Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Ivysaur schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 19:38:
Het gaat niet om wat wij deden vroeger. Het gaat er om dat de drempel gewoon nu veel te laag is en daardoor er een alarmerend hoeveelheid ranzige shit beschikbaar is. Vrijwillig of niet.
wij keken vroeger ook al vaak ranzige shit ...faces of death/rotten en dergelijke..

het probleem is de hele social media/watsapp periode waar we nou eenmaal inzitten...vroeger ging je met paar vrienden om die dezelfde interesses hadden ongeveer,....tegenwoordig hebben ze honderden vrienden via watsapp/facebook en dergelijke... met de bijbehorende groepen natuurlijk

maar moet wel zeggen dat er tegenwoordig erg nasty shit te vinden is op *knip* bijvoorbeeld.....liveleak verbleekt daarbij :/

alleen vroeger kreeg je er niet ongevraagd mee te maken...nou juist wel

S.v.p. niet linken naar schokkend/aanstootgevend materiaal, zie ook ons beleid:
Het algemeen beleid #verbodenschokkend

[ Voor 16% gewijzigd door defiant op 13-12-2019 23:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Bailey_
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op vrijdag 13 december 2019 @ 23:00:
[...]

maar moet wel zeggen dat er tegenwoordig erg nasty shit te vinden is op [mbr]*knip*[/mbr] bijvoorbeeld.....liveleak verbleekt daarbij :/

[mbr]S.v.p. niet linken naar schokkend/aanstootgevend materiaal, zie ook ons beleid:
Het algemeen beleid #verbodenschokkend[/mbr]
Ik kon gisteravond net nadat je dit postte en een Mod de link verwijderde, nog even vlug de site aanklikken... (ik heb verder 0 behoefte aan dit soort content, de keren dat ik dit soort sites heb bezocht is in bijna 44 jaar op 2 vingers te tellen)

Degene die dit soort content verspreidt en veelvuldig bekijkt is wat mij betreft verplicht aan een paar psychische sessies deel te nemen of nog beter verplichte psychiatrische opname.

Ik ben echt niet roomser dan de Paus, maar ik keek vroeger(rond '90) echt niet naar dit soort ranzige content.

Maar als ik hier de reacties lees is verspreiding en kijken van dit soort content "heel normaal tegenwoordig".
In mijn ogen zegt dat wel het en 1 en ander over de psychische gesteldheid van zo iemand

[ Voor 7% gewijzigd door _Bailey_ op 14-12-2019 13:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ivysaur
  • Registratie: Augustus 2014
  • Niet online
Naja, ik denk dat het ook komt omdat we, en die tieners nog meer, gebombardeerd worden door informatie/plaatjes. Je kan dan goed afgestompt raken en zoek je het wat wilder. Ach ja.
Pagina: 1 2 3 Laatste

Let op:
S.v.p. niet linken naar aanstootgevend materiaal, zie ook ons beleid Het algemeen beleid #verbodenschokkend