• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:10
ik moet eigenlijk wel zeggen dat ik de sleutel eigenlijk nooit gebruik, alleen bij de installatie, en bij het verwijderen van de cilinder

en op dit moment ligt de Nuki elders opgeslagen vanwege een gaande verbouwing dus kan het nu ook even niet specifiek testen

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

• Bulldog
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online
Is het ook mogelijk per gebruiker tijden in te stellen wanneer de deur geopend mag worden? Bijvoorbeeld voor de schoonmaak? Kan hierover niets vinden in de handleiding.

• Eric1985
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 06-01 22:39
Ja, dat is mogelijk.

• Murapogilo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-01 16:50
<knip> Mag je een topic voor maken in Aanbiedingen en kortingscodes

[ Voor 77% gewijzigd door Septillion op 24-11-2025 10:11 ]

• Septillion
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 10:41

Septillion

Moderator Wonen & Mobiliteit
Modbreak:Graag topic maken in Aanbiedingen en kortingscodes voor Nuki kortingen en codes. Zijn hier offtopic!

[ Voor 12% gewijzigd door Septillion op 24-11-2025 10:10 ]

• Wasmachine
  • Registratie: December 2013
  • Nu online
Zijn de problemen met de Ultra en Pro inmiddels opgelost? Ik las dat het gele radartje heel snel kan breken.

Wij zijn aan het kijken naar ons eerste slimme slot en we twijfelen tussen de Aquara U200 (vanwege NFC en Home Key) of de Nuki pro (vanwege de betrouwbaarheid).

• Johnnie5
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:33
Tegenwoordig hebben we een nieuwe uitvoering.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zzXEWFLCQ2wVJxusJTa71hxW2tM=/fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():strip_exif()/f/image/0Ldvya3bcDGvZpxwesGBxys1.jpg?f=user_large

• RoyRacing
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online

RoyRacing

Racende chauffeur

Maar als je deur normaal opent en sluit zouden ook de oude geen probleem moeten zijn.

Alvast bedankt!

• Grin
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 06-01 19:39

Grin

Ride si sapis.

Wasmachine schreef op vrijdag 2 januari 2026 @ 19:53:
Zijn de problemen met de Ultra en Pro inmiddels opgelost? Ik las dat het gele radartje heel snel kan breken.

Wij zijn aan het kijken naar ons eerste slimme slot en we twijfelen tussen de Aquara U200 (vanwege NFC en Home Key) of de Nuki pro (vanwege de betrouwbaarheid).
Ik dacht ook heel lang: oohja, Home Key, NFC etc. Dat wil ik wel hebben maar in de praktijk werkt een vingerafdruk het snelste.
Bij iedereen die ik de Nuki heb aangesmeerd heb ik ook de Keypad2 'verkocht'. Even een tijdelijke toegangscode aanmaken voor XYZ, of voor (meer) permanente toegang even een vinger registreren. Uiteindelijk wil ik niet met een telefoon lopen zwaaien bij mijn deur, vinger erop, deur gaat open. Klaar.
Zo'n Keyfob zou ik ook nog wel kunnen overwegen maar is toch weer iets extra's aan de sleutelbos en wil niet als een gevangenisbewaarder over straat...

NewsBlur || My Fujifilm gear

• alexvanniel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:37
Grin schreef op maandag 5 januari 2026 @ 14:13:
[...]

Ik dacht ook heel lang: oohja, Home Key, NFC etc. Dat wil ik wel hebben maar in de praktijk werkt een vingerafdruk het snelste.
Bij iedereen die ik de Nuki heb aangesmeerd heb ik ook de Keypad2 'verkocht'. Even een tijdelijke toegangscode aanmaken voor XYZ, of voor (meer) permanente toegang even een vinger registreren. Uiteindelijk wil ik niet met een telefoon lopen zwaaien bij mijn deur, vinger erop, deur gaat open. Klaar.
Zo'n Keyfob zou ik ook nog wel kunnen overwegen maar is toch weer iets extra's aan de sleutelbos en wil niet als een gevangenisbewaarder over straat...
Die keyfobs zijn wat mijn ervaring betreft ook echt waardeloos. Bij Nuki dan en de versie die wij hebben... Ik heb er een paar en ze liggen allemaal zielig nutteloos in de kast. Het lijkt ideaal maar de helft van de tijd duurt het verbinden van de keyfob met het slot soms zo lang dat je dan al weer het slot op vergrendelen hebt gezet (bij standaard gedrag van klik = toggle) Uiteindelijk hebben we de fobs in een kast liggen en gebruiken dan toch maar auto unlock in combinatie met een widget op de telefoon die het slot kan unlocken als auto unlock het weer eens af laat weten.

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Joh, dat klinkt echt waardeloos, ok, geen Keyfob voor mij dus.
@alexvanniel Dan zou ik zeker even kijken naar de Keypad2, dat gaat echt als een speer, echt heel tevreden over!
Dat hele gedoe met telefoons icm een voordeur vind ik echt niks. Nog los van het feit dat ik in de zomer dat ding nog wel eens thuislaat.

• alexvanniel
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 08:37
@Grin Het grootste probleem van die keyfob die wij hebben voor de Nuki is het feit dat het via bluetooth verbinding moet maken. Het gaat dus niet met NFC of een andere techniek die lekker snel gaat. Nee, met bluetooth en dan wil de handshake met de v2 (dat moet ik wel toevoegen) Nuki soms ook nog eens mislukken en dan sta je daar dus te rommelen. De keren dat ik dat ding in mijn handen had en twijfelde of de batterijen nu al gehemeld waren of niet en of het misschien aan mij lag of toch aan de fob... Die zijn echt niet meer te tellen. De keypad2 vind ik alleen wel wat prijzig maar ik zie dat ook wel als een beter alternatief dan de fobs. Ondanks de prijs.

• RoyRacing
  • Registratie: Februari 2020
  • Niet online

RoyRacing

Racende chauffeur

Enige nadeel van de keypad dat een natte vinger ABSOLUUT niet werkt. Eerst echt goed droogmaken en dan pas pakt hij hem.

Alvast bedankt!

• Grin

Grin

Ride si sapis.

Dat is met (bijna?) alle vingerafdrukscanners het geval, toch?
Dan druk je even de cijfercode in met je natte vinger; opgelost. Heb dat nu <10x gehad in de 100den keren dat ik de deur ermee heb geopend.

• Antiloop
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23:10
Een droge vinger en het weer van afgelopen weekend wil ook niet vlekkeloos op de keypad2, ik blijf erbij dat de vingerafdruk reader zeker nog een upgrade moet krijgen en minstens zo goed zou moeten werken als op een telefoon met vingerafdruk reader om volwassen te worden

Op dat punt na zeer tevreden over de combi van een ultra met een keypad2, als het werkt is het supersnel en gemakkelijk

Asusforum.NL Asus WL-500g - Chupa Forum @ http://wl500g.info/ WL-700g

Pagina: 1 ... 11 12 Laatste