Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 06:39
Sjowhan schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:41:
[...]

vond deze reactie ook wel heel informatief:
Potenscia in 'nieuws: 'OnePlus 8 en 8 Pro gaan 719 en 919 euro kosten''

Ondanks de prijzen die nu circuleren ben ik toch nog steeds geneigd voor een 8(Pro) te gaan, 128GB is voor mij voldoende. Ik wacht echt even de eerste test en vergelijkingen af met de andere flagships.
Zeker informatief neemt niet weg dat de prijzen nog steeds hoog zijn maar dat is gewoon een gemiddelde. Volgens mij zijn de winst marge afgelopen jaren bij alle merken telefoons flink gestegen. Je doet er helaas weinig aan.

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-06 16:46
Wat ik me nou eigenlijk afvraag;
De meeste fabrikanten tegenwoordig brengen mondjesmaat nieuws naar buiten onder het mom van ''gelekt'' of ''per ongeluk vroegtijdig online gegaan'' etc

Zou dat bij die prijzen ook niet het geval zijn?
Dat OnePlus simpelweg wil kijken hoe de community daar de komende dagen op reageert?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Deathchant
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 18-06 17:51

Deathchant

Don't intend. Do!

Jasikevicius3 schreef op donderdag 9 april 2020 @ 09:47:
Zou dat bij die prijzen ook niet het geval zijn?
Dat OnePlus simpelweg wil kijken hoe de community daar de komende dagen op reageert?
Geef eens één reden waarom Oneplus deze geruchte prijzen niet zou hanteren? Ze hebben daarmee in de established highend brands nog steeds één van de goedkopere SD865 telefoons. Kijk maar naar de Mi 10 Pro, die is 999 euro. Huawei, Oppo, Sony en Samsung zitten allemaal (ruim) over de 1000 euro grens. De enige noemenswaardige kandidaten die nog goedkoper zijn zijn de Redmi K30 Pro en de Realme X50 Pro.
Daarnaast staat oneplus er niet echt om bekend dat ze écht luisteren naar de community. Ik verwijs hierbij naar een poll toen ze vroegen wat de nieuwe Oneplus 6 qua materiaal moest krijgen, aluminium/metaal of glas. Iedereen stemt aluminium en wat komt er: glas. 3,5mm plug houden of niet: iedereen kiest houden, Oneplus ditcht em.
Ze komen regelmatig met formuliertjes waarop je kunt aangeven wat je wel en niet bevalt aan een oneplus telefoon en het merendeel roept dat de camera niet goed is. Al jaren. Dus ze hebben niet echt een trackrecord van kijken hoe klanten reageren. En nu ze onderdeel zijn van de gevestigde orde met established flagships zal dit nóg minder een rol spelen.

Ik denk dat het naief is om te denken dat Oneplus zich er iets van aan zou trekken als het merendeel zegt dat het te duur is. Ze zullen echt niet gaan besluiten om de telefoons dan allebei 100 euro goedkoper te doen. Overigens als de Oneplus 8 Pro 100 euro goedkoper zou zijn, dus 829 euro, dan nog is het 70 euro duurder dan de introprijs van de 7 Pro.
Tegenwoordig is een subtiele increase niet meer genoeg, nee, er moet meteen 200 euro bovenop. Ik wou dat ik elk jaar een 200 euro salarisincrease kreeg omdat meewerk aan 5G te realiseren (ik werk op kantoor bij een telecom provider) :O

Sorry als ik zwartgallig overkom; ik hoop van harte met je mee dat het allemaal toch nog mee gaat vallen, maar de feiten spreken een beetje voor zich. Ik zou in ieder geval even wachten tot ná 14 april.

[doemdenkmodus]
Coolblue kennende, waar de 7T nu 499 euro is en de 7T Pro slechts 679 euro, zullen ze na 14 april wel tijdelijk de prijs weer omhoog gooien omdat iedereen ineens besluit om dan toch voor een 7T serie te willen gaan. Dan wanneer de 8 serie écht verkrijgbaar is, dan gaan de prijzen van de 7T weer omlaag ;)
[/doemdenkmodus]

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 09-04-2020 10:55 ]

Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Ik denk dat Oneplus nu zeker minder gaat verkopen, prijzen blijven ook nagenoeg hetzelfde tot er een nieuwe uitkomt geloof ik ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 18-06 11:26

Huigie

Happy ASBO driver[317pk/516nm]

User_TS schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:59:
Ik denk dat Oneplus nu zeker minder gaat verkopen, prijzen blijven ook nagenoeg hetzelfde tot er een nieuwe uitkomt geloof ik ?
Gerucht gaat dat de chinese markt dit jaar +/- 40% minder gaat bestellen. Dat zal ook doorwerken in de huidige prijsverhoging.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Oppo, waar Oneplus onderdeel van is, is de nummer 2 of nummer 3 van China, dus die hebben wel een lange adem hoor.
De enorme prijsverhogingen zijn gewoon een trend van de afgelopen paar jaar. Bij Intel CPU's en nvidia videokaarten hetzelfde. Tijden zijn voorbij dat je voor 600 euro dé meest highend videokaart kunt nemen. Die meest highend videokaart doen ze verdriedubbelen in prijs en geven ze een Pro Mega Ultra Extreme Ti badge, zodat ze former midrangers op dezelfde prijs kunnen zetten als de toenmalige highends. Veel voorkomende strategie, die wij gretig met zijn allen accepteren (want we blijven het kopen) ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Deathchant op 09-04-2020 11:07 ]

Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Nou, nee. Ik kocht ieder jaar een nieuwe videokaart. Met inruil 2 a 300 euro kwijt zijn voor 10-15% snelheidswinst was te overzien. Nu dat 5 a 600 euro kost doe ik 3 tot 4 jaar met een videokaart. Leuk dat een kaart 1400 euro kost maar dan moet die wel 2x zo snel zijn als de vorige...

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

De Oneplus 8...behalve de SD865 en de accu is het écht een 2019-spec phone. Hij krijgt dezelfde IMX586 sensor als vorig jaar, de telelens is weg, 90Hz, LPDDR4X ipv DDR...Ik zou al bijna zeggen, als je een 2019-phone uitbrengt, breng em dan ook uit tegen die prijzen.

Dit is gewoon een 7T mark II met SD865, met curved edges minus de telelens met de prijs van een 7T Pro :N

Te koop vanaf 30 april dus, aldus gsmarena.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 09:05

Laguna

Connaisseur

@Deathchant OnePlus is onderdeel van BBK, niet van Oppo.

De prijsverhogingen zijn gewoon een logisch gevolg van de 865 en 5G (ik zal maar quoten uit de link die ik gepost had, want het lijkt erop dat men te lui is om door te klikken):
There are several reasons for the higher price. First, the Snapdragon 865 has taken a step backward in terms of SoC integration from previous years. The SoC has no onboard modem—instead, it offloads the 4G and 5G connectivity to a separate chip called the X55 Modem. Qualcomm mandates that the 865 must be bundled with the X55 modem, making 5G a requirement for any Snapdragon 865 phone. The extra chip takes up more space in the phone, it costs more, and it needs a more complicated motherboard design. If OEMs want to deliver on the speed promises of 5G, they need mmWave, which requires several extra RF modules to be placed around the phone. mmWave functionality is optional, and for the relatively cheaper or smaller 5G phones, like the base model Galaxy S20, mmWave is left out.

It's not just the extra Snapdragon 865 hardware that is leading to higher phone costs. The space and power requirements push OEMs toward making phones even bigger than last year, which encourages bigger screens and bigger batteries. In many cases, you can't make an apples-to-apples comparison of the price of 5G, because everything else has gotten bigger, too. So the cost of the 865 isn't just the cost of the chip package itself—it's also the bigger, more power-hungry phones.
Verder kan je OnePlus niet vergelijken met Redmi en Realme, omdat OnePlus inmiddels een grotere speler is en daardoor ook meer onkosten heeft. Zoals op marketing gebied, deals met providers en investeringen in nieuwe technologieën (zoals 5G).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Laguna schreef op donderdag 9 april 2020 @ 12:11:
@Deathchant OnePlus is onderdeel van BBK, niet van Oppo.

De prijsverhogingen zijn gewoon een logisch gevolg van de 865 en 5G (ik zal maar quoten uit de link die ik gepost had, want het lijkt erop dat men te lui is om door te klikken):

[...]

Verder kan je OnePlus niet vergelijken met Redmi en Realme, omdat OnePlus inmiddels een grotere speler is en daardoor ook meer onkosten heeft. Zoals op marketing gebied, deals met providers en investeringen in nieuwe technologieën (zoals 5G).
Echt waar? Dat wist ik nog allemaal niet, want ik zit nooit in deze topics en ik reageer bijna nooit op frontpagenieuws. Het lijkt wel alsof mensen te lui zijn om te onthouden wat ik allemaal post en dus allemaal weet, zeker mensen die vaker op mijn posts reageren ;)
Sorry, dat was onnodig sarcastisch, vergeef me. Komt gewoon een beetje doordat ik er vaak moeite mee heb mijn teleurstelling over mijns inziens absurde prijzen te verbergen, zeker als mensen die prijzen ook blijven verdedigen :)

[ Voor 11% gewijzigd door Deathchant op 09-04-2020 13:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@Deathchant als je dat allemaal weet, dan begrijp je toch ook waarom de prijzen zoveel gestegen zijn? Ik snap niet waarom je er dan over door blijft gaan. Ik had het ook liever anders gezien, maar het is helaas niet anders.

offtopic:
Helaas ziet de toekomst er ook niet rooskleurig uit, aangezien de 8T en 8T Pro ook tegen hetzelfde probleem aanlopen met mogelijk een 865+ waarbij het 5G modem ook nog extern geplaatst zal moeten worden. Pas met de 875 zal het weer intern worden, maar ook dan zal de prijs vast niet lager komen te liggen (ook al zou dat misschien wel kunnen).

Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Ik weet ook al hoe die presentatie gaat verlopen volgende week dinsdag. Alle aandacht gaat naar de 8 Pro en aan de 8 wordt amper aandacht besteed (net als vorig jaar met de 7 en 7 Pro). Maar daar zorgen ze ook zelf voor door de 8 zo enorm uit te kleden, dat doen Apple en Samsung een stuk beter. Is het voor OnePlus het dan wel waard om op deze manier 2 modellen in de markt te zetten? Het antwoord moet wel ja zijn want anders zouden ze wel van strategie veranderen neem ik aan, maar het verbaast me wel.

En dan zou later (in de zomer?) nog de OnePlus Z moeten uitkomen met vermoedelijk de MediaTek Dimensity 1000, waar verder nog niks van bekend is qua praktijkervaring aangezien er nog geen enkel toestel is uitgebracht met deze SoC. Het moet daarom ook nog maar blijken dat het een betere keus is dan de Snapdragon 765G, als het goed is wel qua performance afgaande op de benchmarks (al is dat ook geen garantie).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rrpeters
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-05-2020
Ik zou 7t pro nemen je weet niet hoe fijn het is om geen GAT in je scherm te hebben. 650 straks nieuw. Alleen nu nog de bugs eruit. Met beetje Guts rooten , modules installeren en gcam erop. De WB is met gcam wel asn koele kant En daar is niets tegen te doen. De foto's nmet main cam en 4k video veeel beter. OnePlus api is niet conform android...en dat komt ook niet goed. Met purpose.
De originele cam vervormd ziekelijk. Gcam super strak. Zoals nu naaruit ziiet sla ik 8 over want over 4 of 5 maanden is er al weer een 8t pro...ja...met de bug fixes hardware. Net zoals met 7 pro...hardware issues. Opgelost in 7t pro.
En gebruik die ou maar niet wat dat programma weet ook niet wat ie download kwa rom....tudsen de rom rommel. Met ou sttat er bij mij nu ipv EU Glibal op met regulatory van Saoedi's...zonder warming....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zuukie
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 14-06 20:32
Ik zou gewoon voor het toestel van 2019 gaan, qua prijs/kwaliteit verhouding, te weten de Realme X2 pro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 10:08
Deathchant schreef op donderdag 9 april 2020 @ 10:45:
[...]

Geef eens één reden waarom Oneplus deze geruchte prijzen niet zou hanteren?
De beste reden is denk ik dat ze dit in het verleden al eerder gedaan hebben.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gohan040
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13-06 23:41
Never mind.... Cyrus The Virus poste dit eerder al.

[ Voor 97% gewijzigd door Gohan040 op 10-04-2020 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ik moet wel zeggen dat dit erg goeie resultaten zijn. Bij mijn DSLR moet ik toch echt een extra shot maken met een lage belichting om alle highlights goed te krijgen. Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat deze beelden rechtstreeks uit de camera komen.

Wel goed om al te zien dat de ultra wide angle camera aan de randen softer worden. Als die ook scherp waren, had ik het helemaal niet geloofd :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Deathchant schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 14:46:
Ik moet wel zeggen dat dit erg goeie resultaten zijn. Bij mijn DSLR moet ik toch echt een extra shot maken met een lage belichting om alle highlights goed te krijgen. Ik geloof er dan ook helemaal niks van dat deze beelden rechtstreeks uit de camera komen.

Wel goed om al te zien dat de ultra wide angle camera aan de randen softer worden. Als die ook scherp waren, had ik het helemaal niet geloofd :)
Maar een telefoon doet dat tegenwoordig al voor je. Maakt meerdere shots met verschillende soorten belichting om die dan tot 1 foto te combineren.

That being said, twijfel ik ook altijd aan dit soort shots of ze wel echt met de betreffende telefoon gemaakt zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

Zo indrukwekkend zijn die foto's toch niet, ze zijn ook niet representatief voor de werkelijkheid (maar dat geldt voor zowat alle nachtmodi). De foto's zijn echt wel gemaakt met de 8 Pro en dat is ook te zien in de Exif, het gaat wel ver om hieraan te twijfelen. Ze kunnen hooguit de foto's nog wat bewerkt hebben, maar ook dat betwijfel ik.

@13art ik weet dat je Exif informatie kan manipuleren, maar wat schiet je ermee op? Reviews kunnen dat toch eenvoudig verifiëren.

[ Voor 16% gewijzigd door Laguna op 10-04-2020 16:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Nou het zou niet de eerste keer zijn dat een fabrikant dat doet. Overigens is een exif ook aan te passen om nog maar even in de complottheorieën te blijven denken.

@Laguna Natuurlijk komt in reviews dan naar voren dat het toestel toch niet zulke mooie foto's kan maken. Maar dat zal ook niet de eerste keer zijn. Er wordt vaak heel veel beloofd, maar dat wil niet zeggen dat ook alles uit komt.

[ Voor 41% gewijzigd door 13art op 10-04-2020 16:54 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10:45
Laguna schreef op donderdag 9 april 2020 @ 08:56:
@Sjowhan komt op hetzelfde neer en aan de tijd te zien waren we gelijktijdig aan het tikken.

Welk toestel heb je nu en wat bij de 8-serie spreekt je aan?
beetje late reactie (werk, 10 weken oude dochter enz).
Ik heb op dit moment de 5T (starwars), welke nog wel prima werkt maar ik ook wel weer toe ben aan een nieuwe telefoon.
Daarnaast is draadloos opladen een gimmick maar wel tof, en 5G iets waar ik ook zelf erg naar uitkijk.
Dus ja, aan de ene kant is het een hele dure telefoon (heb de Oneplusone-oneplus3-oneplus3t (zakelijk)-oneplus5t gehad), maar ik vind samsung niets (ik vind de schil & voor geinstalleerde apps niets), vriendin heeft een hoerewei (huawei) die ik ook wel in de gaten houd, maar heeft ook verschillende apps erop staan. Dus ja, dan kom je snel weer op een OnePlus terecht.

Je kan ook gaan modden, custom roms etc, maar daar heb ik geen tijd voor vanwege o.a. bovenstaande redenen :+

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Laguna schreef op vrijdag 10 april 2020 @ 15:29:
Zo indrukwekkend zijn die foto's toch niet, ze zijn ook niet representatief voor de werkelijkheid (maar dat geldt voor zowat alle nachtmodi). De foto's zijn echt wel gemaakt met de 8 Pro en dat is ook te zien in de Exif, het gaat wel ver om hieraan te twijfelen. Ze kunnen hooguit de foto's nog wat bewerkt hebben, maar ook dat betwijfel ik.

@13art ik weet dat je Exif informatie kan manipuleren, maar wat schiet je ermee op? Reviews kunnen dat toch eenvoudig verifiëren.
Waarom zou je niet je allerbeste shot laten zien om te laten zien wat mogelijk is op je apparaat? Als er staat "shot on OP8 pro" dan hebben ze niet gelogen, en aan EXIF data hoef je niet perse iets wel/niet te veranderen, dat kun je met bewerkingssoftware gewoon intact laten. Wat ze dan niet erbij gezegd hebben is of het verder nog bewerkt is. Kunnen subtiele bewerkingen zijn, who knows. Point is: wij zien slechts wat we voorgeschoteld krijgen en wij interpreteren dan zelf of het bij de werkelijkheid past of niet. Ik ben fotograaf en ik laat ook geen onbewerkte RAW foto's zien, ik doe niets aan photoshop, maar wel Lightroom en ik probeer de werkelijkheid zoveel mogelijk te benaderen zonder dat 't overdreven uitziet, mét behoud van EXIF. Geen hond die ziet of het bewerkt is of niet.

Ik vind het dus helemaal niet vreemd om eraan te twijfelen; bedrijven op hun goeie woord vertrouwen, das war einmal. Iedereen manipuleert met data, Mediatek heeft ook herhaaldelijk gecheat in benchmarks en nóg zeggen ze dat het niet verkeerd is om te laten zien wat voor mogelijkheden de chip kan bieden.
Daarnaast hebben ze gewoon flink wat te bewijzen als het op de camera aankomt, dus Oneplus op hun blauwe ogen vertrouwen doe ik sowieso niet wat betreft de camera, dus zo vreemd vind ik de twijfel niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Is volgens mij gedeeltelijk nep en daarom heb ik hem niet gepost. Die render bij "about phone" ziet er veel te vierkant uit. OxygenOS versie acht ik wel realistisch though.

[ Voor 3% gewijzigd door Anonymoussaurus op 11-04-2020 15:14 ]

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!
We will see :)

EDIT: En deze vorm is herkenbaar
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/EVVmgQhU0AAN8RK?format=jpg&name=large

Poll: Welke kleur van de OnePlus 8-serie lijkt jou het mooist, gezien de leaks?
Onyx Black
Interstellar Glow
Glacial Green
Ultramarine Blue
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402613&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 145% gewijzigd door CLB op 11-04-2020 21:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Gerucht over prijzen in India....
Toch stukje lager dan wat hier de prijzen zouden worden. Bron is wel wat twijfelachtig, dus moet enigzins met een korrel zout genomen worden.

[ Voor 17% gewijzigd door 13art op 11-04-2020 18:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KrazyJay
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11:54

KrazyJay

India kan je niet vergelijken met Europa. OnePlus is daar veel groter en belangrijker dan in Europa, daar zit nog veel potentie in de markt en heeft ook een beetje een andere status voor OnePlus dan Europa dat heeft. Ik kan me wel voorstellen dat OnePlus minder winst wilt pakken op de sales om merken zoals Xiaomi (wat daar ook groot is) wat in de weg te blijven zitten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

@13art dat zijn normale prijzen voor India, het gemiddeld loon ligt daar vergeleken met Europa een stuk lager. De 7T is daar 35.105 IDR en de 7T Pro 52.989 IDR. Het enige wat je daaruit kan afleiden is dat de prijzen van de 8-serie daar ook aanzienlijk hoger liggen dan de 7-serie, oftewel dat bevestigt dat de gelekte Europese prijzen kloppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
OnePlus 8 Series Pop Up Box Contents

OnePlus x André Limited Edition 8 Series Cases

En de poll nog een keertje omhoog, omdat het kan:
Poll: Welke kleur van de OnePlus 8-serie lijkt jou het mooist, gezien de leaks?
Onyx Black
Interstellar Glow
Glacial Green
Ultramarine Blue
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=402613&layout=6&sort=prc
Ook een poll maken? Klik hier

[ Voor 11% gewijzigd door CLB op 12-04-2020 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Laatst online: 10-06 23:56
Gerucht:
OP8Pro rond de 799 dollar (via tmobile)
Bron:
YouTube: OFFICIAL OnePlus 8 Pro 10 Best NEW Features! op 6 minuten

ik ken de Youtuber niet.

edit: typo

[ Voor 4% gewijzigd door lovly_1 op 13-04-2020 14:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
zou nog 885euro zijn minimaal

AMD 5950x || Asus VIII Dark Hero || G.Skill Trident Z Neo 2x16GB C16-16-16-36 || EVGA FTW3 3080 Ultra || 2x WD SN850 1TB || Corsair HX850i

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lovly_1
  • Laatst online: 10-06 23:56
799 dollar=731 euro
899 dollar=822 euro volgens de dagkoers

[ Voor 3% gewijzigd door lovly_1 op 13-04-2020 14:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
lovly_1 schreef op maandag 13 april 2020 @ 14:18:
[...]

799=731 euro
899=822 euro volgens de dagkoers
Je vergeet de BTW ;) in USA zijn zogoed als alle prijzen ex btw omdat die per regio verschilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ComTech
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 10:10
https://twitter.com/MKBHD/status/1249716309627154432?s=09

Het gedeelte waarin hij de "enorme" afgeronde hoeken laat zien ga ik denk ik afhaken, dat is het enige design minpunt wat ik nu heb met m'n OP7pro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Tja dat is niet echt nieuw toch, die gebogen randen? Was te verwachten. Alles wees er op. Voor het oog mooi, voor het praktische wat minder (glare enzo). Al hangt het één en ander ook samen met hoe de implementatie is van het ongevoelig maken van die zijkanten voor (per ongeluk) aanrakingen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
En wat wilt dat zeggen? fijn dat je de foto's gedeeld heeft aangezien ze achter een login hangen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paar maanden gratis Google One ICM een OnePlus 8-device... Misschien wel USA-only.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Op deze afbeeldingen lijkt 8 wel erg lang en smal...
Lijkt bijna de nieuwe trend te gaan worden. Motorola Edge+ en ook de onlangs getoonde tekeningen van de LG nature telefoon zijn toestellen die vrij lang en smal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

13art schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 08:19:
Op deze afbeeldingen lijkt 8 wel erg lang en smal...
Lijkt bijna de nieuwe trend te gaan worden. Motorola Edge+ en ook de onlangs getoonde tekeningen van de LG nature telefoon zijn toestellen die vrij lang en smal zijn.
Dat is tot nu toe de enige manier om een grotere schermdiagonaal in getalletjes te kunnen noteren, zonder dat de telefoon onhandzaam wordt helaas. Ik ben meer van de 16:9 (wellicht omdat ik nu niet anders gewend ben :P ) of 18:9, maar ja, als je die aspectratio aan wilt houden, dan krijg je wel een erg brede telefoon wanneer je een diagonaal van 6,5" hebt :) Overigens, ik vind het zelf ook maar niks, die alsmaar groter wordende schermen. Ik vond de 7T eigenlijk al best fors. Dat is natuurlijk ook één van de redenen om voor een curved edge te gaan: nét even iets meer zichtbaar scherm zodat er weer 0,1 inch bij kan komen, en als dat nog niet als genoeg verhoging oogt, dan maak je er gewoon twee cijfers achter de komma van, waardoor het alsnog dat verhogende effect heeft :)
Gek, hoe de eerste Xperia 1 hier en daar werd afgebrand vanwege de smalte+21:9 verhouding, en nu lijkt de rest er ook steeds meer op en lijkt 't minder een issue.

Iets meer OP8-ontopic: dus die belsimpel popup-event goodiebag bevat dan waarschijnlijk een OP8 Pro met 2 hoesjes erbij naast de doorzichtige, en een paar van die oneplus earbuds....To be honest, 929 euro mét al die dingen erbij zou ik nog te veel vinden.
Die ultramarine blauw vind ik toch echt wel een dikke kleur hoor! Maar ik denk, als ik het voor het kiezen had, dat ik weer een Nebula blue variant gemaakt zou hebben, of zo'n rooie zoals de OP5T toen.
Maar ja, ik moet mezelf toch eventjes voorhouden dat ik me niet zo moet laten meeslepen door het hele OP8-gedoe, want ik blijf ze na 18:00 ook nog steeds te duur vinden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Deathchant schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 10:40:
[...]

Iets meer OP8-ontopic: dus die belsimpel popup-event goodiebag bevat dan waarschijnlijk een OP8 Pro met 2 hoesjes erbij naast de doorzichtige, en een paar van die oneplus earbuds....To be honest, 929 euro mét al die dingen erbij zou ik nog te veel vinden.
Die ultramarine blauw vind ik toch echt wel een dikke kleur hoor! Maar ik denk, als ik het voor het kiezen had, dat ik weer een Nebula blue variant gemaakt zou hebben, of zo'n rooie zoals de OP5T toen.
Maar ja, ik moet mezelf toch eventjes voorhouden dat ik me niet zo moet laten meeslepen door het hele OP8-gedoe, want ik blijf ze na 18:00 ook nog steeds te duur vinden ;)
Maarja wat is het alternatief met vergelijkbare specs dat goedkoper is. Alle andere topmodellen zijn net zo duur of duurder. Ik denk als ze de prijs op 800euro zouden houden ze als zoete broodjes over de toonbank zouden gaan.

[ Voor 32% gewijzigd door Cyrus The Virus op 14-04-2020 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mytheory
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 02-06 15:09
Heel lang ben ik gegaan voor de S20 ultra en was eigenlijk totaal niet op de hoogte van de Oneplus tot ik er mij in heb verdiept. Niet alleen zijn de prijzen veel lager (ok nu iets lager) en zijn de specs steeds ok, maar ook het OS dat op de Oneplus draait bevalt mij. Dus ik ga om 18.01 uur ook voor de pro.
Ben benieuwd hoe dat gaat :)

Ik hoorde ergens dat rond 30 april de telefoon in de winkel ligt maar weet niet of dat waar is.
Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
mytheory schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:27:
Ik hoorde ergens dat rond 30 april de telefoon in de winkel ligt maar weet niet of dat waar is.
Weet iemand dit?
Dat hoor je denk ik vanavond in de stream :)

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jasikevicius3
Gequote van BelSimpel event:

''Net als bij een normale pop-up geldt dus, als je de eerste bent die de nieuwe OnePlus wilt ontvangen, dan moet je er snel bij zijn!
...
De eerste fans die de OnePlus zullen bestellen via Belsimpel krijgen de OnePlus al voor de start van de sales in huis''

Of ze proberen ons hier op het verkeerde been te zetten, maar ik heb hierdoor toch wel het idee dat je niet tot de 30e hoeft te wachten (wellicht zelfs BelSimpel vanavond al paar toestellen op voorraad of in ieder geval deze week leverbaar?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
mytheory schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:27:
Heel lang ben ik gegaan voor de S20 ultra en was eigenlijk totaal niet op de hoogte van de Oneplus tot ik er mij in heb verdiept. Niet alleen zijn de prijzen veel lager (ok nu iets lager) en zijn de specs steeds ok, maar ook het OS dat op de Oneplus draait bevalt mij. Dus ik ga om 18.01 uur ook voor de pro.
Ben benieuwd hoe dat gaat :)

Weet iemand dit?
Ik las op twitter bij belsimpel dat als je op tijd bent vanavond dat je hem morgen in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrindbaasB95
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 21-03 17:26
Het is een digitale pop-up store, bij een fysieke pop-up kon je het toestel toch ook gelijk meenemen? Dan lijkt het mij dat je ook deze keer zo snel mogelijk de boel in huis hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrindbaasB95
Moet je kijken, deze webshop heeft al productafbeeldingen online staan:

https://www.oneplus-shop.nl/nl/model/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Bbzx-uldfwHgg1aumkbhfxnigBk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/4FPpYSIX5rrn2CwS0ioEcUZc.png?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vPwgg5bN0dXB6O6aO-xeCRNLH5E=/800x/filters:strip_exif()/f/image/oOr0UTifBlpibDHijMIHGj2U.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• san1999der
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 30-09-2024
GrindbaasB95 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 12:00:
Moet je kijken, deze webshop heeft al productafbeeldingen online staan:

https://www.oneplus-shop.nl/nl/model/

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Dat zijn prutsers die net doen of ze oneplus zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Cyrus The Virus schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 11:17:
[...]

Maarja wat is het alternatief met vergelijkbare specs dat goedkoper is. Alle andere topmodellen zijn net zo duur of duurder. Ik denk als ze de prijs op 800euro zouden houden ze als zoete broodjes over de toonbank zouden gaan.
Ik zou liever 100 telefoons van 700 euro verkopen dan 50 telefoons van 1400 euro. Maar oneplus kiest niet voor die strategie, terwijl ze volgens mij wel modellen kunnen maken over de inschatting van aantal verkopen bij prijs x en prijs y. En ja, je hebt gelijk dat ze dan buiten de Redmi K30 Pro (Zoom) nog steeds tot de goedkopere SD865+5G telefoons behoren en andere gelijkwaardige alternatieven meer kosten. Het punt wat ik wilde maken is hoe het genormaliseerd wordt; 900 euro bestempelen als relatief goedkoop omdat de rest nóg duurder is. Maar goed, die discussie kan op zich wel gevoerd worden, alleen is ie al vaak gevoerd; Arnoudwokke heeft enkele dagen geleden een mooi artikel geschreven over de alsmaar stijgende prijzen terwijl je qua innovatie niet zo heel veel ervoor terug krijgt. Zoals hij het best mooi verwoordde: veel kritiek op de prijzen resulteert niet altijd in bijval in daden, m.a.w.: het kan alleen veranderen als mensen het ook niet meer kopen.
Maar goed, het is sinds 2017 duidelijk de koers voor smartphonebedrijven om in te zetten op een premium-highend doelgroep die een zogenaamd compromisloze telefoon willen hebben; dit zorgt ervoor dat er een prijscategorie geunlocked wordt met als bijkomend voordeel dat je de huidige highendprijzen ineens kunt positioneren als middenmoot. Dus het is nu al genormaliseerd dat je voor 600 euro een mid-highend kunt kopen ipv een highend.

Misschien is het wel juist goed om je te realiseren dat midrange telefoons ook wel steeds beter worden en dat je voor onder de 500 euro ook gewoon uitstekende telefoons kunt krijgen. Helaas is het alleen zo dat duurder=beter en dat mensen opnieuw overtuigd moeten worden dat een telefoon onder de 500 euro heus niet "niks is" ;)

[ Voor 22% gewijzigd door Deathchant op 14-04-2020 13:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Klopt ik vind het ook absurd dat de telefoons zo duur worden het slaat werkelijk nergens op, ja ze kunnen zelf meer verdienen. Denk dat we dit allemaal te danken hebben aan Apple die meestal als eerste de prijzen verhoogde de afgelopen jaren. Maar er is helaas weinig aan te doen, zolang mijn OP5 het nog uit houd komt er nog geen nieuwe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
Cyrus The Virus schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:13:
Klopt ik vind het ook absurd dat de telefoons zo duur worden het slaat werkelijk nergens op, ja ze kunnen zelf meer verdienen. Denk dat we dit allemaal te danken hebben aan Apple die meestal als eerste de prijzen verhoogde de afgelopen jaren. Maar er is helaas weinig aan te doen, zolang mijn OP5 het nog uit houd komt er nog geen nieuwe.
De hoge prijzen komt natuurlijk ook de 'de consument'. Zolang de consument toestellen voor deze bedragen blijft aanschaffen zullen ze niet veel met de prijzen doen. Pas als de verkopen gaan tegenvallen ten gevolge van de hoge prijzen zal een stijging niet verder doorzetten.

[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 14-04-2020 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyrus The Virus
Klopt en daar maken de fabrikanten gretig gebruik van (dat zou uiteindelijk iedereen doen), omdat de meeste nu eenmaal niet zonder smartphone kunnen hedendaags.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 09:41
Deathchant schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:02:
[...]

Ik zou liever 100 telefoons van 700 euro verkopen dan 50 telefoons van 1400 euro. Maar oneplus kiest niet voor die strategie, terwijl ze volgens mij wel modellen kunnen maken over de inschatting van aantal verkopen bij prijs x en prijs y. En ja, je hebt gelijk dat ze dan buiten de Redmi K30 Pro (Zoom) nog steeds tot de goedkopere SD865+5G telefoons behoren en andere gelijkwaardige alternatieven meer kosten. Het punt wat ik wilde maken is hoe het genormaliseerd wordt; 900 euro bestempelen als relatief goedkoop omdat de rest nóg duurder is. Maar goed, die discussie kan op zich wel gevoerd worden, alleen is ie al vaak gevoerd; Arnoudwokke heeft enkele dagen geleden een mooi artikel geschreven over de alsmaar stijgende prijzen terwijl je qua innovatie niet zo heel veel ervoor terug krijgt. Zoals hij het best mooi verwoordde: veel kritiek op de prijzen resulteert niet altijd in bijval in daden, m.a.w.: het kan alleen veranderen als mensen het ook niet meer kopen.
Maar goed, het is sinds 2017 duidelijk de koers voor smartphonebedrijven om in te zetten op een premium-highend doelgroep die een zogenaamd compromisloze telefoon willen hebben; dit zorgt ervoor dat er een prijscategorie geunlocked wordt met als bijkomend voordeel dat je de huidige highendprijzen ineens kunt positioneren als middenmoot. Dus het is nu al genormaliseerd dat je voor 600 euro een mid-highend kunt kopen ipv een highend.

Misschien is het wel juist goed om je te realiseren dat midrange telefoons ook wel steeds beter worden en dat je voor onder de 500 euro ook gewoon uitstekende telefoons kunt krijgen. Helaas is het alleen zo dat duurder=beter en dat mensen opnieuw overtuigd moeten worden dat een telefoon onder de 500 euro heus niet "niks is" ;)
Ondanks de prijsverhogingen elk jaar, verkopen ze elk jaar ook weer meer telefoons, dus qua business is het echt niet raar.

Share and Enjoy!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-06 19:42
Het mooie is natuurlijk dat niemand verplicht is om het nieuwste van het nieuwste te kopen. Je kunt tegenwoordig prima uit de voeten met een toestel uit 2019 en zelfs wel verder terug. Dus vind je dit te duur, dan koop je een 7t pro, 7t, s10 of een andere uitstekende smartphone dat wel binnen het budget past dat je wilt uitgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ricktachtig schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:25:
Het mooie is natuurlijk dat niemand verplicht is om het nieuwste van het nieuwste te kopen. Je kunt tegenwoordig prima uit de voeten met een toestel uit 2019 en zelfs wel verder terug. Dus vind je dit te duur, dan koop je een 7t pro, 7t, s10 of een andere uitstekende smartphone dat wel binnen het budget past dat je wilt uitgeven.
Dat is precies wat ik van plan ben als die OP8 Pro echt zo duur gaat worden ;)
Een S10e is het overwegen waard, maar dan heb ik liever oxygen OS en ietsje meer veelzijdigheid met camera's en zou ik voor de OP 7T gaan (ware het niet voor dat verrekte schermissue :P), en anders een 7T Pro (ware het niet voor die verrekte curved edges :P ).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Powerray2
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 25-06-2024
Ik heb nu een 7pro en wacht nog 1 a 2 generaties af... 5G nog voor niks nodig en wireless charging zal volgende generatie op de non pro ook zitten :p maar dan zal de pro wel weer iets extra of meer hebben :p like always ;-) voor mij wordt het 8T ofte 9 :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ricktachtig
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 18-06 19:42
Deathchant schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:34:
[...]

Dat is precies wat ik van plan ben als die OP8 Pro echt zo duur gaat worden ;)
Een S10e is het overwegen waard, maar dan heb ik liever oxygen OS en ietsje meer veelzijdigheid met camera's en zou ik voor de OP 7T gaan (ware het niet voor dat verrekte schermissue :P), en anders een 7T Pro (ware het niet voor die verrekte curved edges :P ).
Ja klopt. Ik heb zelf nog de S8. Wil graag een keer upgraden, maar doe rustig aan. Een s10e is voor 488,- een steengoede deal voor een toestel van slechts een jaar oud. Ik kijk de Oneplus 8 even aan of dat het geld waard is en anders misschien ook de s10 of Pixel 4a route. Ik vind de Oneplus telefoons super er uit zien en werken (zelf een Oneplus One & 3 gehad), maar er zitten vaak te veel kinderziektes in rond de updates. Verder blijft de camera achter bij de grote spelers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Powerray2 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:39:
Ik heb nu een 7pro en wacht nog 1 a 2 generaties af... 5G nog voor niks nodig en wireless charging zal volgende generatie op de non pro ook zitten :p maar dan zal de pro wel weer iets extra of meer hebben :p like always ;-) voor mij wordt het 8T ofte 9 :-)
Je ziet dat nu alweer zo'n groot gat zit tussen de 8 en de 8 Pro, net als vorig jaar met de 7 en de 7 Pro. Dan heb je best kans dat de 8T min of meer een 8 Pro gaat worden met 120Hz op fHD ipv qHD, en dan wel die telecam erbij, maar dan een 2x ipv een 3x, net zoals ze dat met de 7T ook gedaan hebben.
Het is zeker het wachten waard als je nu een 7 Pro hebt (alhoewel ik me dan toch afvraag of het verschil tussen 7 Pro en 8T het waard gaat zijn om uberhaupt te upgraden).

Ik vind het jammer dat ze bepaalde trends afstoten; curved edges, nu is er geen plat scherm meer te krijgen lijkt het. De 3,5mm plug is weg, en de popupcam is verruild tegen een punch hole. Hopelijk geven ze de 8T gewoon een plat scherm en een popupcam ofzo :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Ricktachtig schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:44:
[...]

Ja klopt. Ik heb zelf nog de S8. Wil graag een keer upgraden, maar doe rustig aan. Een s10e is voor 488,- een steengoede deal voor een toestel van slechts een jaar oud. Ik kijk de Oneplus 8 even aan of dat het geld waard is en anders misschien ook de s10 of Pixel 4a route. Ik vind de Oneplus telefoons super er uit zien en werken (zelf een Oneplus One & 3 gehad), maar er zitten vaak te veel kinderziektes in rond de updates. Verder blijft de camera achter bij de grote spelers.
Een Mi 9T (Pro), mits nog te krijgen, is ook een goeie deal ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jasikevicius3

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mytheory
Ik neem aan dat dit Duitsland is?
Die hebben 19% btw, dus dan zou het duurste model 1015 of 1016 euro zijn omgerekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GrindbaasB95
mytheory schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:59:
[...]

Ik neem aan dat dit Duitsland is?
Die hebben 19% btw, dus dan zou het duurste model 1015 of 1016 euro zijn omgerekend.
Het lijkt me dat we in Nederland dan ook gewoon voor 999 voor het duurste model komen te staan, 1016 euro is niet echt een goed te marketen prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-06 15:09
Die prijzen....zucht....De Realme x50 Pro wordt zo steeds interessanter voor mij. Heb de 7 pro gehad maar werd gek van de gebogen randen een die pop-up camera. Heb nu de 7 maar straks voor het eerst in jaren geen OnePlus meer misschien...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iisHitman
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05-06 23:31
iestyn99 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:35:
Die prijzen....zucht....De Realme x50 Pro wordt zo steeds interessanter voor mij. Heb de 7 pro gehad maar werd gek van de gebogen randen een die pop-up camera. Heb nu de 7 maar straks voor het eerst in jaren geen OnePlus meer misschien...
Wat zijn je bezwaren tegen de gebogen randen? Ik kom van een 3T, dus zit gespannen af te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stin00
  • Registratie: Mei 2013
  • Niet online
Ik heb de Oneplus 1 & 3 gehad, momenteel de 6. Voor mij is het exit Oneplus. Alleen hun software is nog enigszins onderscheidend, verder gaan ze alle welbekende grootmachten achterna door niet meer te luisteren, veel geld aan marketing te spenderen en eenhandsworst aan te bieden tegen een steeds oplopende prijs. Ik neem het ze niet kwalijk want ze worden steeds groter en ondanks schermen met een gele of groene tint en achterblijvende camera's zijn er nog steeds mensen die ze lukraak direct bestellen.

Nu moet ik zeggen dat ik ook geen poweruser meer ben en vooral bel & internet met m'n smartphone. Toch ben ik ook wel liefhebber van een 90 Hz OLED scherm, redelijke camera en snelheid. Ik ben nu ook aan het kijken naar een realme X2 pro of x50 pro, alsook de OPPO Ace 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Southern Sun
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 09:45
Deathchant schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 13:47:
[...]
.

Hopelijk geven ze de 8T gewoon een plat scherm en een popupcam ofzo :P
Ik ga wel de 8T afwachten om te zien of ze daarin idd weer andere keuzes gaan maken aangezien ik twijfel of die curved edges. Indien weinig verschil zal ik tegen die tijd wel de 8 pro kiezen waarschijnlijk en hopen dat de prijzen daarvan weer wat zijn gezakt.
Kijk uit naar de eerste reviews.

[ Voor 6% gewijzigd door Southern Sun op 14-04-2020 15:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mytheory
Ik heb nu de S9 plus en die heeft ook flinke gebogen randen en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Wat waren dan de problemen?
Dat het mooier is zonder gebogen randen daar kan ik het wel mee eens zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Laatst online: 11:15
Ze kiezen wel een goed moment om voor deze prijzen te kiezen. :+

Ik wens ze veel succes en vooral sterkte.

[ Voor 25% gewijzigd door NotSoSteady op 14-04-2020 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iestyn99
  • Laatst online: 11-06 15:09
mytheory schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:56:
[...]

Ik heb nu de S9 plus en die heeft ook flinke gebogen randen en daar heb ik nooit problemen mee gehad. Wat waren dan de problemen?
Afgezien van dat ik het gewoon niet mooi vind, het geeft vervelende reflecties een voelt heel breekbaar aan in je hand. Een voordeel met de gebogen randen moet ik nog vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B00st3r
  • Laatst online: 26-05 23:07
Ik zou niet meer zonder gebogen randen willen. Als ik nu een telefoon met rechte randen vast heb voelen ze zo goedkoop en outdated.

Moet wel zeggen dat de randen van de Oneplus een stuk meer aanwezig zijn dan bij recente Samsung modellen

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Overigens is er al een Ervaringen & Discussie topic gestart, welke zal verschijnen om 17:00 (26 minuten). Vanaf dan kunnen we daar verder.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Anonymoussaurus schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:34:
Overigens is er al een Ervaringen & Discussie topic gestart, welke zal verschijnen om 17:00 (26 minuten). Vanaf dan kunnen we daar verder.
Maak ook maar meteen een prijzen en levertijden aan, ik gok dat die storm gaat lopen in het begin nadat de prijzen officieel zijn gepresenteerd.

UK prijzen die even kort te zien waren:
https://www.gizmochina.co...e-before-pulling-it-down/

[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 14-04-2020 16:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

mytheory schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 14:56:
[...]

De S9 heeft strakker afgeronde randen en minder diep naar achteren toe zeg maar. De OP 7 Pro en de 7T Pro (en dus waarschijnlijk de 8 series ook) hebben een grotere afbuigradius. Dus de curve is over een breder spectrum gebogen wat de oppervlakte van de curve groter maakt. Conclusie: meer lichtbreking en kleurschifting zichtbaar en kans op ghost touches is groter.

EDIT: is er al een speciale pagina op belsimpel.nl, of is het om 18:00 gewoon zoeken naar de OP8 Pro?

[ Voor 7% gewijzigd door Deathchant op 14-04-2020 16:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• underdog85
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 15-06 21:44
Ik volg dit topic al een tijdje, heb een 5t maar heb af en toe wat moeite met het opladen en wil eigenlijk ook een nieuwe telefoon. Eerst was ik van plan een 7t pro te kopen als de prijzen erg hoog zouden zijn.

Het liefst heb ik een telefoon met een hogere refreshrate, een plat scherm en geen cut-out en 256gb.

Nu ik die (duitse) prijzen zie ben ik toch weer aan het twijfelen over de gewone 8 (256gb/12gb)
Ben erg benieuwd wat ze vanavond te melden hebben maar ga er niet voor zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Deathchant schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 16:45:
[...]
EDIT: is er al een speciale pagina op belsimpel.nl, of is het om 18:00 gewoon zoeken naar de OP8 Pro?
Je hoeft niet in te loggen voor de online pop-up aanbieding, de website van Belsimpel in de gaten houden is voldoende!
Aldus belsimpel.nl zelf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

Prettige wedstrijd!

Specs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06 19:59

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Nou kom maar op met die prijzen, nu weten we het wel :)

is everything cool?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Nou, ze hadden wel een popupmechanisme in die schematekening toen ze de de camera toelichtte, foutje :P
Voor de rest idd dus min of meer alles wat al geleaked was. Ze hebben buiten de specs niet echt iets gezegd over welke softwarematige dingen ze nou in de camera verbeterd hebben, ze hebben het puur gehad over een grotere sensor.

Toen hij zei dat de gewone OP8 een small formfactor (compact beast of a phone) was moest ik wel effe lachen :) Daarna was toch wat meer nuancering. Maar ja, 6,55" een smaller formfactor noemen dan de Pro, daar hebben ze niet mee gelogen, maar het is niet dat je zegt whoohoo kleiner :)

EDIT: aha, de reguliere OP8 heeft strakker afgeronde schermen dan de 8 Pro, met het argument dat het beter in balans zou zijn en beter zou vasthouden...

[ Voor 12% gewijzigd door Deathchant op 14-04-2020 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 18-06 14:17
Ook heel benieuwd naar de prijzen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PaRaDoX4
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 14-04 07:34

PaRaDoX4

Beverage Dissemination Officer

Begrijp ik nu hier uit dat de 8 pro draadloos kan laden maar de 8 niet?

Alleen warp charge wordt behandeld

[ Voor 21% gewijzigd door PaRaDoX4 op 14-04-2020 17:39 ]

Your mission is not to accept the mission. Do you accept? | Steam: -SlipperyPickle- | Stadia: SlipperyPickle

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
PaRaDoX4 schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:39:
Begrijp ik nu hier uit dat de 8 pro draadloos kan laden maar de 8 niet?

Alleen warp charge wordt behandeld
klopt ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FREAKJAM schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:30:
Nou kom maar op met die prijzen, nu weten we het wel :)
Incoming ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wii4all
  • Niet online
899 en 999 dollar....

Burp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark de man
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-06 21:19

mark de man

Wij zullen doorgaan...

Toch onder de duizend :P
Reacties zijn alleen niet zo positief op de live chat :X

[ Voor 56% gewijzigd door mark de man op 14-04-2020 17:52 ]

Join het DPC Whatpulse team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Kut. de black en ultramarine blue dus alleen voor het topmodel van de op8 Pro :N
899 en 999 dollar....fijn dat ze alleen de USA-prijzen vermelden
Verkoop dus vanaf 21 april.

[ Voor 37% gewijzigd door Deathchant op 14-04-2020 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FREAKJAM
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 18-06 19:59

FREAKJAM

"MAXIMUM"

Voor de Pro wel te verstaan.

is everything cool?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhateverSuitsU
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15-06 13:56

WhateverSuitsU

Xbox: WhateverSuitsU

Bij Belsimpel te pre-orderen nu. 8 pro met de lader gratis er bij. Netjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ook onder de 1000 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
Deathchant schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:49:
Kut. de black en ultramarine blue dus alleen voor het topmodel van de op8 Pro :N
899 en 999 dollar....fijn dat ze alleen de USA-prijzen vermelden
Verkoop dus vanaf 21 april.
dat wordt dus het topmodel. Jammer wel. Had gehoopt op de 8+128GB.
Gezien de tweet van Belsimpel kan het zo maar zijn dat het 999 euro is voor het top model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
WhateverSuitsU schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:51:
Waar zie je dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laguna

Laguna

Connaisseur

En de eerste review:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vozze
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-06 23:13
Prachtige belsimpel site. Waar is die speciale pagina?

"He who thinks knows evertyhing, knows nothing" - Socrates

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChromeFR
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-06 23:41

ChromeFR

Qui est l'exemple?

Jammer met abonnement lijkt nog niet mogelijk te zijn bij Belsimpel. Wilde daar mogelijk gebruik van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Huigie

Huigie

huh, geen OnePlus 8 Pro 256GB zwart bij Belsimpel?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deathchant

Deathchant

Don't intend. Do!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

WhateverSuitsU schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:51:
Nice! Alleen jammer dat ik er nog geen abonnement aan kan koppelen en kan zien wat ik zou moeten bij betalen.
ChromeFR schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:53:
Jammer met abonnement lijkt nog niet mogelijk te zijn bij Belsimpel. Wilde daar mogelijk gebruik van maken.
Ja hetzelfde hier, hoop dat het snel gaat.

[ Voor 30% gewijzigd door W1ckeD op 14-04-2020 17:53 ]

Life is complicated

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.belsimpel.nl/oneplus-8-pro
Huigie schreef op dinsdag 14 april 2020 @ 17:53:
huh, geen OnePlus 8 Pro 256GB zwart bij Belsimpel?
Noop, want die is niet aangekondigd. Alleen de Glacial Green en Ultramarine Blue-variant kan in 12/256GB.

[ Voor 45% gewijzigd door CLB op 14-04-2020 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baseje
Ze hadden het over een popup event toch met goodieback?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art
Modbreak:Vanaf nu verder hier: [OnePlus 8-serie] Ervaringen & Discussie
Levertijden en prijzen horen hier: [OnePlus 8-serie] Levertijden & Prijzen

Pagina: 1 ... 5 6 Laatste

Dit topic is gesloten.