Max Payne "hoe ver ben je - 2" + walktrough

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 455 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Floor-is
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 07-02 18:50

Floor-is

5.2

Op zaterdag 11 augustus 2001 17:53 schreef mario007 het volgende:
Ik zit nu in deel 2 chapter 1 (ik loop in de duistere gangen zoekend naar een vrouw die schreeuwt) ik hoor het geschreeuw maar wat moet ik eigenlijk doen.

Alvast bedankt
Haar vinden, dan wordt het vanzelf wel duidelijk :)

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op donderdag 09 augustus 2001 19:26 schreef WouteRF het volgende:
hmm ik zit vast in part 2 chapter 3 in zon warehouse, ik kom der niet uit!!
In een wharehouse? Leg eens wat duidelijker uit, dan kan ik je wschl wel helpen :)

Bericht hierboven

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 09:31

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
hmm, toch een redelijk simpel spelletje :o
heb het in 24 uur uitgespeeld (okay, dan ben je wel brak) TR vond ik wat dat betreft toch beter..

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• pica
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 09-02 16:51
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:04 schreef Darkvater het volgende:
Effe een vraag. In PartII laatste chapter waneer je Jack Lupino een koppie kleiner gaat maken, komen opeens 3 secret service guys binnen.
Hoe hebben jullie die vermoord? Mij lukte het maar alleen met een M79 >:)
Thats what i did, gelijk na cutscene naar rechts vliegen, en gelijk granaatje op hun kop >:) . Was niet eens health af :) .

Steam

• Thefirstikke
  • Niet online
Ik zit vast in Part III chapter 3 :)

Het zit als volgt: ik zit op dit moment in dat ondergrondse laboratorium, en ben net achter de waarheid gekomen over dat valkyr (dat het een project van het leger was enzo) en nu moet ik dus zo snel mogelijk het laboratorium verlaten, want er is zo'n self destruction sequence gestart :) Maar ik weet nu dus niet waar ik heen moet, alles loopt dood, en ik ben (naar mijn weten) overal al geweest. Ik kan alleen door een lucht sluis, maar zodra ik erin sta, hoor je zo'n vrouwenstem aftellen, en word de hele boel opgeblazen. Ben dan dus dood. als je eenmaal in die luchtsluis staat, kun je er niet meer uit... kan iemand mij vertellen hoe ik dit level alsnog tot een goed einde kan brengen? :)

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07-02 22:23
Je staat dan in een soort ontsmetting hokje, en buiten dat hokje zitten allemaal van die bommen met een laseractivatie, schiet die allemaal kapot in vanuit het kamertje, dan gaat alles kapot en kan je verder door de deur (as ik me het goed herrinner)

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Met je grenade launcher op de ruit van die ontsmettingskamer mikken :)

edit:
Wel zover mogelijk d'r vanaf gaan staan...

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

ik heb hem helemaal uitgespeeld! 3 X! en het aller aller aller laatste level na de 3e moeilijkheid is cool :) ik verklap nixs verder maar hij is humor :)

blup

Verwijderd

ik zit nu in Part 2 Chapter 3
die is best wel irri

• a3konijn
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-02 21:29
Ik zit vast in Part II chapter 5

Dit is de level waar je in de kelder begint en naar boven toe moet. Je komt hier de zgn. 'Big three' tegen na de keuken en vervolgens nog 2 lui in een bar die redelijk lastig zijn.
Aan het einde kom je ergens in een kamertje boven (na een hal met brede trap) Maar waar kan ik hier verder.

Ik kom er gewoon niet uit. :') Alle deuren geprobeerd, iedereeen dood gemaakt, alles kapot geschoten..

• Bezulba
  • Laatst online: 06-02 20:56

Bezulba

Formerly known as Eendje

dat is toch die trap waar die gast met die dual ingram loopt te knallen? gewoon trap op omhoog rechtsaf doortje door 2e superdude killen dan terug naar de trap naar de overkant lopen naar de deur met een zoort van scheur in de deur. dan gaan ze lullen en dan moet je wegwezen daar :) you'll see

blup

• YakuzA
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

YakuzA

Wat denk je nou zelluf hey :X

part III chapter 7 bij die lift die explodeerd als tie naar boven gaat :D ik weet nie wat ik daar moet doen

Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN

• lytjepole
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09-02 16:58

lytjepole

Schier?

Op dinsdag 14 augustus 2001 13:05 schreef YakuzA het volgende:
part III chapter 7 bij die lift die explodeerd als tie naar boven gaat :D ik weet nie wat ik daar moet doen
naar boven kijken en dan de tripbombs schieten voordat je met de lift erbij bent, ik vond het een trickie stukje , maar met een beetje geluk is het wel te doen.

(tip : schiet met sniper alvast degene die je kan zien voordat de lift naar boven gaat)

[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]

Verwijderd

ik kom maar niet uit dat doolhof....

ik heb mij eigen huis gevonden, hoor telkens een mens schreeuwen en loop volgens mij in circels

iemand enig idee hoe je daar doorheen komt?
(plattegrondje :9 )
tering wat een lastig stuk...even voor later...wordt het nog lastiger??!!!!!!

• Artwido
  • Laatst online: 08-02 09:08
Op dinsdag 14 augustus 2001 20:54 schreef hardenberg het volgende:
ik kom maar niet uit dat doolhof....

ik heb mij eigen huis gevonden, hoor telkens een mens schreeuwen en loop volgens mij in circels

iemand enig idee hoe je daar doorheen komt?
(plattegrondje :9 )
tering wat een lastig stuk...even voor later...wordt het nog lastiger??!!!!!!
Ja dit krijg je in Part III nog een keer. >:)

Doe net als ik........download de levelselector op; Max Payn Center

En sla dat stomme gedoe gewoon over.

• HenkS
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07:18

HenkS

Da_king alias HenkS

ik zit vast ergebs in chapter 2, waar ik af heb gesproken met die crimineel in zijn restaurant maar waar de hel zut ontploft waar ik tussen insta, waar moet ik naar toe, en vooraL WAAR is de uitgang, kom er echt niet uit, ik ren de 1e klapdeur door rechts naast de bar, dan rechtdoor de 2e door, dan rechts de hoek om en dan zit ik al zowat 1 kamer verder vast in de vlammenzee

• SmidsY
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 08-02 14:02

SmidsY

hallo!?.............

lekker stelletje lamswanzen hier >:) een beetje hulp vragen voor Max Payne waar blijft het zelf uitzoeken en genieten van het avontuur en kruiddampen.

Ben nu zelf met de lift op weg naar nivo D-6
de vorige bewoners van die lift waren alergisch voor mijn M-79 >:)

Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 14 augustus 2001 21:00 schreef HenkS het volgende:
ik zit vast ergebs in chapter 2, waar ik af heb gesproken met die crimineel in zijn restaurant maar waar de hel zut ontploft waar ik tussen insta, waar moet ik naar toe, en vooraL WAAR is de uitgang, kom er echt niet uit, ik ren de 1e klapdeur door rechts naast de bar, dan rechtdoor de 2e door, dan rechts de hoek om en dan zit ik al zowat 1 kamer verder vast in de vlammenzee
Je moet hier veel F5 gebruiken en vooral blijven rennen, het is een beetje zoeken, maar wel leuk als je het uitgezocht hebt, ik zat eerst telkens in de verkeerde hoeken enzo, maar het is me toch gelukt (na een tip van HlpDsK over het blijven rennen dus).

Bericht hierboven

• Floor-is

Floor-is

5.2

Op dinsdag 14 augustus 2001 23:51 schreef SmidsY het volgende:
lekker stelletje lamswanzen hier >:) een beetje hulp vragen voor Max Payne waar blijft het zelf uitzoeken en genieten van het avontuur en kruiddampen.

Ben nu zelf met de lift op weg naar nivo D-6
de vorige bewoners van die lift waren alergisch voor mijn M-79 >:)
Die heb ik nog maar 1 keer hoeven gebruiken voor een garagedeur ergens :) Vind het niet echt een fijn wapen, die Colt vind ik prettiger eerlijk gezegd.

Bericht hierboven

• Captain Pervert
  • Laatst online: 21-12-2025
M-79 is heel handig.
Beste wapen is de Colt, gelukkig vind je daar plenty ammo voor.
Leukste wapen is natuurlijk de Jackhammer. Hij is weer fijn :D

Heb hem vanmiddag uitgespeeld. Cool spel.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• BitByter
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 09-01 08:55

BitByter

Prutst dit forum

zo, heb het net uitgespeeld ;) zonder hulp of wat dan ook

ik heb op 2 plaatsen ff vastgezeten

1, je moest dat blokje onder die vrachtwagen wegschieten

2, als die self destruct sequence ingeschakeld is, moet je door de ruit, zo'n laser bom iets dingetje kapot schieten

voor de rest PHAT spel, en PHAT einde ;)

ik heb de iso versie, en ik ga hem TOCH nog kopen, ik gun de makers gewoon het geld, ik heb weer eindelijk na een lange tijd weer 's een vet spel gehad.

nu wachten op een sequel, ;)

en/of op duke4ever en doom 3 ;)

Verwijderd

ik zit nu in part one chapter five. Aan de ene kant fik, aan de andere kant smeris. Alle deuren zijn dicht. Waar moet ik heen???

Verwijderd

ik zit vast op part II chapter II , daar is een brug , en daar staat een bordje bij : automated bridge , maar die brug wil niet omlaag... (alles wat je hebt erop lost knallen helpt niet , want dat hep ik al geprobeerd...) :)

• Artwido
Op vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef Serious_Sam het volgende:
ik zit vast op part II chapter II , daar is een brug , en daar staat een bordje bij : automated bridge , maar die brug wil niet omlaag... (alles wat je hebt erop lost knallen helpt niet , want dat hep ik al geprobeerd...) :)
Dit is al zovaak verteld hier...... loop naar de plek waar je de vrachtwagen ziet staan. Kijk naar het wiel. Daar zit een blok voor. Schiet op dat blok, de vrachtwagen gaat rollen..........

Verwijderd

Ik zit in een groot gebouw met veel verdiepingen. Nadat helmaal bovenin een vrouw wordt vermoord(die uit de lift kwam) weet ik niet meer wat ik moet doen. Het is dat gebouw met die leuke rode lasers.

Wie kan mij helpen?

• BenJoep
  • Laatst online: 09-02 20:41
Weer de lift in en dan knoppie drukken. En oeps een heli met een gun, dan moet je in de lift ernaast springen, etc...

[ik snap niet dat mensen hier niet uikomen (niet persoonlijk bedoeld, in het algemeen dus), heb dat spel in 3 dagen (ongeveer een 7 uur intotaal) uitgespeeld. En ik ben dus echt totaal geen gamer.]

| I've got permission to color outside the lines |

• Artwido
Op zaterdag 18 augustus 2001 00:15 schreef Genotix het volgende:

[ik snap niet dat mensen hier niet uikomen (niet persoonlijk bedoeld, in het algemeen dus), heb dat spel in 3 dagen (ongeveer een 7 uur intotaal) uitgespeeld. En ik ben dus echt totaal geen gamer.]
Je hebt gelijk, het was totaal niet moeilijk om uit dit spel te komen.
Bij spellen zoals Tomb Raider ben ik wel eens muurvast gelopen, kon ik niets vinden.
Maar Max Payne loop je zo doorheen. De puzzels zoals het wiel en het blok bijvoorbeeld worden je gewoon in de schoot geworpen doordat een verkeersbord wel een hele grote hint geeft.

• BenJoep
  • Laatst online: 09-02 20:41
Op zaterdag 18 augustus 2001 06:44 schreef Artwido het volgende:

[..]

Je hebt gelijk, het was totaal niet moeilijk om uit dit spel te komen.
Bij spellen zoals Tomb Raider ben ik wel eens muurvast gelopen, kon ik niets vinden.
Maar Max Payne loop je zo doorheen. De puzzels zoals het wiel en het blok bijvoorbeeld worden je gewoon in de schoot geworpen doordat een verkeersbord wel een hele grote hint geeft.
Verkeersbord heb ik helemaal niet gezien, maar een game heeft altijd logica nodig. En dit was gewoon best logisch.

| I've got permission to color outside the lines |

• CyberTijn
  • Laatst online: 05-02 13:23
waar staat een walkthrough ?? de link die aan het begin van deze topic staat werkt niet.

iemand een alternatief ?? (kom namelijk niet voorbij die lift die naar beneden gaat met die helikopter die je helemaal verrot schiet :( (part 3))

• Stefke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:36
Ja, scheisse, en ik kom niet verder in het eerste level 1-4 |:( Dat is zon wedkantoortje met erachter zon ouwe telefooncentrale, maar als ik op de knop achter de balie druk dan hoor ik iets opengaan, maar kan niet vinden wat (volgens mij zou dat hek moeten openene, maar dat doet ie niet)

• O.D.Smolik
  • Laatst online: 07-11-2025

O.D.Smolik

Geen dag, zonder een appel.

Heb het net 2 dagen, wel cool spel.
Maar zit nu vast in part2 chapter1, waar maxie neer geknuppeld wordt door zo'n gast die van strips houdt. Heb alle lui alle neer gemaait, maar ken nergens een uitgang of iets dergelijks vinden.

Verwijderd

Aan de achterkant is een lift , duw op da knoppie..

• TutanRamon
  • Laatst online: 04-02 10:56
Ik zit nu in Part 1 Chapter 7 en ik snap er geen reet meer van. Ik heb een of andere gast vermoord (na een zeer lange achtervolging over daken en door gebouwen) en toen kreeg gast een deur niet open en toen zat ie dus in de val. Vervolgens schoot ik hem lek maar nu kan ik nergens naar toe. Ik weet dus niet waar ik heen moet want alle deuren zitten op slot.

Wie kan mij helpen?

We see things as we are, not as they are

• DroogKloot
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Dat had ik dus ook, bleek een bug te zijn :( Je moet 't level dan opnieuw spelen.

• Myrdhin
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 06:13
Net Max Payne uitgespeeld.... Inderdaad niet echt heel moeilijk. Soms is het wat zoeken naar de uitgang, vooral het laatste level is het ff lastig waarop je nou moet schieten...... Verder een heel gaaf spel. Ik heb er veel plezier aan beleefd...

Verwijderd

weetje wat een KUT level is 3 - 1 of 2 weet het niet meeer

moet je overbalkjes lopen door een dolfhof nouws het spel geen flikker meer aan de eerste lvels zijn mega cool en daarna zwakt de game af jammer :(

Verwijderd

Max payne, nou nee bedankt... sjees wat een kort en simpel spelletje zeg. Echt heeel erg zwaar overhyped vind ik... Stelt echt helemaal totaal nix voor. Ik heb em dan ook uitgespeeld zonder cheats (DUH)

• Moon
  • Laatst online: 21-09-2025
Moet je de shanghai mod proberen ,..piep je wel anders :)

(Moon heeft ook een HK-ban dankzij nerd zonder waarschuwing)

• Stefke
Op zaterdag 18 augustus 2001 22:52 schreef Nephilin het volgende:
Dat had ik dus ook, bleek een bug te zijn :( Je moet 't level dan opnieuw spelen.
Ja, ik kreeg telkens een blue screen als ik m neergeschoten had...nu doet ie het wel weer

• Cpt.Morgan
  • Laatst online: 23-11-2025
Op zaterdag 18 augustus 2001 23:28 schreef narfpower het volgende:
weetje wat een KUT level is 3 - 1 of 2 weet het niet meeer

moet je overbalkjes lopen door een dolfhof nouws het spel geen flikker meer aan de eerste lvels zijn mega cool en daarna zwakt de game af jammer :(
:?

Enneh Fallen Angel: in plaats van hier te flamen kun je misschien PlayStation 2 spellen gaan emuleren op je PC, die zijn een stuk cooler. >:)

• MarkB
  • Niet online
In part 1 chapter six moet je door een deur heen (die natuurlijk weer op slot zit :P) maar je wordt niet binnengelaten oftewel zoek de sleutel. Waar is die sleutel :?. Je kan dan naar buiten en dan kun je een huis in met allemaal trappen maar op de 3e verdieping houdt de trap plotseling op 1. moet ik hier heen en zo ja hoe kan ik dan naar boven. 2. waar moet ik anders die sleutel vandaan halen.

Alvast bedankt. :)

De oude crew... helemaal zo slecht niet.

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op zaterdag 18 augustus 2001 23:28 schreef narfpower het volgende:
Die dream-sequences? Die doe je ff in 2 minuten.

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• Da_BoR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 06-02 09:27
Nou weet ik niet wat jullie zo makkelijk vinden aan het spel, zet als eerste autoaim is uit (met autoaim is het net tombraider en is er geen moer an) ik ben nu zelf een paar uurtjes aa het spelen geweest en als je autoaim uitstaat zijn de vyanden wat an, dan moe je er wat voor doen om uit situaties te komen :P
ik word nu zelf gek vaeen gast die maar niet stuk wil en ik gaat nie de godmode aanzetten :)
zit in de bar in dat hotel chapter 1 level 3 of 4 geloof ik,...
ga door een achterdeur in die bar en daar loopt een gast die mij met 2/3 hits neermaait,
ik heb er denk ik wel 20 kogels ingepompt maar hij wil nie stuk , als ik een shotgun pak dan kan hij mij te snel neerhalen(is maar nouwe ruimte ken moeilijk strafe om kogels te dodgen, en als ik double barretta of dessert eagele use schiet ik een magazijn of 3 leeg en dan schiet hij mij als nog neer :(
iemadn enig idee/tips?

• Artwido
Op zondag 19 augustus 2001 20:24 schreef Da_BoR het volgende:
Nou weet ik niet wat jullie zo makkelijk vinden aan het spel, zet als eerste autoaim is uit (met autoaim is het net tombraider en is er geen moer an) ik ben nu zelf een paar uurtjes aa het spelen geweest en als je autoaim uitstaat zijn de vyanden wat an, dan moe je er wat voor doen om uit situaties te komen :P
ik word nu zelf gek vaeen gast die maar niet stuk wil en ik gaat nie de godmode aanzetten :)
zit in de bar in dat hotel chapter 1 level 3 of 4 geloof ik,...
ga door een achterdeur in die bar en daar loopt een gast die mij met 2/3 hits neermaait,
ik heb er denk ik wel 20 kogels ingepompt maar hij wil nie stuk , als ik een shotgun pak dan kan hij mij te snel neerhalen(is maar nouwe ruimte ken moeilijk strafe om kogels te dodgen, en als ik double barretta of dessert eagele use schiet ik een magazijn of 3 leeg en dan schiet hij mij als nog neer :(
iemadn enig idee/tips?
Lok hem mee de bar uit. Je kunt dan op hem schieten en weer snel ergens achter wegduiken zodat hij jou niet raakt.
In de bar loop je grotere kans door hem geraakt te worden.
En vooral op het hoofd mikken.

• Prozaq
  • Laatst online: 16-01 13:01
Op zondag 19 augustus 2001 16:40 schreef Bloem25 het volgende:
In part 1 chapter six moet je door een deur heen (die natuurlijk weer op slot zit :P) maar je wordt niet binnengelaten oftewel zoek de sleutel. Waar is die sleutel :?. Je kan dan naar buiten en dan kun je een huis in met allemaal trappen maar op de 3e verdieping houdt de trap plotseling op 1. moet ik hier heen en zo ja hoe kan ik dan naar boven. 2. waar moet ik anders die sleutel vandaan halen.

Alvast bedankt. :)
op de verdieping waar de trap ophoudt is aan de rechterkant als je de trap oploopt een deur. ik had in eerste instantie ook niet goed genoeg gekeken ;)

• The Legend
  • Laatst online: 09-02 23:24

The Legend

*Plop*

Kheb hem ook net uitgespeeld, sinds lange tijd weer wat langer dan een half uur achter elkaar een spel gespeeld :)
Vrij simpel spel maar toch goed gemaakt en door die filmpjes en het levendige character dat je speelt bleef het me wel boeien. Maja, hij gaat nu dus wel weer in de "kast" want om nu alles weer opnieuw te spelen met een paar mannetjes meer, nah.....

Ik ben toch malle pietje niet!

Verwijderd

wat een game zeg >:)
super coooooooool
alleen zit tog nog ff vast :r
op het laatste stuk met de heli als
die bitch weg wil vluchten ik weet dat
ik 2 kabels moet kapot knallen maar heb
maar 1 minuut of zo of de hel breekt los

wie weet wat ik verkeerd doe volgens mij
heeft het met die toren te maken maar hoe
nog een stukkie en ik ben er door helaas

kan niet wachten op een deel 2 of expack
wie weet waar er meer van deze games zijn
te vinden met zo'n verhaal ik ken er niet
veel alleen SIN en Halflife zijn ook cooool(B-)

please help !!

• Damian
  • Laatst online: 11:49

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 22 augustus 2001 15:11 schreef crazy het volgende:
wat een game zeg >:)
super coooooooool
alleen zit tog nog ff vast :r
op het laatste stuk met de heli als
die bitch weg wil vluchten ik weet dat
ik 2 kabels moet kapot knallen maar heb
maar 1 minuut of zo of de hel breekt los

wie weet wat ik verkeerd doe volgens mij
heeft het met die toren te maken maar hoe
nog een stukkie en ik ben er door helaas

kan niet wachten op een deel 2 of expack
wie weet waar er meer van deze games zijn
te vinden met zo'n verhaal ik ken er niet
veel alleen SIN en Halflife zijn ook cooool(B-)

please help !!
Je moet alle kabels kapot knallen, de eerste kun je gewoon bij, en de tweede moet je neer snipen met de...duh.... sniper gun.

Daarna een paar keer tegen de paal knallen, of er een grenade op, en dan flikkert ie omver.

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Bij die restaurant, waar alles in vlammen opgaat das, best moeilijk stukkie.

• Damian
  • Laatst online: 11:49

Damian

Insane Obtrusion

Op woensdag 22 augustus 2001 15:46 schreef O.D.Smolik het volgende:
Gewoon aan 1 stuk door racen, en klaar is kees

Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta

• O.D.Smolik

O.D.Smolik

Op woensdag 22 augustus 2001 15:59 schreef KDZ het volgende:

[..]

Gewoon aan 1 stuk door racen, en klaar is kees
Dat lukt in het begin nog redelijk, maar naar mate je verder komt, hoe eerder je die vlammen ziet.
Ohh ja, als telekns dood ben, en laad een map, dan bleef ie vastzitten. Dus het begin zwaar irritant te worden.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op woensdag 22 augustus 2001 15:46 schreef O.D.Smolik het volgende:
Gewoon blijven rennen anders sta je zo in de hens :)

Verwijderd

Op zaterdag 18 augustus 2001 12:06 schreef CyberTijn_ het volgende:
waar staat een walkthrough ?? de link die aan het begin van deze topic staat werkt niet.

iemand een alternatief ?? (kom namelijk niet voorbij die lift die naar beneden gaat met die helikopter die je helemaal verrot schiet :( (part 3))
links uit de lift springen op die andere liftcabine en dan zak je vanzelf door het dakraampie daar naar binnen
knoppie drukken , lift gaat naar beneden en dan deur openen

echt een kewl spel met toch redelijk wat afwisseling en een leuk verhaal waardoor je wat meer in het spel inleeft..

en die mods maken het nog kewler

• AMDFreak
  • Laatst online: 11:29

AMDFreak

Intel is zo..

Ik zit vast in Part II Chapter II (met al die schipcontainers..) ik moet dan over een brug.. maar telkens als ik aan kom gaat ie omhoog.. waardoor ik een (soort van riviertje niet kan oversteken :( help me ff thnx

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

• Canis Lupus
  • Laatst online: 11:58

Canis Lupus

Vosbot

Hmmmm.... |:(
Als ik me goed herinner staat de oplossing van dit probleem al eerder in deze thread!

Maar goed. Loop links van die brug even door, dan rechts en daar staat een verkeersbord wat je de oplossing aanreikt!

Let's put some pain in the game!

CD's&LP's - Last.fm - About me - PSN&Xbox: CanisLupusNL

• mellowpimp
  • Niet online
schiet het blokje onder de vracht wagen weg

• AMDFreak
  • Laatst online: 11:29

AMDFreak

Intel is zo..

YES YES YES!! ik ben nu weer verder! thnx!!

9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35

Verwijderd

hoe ver ik ben?? heb het sinds eergister, en ben nu bij 2 - 6 ofzowiets... niet zo moeilijk hoor dat spel, als je ff duikt als er 20 mannetjes op je af komen enzow...

simpah! :)

• Stefke
Zit nu in het 1 na laatste geloof ik, in die grote toren van Aesir...

Leuk spel, ziet mooi uit, maar toch een beetje gemis aan...avontuur. Er zijn heel wat momenten dat ik gewoon effe geen zin heb om om ELKE hoek te moeten duiken omdat er weer zo'n suflul staat die je met een headshot gemakkelijk neerschiet.

Die droomstukje, die vond ik wel heel mooi...met dat verkeerde perspectief, die gangen die steeds langer werden, geluiden, mist, vertraagde bewegingen, dat huis dat hetzelfde is, maar toch niet...precies zoals een nachtmerrie zou zijn :)

• Speedy
  • Laatst online: 11:50
Die droomtroep hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten, tis gewoon het Zen (Half-Life) van Max Payne :r

Flickr | Lego collectie

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op donderdag 23 augustus 2001 09:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
Die droomtroep hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten, tis gewoon het Zen (Half-Life) van Max Payne :r
Mja, het hoorde wel bij het verhaal maar van mij hadden ze dat ook gewoon in een filmpje mogen plakken, beetje op goed geluk door een doolhof lopen vinnik ook niet wat :)

Verwijderd

Ik zit vast in part III Chapter 6.
Op een gegeven moment kom ik in een vergaderzaal met een beamer. Als ik die deur opendoe dan komt er een filmpje dat je wordt neergeschoten.
Kan iemand me verder helpen?

• Stefke
Op donderdag 23 augustus 2001 11:41 schreef ZaZa het volgende:
Ik zit vast in part III Chapter 6.
Op een gegeven moment kom ik in een vergaderzaal met een beamer. Als ik die deur opendoe dan komt er een filmpje dat je wordt neergeschoten.
Kan iemand me verder helpen?

Das niet waar, geen filmpje dat je wordt neergeschoten, maar een filmpje waarin een aantal mensen OPDRACHT krijgt om je neer te schieten.
Je komt dan bij de ingang van het gebouw terecht - grote hal met portiersdesk, waar je als het goed is al bent geweest - en moet dan een 4-5 van die suits neerschieten.

PS. dat is trouwens dezelfde vergaderzaal als waar je begon op dat level, waar die bazen van dat geheime genootschap neergemaaid zijn (op 1 na)

• marco899
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Zo zit ik vast in chapter III part two. Waar ze stalen platen ransporteren is de loop brug naar boven opgeblazen.

Kan iemand mij een hint geven hoe ik hier boven kom.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op zaterdag 25 augustus 2001 00:01 schreef marco899 het volgende:
Zo zit ik vast in chapter III part two. Waar ze stalen platen ransporteren is de loop brug naar boven opgeblazen.

Kan iemand mij een hint geven hoe ik hier boven kom.
jumpen vanaf het gaas in het midden, is vrij moeilijk, heb er zelf ook een tijdje over gedaan

PSN

• mellowpimp
  • Niet online
nog ff een bug, als je in de garage level bent, en je gooit een molotov cocktail op de slagboom en je doet hem dan omhoog/laag dan gaat het vuur niet mee:)

• Acolyte57
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-01 23:41

Acolyte57

Omnia Mutantur, Nihil Interit

Op donderdag 23 augustus 2001 09:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
Het irritante aan de dromen was idd die zooi dat je door het doolhof heen moest zoeken... compleet nutteloos...

maar de dromen zelf waren extreem goed! Het lopen door die gangen die dan oneindig lang leken te worden, dan opgejaagde gevoel, en dan het steeds anders worden van de omgeving... dat pentagram met die kaarsjes om de baby heen was een fijne ranzige touch :)

~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~

• RelaXXinG
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 30-01 08:17
die link van die walktrough doet het niet meer..
iemand een werkende URL?

• Floor-is

Floor-is

5.2

Noop, gewoon hier je vragen stellen :)

Bericht hierboven

• RelaXXinG
ok mijn vraag: :)

ik ben nu bij Part II chapter 2 geloof ik ergens in de buurt.

op zo'n sneeuwig industrieterrein.
die ventjes zijn dood en nu moet die brug worden geopdend.
hoe doe ik dit?

• YakuzA
  • Niet online

YakuzA

Op maandag 27 augustus 2001 18:08 schreef RelaXXinG het volgende:

hoe doe ik dit?
staat al ergens in deze thread dus zoeken maar :D ,

Nee joh staat vrachtwagen met wig onder wiel aan de andere kant, moet je ff kapotschieten die wig

PSN

• Artwido
Op maandag 27 augustus 2001 18:08 schreef RelaXXinG het volgende:

hoe doe ik dit?
Ik wil niet vervelend zijn, maar deze vraag is in deze thread zeker wel een keer of vijf langs geweest. (en ook antwoord op gegeven)

• RelaXXinG
sorry :*

• nota
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-08-2025
Mijn vraag is ook al een paar keer langsgekomen, maar ik kom er echt niet uit. Moet de stalen kabels kapot schieten, de eerste lukt natuurlijk, maar de tweede zit achter die tralie-deur. Wat ik ook porbeer, snipen, schieten... ik kom er niet doorheen! Het lijkt wel of al mijn kogels de tralies raken...

If you think sex is a pain in the ass, try different position

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 28 augustus 2001 01:45 schreef nota het volgende:
Mijn vraag is ook al een paar keer langsgekomen, maar ik kom er echt niet uit. Moet de stalen kabels kapot schieten, de eerste lukt natuurlijk, maar de tweede zit achter die tralie-deur. Wat ik ook porbeer, snipen, schieten... ik kom er niet doorheen! Het lijkt wel of al mijn kogels de tralies raken...
Je schiet de eerste kapot, gaat op de plek staan waar die kabel vast zat en schiet vanaf daar de 2e kapot, eitje toch :?

• mellowpimp
  • Niet online
idd... daarna (ofvoor) moet je ook ff de mast zelf schieten

• RelaXXinG
ik weet niet of deze voorbij is geweest:

Part II Chapter 4

je stapt het cafe binnen van diegene waar je een afspraak mee hebt. zodra je binnen bent ontploft de boel.

ik sta gewoon steeds in de fik en kom er niet uit.

• The Legend

The Legend

*Plop*

Op dinsdag 28 augustus 2001 12:46 schreef RelaXXinG het volgende:
ik weet niet of deze voorbij is geweest:

Part II Chapter 4

je stapt het cafe binnen van diegene waar je een afspraak mee hebt. zodra je binnen bent ontploft de boel.

ik sta gewoon steeds in de fik en kom er niet uit.
Ja dies best lastig, het belangrijkste is dat je _altijd_ moet blijven rennen, anders haal je het zowieso niet. Verder is het een kwestie van de goede deuren vinden.

• hives
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 10-04-2023
Ik vind max payne echt het mooiste spel wat ik ooit gezien heb!!!!

Ik zit nu ook alleen vast in dat restaurant.... Ik fik steeds af :( heel irritant.... ik weet gewoon echt niet waar ik heen moet.

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• mellowpimp
  • Niet online
ja das lastig... idd blijven rennen. en goede deuren nemen.. maar ik zou daar gewoon god mode nemen :) werkt het beste

• hives
Eenmaal restaurant gelukt wordt ik nu weer helemaal geschift van die droom!

Na dat ik dat huis huis ben doorgeweest met dat rare schilderij en dan die 2 trappen die daar naar links en rechts gaan. En die oude heks die me volspuit...
Ben ik weer in die hel situatie.....
Ik blijf zoeken pffffffff...
Das het enigste nadeel in het spel die droom voor de rest is het spel zeer chill!

Maar één ding begrijp ik niet was dat nou chapter 2 die net afgelopen is? Nadat die heks me volgespoten heeft?

AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Dat is inderdaad het einde van Part 2. Ze spuit je vol met een OD aan Valkyr, en daardoor kom je in een bad trip, zo'n 'droom'.

• hives
Precies :) En laat ik hem nou gisteren net uitgespeeld hebben en die stomme trut kapot geknalt hebben. Wat een opluchting was dat :)

• Martijn02
  • Laatst online: 09-02 13:47

Martijn02

/* No Comment */

Ja Heerlijk. Vette game, goed verhaal, coole moves. Heel creatief, die stripverhaaltjes en filpjes er tussen. Niet echt heel moeilijk, alleen het laatste level, duurde even voordat ik doorhad dat je de toren even moest 'helpen' met omvallen, die kabels lukte met een beetje geluk, maar dan moest je hem nog een zetje geven.

Andere vraag:
Wat vonden jullie het coolste stukje van het spel ?

Ik vond het wel grappig dat je ergens een trap op kwam, en dat je voor je in de lift even het dakrooster zag opengaan, dat er een handgranaatje naar binnen wordt gekegeld, dan wordt het rooster er uit gerost, en jumpt er een mannetje naar beneden. Heel leuk gevonden.

Verwijderd

Op zaterdag 01 september 2001 21:43 schreef Martijn02 het volgende:
Ja Heerlijk. Vette game, goed verhaal, coole moves. Heel creatief, die stripverhaaltjes en filpjes er tussen. Niet echt heel moeilijk, alleen het laatste level, duurde even voordat ik doorhad dat je de toren even moest 'helpen' met omvallen, die kabels lukte met een beetje geluk, maar dan moest je hem nog een zetje geven.
ooh
jah en in die level zet ik vast :(

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

hoezo 'vast' wat lukt er niet dan ?

/edit: Wat ik trouwens ook erg vet vond was dat je in die bad-trip op een gegeven moment in een kamer komt, met een bureau er in, met daarop een telefoon, en een brief. dat hij denkt dat hij eerst denkt dat hij in een strip zit, en daarna denkt dat hij een een computer gave zit. Heb ik echt dubbel om gelegen, heel sterk :)

Verwijderd

Weer een hopeloos max payne-geval :(

Afbeeldingslocatie: http://www.chello.nl/~h.goertz/troep/payne.gif

Hoe kom ik verder?? Ik heb net me sniper-fifle gekregen enzo... En nu :? PLS HELP ME!!

• Canis Lupus

Canis Lupus

Vosbot

Hint: Kijk op pagina 5 van deze thread, bovenaan [je was de 2e al die het dubbel vroeg :( ]

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

nou, ik heb hem al wel 4 keer voorbij zien komen. zo moeilijk is het toch niet? de oplossing wordt je in je schoot geworpen. kijk eens op de borden die daar links om het hoekje hangen...

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Hmm, zit al vast in in het 1e metro level, heb die treinwacht meegenomen en die opent een of andere deur, komt er een filmpje waarin ie wordt neergeknald en verder kan ik nergens meer heen :(

Iemand een oplossing :?

Nu ook met Flickr account

• me1299
  • Laatst online: 06-02 15:27

me1299

$ondertitel

Op zaterdag 01 september 2001 11:20 schreef hives het volgende:
Precies :) En laat ik hem nou gisteren net uitgespeeld hebben en die stomme trut kapot geknalt hebben. Wat een opluchting was dat :)
Die hoer zelf schiet je niet dood, je zorgt er alleen voor dat die heli flink crasht :7

Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen

• Martijn02

Martijn02

/* No Comment */

Ook al tig keer langsgekomen, maar goed...

Ga de deur binnen die die treinwacht voor je open gemaakt heeft. als je kijkt zie je dat het schermpje groen is, dat betekent dat je de deur in kan, daarvoor was hij rood. (werkt overal zo in het spel)

Deur openen is naar het paneel gaan staan, use drukken. deur gaat open :)
Op zaterdag 08 september 2001 00:16 schreef SanderHovestad het volgende:
Hmm, zit al vast in in het 1e metro level, heb die treinwacht meegenomen en die opent een of andere deur, komt er een filmpje waarin ie wordt neergeknald en verder kan ik nergens meer heen :(

Iemand een oplossing :?

• Force
  • Laatst online: 31-07-2023

Force

Kan iemand ff me neus afvegen?

Hier staat een goede walktrough:

http://www.xezol.com/maxpaynewt.shtml :7

Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.

• Wacky
  • Laatst online: 20-01 18:47

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Hmm, iemand MP werkend onder win2k met een Matrox G450 Dualhead 32mb kaartje ?

Nu ook met Flickr account

• maikel
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-02 13:28
Op zondag 12 augustus 2001 16:59 schreef thefirstikke het volgende:
Ik zit vast in Part III chapter 3 :)

Het zit als volgt: ik zit op dit moment in dat ondergrondse laboratorium, en ben net achter de waarheid gekomen over dat valkyr (dat het een project van het leger was enzo) en nu moet ik dus zo snel mogelijk het laboratorium verlaten, want er is zo'n self destruction sequence gestart :) Maar ik weet nu dus niet waar ik heen moet, alles loopt dood, en ik ben (naar mijn weten) overal al geweest. Ik kan alleen door een lucht sluis, maar zodra ik erin sta, hoor je zo'n vrouwenstem aftellen, en word de hele boel opgeblazen. Ben dan dus dood. als je eenmaal in die luchtsluis staat, kun je er niet meer uit... kan iemand mij vertellen hoe ik dit level alsnog tot een goed einde kan brengen? :)
Op zondag 12 augustus 2001 17:02 schreef DarkShadow het volgende:
Je staat dan in een soort ontsmetting hokje, en buiten dat hokje zitten allemaal van die bommen met een laseractivatie, schiet die allemaal kapot in vanuit het kamertje, dan gaat alles kapot en kan je verder door de deur (as ik me het goed herrinner)
Dat hokje ging toch gewoon steeds weer open ?
En ik heb er een keer m'n hele wapenarsenaal op leeggeschoten, maar kwam er niet doorheen hoor.
Later kwam ik erachter dat ik ergens een mannetje mee moest nemen die dan de deur aan de andere kant van dat hokkie open kon maken. (kon hem daarna net niet meer neerschieten >:)).

Ik vond 'm overigens niet moeilijk.
Wel jammer dat ik de oplossing van die toren hier al vaak had gezien voordat ik er zelf was.

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-02 21:19
Heb em in 8,5 uur uitgespeeld... mooi spel, mooie sfeer, mooi verhaal, jammer dat het zo kort duurde :(

• Maverick2001
  • Laatst online: 09-02 13:59

Maverick2001

Never look back

ik zit nu in chapter 4 ... weet iemand hoe ik daar uit kom? iedereen is dood...... maar ik weet niet waar ik verder moet. Ik kom boven op het dak uit.. maar niet eraf. en naar beneden lukt ook niet meer omdat de lift het niet meer doet. Please help!

Pura Vida

Verwijderd

Op zondag 14 oktober 2001 15:20 schreef Maverick2001 het volgende:
ik zit nu in chapter 4 ... weet iemand hoe ik daar uit kom? iedereen is dood...... maar ik weet niet waar ik verder moet. Ik kom boven op het dak uit.. maar niet eraf. en naar beneden lukt ook niet meer omdat de lift het niet meer doet. Please help!
Chapter 4 part 1, 2, 3???

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-02 21:11
hoe kan je nou vast zitten in Max Payne? zelfs IK heb um in 15 uur ofzo uitgespeeld terwijl ik BIJNA nooit een spel uit speel (in de laatste 3 jaar heb ik alleen Pokemon yellow uitgespeeld,maar dat speelde ik ook 3 weken dag en nacht achter elkaar)

The devil is in the details.

• Maverick2001
  • Laatst online: 09-02 13:59

Maverick2001

Never look back

ik zit in chapter 4 part 1.....!!!

Pura Vida

Pagina: 1 2 Laatste