Neehoor, RBR's double bulkhead is ook uitgebreid behandeld.Vuvuzela schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:27:
[...]
Vorige week is er alleen maar over de DAS gepraat..
Doordat RBR daar vooraan nu weer aan het sleutelen was. En je nu niet die veringen etc. ziet dat zit nu verder naar achter. Vandaar de "Double". Hier staat ook een video met uitleg:poor Leno schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:27:
Waarom wordt er nu dan zo over gepraat?
https://www.formula1.com/...UR3T7yJXR4Wa8jrerZxw.html
Het leek ook of het minder werd bij de snellere rondes maar dat is met het blote oog lastig te zien en ik had geen livetiming bij de hand om dat te verifiëren. Het zou kunnen dat bij een lagere engine modus dit meer het geval is en daarom bij jou tijdens de race minder te horen was.DriveP schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:22:
Over de knallen bij terugschakelen, ikzelf ben vorig jaar naar de GP van Abu Dhabi geweest waar dit duidelijk hoorbaar was bij alleen de Honda motoren, zowel bij RB als TR.
Tijdens de race viel dit minder op als bij de vrije trainingen, wellicht door de overige geluiden op de baan..
Klinkt wel heel gaaf! Honda motor klinkt ook duidelijk ‘rauwer’ als de andere motoren.
albon is weer naar buitne (na werk aan de front suspension)
een treffende spreuk
Snelle ronde ook op C2 banden.pro_6or schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:42:
albon is weer naar buitne (na werk aan de front suspension)
I served in a company of heroes.
Albon klapt er ff een tijd uit. Dat was duidelijk een snelle run.
[ Voor 36% gewijzigd door d0s op 26-02-2020 12:44 ]
Vorig jaar op dag 8 ook op C5 banden.
1:16,221 snelste tijd
Tijd van AR 1: 17,239
En nu 1:16.942
Dus daar zit gewoon een dikke second tussen al.
Williams 1:18,993
En nu 1:18.300, dus die kunnen nog wel wat harder
1:16,221 snelste tijd
Tijd van AR 1: 17,239
En nu 1:16.942
Dus daar zit gewoon een dikke second tussen al.
Williams 1:18,993
En nu 1:18.300, dus die kunnen nog wel wat harder
In S3 wint Albon het, dat is neerwaartse druk terrein. 
Nee, andersom.
Nee, andersom.

[ Voor 49% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-02-2020 12:47 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Zijn die laatste bochten in verhouding niet juist lagere in snelheid en meer suspension afhankelijk?DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:44:
T.o.v. de Alfa hè, niet t.o.v. Mercedes.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:44:
Maar ze rijden nog steeds met de medium downforce achtervleugel.
Ham was 3 tienden sneller in S3 als ik het goed zag.DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:44:
I served in a company of heroes.
Waren ook behoorlijke snelle sectoren in S1 en S2 van ALB
Ik vermoed dat ze daar wireless systemen hebben om de auto uit te lezen. Ze verzamelen teveel data om alles real-time te versturen dus een deel wordt in de auto opgeslagen. Ik vermoed dat ze dat "voor de pitbox" al over sturen.Goofyduck384 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:16:
Waarom stopt een F1 auto soms een meter of 10 voor de pitcrew, om daarna naar hen toe te rijden?
Gebeurd soms wel en soms niet. Maar ik kan niet bedenken waarom dit is..
9/10 keer rijden ze op hun dode gemakje die paar meter door. Vind ik absoluut niet over komen als oefenen van wegrijden na pitstop. En practice starts doen ze natuurlijk al heel vaak als ze pitstraat uitrijden. Dus lijkt me sterk dat ze dat ook nog eens voor de pitbox doen.Jimmy J. schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:18:
[...]
Wegrijden bij pitstops oefenen. En kijken of de koppeling het allemaal trekt.
Ochtend deel klaar.
Toch nog 28 rondjes voor RBR en SAT 25 rondjes, maar volgens mij GAS die nog even ALB van plek 2 rijdt met 0.01 verschil
Toch nog 28 rondjes voor RBR en SAT 25 rondjes, maar volgens mij GAS die nog even ALB van plek 2 rijdt met 0.01 verschil
Maar wel op een zachtere band. Gasly op C4, Albon op C2.TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:01:
Ochtend deel klaar.
Check ook onze nieuwe F1 Website racetalk (nee, doe maar niet, die is ff stuk)
Ik weet dat dit zo'n 10 jaar geleden een issue was, maar is dit nog steeds zo?RobertMe schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:01:
[...]
Ze verzamelen teveel data om alles real-time te versturen dus een deel wordt in de auto opgeslagen. Ik vermoed dat ze dat "voor de pitbox" al over sturen.
Blijft bizar dat RBR maar 1 keer met C3 hebben gereden en daarna eigenlijk alleen met C2.walteij schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:03:
[...]
Maar wel op een zachtere band. Gasly op C4, Albon op C2.
Ben benieuwd of we Vrijdag nog een echte onvervalste snelle Qualy run gaan krijgen van RBR
Mercedes heeft het vorig jaar ook precies zo gedaan. Vind het ook wel redelijk slim: de banden zijn bekend, en nu heb je voor elke wijziging die je doet een stabiele baseline. Tevens wordt onbalans in de auto eerder gemaskeerd door een C4 of C5 band.TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:12:
[...]
Blijft bizar dat RBR maar 1 keer met C3 hebben gereden en daarna eigenlijk alleen met C2.
Ben benieuwd of we Vrijdag nog een echte onvervalste snelle Qualy run gaan krijgen van RBR
Ik vind het eerder raar dat Mercedes zoveel C3/C4 pakt dit jaar.
Zie MuVo in "[F1 2020] Testdagen" voor wat uitleg.poor Leno schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:25:
Een "double bulkhead"
Red Bull heeft nu ook een speeltje
Heeft iemand een overzicht gezien of gemaakt waarin het totaal aantal rondes per dag t.o.v. van vorig jaar inzichtelijk is gemaakt?
Kubica P1, mooi om te zien.
Indien er een mogelijkheid is voor een onderschrift, dient deze getoond te worden.
De pool heeft pole.
Trotse Volkswagen T1 en T3 bezitter
Er gaan trouwens de geruchten dat misschien VER niet gaat rijden vandaag ivm de weinige uren die ALB heeft gedraaid
De winst van Hamilton in S3 komt door DAS?DaniëlWW2 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:44:
Nee, andersom.![]()
[Afbeelding]
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
De quali pace was niet zo sterk als de racepace van Mercedes vorig jaar. Wellicht dat ze daar dit jaar meer op focussen?Jimmy J. schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:15:
[...]
Mercedes heeft het vorig jaar ook precies zo gedaan. Vind het ook wel redelijk slim: de banden zijn bekend, en nu heb je voor elke wijziging die je doet een stabiele baseline. Tevens wordt onbalans in de auto eerder gemaskeerd door een C4 of C5 band.
Ik vind het eerder raar dat Mercedes zoveel C3/C4 pakt dit jaar.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
ERS kan ik terug vinden:SnowDude schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 12:12:
[...]
De huidige turbo's met ERS-H hebben eigenlijk geen lag meer. De electramotor van de ers spoelt de turbo op.
Ik denk dat het meer is om gewoon de motor op toeren te houden bij het terug schakelen. Ze zullen dat bij honda wel iets anders doen dan bij de andere teams.
https://www.gpfans.com/nl...ers-de-mgu-h-en-de-mgu-k/
ERS-H niet...
never argue with a moderator, he will shut your account down.
Hij bedoelt MGU-H ipv ERS-H.Speedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:31:
[...]
ERS kan ik terug vinden:
https://www.gpfans.com/nl...ers-de-mgu-h-en-de-mgu-k/
ERS-H niet...
Dat begint een beetje de Nico Vlogsberg explosion van 2020 te worden-ION- schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 10:35:
Coronavirus toegeslagen bij RBR?
Verder:
Jongens, het zijn geen gloryruns als ze gewoon bezig zijn met kwalificatie-instellingen. Dat zijn zaken die ik ook gewoon verwacht in een 2e testweek. Eerste ging vooral om betrouwbaarheid. Deze gaat om de snelheid. Racing Point is gewoon al lekker bezig en geef ze eens ongelijk. Ik denk dat die kloon ook gewoon erg goed werkt.
Zou leuk zijn als ze mee kunnen strijden om podiums. Als ze de top 2, Verstappen en Hamilton uiteraard, maar met rust laten
lijkt wel druk

pitwalk
pitwalk
3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org
Ja, dat kun je vergeten. Mercedes vorig jaar met Williams al vergeten (Brazilie) en trouwens het jaar daarvoor met Ocon.
een treffende spreuk
Dacht bijna dat die mannetjes van Mercedes bij Red Bull liepen

Max Verstappen is enkele minuten geleden de pitbox in gelopen. Zijn RB16 wordt klaar gemaakt zodat hij meteen de pitbox uit kan rijden. Vader Jos was uiteraard in de buurt en kijkt toe van achter de wagen hoe alle werkzaamheden verlopen.TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:16:
Er gaan trouwens de geruchten dat misschien VER niet gaat rijden vandaag ivm de weinige uren die ALB heeft gedraaid
Lekker gekopieerd van gptodaystijn1309 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:56:
[...]
Max Verstappen is enkele minuten geleden de pitbox in gelopen. Zijn RB16 wordt klaar gemaakt zodat hij meteen de pitbox uit kan rijden. Vader Jos was uiteraard in de buurt en kijkt toe van achter de wagen hoe alle werkzaamheden verlopen.

Steam: Desutoroiya || PSN: Kamikaza
Wow... er wordt gelukkig in dit topic niets gekopieerd van andere sites....
Blij dat jij alleen originele dingen post.
Over het algemeen wordt hier heel veel gepost, maar vrijwel altijd mét bron.stijn1309 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:10:
[...]
Wow... er wordt gelukkig in dit topic niets gekopieerd van andere sites....
Blij dat jij alleen originele dingen post.
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
Het circuit van Spa Francorchamps ligt in de buurt van een bron.
een treffende spreuk
Dan mogen ze nog wel een keertje kijken.. Want volgens mij zat ALB in de auto net..stijn1309 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:56:
[...]
Max Verstappen is enkele minuten geleden de pitbox in gelopen. Zijn RB16 wordt klaar gemaakt zodat hij meteen de pitbox uit kan rijden. Vader Jos was uiteraard in de buurt en kijkt toe van achter de wagen hoe alle werkzaamheden verlopen.
EDIT: Was dus een herhaling...
[ Voor 3% gewijzigd door Edd op 26-02-2020 14:23 ]
-
Moest NOR niet rijden nu?
Want SAI rijdt terwijl NOR aangaat ??
Want SAI rijdt terwijl NOR aangaat ??
Ik zag net toch echt Verstappen met zijn witte helm op in de pitbox staan.Edd schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:16:
[...]
Dan mogen ze nog wel een keertje kijken.. Want volgens mij zat ALB in de auto net..
Ik hoef Stroll Jr. echt niet op het podium hoorMartinspire schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 13:42:
[...]
Dat begint een beetje de Nico Vlogsberg explosion van 2020 te worden
Verder:
Jongens, het zijn geen gloryruns als ze gewoon bezig zijn met kwalificatie-instellingen. Dat zijn zaken die ik ook gewoon verwacht in een 2e testweek. Eerste ging vooral om betrouwbaarheid. Deze gaat om de snelheid. Racing Point is gewoon al lekker bezig en geef ze eens ongelijk. Ik denk dat die kloon ook gewoon erg goed werkt.
Zou leuk zijn als ze mee kunnen strijden om podiums. Als ze de top 2, Verstappen en Hamilton uiteraard, maar met rust laten

Ik moet bij hem altijd denken aan Dustin Henderson uit Stranger Things ....

iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Switch 2 | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Ze hebben toch niet de two seater van stal gehaaldwalteij schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:18:
[...]
Ik zag net toch echt Verstappen met zijn witte helm op in de pitbox staan.
I don't know half of you half as well as I should like, and I like less than half of you half as well as you deserve.
nou, daar gaan we
Ik zou het doen!
Neuh, hij rijdt op de C1 band, de allerhardste compound die er is. Dus Max gaat nu zeker niet voor de snelste ronde.
GRO weer op de baan en rokende banden zijn er ook weer.
Bizar dat VER op de C1 band zijn rondjes doet nu..
Direct aan een long-run begonnen zo te zien. Mogelijk toch wat data verzamelen aan wat ze vanochtend gemist hebben?TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:34:
Testing, one, two ...
Hoe bedoel je dat?TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:34:
Ze zijn duidelijk iets aan het testen, Hij rijdt gewoon fatsoenlijke long-run tijden, en gebruikt ook geen DRS.
Dus RBR is bezig met gegevens te verzamelen voor iet specifieks, waar Albon vanmorgen niet aan toegekomen is.
Dit is wintertesten hoor.TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:34:
Het punt is systeemcontrole, aerodynamische verificatie, correlatie, data vergaring, betrouwbaarheid etc. Nu Max met de C1, dus de keiharde banden rijdt, mag je er vanuit gaan dat de brandstoftank vol zit en krijg je nu een zeer lange sessie. Dat RBR nog steeds niet geïnteresseerd lijkt in gloryruns doet me werkelijk niks.
[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 26-02-2020 14:37 ]
Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.
Bizar als in volgens mij is hij de enige die de C1 doet.walteij schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:36:
[...]
Hoe bedoel je dat?
Ze zijn duidelijk iets aan het testen, Hij rijdt gewoon fatsoenlijke lng-run tijden, maar gebruikt ook geen DRS.
Dus RBR is bezig met gegevens te verzamelen voor iet specifieks, waar Albon vanmorgen niet aan toegekomen is.
Snap wel dat ze wat moeten inhalen, maar de rest doen ze bijna alles op C2, vandaar mijn Bizar...
Op die manier. Dan snap ik je. Maar wellicht hebben ze de tank helemaal vol geslingerd en gaan ze voor een zo lang mogelijke run, om de data die ze vanmorgen niet konden verzamelen alsnog grotendeels te verzamelen.TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:37:
[...]
Bizar als in volgens mij is hij de enige die de C1 doet.
Snap wel dat ze wat moeten inhalen, maar de rest doen ze bijna alles op C2, vandaar mijn Bizar...
Niet zo vreemd als je denkt. Goed mogelijk dat er deze week wat nieuwe delen mbt ophanging etc op zitten en dan is de C1 band daarvoor het beste om te testen
Norris volgens timing gptoday ook op C1
https://untappd.com/user/OzzBier
Dat is gewoon je testprogramma afwerken en je niet gek laten maken door wat andere teams op dat moment doen. Voor RB zal de C1 band op dit moment de juiste keuze zijn.TrekDr0p schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:37:
[...]
Bizar als in volgens mij is hij de enige die de C1 doet.
We kunnen natuurlijk ook allemaal gaan lopen roepen dat het nu natuurlijk helemaal niets meer wordt met RB dit jaar want de auto kan niet eens met de medium of softe banden overweg en daarom rijden ze alleen op harde banden !!!!1!!!!
[ Voor 0% gewijzigd door Waaj op 26-02-2020 14:45 . Reden: typo ]
Ach dat heeft Mercedes al 6 kampioenschappen opgeleverd, ik vind t primaWaaj schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:44:
[...]
Dat is gewoon je testprogramma afwerken en je niet gek laten maken door wat andere teams op dat moment doen. Voor RB zal de C1 band op dit moment de juiste keuze zijn.
We kunnen natuurlijk ook allemaal gaan lopen roepen dat het nu natuurlijk helemaal niets meer wordt met RB dit jaar want de auto kan niet eens met de medium of softe banden overweg en daarom rijden ze alleen op harde banden !!!!1!!!!
Hier is straks een persconferentie met Sebastian Vettel en Mattia Binotto. Er wordt al druk gespeculeerd over wat hij gaat zeggen. Zijn contract loopt na dit seizoen af. #F1Testing #Ferrari pic.twitter.com/g9ZxJOBlvj
— Joost Nederpelt (@JoostNederpelt) 26 februari 2020
zal snel duidelijk worden dus straks
Hamilton had vorig week samen met Allison een persconferentie.
Verstappen heeft er vrijdag een met Horner.
Vanwaar die rare hype dat er bij Vettels iets nieuwswaardig naar buiten komt?
Verstappen heeft er vrijdag een met Horner.
Vanwaar die rare hype dat er bij Vettels iets nieuwswaardig naar buiten komt?
Ferrari heeft nooit een persconferentie over contractverleningen; daar gaat het dus niet over. Enkel wel eens wanneer een coureur wegging, zoals toen ze Schumacher eruit werkte. Hoogstwaarschijnlijk is dit gewoon een goedmakertje voor vorige week toen Vettel geen persmoment had omdat hij ziek was.basvn schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
Ow blijkbaar rijdt nu iedereen zo wat op de C1
Is die live persconferentie om 15:00 van Ferrari niet op f1tv?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Much about nothing: Geen nieuws over het contract van Vettel. ‘Ik hou van het rijden’. https://t.co/FsGtVKbyD8
— Joost Nederpelt (@JoostNederpelt) 26 februari 2020
@Martinspire niks over gevonden.. zal niet veel geweest zijn denk
[ Voor 31% gewijzigd door basvn op 26-02-2020 15:06 ]
Lol, lekker dun die wandjes tussen de kleedkamers/badkamers van de coureurs en de control room 
Zit je net even lekker..

Zit je net even lekker..

Lijkt dus niks bijzonders te zijn..basvn schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
https://wren.co/join/Devian
Haha. Lekker opgejut door de pers dus. Ik mag hopen dat dit niet de rode draad van het seizoen gaat zijn dat bij elke persconferentie grote uitspraken en nieuwsberichten worden verwachtbasvn schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:06:
[Twitter]
@Martinspire niks over gevonden.. zal niet veel geweest zijn denk

Zijn die persconferenties niet gewoon geïnitieerd door de FIA. Om de beurt iemand van het team samen met een coureur?
[ Voor 3% gewijzigd door sjaool op 26-02-2020 15:10 ]
"When you grow up your heart dies"
Let's go onboard with Robert 😉#F1 #F1Testing
— Alfa Romeo F1 Team (@AlfaRomeoF1Fan) 26 februari 2020
https://t.co/NE1SNKzAOa
Hij kan nog gewoon prima sturen die KUB
Ik denk dat hij zwanger isbasvn schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:54:
[Twitter]
[Afbeelding]
alles kan off-topic
Ja.sjaool schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:10:
Zijn die persconferenties niet gewoon geïnitieerd door de FIA. Om de beurt iemand van het team samen met een coureur?
Wel, een redelijke testdag. Geen gekke sneeuw, koude of nieuwe foefjes die noemenswaardig zijn.
Renault komt niet lekker weg vandaag, een pole voor de pool, lekker voor hem! Gasly en albon halen wat data binnen voor de softs en mediums wat ze meteen flink bovenaan zet. Ook lekker.
Zoals met testdagen, je hebt er geen donder aan, maar gewoon lekker kijken
Renault komt niet lekker weg vandaag, een pole voor de pool, lekker voor hem! Gasly en albon halen wat data binnen voor de softs en mediums wat ze meteen flink bovenaan zet. Ook lekker.
Zoals met testdagen, je hebt er geen donder aan, maar gewoon lekker kijken
PV ZObrabant O 11 x 355Wp (3900Wp) 32gr / W 11x355Wp (3900Wp) 32gr / Goodwe DNS 5000 5kw
Huh? Schumacher eruit gewerkt door Ferrari? Link?ThomasG schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 14:57:
[...]
Ferrari heeft nooit een persconferentie over contractverleningen; daar gaat het dus niet over. Enkel wel eens wanneer een coureur wegging, zoals toen ze Schumacher eruit werkte.
Is over algemeen bekend hoor dat Schumi eruit gewerkt is omdat hij plaats moest maken voor kimi.Speedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:51:
[...]
Huh? Schumacher eruit gewerkt door Ferrari? Link?
Geloof 2006?
Bij deze; klikSpeedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:51:
[...]
Huh? Schumacher eruit gewerkt door Ferrari? Link?
Testing, one, two ...
Link verwijst naar een door mij en velen anderen niet gewaarde zoekmachine....
Nou denk dat google door best veel mensen gewaardeerd wordt hoor:
Google receives over 63,000 searches per second on any given day.
Maar op google, of jouw eigen gewenste zoekmachine, kan je daar genoeg over vinden.
Maar op google, of jouw eigen gewenste zoekmachine, kan je daar genoeg over vinden.
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
Dan doet de link het iig wel, het resultaat van die link zal mogelijk niet naar ieders wens zijnSpeedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:56:
[...]
Het staat u vrij om uw favoriete zoekmachine er op los te laten, various stories will follow
Testing, one, two ...
jij en alle andere 0.1% van de zoekende mensen op internet ja.Speedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:56:
[...]
Laat dat achterwege svp
[ Voor 81% gewijzigd door tweakduke op 26-02-2020 21:20 ]
Oelala

Lando wanted a special camo testing helmet 👀 So here it is!
— MDM Designs (@mdm_designs) 26 februari 2020
Matte carbon, yellow fluo dazzle camo and silver chrome 📸
Design by us at MDM ✍🏻
Paintwork by @JMD_helmets 🎨
3D Render and video online by @KVDesign_helmet 📹#L4NDO pic.twitter.com/Ff849bEVAl
Ik zie nu pas dat het nummer van Lando (4) in het LN logo is verwerkt.
Toffe helm.
Toffe helm.
En dat is het enge "iedereen" en erger nog meer en meer "tweakers" (die beter zouden kunnen weten) kunnen alleen nog maar zoeken op internet met Google.renzo4000 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:03:
Nou denk dat google door best veel mensen gewaardeerd wordt hoor:
BTW ik kan niet meer vinden dan dit over Michael in 2006:
Wikipedia: Michael Schumacher
Zal wel aan mijn zoek machine liggen...
Wat een heerlijke roffel heeft de RB zeg bij het downshiften...
Met een hamer in je hand lijkt alles op een spijker...
Hopelijk een knipoog naar het oude F1 logoDJTimo schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:19:
Ik zie nu pas dat het nummer van Lando (4) in het LN logo is verwerkt.![]()
![]()
Toffe helm.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Klopt ik kan alleen maar vinden dat Schumacher uit zichzelf is weggegaan en niet ontslagen of vanwege Kimi..
De paar mensen die zeggen dat ie is ontslagen vanwege Kimi zijn vragen op een forum..
De paar mensen die zeggen dat ie is ontslagen vanwege Kimi zijn vragen op een forum..
https://www.f1technical.net/forum/viewtopic.php?p=395732&sid=58e5c3e885aafc29613b3a7df643c18d#p395732Speedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:20:
[...]
En dat is het enge "iedereen" en erger nog meer en meer "tweakers" (die beter zouden kunnen weten) kunnen alleen nog maar zoeken op internet met Google.
BTW ik kan niet meer vinden dan dit over Michael in 2006:
Wikipedia: Michael Schumacher
Zal wel aan mijn zoek machine liggen...
Gevonden via een niet nader te noemen zoekmachine
Schumacher Monza 2006 did the trick via reddit.
Join het DPC Whatpulse team Intel/ATI.AMD Powered PC!
#designpornDJTimo schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:19:
Ik zie nu pas dat het nummer van Lando (4) in het LN logo is verwerkt.![]()
![]()
Toffe helm.
Als je het er niet mee eens bent hoef je nog niet zo aanvallend en op de man te reageren. Laat dat achterwege svpSpeedster schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 15:56:
[...]
[ Voor 53% gewijzigd door tweakduke op 26-02-2020 21:25 ]
Education is important but big biceps are importanter
Dan is het helemaal vreemd dat iedereen meteen gaat speculeren over het contract van Vettel en of hij misschien gaat stoppen. Ach ja, nieuws hè.
"When you grow up your heart dies"
Relax, hij stelt een vraag en krijgt daar een Google-linkje voor terug. Dat is niet bijzonder aardig. Ik zie hier ook met grote regelmaat mensen om filmpjes vragen, of andere details. Daar volgen ook niet alleen maar linkjes naar de homepages van reddit of streamable. Je helpt elkaar toch een beetje in dit topic, anders gooi maar dicht. Alle info is op de sites in de topic warning te vinden niet waar?elboero schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:53:
[...]
Ja, en?? Wat een onzin man. Hoe moeten we dit gaan doen dan? Iedereen moet z'n linkjes gaan aanpassen zodat er geen zoekmachine wordt gelinkt die jou niet aanstaat, om wat voor nietszeggende reden dan ook? Beetje de omgekeerde wereld nietwaar?
Je kunt zelf een paar dingen doen:
1) Je kiest ervoor om niet op de link te klikken.
2) Je ontfutselt de zoekterm en voert die in bij de zoekmachine die volgens jou wel
3) Je neemt het levensgrote risico door toch eens op de link te klikken. Ik weet het, boehoe, gevaarlijk, live dangerously man!!
Good taste is for people who can’t afford sapphires
Aardig van Gloria om een nieuw team te introduceren.
Lorem ipsum dolor sit amet | Discogs Collectie
Toto: looking at the color of the livery we're already a tenth behind.Jasphur schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 17:00:
Aardig van Gloria om een nieuw team te introduceren.
[Afbeelding]
Prima. Maar dat was volgens mij niet zijn punt. Het ging hem om het feit dat Google als zoekmachine werd gelinkt, terwijl een andere zoekmachine wellicht wel had volstaan. Zo proefde ik het antwoord.FirePuma142 schreef op woensdag 26 februari 2020 @ 16:58:
[...]
Relax, hij stelt een vraag en krijgt daar een Google-linkje voor terug. Dat is niet bijzonder aardig. Ik zie hier ook met grote regelmaat mensen om filmpjes vragen, of andere details. Daar volgen ook niet alleen maar linkjes naar de homepages van reddit of streamable. Je helpt elkaar toch een beetje in dit topic, anders gooi maar dicht. Alle info is op de sites in de topic warning te vinden niet waar?
Maargoed, welke zoekmachine had dat dan moeten zijn? Dat kunnen we niet aanvoelen.
Education is important but big biceps are importanter
Net bij F1TV. Volgens Buxton lijkt het erop dat Renault hun 2020 chassis de crash testen niet heeft gepasseerd en ze nu een auto hebben ontworpen rond het 2019 chassis.
Iemand op de Autosport.com reports.
"The Red Bull-Honda was arguably the standout car. Max Verstappen was braking insanely late for this section, noticeably later even than Valtteri Bottas in the Mercedes, and could pick up the throttle earlier than anyone else at the apex of 7. The most impressive thing was the car seemingly gave Max absolutely no trouble, lap after lap it looked like it was on rails.''
"The Red Bull-Honda was arguably the standout car. Max Verstappen was braking insanely late for this section, noticeably later even than Valtteri Bottas in the Mercedes, and could pick up the throttle earlier than anyone else at the apex of 7. The most impressive thing was the car seemingly gave Max absolutely no trouble, lap after lap it looked like it was on rails.''
Max eindelijk op C3's hoor. Meteen P2.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.
Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona
Testdagen zeggen uiteraard niks, tenzij Mercedes op de laatste dag ruim het snelste is.

Zoals altijd, links of suggesties naar illegale video- en datastreams zijn vanzelfsprekend niet toegestaan. Erom bedelen/vragen of aanbieden levert een ban op van tenminste het einde van de (komende) race.
Diverse live-blogs om te volgen:
https://www.gpupdate.net/...talunya-28-februari-2020/
https://www.autosport.com...1-test-two-day-three-2020
https://www.skysports.com/f1/live-blog
https://www.auto-motor-und-sport.de/formel-1/ticker/
https://www.nu.nl/formule...s-af-tijdens-testdag.html
https://www.gptoday.net/n...e-wintertest-in-barcelona