Vraag

• spawn666
  • Registratie: april 2002
  • Laatst online: 23-09 18:54
Mijn vraag
Ik heb begrepen dat als je je telefoon op Engelstalig instelt je de optie erbij zou moeten krijgen om gepersonaliseerde Routines te bouwen. Ik heb een iPhone maar wat ik ook doe, ik krijg die optie er niet bij. Iemand een gouden tip?

Relevante software en hardware die ik gebruik
IOS, Google home, google home assistent, Google home mini, Google nest mini, google home.

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Telefoon op engelse taal gezet. Ook de land instellingen op VS gezet. Geen resultaat.

Alle reacties

• GhubozZ
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 27-09 19:06
Het is vandaag gelukt om in het nederlands routines te maken en te gebruiken! :)

• Gugger
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 27-09 18:51
Het viel mijn vanmorgen ook ineens op dat ik ze heb in het Nederlands!

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

• Hulleman
  • Registratie: december 2009
  • Nu online
Ik ben ook aan het spelen met routines. Ik heb de routine “we gaan een film kijken” gemaakt. Shield, tv, receiver gaan aan. Hue lampen op een gedimde “arctische dageraad” setting en via spotify of youtube music speelt de universal studios fanfare main theme. Leuk :) alleen, na die theme stopt spotify of youtube niet met spelen van muziek via de google home. Dat wil ik niet. Na de theme, moet ie stoppen met spelen. Als ik het commando “stop” invoeg na het liedje, kapt ie het liedje na 3seconden al af. Je kunt geen vertraging invoegen volgens mij. Iemand een goede tip?

LG OLED C7 | Marantz SR5010 | Focal Aria 926 | Focal Aria CC900 | Boston Acoustics A25 | SVS PB-1000 | Nvidia Shield 2017 | Playstation 5

Acties:
  • +1Henk 'm!

• TheFes
  • Registratie: juni 2001
  • Nu online
Hulleman schreef op vrijdag 17 juli 2020 @ 09:40:
Ik ben ook aan het spelen met routines. Ik heb de routine “we gaan een film kijken” gemaakt. Shield, tv, receiver gaan aan. Hue lampen op een gedimde “arctische dageraad” setting en via spotify of youtube music speelt de universal studios fanfare main theme. Leuk :) alleen, na die theme stopt spotify of youtube niet met spelen van muziek via de google home. Dat wil ik niet. Na de theme, moet ie stoppen met spelen. Als ik het commando “stop” invoeg na het liedje, kapt ie het liedje na 3seconden al af. Je kunt geen vertraging invoegen volgens mij. Iemand een goede tip?
Vertragingen zitten er niet in inderdaad. Je kunt wel proberen een actie toe te voegen die zelf voor de vertraging zorgt.
Ik heb (volgens mij op Reddit of zo) wel een keer iets voorbij zien komen als: "talk with [random dienst] for 10 seconds" maar ik heb dat zelf nog niet in het Nederlands geprobeerd.

Ik heb zelf Home Assistant draaien en bouw daar een script in als ik iets met vertraging wil, die roep ik dan aan vanuit mijn Google Assistant routine (als een scene).

PS er is ook een algemeen Google Home topic: Google Home
En een Google Assistant topic: [Google Assistent] Ervaringen & Discussie

[Voor 7% gewijzigd door TheFes op 17-07-2020 09:53]

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee