fevo-1190 schreef op donderdag 2 januari 2020 @ 12:00:
Zoveel suggesties, maar de ts hoor je niet meer.
Die krijg meer stress van alle keuzes denk ik
Denk als ik dit allemaal lees dat iedereen wel een game van bepaalde genres rustgevend vind.
Zal wel een heel persoonlijke issue zijn.
Nee nee, geen stress van de keuzes

Gewoon nog niet echt de tijd gehad om alles op m'n gemak door te nemen. Overigens kan ik ook tot rust komen van een potje Battlefield of Counter Strike, maar degene waar ik mee speel komt in die games niet echt tot rust

Anyways, op iedereen reageren gaat véél te veel tijd kosten dus ik heb er even wat mensen uitgepikt.
@
Peet2004 Zelf heb ik vaker zitten denken aan spacesims of aan een game als No Man's Sky. Gewoon lekker rondvliegen en wat missies doen. Die komt op 't lijstje
@
Psyonara Minecraft heb ik een paar jaar terug best wat gespeeld, dus die gaat ook op het lijstje. Gewoon Creative mode aanzetten en aankloten. Mordhau lijkt mij zelf ook heel vet, maar de ander is daar niet zo'n fan van. Same met platformers (zelf ook niet zo'n fan van overigens). Borderlands vinden we beiden niet zoveel aan.
@
Ivysaur Die maat van me wil al heel lang ETS spelen met me dus misschien moet ik er maar aan toegeven

Van de andere kant: ik rijd al ~35 uur per week rond in een busje dus om nou ook iets soortgelijks te gaan doen op de PC...
@
Christiano007 We zitten allebei te kwijlen bij het zien van de nieuwste FS dus die gaat er wel komen. Duurt alleen nog even.
@
Goelan Die game heb ik vaker voorbij zien komen. Ook op het lijstje zetten dus
Tycoons ben ik niet zo'n fan van en iets als Terraria of Factorio spreekt me niet echt aan. Die maat van me kan daar wel weer van genieten. Misschien wat dieper in duiken en uitzoeken of 't wat is. Hij kwam overigens met Age of Empires 2 Defenitive Edition. We hebben AoE3 wel 's gespeeld en dat was altijd leuk en AoE2 is véél vetter dus dat gaan we sowieso uitproberen.
Het is gewoon jammer dat multiplayer games steeds vaker de focus hebben op prestaties, XP, loot en weet ik wat nog meer. Casual spelen zonder drang om iets te winnen is er steeds minder bij (vooral bij shooters en racing games overigens). The Crew 2 kunnen we ook wel 's checken, maar we waren niet in de indruk van de demo/beta. De wereld voelde zo dood en fantasieloos aan en de wagens voelde alsof ze geen gewicht hadden. Als je Horizon 3/4 gewend bent dan is The Crew 2 echt een flinke stap terug, al zijn de vliegtuigen en motoren wel vet.
Iedereen in ieder geval alvast bedankt voor de vele suggesties! Genoeg stof om door te nemen