After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
日本!🎌
日本!🎌
[ Voor 10% gewijzigd door Raven op 19-09-2013 13:08 ]
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Oscar Wilde
Ik vind de koe een moedig dier, want ze durft te vrijen met een stier
(Ik ben geen IT'er, dus geen idee of dit kan)
Het is dat iemand anders wees op de 'product toevoegen' link, maar anders had ik ook niet van het bestaan geweten...
Wellicht een optie om dit onderdeel van het zoeken naar een product bij een review te maken zoals poster boven me ook al zegt. Dit zal voor een specifiek deel van de mensen zijn, maar ook voor hen die meer dan gemiddelde moeite willen nemen voor zoiets.
[ Voor 11% gewijzigd door m0ridin op 01-12-2019 13:58 ]
Lijkt mij niet heel ingewikkeld om van de link een button te maken (enkel de class in de CSS aanpassen) en deze wat te verplaatsen
https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben
Nu dit topic gevonden die blijkbaar al sinds 2013 bestaat. nog steeds niet echt makkelijk te vinden dus

Dacht geef hem even een klein schopje
Dit topic is gesloten.