Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• d.breg87
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-11 22:31
Beste allen.

Ik loop tegen een probleem.

Ik heb volgende producten:
Samsung Hu7500, Nvidia Shield tv 2015 en Jbl bar 5.1.

Jbl bar 5.1 via optical aangesloten aan de tv.

Nu krijg ik vervolgens via de shield geen 5.1 icoontje te zien in de netflix app.
Wanneer de netflix app open op de hu7500 zie ik deze wel.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik ook gewoon via de shield in de netflix app 5.1 beschikbaar krijg?

• d.breg87
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 13-11 22:31
Toevallig alle topics ook al gelezen.

Alle mogelijke instellingen op zowel de shield als de tv geprobeerd maar nog altijd geen resultaat.

Bij de instellingen op mijn tv kan ik ook alleen dolby digital kiezen wanneer bij de source sta op tv.

Zodra ik op hdmi 1 (ziggo next box) of hdmi 3 (nvidia shield 2015) kan ik enkel PCM of DTS neo 2:5 selecteren bij de geluidsinstellingen. Dolby Digital is dan niet meer te selecteren.

Misschien iemand nog een idee hoe ik dit wel voor elkaar kan krijgen?

Heb het geprobeerd via hdmi arc, waarbij het ook niet lukte. Toen begon mijn harmony logitech hub afstandsbediening in de knoop te raken met de HDMI cec waardoor ik hem maar weer snel via optical heb aangesloten.

Las ook iets met de certificering met de netflix app op de "oudere " nvidia shields waardoor dd 5.1 niet zou werken.

Ik geef het voor nu op, mocht iemand met een soortgelijke setup het toch voor mekaar gekregen hebben hoor ik het graag!

• boyette
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 23:19
d.breg87 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 23:44:
Beste allen.

Ik loop tegen een probleem.

Ik heb volgende producten:
Samsung Hu7500, Nvidia Shield tv 2015 en Jbl bar 5.1.

Jbl bar 5.1 via optical aangesloten aan de tv.

Nu krijg ik vervolgens via de shield geen 5.1 icoontje te zien in de netflix app.
Wanneer de netflix app open op de hu7500 zie ik deze wel.

Weet iemand hoe ik ervoor kan zorgen dat ik ook gewoon via de shield in de netflix app 5.1 beschikbaar krijg?
volgens mij gaat dat niet

die app is niet beschikbaar voor shield
is een andere android versie
en een andere app

netflix doet dat bewust