het lastig te monteren met hun nieuwe systeem.
Verstappen had het in zijn interview met Sky over "een niet gepland probleem". De tank leeg rijden lijkt mij "gepland". Tenzij het team stiekem achter had gehouden dat de tank leeg was. Of Verstappen bewust gaat voor "niet gepland" om zand in de ogen van concurrentie te gooien.D-dark schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:22:
[...]
Weet je dat wel zeker? Als ik kijk naar de replay, laatste ronden van de sessie en Kvyatt ook dan denk ik toch eerder aan ouderwets de tank leeg rijden. Dat wil je juist tegelijkertijd met 2 auto's doen op een niet al te hoge motorstand om problemen in de brandstoftank uittesluiten en voor de correlatie.
M.a.w.: Niemand weet niets over niks van noppes.RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:25:
[...]
Verstappen had het in zijn interview met Sky over "een niet gepland probleem". De tank leeg rijden lijkt mij "gepland". Tenzij het team stiekem achter had gehouden dat de tank leeg was. Of Verstappen bewust gaat voor "niet gepland" om zand in de ogen van concurrentie te gooien.
Het speculeren hier gaat soms wel héél ver hoor
Dan ben je zeker nog niet in t 'PS5 speculaties en geruchten' topic geweestAzzKickah schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 19:28:
[...]
Het speculeren hier gaat soms wel héél ver hoor

Zoooooooo, ook thuis van een dagje "hard" werken!
Wat heb ik gemist aan nieuwtjes???? Niet echt veel aan het aantal pagina's te zien dat er bij is gekomen....
Wat heb ik gemist aan nieuwtjes???? Niet echt veel aan het aantal pagina's te zien dat er bij is gekomen....
pilskes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:28:
- Albon heeft 's morgens lang in de pits gestaan, team gaf aan probleem met ophanging
- Gasly heeft 's morgens lang in de pits gestaan, team gaf aan probleem met een leiding? uitlaat?
- Latify is uitgevallen met een waarschijnlijk olielek
- Vettel is "gecrashed" in dezelfde bocht als Magnussen, maar kon auto houden en heeft daarna nog gereden
- Verstappen en Kvyat zijn mooi synchroom uitgevallen met nog 5 minuten op de klok. Volgens Verstappen was het geen geplande uitvalbeurt, Kvyat heb ik niks van gehoord
- Vettel en Binotto zouden 's middags een persconferentie geven waarover de wildste geruchten de ronde deden. Maar uiteindleijk was het gewoon een persconferentie / interviewsessie. Niks spannends dus.
- spoiler:Kubica wordt WDC
Edit:
Belangrijkste nog vergeten
[ Voor 6% gewijzigd door RobertMe op 26-02-2020 20:49 ]
Bij deze dan de highlightspilskes schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:28:
[ Voor 10% gewijzigd door Edd op 26-02-2020 21:22 ]
-
FTFYRobertMe schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 20:46:
[...]
(vooral Ferrari & Alpha Tauri Alfa Romeo ,en die andere, want Italiaans?)
Jaja doet er nu even niet toeEdd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:33:
[...]
Alfa Romeo is van oudsher Sauber en een Zwitsers team..![]()
AR is gewoon Italiaans en zover ik weet grootste gedeelte van de crew ook
Kun je Alfa Romeo Sauber wel Italiaans vinden. Maar dat doet niks af aan het feit dat Alpha Tauri zeer zeker Italiaans is
En Alfa Romeo Sauber heeft AFAIK nog steeds de fabriek in Zwitserland? Kan het personeel wel Italiaans zijn, maar ik vermoed dat die dan nog steeds in de buurt van de fabriek wonen, dus Zwitserland. En AFAIK is de kans om het coronavirus op te lopen daar een stuk kleiner dan (noord) Italië.
1. Robert Kubica, Alfa Romeo, 1:16.942, 53 laps, C5 tyres
2. Max Verstappen, Red Bull, 1:17.347, 84 laps, C3 tyres
3. Sergio Perez, Racing Point, 1:17.428, 84 laps, C3 tyres
4. Daniil Kvyat, AlphaTauri, 1:17.456, 61 laps, C3 tyres
5. Pierre Gasly, AlphaTauri, 1:17.540, 25 laps, C4 tyres
6. Alex Albon, Red Bull, 1:17.550, 29 laps, C2 tyres
7. Lewis Hamilton, Mercedes, 1:17.540, 89 laps, C2 tyres
8. Lance Stroll, Racing Point, 1:17.787, 43 laps, C3 tyres
9. Valtteri Bottas, Mercedes, 1:18.100, 90 laps, C3 tyres
10. Sebastian Vettel, Ferrari, 1:18.113, 84 laps, C3 tyres
Kvyat stond toch op C3 in die laatste snelle ronde. Dat dacht ik al, anders was hij net zo snel als Albon op C2's
Verstappen had de nodige foutjes in zijn snelle ronde op C3, volgens Sky koste dat een halve seconde.
Kvyat stond toch op C3 in die laatste snelle ronde. Dat dacht ik al, anders was hij net zo snel als Albon op C2's
Verstappen had de nodige foutjes in zijn snelle ronde op C3, volgens Sky koste dat een halve seconde.
[ Voor 21% gewijzigd door d0s op 26-02-2020 22:50 ]
Ondertussen al wat wijzer? Wel een toffe auto zo.Jasphur schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 18:14:
[...]
Zal zo eens zoeken. Maar heb er nog wel weer een foto van. [Afbeelding]
Reed idd nog 2x groen en verpeste (ging niet goed) het in de laatste sector.d0s schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:50:
[knip]
Testing, one, two ...
I'll just leave this one here. Yes, I'm alive. I've been sick again though. Anyway, I hope this helps a bit.d0s schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 22:50:
1. Robert Kubica, Alfa Romeo, 1:16.942, 53 laps, C5 tyres
I'm leaving the link to the site too just because I've added some interactivity to the charts. It's still a work in progress, but I think it adds a bit more to the chart. Right now, hovering (or clicking the bars) will show you the sector times for each of the laps shown on the chart.
Source: me
Uh, het is nog steeds grotendeels Sauber in Zwitserland. Om het helemaal mooi te maken is nota bene Binotto een Zwitser en niet een Italiaan.poor Leno schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 21:39:
[...]
Jaja doet er nu even niet toe
AR is gewoon Italiaans en zover ik weet grootste gedeelte van de crew ook
Eerst vond ik het nog wel leuk de interviews, maar ze beginnen een beetje minder te worden.
Vragen zijn stroef, vooral lollig zijn.
Fijn dat je weer beter bent.f1bythenumbers schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 23:59:
[...]
I'll just leave this one here. Yes, I'm alive. I've been sick again though. Anyway, I hope this helps a bit.
[Afbeelding]
I'm leaving the link to the site too just because I've added some interactivity to the charts. It's still a work in progress, but I think it adds a bit more to the chart. Right now, hovering (or clicking the bars) will show you the sector times for each of the laps shown on the chart.
Source: me
Ben altijd zeer blij met je grafieken.
Misschien dat je nog in je interactive charts kan aangeven op welke band ze de snelste tijd hebben gereden.
Want nu is het wel leuk om te zien dat ze een bepaalde tijd hebben gereden, alleen zonder type band is het een beetje niet veel zeggends.
[ Voor 16% gewijzigd door TrekDr0p op 27-02-2020 07:43 ]
Mogguh
Via Reddit:Bart-Willem schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 23:28:
[...]
Ondertussen al wat wijzer? Wel een toffe auto zo.
GREEN CAR
Driver Line-up: Some “Destroyer” Guy
Total Laps: 0
Fastest times: “Destroyer” 00:00 (C0)
It’s rare to see a new team enter F1 during preseason testing. Rarer still is a team popping out of the blue with no fanfare, especially one with such a prestigious sponsor like Gloria’s Flower Shop and the Ends (credit to /u/Fat_Ryan). That said, there are high hopes and expectations for this promising young outfit.
Their only announced driver is currently unknown as the word “Destroyer” emblazoned on his overalls gives no clue to his true identity. For someone with no history in prior racing series and an unknown identity, it’s a miracle he got an FIA super licence at all.
All jokes aside, it seems the most plausible theory comes from /u/Jeff_V8 in this comment, where it seems that Canadian musician Daniel Caesar is filming a music video for a track off his latest album, Case Study 01. Quite why he got to shoot a music video in the middle of a Formula 1 test, though, is quite the mystery.
https://www.sportvideos.t...car-spotted-in-barcelona/
[ Voor 6% gewijzigd door Jasphur op 27-02-2020 08:28 ]
Tja, Google is nu dan ook de meest complete zoekmachine en ook nog eens erg snel. Dat mijn data bij hun bekend is boeit mij wel maar niet zo zeer dat ik hun zoekmachine niet zou gebruiken. Ik maak ook gebruik van andere diensten van Google. Ze weten dus sowieso al heel veel van mij en mijn gebruik van internet.Speedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:20:
[...]
En dat is het enge "iedereen" en erger nog meer en meer "tweakers" (die beter zouden kunnen weten) kunnen alleen nog maar zoeken op internet met Google.
BTW ik kan niet meer vinden dan dit over Michael in 2006:
Wikipedia: Michael Schumacher
Zal wel aan mijn zoek machine liggen...
Maar dat wil niet zeggen dat andere zoekmachines niet goed zouden zijn. Maar wie garandeert bijvoorbeeld dat jouw zoekopdrachten en data bij hun wel veilig zouden zijn?
Maar goed, dit gaat hier veel te veel off-topic.
"When you grow up your heart dies"
Het is nog een beetje vochtig in Spanje, dus er zal wat minder gereden worden in de ochtend:
Track still a bit damp after showers last night. Expect a little less running at the beginning of the session.#AMuS pic.twitter.com/gHEFsHnowl
— Tobi Grüner 🏁 (@tgruener) 27 februari 2020
Of wel, ze gaan naar zandvoort. Kans dat ze in de regen moeten rijden is wat groterdemo31051987 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:39:
Het is nog een beetje vochtig in Spanje, dus er zal wat minder gereden worden in de ochtend:
[Twitter]

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Jammer, regen is altijd wel een leuke extra.demo31051987 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:39:
[Twitter]
Leek mij voor de testdagen ook, maar dat heb ik blijkbaar mis
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
demo31051987 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:39:
[Twitter]
[ Voor 10% gewijzigd door basvn op 27-02-2020 08:56 ]
Mij lijkt dat ook juist een uitgelezen kans om te kijken hoe je auto het doet onder deze omstandigheden....G_Dragon schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:56:
[...]
Jammer, regen is altijd wel een leuke extra.
Leek mij voor de testdagen ook, maar dat heb ik blijkbaar mis
Ik weet nog die kwalificatie van Max in Hongarije in '17 of '18(die kletsnatte), dat de auto door de rake en hoge rijhoogte door de banden totaal geen downforce vanuit de vloer meer genereerde en daardoor geen potten kon breken.
Starting out on inters 💧
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) 27 februari 2020
There’s been a little rain overnight at @Circuitcat_eng, so the track is damp this morning. #HaasF1 #F1Testing pic.twitter.com/1klPkS31wR
inters && F1 wagens == mooie foto's straks
Zag al filmpje van een glijdende Ocon langskomenJasphur schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:15:
[...]
inters && F1 wagens == mooie foto's straks
Slip 'n' Slide 🤪@OconEsteban negotiates the @Circuitcat_eng after some overnight rain ☔️#F1 #F1Testing pic.twitter.com/aGh8mGmMpu
— Formula 1 (@F1) 27 februari 2020
klikklikklik op de link
nvm.
[ Voor 94% gewijzigd door Jasphur op 27-02-2020 09:19 ]
Pruebas de flexion ala delantera paea Mercedes
— Albert Fabrega (@AlbertFabrega) 27 februari 2020
Front wing flexion test for Mercedes pic.twitter.com/COpK29Ezh0
Hebben jullie ook last van geluid dat niet synchroon loopt met het beeld? Loopt seconden achter. (F1 tv pro app).
Nope, misschien even de stream opnieuw opstarten?Wulfric92 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:24:
Hebben jullie ook last van geluid dat niet synchroon loopt met het beeld? Loopt seconden achter. (F1 tv pro app).
Zie geen gebruik van DAS. Misschien nog te nat en glibberig op de baan
TREQ Formula Rig || Fanatec CSL DD 8NM || MCLaren GT3 V2 || CSL Elite Pedals || 3x LG 27GL63T Ultragear
In de app op 4G vrijwel altijd, op wifi lijkt het mee te vallen. Op de website nergens last van ;-)Wulfric92 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:24:
Hij is wel flink aan het harken met dat stuur zeg
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Heb het ook veel gehad, nu cache gewist en loopt weer synchroonCFC-Mathijs schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:26:
[...]
In de app op 4G vrijwel altijd, op wifi lijkt het mee te vallen. Op de website nergens last van ;-)
Buxton: we're gonna have Oli Mol up later, from Ziggo, to talk about Zandvoort
Denk dat ik stream dan even uit zet
Latifi test even of de Williams ook als rallywagen gebruikt kan worden
Ban het systeem maar, zijn we van de discussie af.
Ik zou hem dan juist aan latenRobertMe schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 09:33:
Buxton: we're gonna have Oli Mol up later, from Ziggo, to talk about Zandvoort
olli in da house
Ik zou het doen!
Olav nu bij F1TV
Max naar buiten met het wasrek er weer op.
Max naar buiten met het wasrek er weer op.
[ Voor 58% gewijzigd door Damian op 27-02-2020 10:14 ]
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Olav Mol nu op F1TV Pro.
"When you grow up your heart dies"
Is het bewust dat RBR niet in de regen test? Of komt dit doordat het nieuwe ontwerp onvoldoende resultaat levert in regenachtige weer omgevingen. Immers had VER vorig jaar tijdens regenraces ook moeite met de auto.
Nee, ze hadden de aero-racks al gemonteerd en die werken niet goed met de inter-banden denk ik.Woudloper schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:14:
Is het bewust dat RBR niet in de regen test? Of komt dit doordat het nieuwe ontwerp onvoldoende resultaat levert in regenachtige weer omgevingen. Immers had VER vorig jaar tijdens regenraces ook moeite met de auto.
Jasphur schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 08:20:
[...]
Via Reddit:
[...]
[Afbeelding]
https://www.sportvideos.t...car-spotted-in-barcelona/
Komt Pastor weer terug?Some “Destroyer” Guy
Deze ruimte is bewust leeg gelaten
Dat was ook wat Olav zei. Aero racks zaten al op de auto en was de planning. Maar aero testen met inters eronder heeft geen zin. Naast dat ze nu weer op de C2 rijden wat ze al 1,5 week doen en dus makkelijker te vergelijken is als ze bv met nieuwe onderdelen rijden.demo31051987 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:17:
[...]
Nee, ze hadden de aero-racks al gemonteerd en die werken niet goed met de inter-banden denk ik.
Ik probeerde te zoeken op aero rack en google had het ineens over Pitot tubes. Ik neem aan dat een aero rack zoals we dat op de auto's zien een verzameling Pitot buizen zijn in een grid opstelling. Pitot buizen geven een afwijkende waarde als deze worden blootgesteld aan regen, mist etc. De reden dat ze dus niet met de racks in de regen rijden is omdat de meetresultaten per definitie niet betrouwbaar zijn.demo31051987 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:17:
[...]
Nee, ze hadden de aero-racks al gemonteerd en die werken niet goed met de inter-banden denk ik.
Dan kan je nog kijken wat de auto doet in een regen setup maar dat was blijkbaar niet het plan.
Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month
Klopt, gewoon een flinke verzameling aan pitot tubes. Naast dat er ook al een paar pitot tubes op de auto zitten (neus).asing schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:26:
[...]
Ik probeerde te zoeken op aero rack en google had het ineens over Pitot tubes. Ik neem aan dat een aero rack zoals we dat op de auto's zien een verzameling Pitot buizen zijn in een grid opstelling.
DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:24:
[modbreak] Blijkbaar moet ik hier ook het "geen eindeloos gezeur over Ziggo" verbod gaan introduceren en handhaven... [/]
Maar volgens Ted heeft RBR heel wat nieuw spul op de auto zitten.

En spin voor VER
Nieuwe aero afgekeurd. Bad Newey.

hij is daarin wel koploper deze weken
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Helemaal prima toch dat ie dat hier doet, dan weet hij waar de grens van de auto ligt...Snowhite0901 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:44:
[...]
hij is daarin wel koploper deze weken
Lol, de guys van F1TV hebben de nieuwe finnetjes op de auto van RBR "Batman Ears" gedoopt
Zie hieronder
[ Voor 17% gewijzigd door Damian op 27-02-2020 10:48 ]

Precies, hier testen i.p.v. straks tijdens de vrije trainingen en quali's.Damian schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:45:
[...]
Helemaal prima toch dat ie dat hier doet, dan weet hij waar de grens van de auto ligt...
Lol, de guys van F1TV hebben de nieuwe finnetjes op de auto van RBR "Batman Ears" gedoopt![]()
Zie hieronder
oneens, een spin kan wat bij kapot gaan en kost je waardevolle testtijd. Limieten zoeken kan als de testen goed zijn op de simulator.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Vind wel dat Max best al wat keer gespind is. Misschien omdat je er onbewust wat meer op let, maar zo goed als elke dag werd hij ingehaald door zijn kont. Kan ook een een bepaalde karakteristiek van de auto zijn natuurlijk.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Las ergens dat de voorkant extreem goed is en ze nog opzoek zijn om met zo min mogelijk vleugel dit in balans te hebben. Vleugel zetten kan altijd nog.Wom schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:57:
Vind wel dat Max best al wat keer gespind is. Misschien omdat je er onbewust wat meer op let, maar zo goed als elke dag werd hij ingehaald door zijn kont. Kan ook een een bepaalde karakteristiek van de auto zijn natuurlijk.
En daarom is het maar goed dat jij niet in zo'n auto zit en je je kan bezighouden met het spelen van armchair analyst.Snowhite0901 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:56:
oneens, een spin kan wat bij kapot gaan en kost je waardevolle testtijd. Limieten zoeken kan als de testen goed zijn op de simulator.
Limieten zoeken in de simulator != Limieten zoeken in de praktijk.Snowhite0901 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 10:56:
Een simulatie geeft nooit de feedback die je in de praktijk wel krijgt. Mee eens dat een spin schade kan opleveren en daardoor waardevolle testtijd mist, maar hier is de testweek nou eenmaal voor. Ook voor het uitzoeken of de testresultaten van de windtunnel en simulaties matchen met de praktijk.
GIO eraf, wel verder, maar wel met schade aan de achterkant.
-> RED FLAG
-> RED FLAG
Giovinazzi in de grindbak, achtervleugel afgebroken.
Lol, nu stukken achtervleugel verspreid over de hele baan.
Zowat de hele achtervleugel ligt er af. Moet toch een harde klap geweest zijn. Nog wat water op de curb?
Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle
Had hij maar Red Bull gedronken. Gives you wings.DaniëlWW2 schreef op donderdag 27 februari 2020 @ 11:08:
Giovinazzi in de grindbak, achtervleugel afgebroken.
Business men, they drink my wine, Plowman dig my earth.
Gaat lekker met die achtervleugel

[ Voor 78% gewijzigd door Chiron op 27-02-2020 11:10 ]
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona