RonaldPr schreef op donderdag 18 maart 2021 @ 19:33:
[...]
Als ik jou was zou ik zoeken naar een zo compleet mogelijke, zeker met het digitale Dashboard.
En geen import auto omdat je dan bij problemen na de garantie zeker geen coulance meer krijgt en bij een Nederlandse auto wel, spreek ik uit ervaring met mijn vorige auto een E-Up!
Er staat hier een geïmporteerde voor de deur die we zelf hebben laten importeren maar dat garantie verhaal werkt prima hoor. De aansluitende garantie is gewoon geregeld en ondanks dat het in Duitsland is afgesloten is kan er in
NL gewoon gebruikt van worden. Ook al gedaan overigens, zonder problemen. De eerste dag dat we hem hadden bij de Volkswagen dealer geweest, netjes een uitdraai gekregen van de onderhoudshistorie, optielijst en bevestiging van garantie. Auto werd ook door een VW dealer in Duitsland verkocht, dus in de praktijk kan het ook prima werken. Misschien dat er bij jouw situatie andere redenen waren waarom het niet werkte.
Verder zou ik zeker een warmtepomp nemen en ik zou ook kijken indien mogelijk naar aansluitende garantie. Dit is bij de aanschaf toegevoegd dan. Ons exemplaar is uit 12-2017 en heeft 5 jaar garantie. Ondanks de lagere aanschafprijs in DE tov
NL een tweedehands model met de garantie van een nieuwe. En er stond slechts 18k op de teller, dus alles was nog echt als nieuw. Verder zou ik inderdaad ook een active info display nemen en opties als voorruitverwarming, lane assist (onderdeel van bestuurdersassistentiepakket plus) en stoelverwarming stonden ook bij ons op de must lijst.