Wyzecam toevoegen in Pricewatch

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Registratie: Mei 2006
  • Nu online
Hallo,

Naar aanleiding van dit topic heb ik inmiddels 2 Wyzecam's in huis. De Wyzecam is nog niet toegevoegd in de Pricewatch. Ik zou daar namelijk ook graag een review over willen schrijven, maar dat is nu niet mogelijk. Kan dit toegevoegd worden?

EDIT;
Sorry, zojuist toch gevonden waar ik een product kan aanmelden / toevoegen (hier). Ga ik nu even doen :)

[ Voor 20% gewijzigd door Pazo op 21-01-2020 10:09 ]

Grote Enphase topicIQ Gateway uitlezenPVOutput
PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Pazo schreef op dinsdag 21 januari 2020 @ 09:44:
Sorry, zojuist toch gevonden waar ik een product kan aanmelden / toevoegen (hier). Ga ik nu even doen :)
Je bent niet de enige die die link niet (makkelijk) kon vinden :P , ik wacht al jaren op het behandelen van [PW, feat] Duidelijkere product toevoegen link

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Nu online
@Raven Het staat dus in de Pricewatch FAQ, daar staat onder het kopje Ik kan geen produkten toevoegen aan de Pricewatch? de link naar het aanmelden van een nieuw product. Wellicht is het inderdaad makkelijker om die link in de Pricewatch zelf neer te zetten o.i.d.

Daarnaast, kreeg net al wel een mailtje dat het product is toegevoegd d:)b
Binnenkort maar eens in de pen klimmen. :)

Bedankt!

PV 10,7kWp O/W • WP Panasonic KIT-WC07K3E5 7kW • Airco ME MSZ HR50VF 5kW • Gasloos per 11-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

@Pazo Ja, dat weet ik ;) , maar die link staat dus ook op http://pricewatch.tweakers.net/ , echter heel erg onopvallend onderaan naast de statistieken van de PW.

[ Voor 14% gewijzigd door Raven op 21-01-2020 11:48 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pazo
  • Nu online
Het is inderdaad dat je het zegt, want ik had nog op de pagina zitten zoeken maar dat dus niet gezien. Is ook zeker geen logische regel om het bij te zetten naar mijn mening.