[serieus] Traag overdrijft nogal de laaste tijd?

Pagina: 1 2 3 Laatste
Acties:
  • 279 views sinds 30-01-2008

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:00

Jaymz

Keep on moving !

Is Gathering hier de plek voor vraag ik me af.
Dat je niet kuis alles moet verbieden wat onder de noemer erotiek te proppen valt is duidelijk. Maar je moet ergens grenzen trekken stellen.

Wat voor de één wel kan, is voor de ander misschien net over de grens. Ik denk dat je niet moet kijken naar wat jezelf door de beugel vindt kunnen gaan, maar naar wat je op Gathering kunt maken.
Je hebt wel rekening te houden met _veel_ mensen, waaronder ook 'jongere' mensen. (ben zelf al een tijdje 18+, excuus aan de 'jongeren')

Ikzelf ben ook redelijk 'vrij', maar ik kom niet op Gathering voor erotisch materiaal, dat ik het af en toe tegenkom, daar hoor je me niet over :Y) ;)

Verwijderd

Op vrijdag 03 augustus 2001 15:32 schreef GaMeOvEr het volgende:

[..]

Heel mooi verhaal en zet dus heel mooi mijn methode van modden uiteen.Echter zit hier gewoon een menselijk aspect aan vast, namelijk hoe de instelling van een persoon is. (karakter enz..) Dus dit soort verschillen zul je altijd houden.
inderdaad, je bereikd soms veel meer met een gewone post met Foei! niet meer doen deirn dan met meteen te sluiten

ik heb dit ook gemerkt, een paar maanden geleden zijn Themo en ik aop geworden op #tweakers.net op sorcery, daar izjn ook een aantal regels, geen sysinfo en dergelijke, in het begin werd daar door mezelf hard tegenopgetreden, ok ik was in mijn recht (the aop is always right :D) maar aangenaam was het eigenlijk niet, tegenwoordig kick/ban ik maar amper, het is veel effectiever om even tegen de dader te zeggen van niet meer doen dan om te bannen, evnetueel een kick kan zo geen kwaad, de meeste hebben autojoin aanstaan dus.

Op GoT is het natuurlijk nog net iets anders, ten eerste blijft alles staan, op een chat is dat na een uurtje compleet weg tenzij in een log ergens. en der zitten natuurlijk minder mensen (tussen de 40-70 normaal gezien), maar de gedachte blijft tellen. Kijk maar naar gameover, ik zie maar amper zeur posts ivm hem en als je kijkt naar zeurposts over andere moderators zie je duidelijk het verschil

je kan op 2 manieren "heersen" door middel van terreur of op een iets verdraagzamere manier.

ps je hoort mij niet zeggen dat je niet moet bannen en slotjes zetten, zeker niet, gaan ze over de streep moet je ze gewoon ongenadig afmaken om het ff cru uit te drukken :) maar het verschil zit hem in de marges van de regels

Verwijderd

Hij heeft ook weer net deze dichtgegooid:

http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/197427

Wat was er nou mis met die draad?

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 13:11

Arno

PF5A

afgelopen met die flauwekul.

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Pagina: 1 2 3 Laatste

Dit topic is gesloten.