Hoe past mediamarkt deze actie toe? Krijg je korting bij de kassa tenzij het product in een categorie valt waarop de actie niet van toepassing is? Of is het uitgangspunt dat deze actiedagen de getoonde prijzen in de webshop en winkels inclusief korting zijn, als die korting van toepassing is?
Prrijskaartje bij het schap is prijs met korting.kodak schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:52:
Hoe past mediamarkt deze actie toe? Krijg je korting bij de kassa tenzij het product in een categorie valt waarop de actie niet van toepassing is? Of is het uitgangspunt dat deze actiedagen de getoonde prijzen in de webshop en winkels inclusief korting zijn, als die korting van toepassing is?
Webwinkelprijs is inclusief korting. Oude prijs staat ernaast met streep erdoor.
In dat geval mag mediamarkt wel eens wat duidelijker worden hoe ze producten indelen in de uitzonderingscategorieen of hoe dit kortingen zijn voor de producten die er wel onder vallen. Ik krijg op basis van de prijzen die ik zie het vermoeden dat ze van de vaagheid in welke categorie producten vallen en wanneer iets een korting mag heten gebruik maken om het zogenaamde voordeel voor zichzelf nogal ruim te nemen.daveytje schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:57:
Prrijskaartje bij het schap is prijs met korting.
Webwinkelprijs is inclusief korting. Oude prijs staat ernaast met streep erdoor.
Waarom is het onduidelijk? Op de website staat of het artikel aan de actie meedoet en in het schap staat de actuele (actie)prijs. Dat is al jaren zo en volgens mij werkt dat meer dan prima.
[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 23-01-2020 20:10 ]
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Uiteindelijk de Dyson V11 Absolute Pro besteld via de Dyson webshop + 100 euro kortingscode via de ING webshop. Kwam dan op 429,- uit. Terwijl de V11 Absolute voor 453,- bij de mediamarkt te halen is.James25 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 07:22:
Momenteel nog in contact via de FB messenger met de MediaMarkt. De Dyson V8, V10 & V11 gewoon allemaal 50,- duurder dan bij de webshop van Dyson zelf. Ben benieuwd of ze er eventueel wat mee doen in de winkel. Belachelijk..
Er zijn twee punten die om verduidelijking vragen, vandaar dat ik ook twee punten noem.Gunner schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 20:10:
Waarom is het onduidelijk? Op de website staat of het artikel aan de actie meedoet en in het schap staat de actuele (actie)prijs.
Het eerste punt is de onduidelijkheid hoe mediamarkt bepaalt of producten onder de korting vallen en de uitleg die ze daar (al dan niet) bij geven.
Ik kan momenteel alleen aangeven wat ik in de website zie. Dat zijn aan de ene kant de promotie van de actie met een promotie-uitleg over de voorwaarden en de formele actievoorwaarden. En aan de andere kant zie ik producten met al dan niet een oude en nieuwe prijs. Wat ik niet zie is waarom producten die geen korting lijken te hebben tot de uitzondering behoren. Voor een deel van de producten is dat te verklaren, bijvoorbeeld bij producten die duidelijk games of geselecteerde (merk)producten als in de formele voorwaarden vermeld staan. Maar voor een andere deel niet. Neem bijvoorbeeld de producten als NAS of externe harddisks. Een deel heeft een korting een ander deel niet. Dan kijk ik naar de lijst met uitzonderingen. Nergens herken ik duidelijk een uitleg of de producten onder een categorie van uitzonderingen vallen of onder andere genoemde uitzonderingen zouden vallen. Ook is onduidelijk waarom er deels wel en deels geen korting bij staat en of je dus korting hebt of waarom je die niet hebt.
Nu staat er nog wat opvallends in de voorwaarden: artikel 5: tijdens de actieperiode krijgen deelnemers een korting ... op de verkoopprijs van geselecteerde producten. Er staat niet dat die selectie alleen tot stand komt als een product niet genoemde uitzonderingscategorieen of (merk)producten vallen. Door niet duidelijk te zijn hoe een klant kan herkennen dat een product onder een uitzonderingscategorie valt en bepaalde producten die onderling niet verschillen deels wel en deels geen korting te tonen mag er toch wel wat meer duidelijkheid verwacht worden over de selectie door mediamarkt. Zeker als ze het promoten dat in principe alle producten mee doen terwijl de selectie lijkt dat producten niet mee doen tenzij mediamarkt ze met niet heel duidelijke onderbouwing selecteert om korting te vermelden.
Ander punt is de onduidelijk over de definitie wat echt korting is. Die vind ik momenteel wat minder interessant maar vraagt toch wel enige uitleg over wat mediamarkt acceptabel vind om nog korting te noemen.
Het is aan de mediamarkt voorbehouden welke prijs zij voor welk artikel vragen.
Als je het daar niet mee eens bent, neem contact met ze op. Misschien dat ze het product dat jij goedkoper wilt hebben je dan alsnog verkopen.
Hier klagen heeft niet heel veel zin.
Als je het daar niet mee eens bent, neem contact met ze op. Misschien dat ze het product dat jij goedkoper wilt hebben je dan alsnog verkopen.
Canon 6d II | Canon 16-35 2.8L; 24-104 4L; 70-200 4L; 100 2.8L; 24 2.8 IS USM; 50 1.8
Gisterochtend was alles van Unifi alweer uitverkocht. Zowel in de winkels (nog 1 USG op voorraad in Maastricht) als online. Liep voor wat anders even binnen op Ekkersrijt en daar lag nog een USG. Voor 98 euro. Geen slechte deal! Gelijk maar meegenomen.
Maar die hele actie is weer een MediaMarkt actie.. alle leuke dingen zijn al direct uitverkocht, soms al in de eerste uren. Staat er een Philips Airfryer XL voor 159 euro. Pallets vol in de winkel. De XXL versie kost echter 164 euro. Alleen demo model in de winkel, geen voorraad.
Ik zag een paar posts terug de Nest thermostaat. Nu 164 euro, maar alleen de zilveren versie. De leuke kleuren allemaal 225+ euro. Bol had ze laatst in alle kleuren voor 189. Komen vast nog wel eens terug in de dag actie.
Maar die hele actie is weer een MediaMarkt actie.. alle leuke dingen zijn al direct uitverkocht, soms al in de eerste uren. Staat er een Philips Airfryer XL voor 159 euro. Pallets vol in de winkel. De XXL versie kost echter 164 euro. Alleen demo model in de winkel, geen voorraad.
Ik zag een paar posts terug de Nest thermostaat. Nu 164 euro, maar alleen de zilveren versie. De leuke kleuren allemaal 225+ euro. Bol had ze laatst in alle kleuren voor 189. Komen vast nog wel eens terug in de dag actie.
Ik merkte gister iets heel vreemds bij de Mediamarkt actie. Onze koel/vries-combinatie is aan vervanging toe, dus ik was al een tijdje (paar weken) de prijzen aan het vergelijken en in de gaten aan het houden. Deze veranderde in de hele periode geen euro (wat ik eigenlijk wel had verwacht). Dus ik gisterochtend nog even op de Mediamarkt website gekeken, en hij stond online op voorraad en ook bij bijna alle winkels was hij gewoon op voorraad. Echter toen ik ongeveer 3 minuten later nog eens keek, was deze koelkast nog maar bij één winkel op voorraad en online was deze koelkast helemaal niet meer te bestellen. Ik kan gewoon niet geloven dat binnen 3 minuten alle voorraad uit alle winkels en het online magazijn zijn uitverkocht.
Ik ben toen maar naar de Mediamarkt hier om de hoek gegaan, en daar stond de koelkast nog gewoon in de winkel. Helaas hadden ze hem alleen niet meer in het magazijn staan (werd er gezegd), maar de verkoper kon hem in zijn systeem nog wel gewoon bestellen. Waarom dit online niet meer kon via de website kon de verkoper mij ook niet verklaren. Weet iemand waarom de Mediamarkt dit op deze manier doet ?
Het gaat om dit produckt: https://www.mediamarkt.nl...-rb41r7819sr-1608628.html
Ik ben toen maar naar de Mediamarkt hier om de hoek gegaan, en daar stond de koelkast nog gewoon in de winkel. Helaas hadden ze hem alleen niet meer in het magazijn staan (werd er gezegd), maar de verkoper kon hem in zijn systeem nog wel gewoon bestellen. Waarom dit online niet meer kon via de website kon de verkoper mij ook niet verklaren. Weet iemand waarom de Mediamarkt dit op deze manier doet ?
je naar de winkel laten gaan en je eventueel een duurder product laten aanpraten of in de hoop dat je nog meer impuls aankopen doe.DON PAPA schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 09:07:
Ik merkte gister iets heel vreemds bij de Mediamarkt actie. Onze koel/vries-combinatie is aan vervanging toe, dus ik was al een tijdje (paar weken) de prijzen aan het vergelijken en in de gaten aan het houden. Deze veranderde in de hele periode geen euro (wat ik eigenlijk wel had verwacht). Dus ik gisterochtend nog even op de Mediamarkt website gekeken, en hij stond online op voorraad en ook bij bijna alle winkels was hij gewoon op voorraad. Echter toen ik ongeveer 3 minuten later nog eens keek, was deze koelkast nog maar bij één winkel op voorraad en online was deze koelkast helemaal niet meer te bestellen. Ik kan gewoon niet geloven dat binnen 3 minuten alle voorraad uit alle winkels en het online magazijn zijn uitverkocht.
Nou het is dat de mediamarkt hier om de hoek zit, maar anders had ik hem bijvoorbeeld via de BCC online gaan bestellen want daar kost hij nu net zoveel met de "alles op zijn kop" korting, dus dan waren ze gewoon een klant kwijt geweest. En wat ik mij dan meteen afvraag, waarom dan juist bij dit product (dit was al de duurste uit de serie) en niet bij de andere goedkopere koelkasten uit de Samsung serie ?RenaldoN schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:09:
[...]je naar de winkel laten gaan en je eventueel een duurder product laten aanpraten of in de hoop dat je nog meer impuls aankopen doe.
[ Voor 11% gewijzigd door DON PAPA op 24-01-2020 10:34 ]
Moederbedrijf MediaMarkt neemt belang in eigenaar BCCDON PAPA schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:28:
[...]
Nou het is dat de mediamarkt hier om de hoek zit, maar anders had ik hem bijvoorbeeld via de BCC online gaan bestellen want daar kost hij nu net zoveel met de "alles op zijn kop" korting, dus dan waren ze gewoon een klant kwijt geweest. En wat ik mij dan meteen afvraag, waarom dan juist bij dit product (dit was al de duurste uit de serie) en niet bij de andere goedkopere koelkasten uit de Samsung serie ?
Oke misschien dan een fout voorbeeld met de BCC, dan de Wehkamp of valt die ook onder de Mediamarkt ? Want daar is hij ook namelijk in de aanbieding voor dezelfde prijs als bij de Mediamarkt...
Ik snap gewoon niet dat de Mediamarkt dit product helemaal uit de voorraad heeft gehaald binnen een paar minuten tijd. Terwijl hij dus eerst bij meer dan 30 winkels op voorraad stond...
[ Voor 53% gewijzigd door DON PAPA op 24-01-2020 15:11 ]
Ik was gistermiddag in MM Middelburg en was verbaasd hoe rustig het was. Drie kassa's waren bemand (M/V) maar dat was ook niet echt nodig.
Nog verbaasder over het feit dat alle DJI Mavic Mini's (al dan niet met Fly More combo) uitverkocht waren terwijl drones niet met de actie mee doen ...
Wat betreft de artikelen die mee doen: rechtsboven op het electronische prijskaartje staat in het rood "DEAL". Ik neem aan dat rechtsboven de enige plek is waar de pixeltjes van het e-paper rood kleuren.
Nog verbaasder over het feit dat alle DJI Mavic Mini's (al dan niet met Fly More combo) uitverkocht waren terwijl drones niet met de actie mee doen ...
Wat betreft de artikelen die mee doen: rechtsboven op het electronische prijskaartje staat in het rood "DEAL". Ik neem aan dat rechtsboven de enige plek is waar de pixeltjes van het e-paper rood kleuren.
Zelfbouw mini-ITX | i7-3770T
Fossil Carlyle HR Gen.5
Philips 55PUS6412
Sony Xperia 5 III
Dit voegt niets toe
[ Voor 95% gewijzigd door Perkouw op 24-01-2020 16:13 ]
“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”
Nee hoor, met de volumes die MM draait willen ze vast geen risico's lopen op onnodig lange wachttijden voor klanten bij online klantreserveringen.RenaldoN schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 10:09:
[...]
je naar de winkel laten gaan en je eventueel een duurder product laten aanpraten of in de hoop dat je nog meer impuls aankopen doe.
Winkels hebben eigen voorraad en eigen aanlevertraject waardoor ze die druk daar wel beter kunnen managen. Hoe groot is de kans dat bijvoorbeeld de winkel in Den Bosch 20x dezelfde combinatie reserveert.. Online kan dit makkelijk 200x tot 500x zijn
It’s supposed to be automatic, but actually you have to push this button.
Omdat mensen na al die tijd nog steeds niet snappen dat elke MediaMarkt locatie een aparte franchise is en dus een andere eigenaar en voorraad heeft!DON PAPA schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 09:07:
Je kan ze ook gerust als concurrenten van elkaar zien, want niet succesvol genoeg = Locatie foetsie!
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
De Philips hue filament lampen zijn met deze actie nu mooi afgeprijsd
Nou ik was wel op de hoogte dat elke Mediamarkt winkel een eigen franchise ondernemingen is, maar wat heeft dat te maken dat de voorraad van één bepaald product binnen 3 minuten van volop op voorraad in meer dan 30 verschillende MM winkels en online, naar totaal uitverkocht bij al die MM winkels en de online verkoop op de MM website is gegaan ? En dit bij andere vergelijkbare producten niet gebeurd ?nero355 schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 20:30:
[...]
Omdat mensen na al die tijd nog steeds niet snappen dat elke MediaMarkt locatie een aparte franchise is en dus een andere eigenaar en voorraad heeft!
Het topic is om de aanbieding te bediscussieren. Wat wel of niet onder de aanbieding zou vallen of hoe de omschrijving is en of dat (niet) klopt lijkt me juist onderdeel van de discussie als daar opvallende zaken aan zijn. Het doel van een aanbieding lijkt me ook dat het niet te mooi is om waar te zijn.Blue Knight schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 06:46:
Het is aan de mediamarkt voorbehouden welke prijs zij voor welk artikel vragen.
[ Voor 9% gewijzigd door kodak op 24-01-2020 23:23 ]
Stock hersynchronisatie, terugroepactie leverancier.. interne doorverkoop naar zuster onderneming.. noem maar op.DON PAPA schreef op vrijdag 24 januari 2020 @ 22:12:
[...]
Nou ik was wel op de hoogte dat elke Mediamarkt winkel een eigen franchise ondernemingen is, maar wat heeft dat te maken dat de voorraad van één bepaald product binnen 3 minuten van volop op voorraad in meer dan 30 verschillende MM winkels en online, naar totaal uitverkocht bij al die MM winkels en de online verkoop op de MM website is gegaan ? En dit bij andere vergelijkbare producten niet gebeurd ?
In dit geval dus gereserveerd voor online handel.
Toch maar mooi een AOC Agon 24 inch 2k scherm op de kop getikt voor 250 euro.
Terwijl ze hem online op uitverkocht hebben gezet ?Hoiz schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 00:25:
[...]In dit geval dus gereserveerd voor online handel.
Dubbele posting weg gehaald
[ Voor 92% gewijzigd door DON PAPA op 25-01-2020 13:41 ]
Je kon vanmiddag op de koppen lopen bij mm sontplein. De tel die ik wilde is bij cb nog 10 goedkoper 😀
no comment
Anoniem: 1321768
Je bedoelde dat het niet druk was of?Martinus schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 18:11:
Je kon vanmiddag op koppen lopen bij mm sontplein. De tel die ik wilde is bij cb nog 10 goedkoper 😀
Het gezegde; ‘je kunt over de koppen lopen’ wil zeggen dat het ongelofelijk druk is.Anoniem: 1321768 schreef op zaterdag 25 januari 2020 @ 22:59:
[...]
Je bedoelde dat het niet druk was of?
Twitch || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - GSI FPE / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Dat haalt het voordeel van de actie onderuit, en dat toont aan dat de actie helemaal niet voordelig is (iig wat betreft deze stofzuiger).hjvg schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 18:56:
[...]
ja omdat die misschien mee gaan met de mediamarkt?
als de mediamarkt er 300 voor vroeg vroegen hun dat vermoedelijk ook.
Bcc is geloof ik ook overgenomen door mediamarkt.
Dat is in overweging.Roos79 schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 19:07:
[...]
Breng je hem terug en haal je hem bij BCC of Wehkamp als je dat beter vind 👍
Toch nog wat leuks kunnen halen i.c.m. wat mediamarkt cadeaukaarten die ik hier op Tweakers via V&A heb kunnen overnemen.
Niet in zijn geheel kunnen besteden, maar extra korting bovenop de BTW actie is natuurlijk mooi meegenomen.
Niet in zijn geheel kunnen besteden, maar extra korting bovenop de BTW actie is natuurlijk mooi meegenomen.

Op facebook wordt door een medewerker iets anders gemeld dan de algemene voorwaarden.
Misschien dat iemand er iets aan heeft.
ATI X300 std @ 324/195 stable @ 432/283 @ 13202 3dmarks http://service.futuremark.com/compare?2k1=8575346
Tja, dat is gewoon een kwestie van vandaag kopen en morgen met de oude bon retour brengen... Zo kan je eenvoudig binnen twee weken het prijsverschil terug krijgenMaD_co schreef op zondag 26 januari 2020 @ 21:46:
[Afbeelding]
Op facebook wordt door een medewerker iets anders gemeld dan de algemene voorwaarden.
Misschien dat iemand er iets aan heeft.
ChefvanOekel schreef op zondag 26 januari 2020 @ 12:42:
[...]
Bcc is geloof ik ook overgenomen door mediamarkt.
offtopic:
Van een overname is nooit sprake geweest, wel waren er plannen voor strategische samenwerking. Die plannen zijn inmiddels verlaten.
Van een overname is nooit sprake geweest, wel waren er plannen voor strategische samenwerking. Die plannen zijn inmiddels verlaten.
Een goede grap mag vrienden kosten.

Toch een leuke voor alle opmerkingen dat het altijd duurder wordt. Als het daarna direct goedkoper wordt dan compenseren ze blijkbaar ook uit zichzelf. Voorbeeld stond op Pepper, bleek uiteindelijk om 3 euro op een tv te zijn, maar toch netjes.
Gister telefoon gehad van de Mediamarkt dat de koelkast die ik tijdens de BTW weg dagen had gekocht niet meer geleverd kan worden en dat mijn geld terug gestort gaat worden. Weg voordeel en de mogelijkheid om hem elders te bestellen in de aanbieding van vorig weekend. Voor mij voorlopig geen aankopen meer bij MM...
[ Voor 4% gewijzigd door DON PAPA op 01-02-2020 11:13 ]
hier ook nog wat bijzonderds mee gemaakt 2 printers besteld rond 0:10 donderdag ochtend en een laptop.(was dus 10 min nadat de actie live was)
laptop kwam op zaterdag aan en zaterdag kreeg ik in de postnl app te zien dat er een nieuwe verzending aangemaakt was en deze vermoedelijk dinsdag geleverd werd. vorige week donderdag nadat de app aangaf dat ze nog niets binnen hadden gekregen en mij 2 printers ook nog niet binnen waren contact met de mediamarkt gezocht. zij zagen inderdaad ook dat de printers nog niet geleverd waren en gingen er achter aan.
krijg ik zondag een mail helaas printers zijn uitverkocht dus geld word terug overgemaakt. (op dit moment is de printer op de website inderdaad alleen afte halen in winkels) toch wel een makkelijke manier voor hun om van orders af te komen op deze manier.
had nog een mail terug gestuurd dat ik het niet eens was met de gang van zaken krijg je simpel antwoord terug ja het was een op=op actie (al zijn ze dus nog steeds in fysieke mediamarkt winkels te krijgen voor mediamarkt online zijn ze op
laptop kwam op zaterdag aan en zaterdag kreeg ik in de postnl app te zien dat er een nieuwe verzending aangemaakt was en deze vermoedelijk dinsdag geleverd werd. vorige week donderdag nadat de app aangaf dat ze nog niets binnen hadden gekregen en mij 2 printers ook nog niet binnen waren contact met de mediamarkt gezocht. zij zagen inderdaad ook dat de printers nog niet geleverd waren en gingen er achter aan.
krijg ik zondag een mail helaas printers zijn uitverkocht dus geld word terug overgemaakt. (op dit moment is de printer op de website inderdaad alleen afte halen in winkels) toch wel een makkelijke manier voor hun om van orders af te komen op deze manier.
had nog een mail terug gestuurd dat ik het niet eens was met de gang van zaken krijg je simpel antwoord terug ja het was een op=op actie (al zijn ze dus nog steeds in fysieke mediamarkt winkels te krijgen voor mediamarkt online zijn ze op
Op de site stond dat het 14 dagen kon duren met verzenden. Ik kreeg op de dag na bestellen een melding dat hij door gebrek aan voorraad pas tussen 3 en 7 februari zou aankomen (14 dagen na aankoop dus). Krijg ik vervolgens nog in dezelfde week mijn oortjes op een zondag bezorgd via een aparte post dienst die ik nooit eerder heb gezien.JohnnyDon schreef op donderdag 23 januari 2020 @ 10:14:
Ik had met kerst van mijn werk een mooie cadeau kaart gekregen van de mediamarkt van €45. Nu zat ik al te kijken naar de Galaxy Buds maar die zijn normaal €129. Nu met de BTW aktie maar €106,61. Als we daar dan nog eens €45 eraf halen hebben we mooi nieuwe oortjes te pakken voor maar €61,61.
Toch handig geweest om niet meteen de cadeau kaart uit te geven
Bij mij is het beter gegaan dan verwacht dus.
Kleine aanvulling, we zijn inmiddels een week verder en ik heb de koelkast nu bij Coolblue gekocht omdat de MM deze koelkast dus niet meer kon leveren. Maar wat schets mij verbazing toen ik net op de website van de MM keek, inderdaad de koelkast is gewoon weer op voorraad. Dit was dus gewoon een list om van de BTW deal af te komenDON PAPA schreef op zaterdag 1 februari 2020 @ 11:11:
Gister telefoon gehad van de Mediamarkt dat de koelkast die ik tijdens de BTW weg dagen had gekocht niet meer geleverd kan worden en dat mijn geld terug gestort gaat worden. Weg voordeel en de mogelijkheid om hem elders te bestellen in de aanbieding van vorig weekend. Voor mij voorlopig geen aankopen meer bij MM...
Ik zou zweren dat ik laatst nog een dergelijk topic voorbij zag komen maar kan hem niet meer vinden, volgens mij was er rond de 23ste ietslindapindakaas schreef op dinsdag 12 januari 2021 @ 21:55:
Komt er een BTW actie in 2021?
Gezien deze aanbieding voorbij is en speculeren over een (eventuele) nieuwe actie niets toevoegt, gaat hier een slotje op.
Als er een definitieve datum bekend is gemeld op de website van MM en/of andere officiële kanalen wordt er een nieuw topic geopend.
Als er een definitieve datum bekend is gemeld op de website van MM en/of andere officiële kanalen wordt er een nieuw topic geopend.
[ Voor 16% gewijzigd door Yorinn op 20-06-2021 14:38 ]
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Dit topic is gesloten.
Let op:
[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
. Klik hier om een shopreview over de Media Markt achter te laten.
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals, deze zullen worden verwijderd. (Ook doorverwijzingen naar Pepper.com zijn niet de bedoeling, gezien daar ook vaak een referral achter hangt.)
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.
[font size=14]Dit topic is WEL voor:[/font]
* het bediscussiëren van aanbiedingen.
[font size=14]Dit topic is NIET voor:[/font]
* discussies over (eventuele) prijsverhogingen. Deze discussie is al meermaals langsgekomen en is gewoon offtopic.
* shopreviews. Daar hebben we de shopreviews voor
* het showen van je aankopen en/of verzendbevestigingen.
* referrals, deze zullen worden verwijderd. (Ook doorverwijzingen naar Pepper.com zijn niet de bedoeling, gezien daar ook vaak een referral achter hangt.)
* aankoopadvies, zoekvragen en andere offtopic reacties, deze worden verwijderd.
* vragen of product x of merk y ook meedoet. Deze informatie hebben wij ook niet.