Goedendag,
Via deze weg wil ik vragen om advies betreefend een monitor passend bij mijn build, over dit deel van gaming heb ik geen ervaring en vraag daarom ook om asvies en ervaringen van anderen.
De artikelen hierboven zijn onderdeel van mijn gemaakte build (sorry als ik dit verkeerd heb bijgevoegd).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk Gamen en films kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
nader te bepalen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zelf kijk ik graag naar de modellen van Samsung en Acer maar sta er vrij open in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zit aan een vrij standaard bureau, hoogte verstelling zou erg fijn zijn.
kwa diameter geen idee, op dit moment gebruik ik een 22inch monitor, 24 zou mee netjes lijken? 27 wellicht te groot?
Een scherm met mooi kleuren echtheid is altijd goed maar dat is al snel met LED verwacht ik.
Ga je overklokken?
mogelijk basic overclocken (lijkt op dit moment verre van nodig)
Wat verwacht je van ons?
goed advies is welkom, ik hoor graag andere ideeen
Via deze weg wil ik vragen om advies betreefend een monitor passend bij mijn build, over dit deel van gaming heb ik geen ervaring en vraag daarom ook om asvies en ervaringen van anderen.
De artikelen hierboven zijn onderdeel van mijn gemaakte build (sorry als ik dit verkeerd heb bijgevoegd).
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
voornamelijk Gamen en films kijken
Wat mag het systeem gaan kosten?
nader te bepalen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
zelf kijk ik graag naar de modellen van Samsung en Acer maar sta er vrij open in.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
ik zit aan een vrij standaard bureau, hoogte verstelling zou erg fijn zijn.
kwa diameter geen idee, op dit moment gebruik ik een 22inch monitor, 24 zou mee netjes lijken? 27 wellicht te groot?
Een scherm met mooi kleuren echtheid is altijd goed maar dat is al snel met LED verwacht ik.
Ga je overklokken?
mogelijk basic overclocken (lijkt op dit moment verre van nodig)
Wat verwacht je van ons?
goed advies is welkom, ik hoor graag andere ideeen
[ Voor 4% gewijzigd door IntegraDC2 op 11-12-2019 16:02 ]