Op zoek naar een stressvrije multiplayer game

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• SomerenV
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-10 21:31

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Ik merk dat steeds meer multiplayer games tegenwoordig heel erg inhaken op grinden. Verdien punten, unlock dingetjes, koop kleding en maskers en ga zo maar door. Voorheen speelde ik veel Forza Horizon met een maat maar daar zijn we op uitgekeken. Sea of Thieves geprobeerd en dat is met z'n 2en net niet leuk genoeg. PUBG is nog steeds regelmatig ellende en GTA:O is een grindfest.

Zijn er multiplayer games waarbij je niet doodgegooid wordt met 'verdien X om Y te kopen' en waarbij stress geen factor is? Games die je voor een half uurtje of ook voor 2 uur kunt spelen om gewoon lekker te relaxen met een maat. Beetje de dag doorspreken enzo terwijl je bezig bent met een chill spelletje. Misschien Farming Simulator of iets in die trant, maar dat heb ik nog nooit gespeeld.

Iemand suggesties? O-)

Ik Schiet Film | Website | Instagram

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Battlefield of zo? Je kan daar met punten wel dingen unlocken maar die zijn niet nodig om lol te hebben. Sommige dingetjes zijn juist wel leuke uitdagingen om te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beavbusi
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 02-10 18:23
Call of Duty MW

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Minecraft.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +19 Henk 'm!

• wagenveld
  • Registratie: Februari 2002
  • Niet online

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
Even ter verduidelijking: BF en CoD zijn niet stressvrij :+

Ik speel wel graag BF hoor, daar niet van, maar ik zoek gewoon echt iets waarbij je gewoon met z'n 2en iets doet, zonder tijdsdruk, zonder gedoe. Gewoon op je gemak je ding doen en ondertussen wat buurten.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• polopolo150
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-07 06:01
Euro Truck Simulator 2 multiplayer! :D

Ja. Je moet wel rijden met je truck om wagens te kopen bijvoorbeeld maar het is voornamelijk de bedoeling dat je gewoon lekker rondrijdt en geniet. Muziekje aan op de achtergrond, toeteren als je in de middle of nowhere bent en toch iemand tegenkomt. Lekker in de file staan in Rotterdam. Keileuk man! :)

Andere vergelijkbare tip is Flight Simulator in combinatie met een ultra serieuze multiplayer simulator add-on als IVAO of Vatsim. De leercurve daarvan is vrij hoog maar door te spelen groei je erin. Je kan er ook voor kiezen om luchtverkeersleider te worden bijvoorbeeld en dan voel je wel vrij veel stress tijdens piek momenten maar het is ó zo leuk mocht het je ding zijn. Tip: Ga eens naar de Flight Simulator dag in vliegveld Lelystad (mocht het nog daar zijn in 2020). Genoeg mensen die je graag de weg op wijs maken en je kan de sfeer proeven.

Edit: ETS2 is nu in de winter sale. Download de demo en probeeer het uit. Voor 5 euro is dat op dit moment misschien wel dé game waar je lekker veel uren in kan maken met datgene waar je nu naar op zoek bent.

[ Voor 10% gewijzigd door polopolo150 op 28-12-2019 16:53 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• ResuCigam
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10:03

ResuCigam

BOFH

Ik moet meteen aan No Mans Sky en Satisfactory denken, hoewel de multiplayer van de laatste nog wat buggy is. Mogelijk dat andere open wereld/basebuilding achtig games wat zijn?

We do what we must because we can.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JackAvery
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 11:33
In navolging van de Factorio vermelding hierboven: Open Transport Tycoon Deluxe en andere building/simulators in coöp zijn vrij chill om samen te spelen met voicechat aan. Iets zoals Terraria kan dat ook zijn wanneer je niet met progress bezig bent.

Genre ga je een beetje naar eigen smaak moeten uitzoeken, maar het centrale concept voor mij is cooperatief gamen. Haal de competitie uit de multiplayer en het wordt meten een stuk relaxter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
ETS2, Simracing, Flightsimming, Trainsim. Al is trainsim niet mp.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• polopolo150
Een spel als Civilization kan ik je ook aanraden. Het probleem ervan is: Je zegt wel dat je een half uurtje of iets langer wilt spelen, maar dat gaat je niet lukken omdat je tóch nog die ene zet extra wilt zetten. :P Vervolgens ben je toch uren verder.

[ Voor 7% gewijzigd door polopolo150 op 28-12-2019 17:19 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Wintervacht
  • Registratie: December 2016
  • Laatst online: 07-08 10:04

Wintervacht

☉ ‿ ⚆

Misschien niet geheel onbelangrijk: welk genre zoek je iets in en ben je er op tegen om oudere games te spelen?

Ik heb met vrienden in elk geval menig uur versleten aan Sid Meier's Trains! en dergelijke. Oud maar goud.
Terraria is ook een mooie suggestie, Space Engineers, Starbound, Trove, Windward zijn allemaal chille games waar je je eigen plan kan trekken, nergens druk op staat en 'aankloten' zo ongeveer de main quest is :)

Oh en als je toch competitief wat met zijn 2en wil doen: WORMS.

Weet een beetje van veel dingen en veel van een paar dingen.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• grote_oever
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 29-09 17:21

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jampot007
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 02-10 22:51
Badlands is wel leuk voor met een vriend, levels duren heel kort.

V&A: 3D Print Service + \\ Industrieel Product Ontwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• CasperNL
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 25-09 07:52
Portal 2, mario kart/ Odyssey,

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• weebl
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 01-10 14:41

weebl

YARR!

Stardew Valley :)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:16
Chariot
Battleblock Theater
Trine series
Portal 2
Terraria
MineCraft
Borderlands Series
Rocket League ( wel de DLC/Blue Prints uitschakelen als je de Microtransactie spul niet wilt zien)
Mordhau Tons of fun with Melee FPS
The Crew (2) als je lekker wilt rond touren/verdwalen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:09
Ik zie dat FIFA nog niet is genoemd. Ik als niet liefhebber van voetbal vindt dit toch een erg vermakelijk spelletje om te spelen. Zowel online als met vrienden. Is gewoon lekker chill, en zit ook wel ontspanning in!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• polopolo150
CrazyFool schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:05:
Ik zie dat FIFA nog niet is genoemd. Ik als niet liefhebber van voetbal vindt dit toch een erg vermakelijk spelletje om te spelen. Zowel online als met vrienden. Is gewoon lekker chill, en zit ook wel ontspanning in!
Speel jij FUT?

Ik heb niet echt het idee dat het altijd zo relaxt is eerlijk gezegd. :+

* polopolo150 is altijd van de carrière geweest. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PromWarMachine
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 02-10 22:05

PromWarMachine

Forsaken Archer

Dividend for Starters

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Koenvh
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 01-10 10:43

Koenvh

Hier tekenen: ______

Sta je ook open voor samenwerkspellen (co-op)?
In dat geval kan ik de volgende spellen aanraden:
- A Way Out
- Degrees of Separation
- ibb & obb
- Tick Tock: A Tale for Two
- We Were Here (en de twee volgende delen)

🠕 This side up

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oekol
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 11:17

Oekol

waka waka hey hey

Call of duty modern warfare kan me erg bekoren. Is geen pay to win, je kunt wel cosmetische dingen kopen. Lekker boeiend. Verder even wennen aan speelstijl, maar ben echt weer ouderwets verslaafd.

Going to church doesn't make you a Christian any more than standing in a garage makes you a car.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CrazyFool
  • Laatst online: 08:09
polopolo150 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:33:
[...]

Speel jij FUT?

Ik heb niet echt het idee dat het altijd zo relaxt is eerlijk gezegd. :+

* polopolo150 is altijd van de carrière geweest. :P
Nee, ik als vader van 2 kleine jongens vindt het heerlijk om in de avond even een quick match aan te zetten. Hele carrier mode van fifa heb ik nog nooit open gehad :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27
Pummel party! Echt geweldige stress vrije game imo.
Is eigenlijk gewoon het Mario party concept aka oldschool boardspel.

Bestaat uit allemaal mini games, en ondertussen kun je gewoon lekker lullen onder genot van een drankje.
En daarbij is het gewoon een leuke party game.

https://store.steampowered.com/app/880940/Pummel_Party/

En anders zou je Crysis 3 nog eens kunnen proberen, dit is een wat oudere game maar nog graphics die prima met de tijd mee kan.
Vond dit nog 1 van de laatste old school shooters met new school elementen, waar ik niet het gevoel had dat ik moest grinden of gear of lootboxes moest verdienen gewoon hersenloos knallen.

[ Voor 10% gewijzigd door Turismo op 29-12-2019 12:07 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09:40
Counter-Strike.
PVE mode in Ark survival evolved.

[ Voor 56% gewijzigd door mr_evil08 op 29-12-2019 12:09 ]

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Stressvrij en dan gaan mensen shooters noemen. :+

Doe Overcooked er ook even bij. :p

Diablo 3 misschien? Is wel grinden maar op een verslavende manier. Kun je ook snel even tussendoor doen en het is niet heel moeilijk.

En anders Luigi's Mansion of zo?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11:27
bram1984 schreef op zondag 29 december 2019 @ 12:45:
Stressvrij en dan gaan mensen shooters noemen. :+

Doe Overcooked er ook even bij. :p

Diablo 3 misschien? Is wel grinden maar op een verslavende manier. Kun je ook snel even tussendoor doen en het is niet heel moeilijk.

En anders Luigi's Mansion of zo?
Als je even goed zijn post leest, dan noemt die zelf PUBG op, waarmee die al een richting aangeeft welke genre hij naar zoekt....
Een shooter hoeft niet perse stressend te zijn, als je niet de druk hebt van ranking of je wel bijdraagt aan het team, keuzes uit perks, 10.000 wapen combinaties, kill streaks, lootboxes, kda en dat soort dingen.

[ Voor 3% gewijzigd door Turismo op 29-12-2019 13:03 ]

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10
ESO of GW2. Beide zijn prima casual en eventueel solo te spelen. Bij ESO kan je veel unlocken als je wil. Maar is zeker niet nodig. Vanaf level 3(tutorial is 1-3). Kan je overal naar toegaan in de wereld. Dungeons en pvp zijn vanaf lvl 10. En je unlockt er steeds meer. Door de daily log in kan je veel exp scrolls etc unlocken. Maar is ook prima te spelen zonder exp boosts. En kost bijna niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 10:59
The forest!! Wel moeilijkheidsgraad lager zetten anders canibalen heel irritant doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Falcon

DevOps/Q.A. Engineer

Arma3

2 weken trial van High Aces III is ook best leuk.

"We never grow up. We just learn how to act in public" - "Dyslexie is a bitch"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
Dying light lekker rondrennen en kloten met zombies ( van dak af trappen erg leuk :') ) met 3 vrienden eventueel story mode doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

OpenTTD?
https://www.openttd.org/

Gebaseerd op het oude Transport Tycoon Deluxe.
(Maar dat speel je in de regel niet voor een half uurtje of een uurtje, da's meer iets voor avonden, dagen, weken, maanden. Wel multiplayer though.)

Verder idd het al genoemde ETS/ATS, dat kun je prima voor een uurtje spelen en vind ik zelf een heerlijke slowgame. (Maar het is in essentie dan weer niet multiplayer.)

Anno 1800 is ook lekker slow, maar ook weer geen game die je even een uurtje speelt. De meeste slowgames zijn games die je juist lang speelt.

Hmmm!
Niet multiplayer en compleet stressvrij wil ik het niet noemen, maar MiniMetro (en andere games) van Dinosaur Polo Club? https://dinopoloclub.com/games/

Die speel je zeker even voor een kwartiertje, half uurtje. (Ze hebben nu 3 games uitgebracht.)

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raro007
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 11-11-2024

Don't starve together!
Wel een moeilijk spel, dus van tevoren guide lezen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amdwarrior
polopolo150 schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 16:47:
Euro Truck Simulator 2 multiplayer! :D

Ja. Je moet wel rijden met je truck om wagens te kopen bijvoorbeeld maar het is voornamelijk de bedoeling dat je gewoon lekker rondrijdt en geniet. Muziekje aan op de achtergrond, toeteren als je in de middle of nowhere bent en toch iemand tegenkomt. Lekker in de file staan in Rotterdam. Keileuk man! :)
Je bedoelt zoals dit
YouTube: ★ IDIOTS on the road #52 - ETS2MP | Funny moments - Euro Truck Simul...

*O* :')

Moet toegeven online altijd wel een groot feest en iedereen altijd heel relaxt 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeHoX
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-10 13:11

NeHoX

Gamer + PV

CrazyFool schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 23:05:
Als er 1 spel is waardoor ik m’n controller door m’n TV wil raggen is het FIFA wel.

Ik zou zelf opperen voor de Division 2, dat is toch uitdagend maar ik bemerk geen vorm van stress.

[ Voor 10% gewijzigd door NeHoX op 31-12-2019 23:10 ]

23x330Wp NNO & 8x405Wp op Zuid = 10.830Wp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ben hier stiekem ook wel benieuwd naar. :)

Ik weet niet welke genres je leuk vindt, soms speel ik een potje Quake of iets als Red Alert. Die laatste kun je ook online tegen elkaar spelen, al heb ik dat nooit gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flagg
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Flagg

It's a shite state of affairs

The long dark?

Lekker wandelen door sneeuwstormen en doodvriezen. :P

Oh wacht geen coop ofzo...

[ Voor 17% gewijzigd door Flagg op 31-12-2019 23:56 ]

Irish diplomacy is telling a man he can go to hell in such a way he actually looks forward to it.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 02-10 22:09

Christiano007

Ich bin der champion

Football manager, niet op fullscreen en dan tijdens het spelen lekker internetten of serie kijken

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Peet2004
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-09 00:36
Elite Dangerous

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-10 05:19
Vind world of warships ook vrij rustgevend .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die zou ik ook graag willen vinden: zelf speel ik daarom juist geen multiplayer meer. Enige wat ik nog speelde, was zombie survival mode in CoD. Want tegen elkaar spelen is niet leuk, dan word ik toch constant afgeknald.

Battle of Wesnoth vond ik wel leuk als multiplayer, maar geen kip die dat nog speelt. Is gratis voor de pc en opensource. Heel leuk spel, maar als niemand het speelt heeft multiplayer ook geen zin.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erapaz
  • Laatst online: 23-08 16:32
Secret of Mana co-op. Kan eventueel ook met zijn drieën. Er is een remake voor de PS4 of je speelt de 16-bit versie op een emulator/snes/snes-mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Croga
  • Laatst online: 07:38

Croga

The Unreasonable Man

Diablo 3 is al genoemd; vindt ik persoonlijk heerlijk maar heeft wel het risico dat je meer wilt en dus alsnog hard gaat grinden :-) Maar het is niet persé nodig.
Ik moet zeggen dat ik in de categorie Relaxed ook WoW-classic wel prettig vindt. Je kúnt niet haasten omdat alle latere toevoegingen die het spel versnellen er gewoonweg niet in zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinez-
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Meest relaxte spel om multiplayer te spelen met wat maten. Andere optie is Terraria, leuke game, veel te doen en je kan het spelen zoals je wilt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• unezra
  • Laatst online: 22-09 08:23

unezra

Ceci n'est pas un sous-titre.

Hmmm.
Kerbal Space Program is dan misschien ook wat.

https://www.kerbalspaceprogram.com/

Is overigens geen flightsim en schijnt echt ongelooflijk moeilijk te zijn.
Ook geen game die je even een half uurtje speelt.

Ná Scaoll. - Don’t Panic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joeri.Bijlsma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 30-09 08:42
geen idee of de servers nog online zijn, maar potjes unreal tournament waren bij mij nooit stressvol.
Geen idee of DOOM 2016 ook een multiplayer modus heeft, misschien is dat ook wel leuk met z'n tweeën als dat een optie is.

Verder zou je kunnen kijken naar een MMORPG, denk hierbij aan bijvoorbeeld final fantasy 14, je kunt wel "grinden" als in, je kunt wat raids/events doen om stuff te krijgen, maar er zit verder geen werk druk achter zoals bij moderne multiplayer games zoals CoD of BF, waar presteren een must is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GRDavies75
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 10:40

GRDavies75

PSN-id: GRDavies

Misschien heb ik het gemist, maar op welk platform speel jij en je maat eigenlijk?

Als je op de PS4 speelt, dan is Borderlands - The Handsome collection tot 7 januari voor 15 euro op te pikken. 2 Games PvE (Players vs Environment) inclusief alle DLC met minimaal 100 uur, boordevol humor, niet onaardige verhaallijnen. Relatief weinig gestress.
Mochten jullie een 3e speler erbij kunnen gebruiken, ik doe graag mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:47

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Relax je ding doen? FiveM transport tycoon voor GTA. Is 100% PVE en 99% auto/trein/vliegtuig rondrijden, maar zo rustgevend :P

Warframe kan je nog steeds prima zonder stress doen, hoewel de 'instap' pittig is, kan je zelfs met het spul wat je standaard al krijgt, prima je ding gaan doen.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bregweb
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 09:27
pathofexile.com
Alleen of met z'n 2-en het verhaal doorlopen en nog gratis ook.

Hattrick: Thorgal Eagles

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Christiano007
  • Laatst online: 02-10 22:09

Christiano007

Ich bin der champion

SinergyX schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 10:39:
Relax je ding doen? FiveM transport tycoon voor GTA. Is 100% PVE en 99% auto/trein/vliegtuig rondrijden, maar zo rustgevend :P

Warframe kan je nog steeds prima zonder stress doen, hoewel de 'instap' pittig is, kan je zelfs met het spul wat je standaard al krijgt, prima je ding gaan doen.
Nu je het zegt, misschien is Microsoft Flight Simulator wel heel tof om te doen. Lekker in de lucht beetje rondvliegen.

Ter land, ter zee en in de kroeg

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• fevo-1190
Zoveel suggesties, maar de ts hoor je niet meer.
Die krijg meer stress van alle keuzes denk ik 8)7

Denk als ik dit allemaal lees dat iedereen wel een game van bepaalde genres rustgevend vind.

Zal wel een heel persoonlijke issue zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Goelan
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 17-06 07:27
Ik geloof dat Stardew Valley al ergens genoemd is, maar die game kan ik zeker aanrader. Hele relaxte muziek en een beetje boer spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Enigma30
  • Laatst online: 10:03
Divinity: Original Sin 2 heerlijk rustig met een goede verhaal lijn en via steam met z'n tweeen te spelen!

Buy small units/bits of Bitcoin a day to keep poverty away

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Welllicht Railroad Tycoon 2, is al wel wat ouder (dus het draait op elke aardappel) maar je kan rustig met treintjes spelen, geen stress oid.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Prutzertje
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 09-07-2023
Leuke topic! DayZ laat mijn hart gigantisch pompen, wat voor een relaxte game avond soms teveel is, en Civilization even op uitgekeken.

Bedankt! :D Wat een spel is dat zeg! Gisteren eerst voor 5 euro Truck Sim2 geprobeert maar is wat te saai. Toen toch maar Factorio gekocht.. Heb een verslaving erbij :'( :( .... ;) O+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Navi
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online
Team Fortress 2: Mann vs Machine

Co-op tegen waves van bots, erg leuk.

[ Voor 39% gewijzigd door Navi op 02-01-2020 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WeHoDo
  • Laatst online: 19-09 20:48
ANNO reeks, heerlijke game.

PSN: plexforce (ps4)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SomerenV

SomerenV

It's something!

Topicstarter
fevo-1190 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:00:
Zoveel suggesties, maar de ts hoor je niet meer.
Die krijg meer stress van alle keuzes denk ik 8)7

Denk als ik dit allemaal lees dat iedereen wel een game van bepaalde genres rustgevend vind.

Zal wel een heel persoonlijke issue zijn.
Nee nee, geen stress van de keuzes :+ Gewoon nog niet echt de tijd gehad om alles op m'n gemak door te nemen. Overigens kan ik ook tot rust komen van een potje Battlefield of Counter Strike, maar degene waar ik mee speel komt in die games niet echt tot rust O-) Anyways, op iedereen reageren gaat véél te veel tijd kosten dus ik heb er even wat mensen uitgepikt.

@Peet2004 Zelf heb ik vaker zitten denken aan spacesims of aan een game als No Man's Sky. Gewoon lekker rondvliegen en wat missies doen. Die komt op 't lijstje :)

@Psyonara Minecraft heb ik een paar jaar terug best wat gespeeld, dus die gaat ook op het lijstje. Gewoon Creative mode aanzetten en aankloten. Mordhau lijkt mij zelf ook heel vet, maar de ander is daar niet zo'n fan van. Same met platformers (zelf ook niet zo'n fan van overigens). Borderlands vinden we beiden niet zoveel aan.

@Ivysaur Die maat van me wil al heel lang ETS spelen met me dus misschien moet ik er maar aan toegeven :+ Van de andere kant: ik rijd al ~35 uur per week rond in een busje dus om nou ook iets soortgelijks te gaan doen op de PC... O-)

@Christiano007 We zitten allebei te kwijlen bij het zien van de nieuwste FS dus die gaat er wel komen. Duurt alleen nog even.

@Goelan Die game heb ik vaker voorbij zien komen. Ook op het lijstje zetten dus :)

Tycoons ben ik niet zo'n fan van en iets als Terraria of Factorio spreekt me niet echt aan. Die maat van me kan daar wel weer van genieten. Misschien wat dieper in duiken en uitzoeken of 't wat is. Hij kwam overigens met Age of Empires 2 Defenitive Edition. We hebben AoE3 wel 's gespeeld en dat was altijd leuk en AoE2 is véél vetter dus dat gaan we sowieso uitproberen.

Het is gewoon jammer dat multiplayer games steeds vaker de focus hebben op prestaties, XP, loot en weet ik wat nog meer. Casual spelen zonder drang om iets te winnen is er steeds minder bij (vooral bij shooters en racing games overigens). The Crew 2 kunnen we ook wel 's checken, maar we waren niet in de indruk van de demo/beta. De wereld voelde zo dood en fantasieloos aan en de wagens voelde alsof ze geen gewicht hadden. Als je Horizon 3/4 gewend bent dan is The Crew 2 echt een flinke stap terug, al zijn de vliegtuigen en motoren wel vet.

Iedereen in ieder geval alvast bedankt voor de vele suggesties! Genoeg stof om door te nemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Niet online
@SomerenV Doe dan maar niet. 35 uur bussen, en dan ook nog eens ETS 2.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fevo-1190
@SomerenV cs:go is rustgevend als het lekker gaat, maar als je in een team komt waar het niet lekker loopt dan raak ik toch wel in de stress.

Maar keuze is echt te persoonlijk denk ik en no man’s sky lijk me serieus een goede optie.
Misschien dat ik die ook maar eens ga halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gingerbread
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 28-04 21:19
Probeer eens Curve Fever Pro of Agar.io

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xStunned
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 10:28
Forza Horizon 4 is ook een echte aanrader!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• polaroid
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-08 19:33
Nog 2 suggesties die ik nog niet voorbij heb zien komen; Orcs must die 2 en Smite (vooral arena is meer causal). Heel wat uurtjes vermaak uit gehaald in co-op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ard1998
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 09-06 19:59
mens erger je niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SomerenV schreef op zaterdag 28 december 2019 @ 16:41:
Ik merk dat steeds meer multiplayer games tegenwoordig heel erg inhaken op grinden. Verdien punten, unlock dingetjes, koop kleding en maskers en ga zo maar door. Voorheen speelde ik veel Forza Horizon met een maat maar daar zijn we op uitgekeken. Sea of Thieves geprobeerd en dat is met z'n 2en net niet leuk genoeg. PUBG is nog steeds regelmatig ellende en GTA:O is een grindfest.

Zijn er multiplayer games waarbij je niet doodgegooid wordt met 'verdien X om Y te kopen' en waarbij stress geen factor is? Games die je voor een half uurtje of ook voor 2 uur kunt spelen om gewoon lekker te relaxen met een maat. Beetje de dag doorspreken enzo terwijl je bezig bent met een chill spelletje. Misschien Farming Simulator of iets in die trant, maar dat heb ik nog nooit gespeeld.

Iemand suggesties? O-)
Mindnight op Steam.

Is een sociale multiplayer game waarbij je met drie agenten er achter moet komen in een cirkel van vijf mensen welke de twee hackers zijn. Elke ronde word er gestemd welke mensen op een missie gaan, maar pas op. Als er een hacker in de selectie zit bestaat er een kans dat er gehackt word en de node dus bezet is. De eerste partij die drie nodes pakt wint. Aan de hand van stempatronen en communicatie moet je dus deels op je instinct vertrouwen om de juiste keus te maken als agent, maar als hacker moet je je tegenstander voor de gek houden. Je hoeft alleen te typen en te clicken en het draait op elke pc af. Zeer ontspannen spel op een ragende nekbaard na her en der. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joeri.Bijlsma schreef op woensdag 1 januari 2020 @ 14:14:
geen idee of de servers nog online zijn, maar potjes unreal tournament waren bij mij nooit stressvol.
Geen idee of DOOM 2016 ook een multiplayer modus heeft, misschien is dat ook wel leuk met z'n tweeën als dat een optie is.

Verder zou je kunnen kijken naar een MMORPG, denk hierbij aan bijvoorbeeld final fantasy 14, je kunt wel "grinden" als in, je kunt wat raids/events doen om stuff te krijgen, maar er zit verder geen werk druk achter zoals bij moderne multiplayer games zoals CoD of BF, waar presteren een must is.
Jazeker, maar juist het single player gedeelte van Doom is nu juist zo fun. Arcade mode heb ik helemaal grijs gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickysedai
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 02-10 23:09

rickysedai

Whoop whoop

polaroid schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 13:27:
Nog 2 suggesties die ik nog niet voorbij heb zien komen; Orcs must die 2 en Smite (vooral arena is meer causal). Heel wat uurtjes vermaak uit gehaald in co-op.
@SomerenV orcs must die 2. Dat ik daar niet eerder aan dacht! Samen met een maat van me echt úren aan besteed. Alles van een half uur tot 6 uur aan een stuk. Eindeloos plezier zonder hele complexe gameplay of eindeloos grinden. Heb nu zelfs een grijns op mijn gezicht als ik eraan terugdenk!

Leg de lat laag, dan ben je altijd succesvol!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dark96
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 01-10 15:13
Prison Architect of Raft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hollandnick
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 02-10 14:12
SomerenV schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 01:11:
[...]

Nee nee, geen stress van de keuzes :+ Gewoon nog niet echt de tijd gehad om alles op m'n gemak door te nemen. Overigens kan ik ook tot rust komen van een potje Battlefield of Counter Strike, maar degene waar ik mee speel komt in die games niet echt tot rust O-) Anyways, op iedereen reageren gaat véél te veel tijd kosten dus ik heb er even wat mensen uitgepikt.

@Peet2004 Zelf heb ik vaker zitten denken aan spacesims of aan een game als No Man's Sky. Gewoon lekker rondvliegen en wat missies doen. Die komt op 't lijstje :)

@Psyonara Minecraft heb ik een paar jaar terug best wat gespeeld, dus die gaat ook op het lijstje. Gewoon Creative mode aanzetten en aankloten. Mordhau lijkt mij zelf ook heel vet, maar de ander is daar niet zo'n fan van. Same met platformers (zelf ook niet zo'n fan van overigens). Borderlands vinden we beiden niet zoveel aan.

@Ivysaur Die maat van me wil al heel lang ETS spelen met me dus misschien moet ik er maar aan toegeven :+ Van de andere kant: ik rijd al ~35 uur per week rond in een busje dus om nou ook iets soortgelijks te gaan doen op de PC... O-)

@Christiano007 We zitten allebei te kwijlen bij het zien van de nieuwste FS dus die gaat er wel komen. Duurt alleen nog even.

@Goelan Die game heb ik vaker voorbij zien komen. Ook op het lijstje zetten dus :)

Tycoons ben ik niet zo'n fan van en iets als Terraria of Factorio spreekt me niet echt aan. Die maat van me kan daar wel weer van genieten. Misschien wat dieper in duiken en uitzoeken of 't wat is. Hij kwam overigens met Age of Empires 2 Defenitive Edition. We hebben AoE3 wel 's gespeeld en dat was altijd leuk en AoE2 is véél vetter dus dat gaan we sowieso uitproberen.

Het is gewoon jammer dat multiplayer games steeds vaker de focus hebben op prestaties, XP, loot en weet ik wat nog meer. Casual spelen zonder drang om iets te winnen is er steeds minder bij (vooral bij shooters en racing games overigens). The Crew 2 kunnen we ook wel 's checken, maar we waren niet in de indruk van de demo/beta. De wereld voelde zo dood en fantasieloos aan en de wagens voelde alsof ze geen gewicht hadden. Als je Horizon 3/4 gewend bent dan is The Crew 2 echt een flinke stap terug, al zijn de vliegtuigen en motoren wel vet.

Iedereen in ieder geval alvast bedankt voor de vele suggesties! Genoeg stof om door te nemen :)
Het was al een keer gezegd, en volgens mij had je deze gemist gezien je quotes, maar Waframe is een leuk en (gratis) spel. Geen aanschafkosten maar je moet wel de verleiding kunnen weerstaan om spullen te kopen.

Het is overigens totaal niet nodig geld uit te geven. Met normaal spelen ( vooral met vrienden ) kan je alles unlocken in korte tijd. Erg leuk spel en wordt steeds uitgebreider. Ik heb er zelf wel geld ingestoken omdat de game zo goed is, dan verdiend deze ook een AAA beloning van +- 50/60 euro

A hero need not speak. When he is gone, the world will speak for him

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ron
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 25-09 20:54

Ron

Als je space/flightsims leuk vind zijn freelancer en starlancer misschien wat voor je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 29-09 20:44
Human fall flat, als je echt even wilt lachen met je maat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SadisticPanda
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

SadisticPanda

Heet patatje :o

Mmorpg zoals guild wars 2. Je kan spelen wanneer je zin hebt. (Geen abonnementsgeld) en je bepaald zelf wat je doet. Beetje rondlopen, beetje vijandjes doden, wat dailies doen of je kan zonder stress deelnemen aan WvW of whatever. Groot genoeg

Marstek 5.12kw v151, CT003 v117, Sagecom Xs212 1P,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frickY
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 10:26
Gang Beasts is a silly multiplayer party game with surly gelatinous characters, brutal slapstick fight sequences, and absurd hazardous environments, set in the mean streets of Beef City.

(Arcade) vechten, aankloten met de physics of vage opdrachten proberen. Veelzijdig en komisch met bekenden.

Trailer is voor de PlayStation maar is er ook op PC (Steam) en Xbox.

[ Voor 30% gewijzigd door frickY op 05-01-2020 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• synx6
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 02-10 20:37
Starcraft 2 en dan een van die tugs of war maps... is gewoon schaken zonder micro macro stress.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• loki504
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-10 19:10
@SomerenV ik denk dat het eerder jou mindset is. Als je stressvrij MP wil doen. Moet je mindset dat ook zijn. Ik wou vroeger ook alles unlocken. En dat heb ik nu niet meer. Niet top DPS willen halen. Maar gewoon met de middenmoot meegaan. En dan gaat het al een stuk pretiger. En unlock je iets dan is het mooi. En kan je best trots zijn. Maar niet alles zo optimaal mogelijk willen doen is pratig. Net zoals soms even rond lopen en van het pad af gaan. En genieten waar je uit komt. Geweldig!. Ja dan ben ik iets minder sterk. Dan doe ik er 100 uur ingame tijd over voor max lvl ipv van 60/70 uur bv. So what. Ik heb genoten van die 100 uur. En ervaar geen stress. En dat is ook prettig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sincery
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 02-10 21:50
Zoals al eerder vermeld, je zou GuildWars2 eens kunnen proberen. Ben er zelf zes jaar geleden mee begonnen en heb er nooit spijt van gehad. :)

( Guild Wars 2 - deel 2 )

[ Voor 15% gewijzigd door Sincery op 05-01-2020 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dwarlorf
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07:34

Dwarlorf

Nokando a place near Kathmandu

SomerenV schreef op zaterdag 4 januari 2020 @ 01:11:
Ik heb alleen in mn eentje gespeeld maar volgens mij is multiplayer niet veel anders. Ik heb hem onlangs gekocht en het is het space spel waar ik al heel lang naar het zoeken was. Ik zocht iets in de lijn van Wing Commander Privateer en Starlancer. Het is relatief makkelijk onder de knie te krijgen en het heeft op allerlei vlakken wat wils. Er zitten verhaallijnen in die je kunt volgen. Verder kan je handelen/geld verdienen, exploreren in de breedste zin van het woord, tech 'ontdekken' en maken waarmee je waarmee je oa bijvoorbeeld je basis kunt uitbreiden, space fights en andere missies uitvoeren. Het is echt heel divers. Ik vind het heel onstpannend (maar je kunt het ook wat spannender maken)

The blob ain't bothered. Its slime don't care. / The mind commands the body and it obeys. The mind orders itself and meets resistance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
lochpatje schreef op zondag 5 januari 2020 @ 08:56:
Human fall flat, als je echt even wilt lachen met je maat.
is dat net zo geniaal als gangbeast :') met vrienden is dat echt hilarisch maar kan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lochpatje
  • Laatst online: 29-09 20:44
Amdwarrior schreef op zondag 5 januari 2020 @ 21:04:
[...]
is dat net zo geniaal als gangbeast :') met vrienden is dat echt hilarisch maar kan
Valt idd wel een beetje in dezelfde categorie :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amdwarrior
lochpatje schreef op zondag 5 januari 2020 @ 21:28:
[...]

Valt idd wel een beetje in dezelfde categorie :D
Oh my god die MOET ik hebben :') voor mij echt meest hilarische multiplayer game van afgelopen jaren , dus wat voor ts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ducolwd
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 09:26
Hunter - call of the wild.
Fantastische omgeving. Multiplayer is ook leuk om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaXeRs
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02-10 22:39
Binnenkort Warcraft 3

https://playwarcraft3.com/en-us/

[ Voor 46% gewijzigd door MaXeRs op 05-01-2020 22:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrMonkE
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 26-08 00:10

MrMonkE

★ EXTRA ★

Ah, breaker one-nine, this here's the Rubber Duck. You gotta copy on me, Big Ben, c'mon?

Truck Simulator natuurlijk.
What else?! :)

★ What does that mean? ★

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• leonwin7
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-10 14:30
TrackMania 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rodie83
  • Niet online
Diablo 3. Easy om te leren, snelle potjes zijn mogelijk en als je je wil verdiepen dan kan dat.
Pagina: 1