14k voor een golf uit 2018 met 130,000 er op vind ik wel fors. zou daar echt maximaal 12000 voor geven en dan zou ik verwachten dat ie al CarPlay etc. heeft.
fwiw ik heb zelf 15k een maand geleden betaald voor mijn 2019 e-golf met 54,000km op de teller en volgens mij ben ik nog steeds iets te snel tevreden geweest met de prijs.
Toen ik m even snel via de ODB uitlas heb ik nog circa 29,3kWh bruikbaar (van de 31,5kWh normaal = ~93% van de capaciteit resterend)
Verwacht dat het bij jou nog wel snel 1 a 2 kWh minder zou zijn, afhankelijk van hoe de vorige eigenaar er mee gereden heeft.
fwiw ik heb zelf 15k een maand geleden betaald voor mijn 2019 e-golf met 54,000km op de teller en volgens mij ben ik nog steeds iets te snel tevreden geweest met de prijs.
Toen ik m even snel via de ODB uitlas heb ik nog circa 29,3kWh bruikbaar (van de 31,5kWh normaal = ~93% van de capaciteit resterend)
Verwacht dat het bij jou nog wel snel 1 a 2 kWh minder zou zijn, afhankelijk van hoe de vorige eigenaar er mee gereden heeft.
:strip_exif()/f/image/THBs5kKCUHlnAPwlpNittcCC.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/NwknYrtbihIQHYxdCdyWzwDt.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/YYdUidxo72RSi0EaiPOz83S5.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/wITlCoScPDbmbAFEvKri0tVs.jpg?f=fotoalbum_large)