Voorruitverwarming heb je 2 uitvoeringen van,
Infrarood of met draadjes.
Daar zal ook wel prijsverschil in zitten
Met of zonder camera?
Infrarood of met draadjes.
Daar zal ook wel prijsverschil in zitten
Met of zonder camera?
Morgen wordt de mijne goedgekeurd voor de apk bij kwikfit. De vw dealer was aan ‘t zeiken over een oppervlakkige kras die ze al jaren goedkeuren. Autoruiten met krassen worden niet altijd vergoed zonder no claim kwijt te raken.Jazsie schreef op maandag 19 januari 2026 @ 19:58:
[...]
Vorige maand is ie bij mij vervangen bij Carglass (moest daar ivm verzekering).
Kosten totaal 1700,--, is met vooruitverwarming.
Geen eigen risico en geen schade vrije jaren kwijt.
Gibson S-1, Godin Multiac ACS SA, Camps Cut 500S, Roland Jazz Chorus-120 , King Tempo II 607, TMS320C10, SAM4L
6200 Wp | eGolf 32kWh | ESS Victron 18kWh
Het één zou eigenlijk niet zonder het ander moeten kunnen:joezzt schreef op maandag 19 januari 2026 @ 23:23:
[...]
Morgen wordt de mijne goedgekeurd voor de apk bij kwikfit. De vw dealer was aan ‘t zeiken over een oppervlakkige kras die ze al jaren goedkeuren. Autoruiten met krassen worden niet altijd vergoed zonder no claim kwijt te raken.
Gewoon laten keuren.joezzt schreef op maandag 19 januari 2026 @ 23:23:
[...]
Morgen wordt de mijne goedgekeurd voor de apk bij kwikfit. De vw dealer was aan ‘t zeiken over een oppervlakkige kras die ze al jaren goedkeuren. Autoruiten met krassen worden niet altijd vergoed zonder no claim kwijt te raken.
Groot gelijk hebben ze wat mij betreft. De verzekering wordt al teveel opgelicht. De apk keuring van VW was gewoon niet goed. Is vandaag alsnog goedgekeurd door kwikfit incl kras.dennisfr schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 11:24:
[...]
Het één zou eigenlijk niet zonder het ander moeten kunnen:
Als de auto apk afgekeurd wordt vanwege ruitschade, zou herstel ook onder de ruitschade verzekering moeten vallen. Het is gek dat je nog als consument nog steeds overgeleverd bent aan een persoonlijk oordeel van je APK keurmeester, en de taxateur van je verzekering.
Gibson S-1, Godin Multiac ACS SA, Camps Cut 500S, Roland Jazz Chorus-120 , King Tempo II 607, TMS320C10, SAM4L
Dat is de richting waarin de auto ten onrechte wordt afgekeurd om de verzekering op te lichten. Ik doelde meer op de andere kant: de auto wordt objectief (en terecht?) afgekeurd op ruitschade, maar de verzekering weigert dit te erkennen.joezzt schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:34:
[...]
Groot gelijk hebben ze wat mij betreft. De verzekering wordt al teveel opgelicht. De apk keuring van VW was gewoon niet goed. Is vandaag alsnog goedgekeurd door kwikfit incl kras.
Een APK en (ruit)schade staan toch helemaal los van elkaar!dennisfr schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 12:40:
[...]
Dat is de richting waarin de auto ten onrechte wordt afgekeurd om de verzekering op te lichten. Ik doelde meer op de andere kant: de auto wordt objectief (en terecht?) afgekeurd op ruitschade, maar de verzekering weigert dit te erkennen.
Dan zit je als klant wel plotseling met een rekening van 1700,-
Klopt, maar je bent over het algemeen ook niet verzekerd tegen gladde banden, maar (meestal) wel tegen ruitschade.201WD schreef op dinsdag 20 januari 2026 @ 18:25:
[...]
Een APK en (ruit)schade staan toch helemaal los van elkaar!
Het ligt aan je verzekering !
Stel je auto wordt afgekeurd op kale banden, dat kun je toch ook niet verhalen op je verzekering.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq