Huis gekocht, oprit zelf gebruiken

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fairy
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Fairy

13kWp

Bob-B190 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:01:
Altijd mooi dit soort topics en altijd hetzelfde. TS stelt een vraag waar bijna iedereen van denkt "goh, zou je niet eens gaan praten?". Reageert vervolgens nog een keer en het topic verzand in pagina's niet onderbouwde "feitelijke" discussie en het daadwerkelijke resultaat horen we nooit meer...
Dit...

Mensen die zich in de discussie mengen zouden sowieso graag willen weten hoe e.e.a. is afgelopen en kunnen daar ook van leren.

Ik heb van de TS volgens mij maar 1 topicstart en 1 reactie gezien....(?)

Ik snap best dat het een drempel is om hierover in gesprek te gaan met potentiële nieuwe buren, maar je zal toch even moeten. Misschien valt het allemaal erg mee, zijn de mensen juist heel begaan met je zoon en dragen ze misschien nog een veel betere oplossing aan.

[ Voor 17% gewijzigd door Fairy op 24-12-2019 08:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Fairy schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 08:23:
[...]

Dit...

Mensen die zich in de discussie mengen zouden sowieso graag willen weten hoe e.e.a. is afgelopen en kunnen daar ook van leren.

Ik heb van de TS volgens mij maar 1 topicstart en 1 reactie gezien....(?)

Ik snap best dat het een drempel is om hierover in gesprek te gaan met potentiële nieuwe buren, maar je zal toch even moeten. Misschien valt het allemaal erg mee, zijn de mensen juist heel begaan met je zoon en dragen ze misschien nog een veel betere oplossing aan.
Misschien hebben ze inderdaad wel een heel goed idee. Maar een paar jaar later verkopen ze hun huis met een stukje van jouw grond erbij. :) De Nederlandse wet stelt namelijk gewoon dat je je grond kwijtraakt als je deze niet actief beschermt tegen "landjepikkers". Heel vervelend, maar je hebt dus eigenlijk geen andere keus, als je je grond wil houden. De stap na "erfdienstbaarheid door verjaring" is namelijk "eigendom".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mr_evil08
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-06 16:52
Bob-B190 schreef op dinsdag 24 december 2019 @ 07:01:
Altijd mooi dit soort topics en altijd hetzelfde. TS stelt een vraag waar bijna iedereen van denkt "goh, zou je niet eens gaan praten?". Reageert vervolgens nog een keer en het topic verzand in pagina's niet onderbouwde "feitelijke" discussie en het daadwerkelijke resultaat horen we nooit meer...
Klopt dat is het probleem met internet en gebeurt heel vaak, ik zoek een probleem en kom heel veel mensen met dat probleem tegen maar nergens de oplossing te vinden. :+

Ik ken toevallig ook iemand die eens iets geplaatst heeft en gevraagd hoe het is afgelopen, dan hebben ze een uitstekende oplossing gevonden waar een ander iets aan heeft maar doen niet meer de moeite om het op internet te plaatsen en zijn vertrokken, dat gaat hier dus ook "vermoedelijk" gebeuren.

WP | SP, Daikin FTXM35M/RXM35M

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• Reflow
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 25-04 07:11
Uiteraard wil ik dol graag de uitkomst met jullie delen en dat zal ik ook doen als ik die heb! Wij gaan binnenkort opnieuw langs de huidige bewoners en stellen voor dat zij het bij de buren voorleggen, zodra ik daar terugkoppeling van heb ontvangen laat ik het uiteraard weten!
Pagina: 1 2 Laatste