9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Als ik me goed herinner staat de oplossing van dit probleem al eerder in deze thread!
Maar goed. Loop links van die brug even door, dan rechts en daar staat een verkeersbord wat je de oplossing aanreikt!
Let's put some pain in the game!
9x Jinko 420Wp = 3780wp - Zuid 35
Verwijderd
simpah!
Leuk spel, ziet mooi uit, maar toch een beetje gemis aan...avontuur. Er zijn heel wat momenten dat ik gewoon effe geen zin heb om om ELKE hoek te moeten duiken omdat er weer zo'n suflul staat die je met een headshot gemakkelijk neerschiet.
Die droomstukje, die vond ik wel heel mooi...met dat verkeerde perspectief, die gangen die steeds langer werden, geluiden, mist, vertraagde bewegingen, dat huis dat hetzelfde is, maar toch niet...precies zoals een nachtmerrie zou zijn
Mja, het hoorde wel bij het verhaal maar van mij hadden ze dat ook gewoon in een filmpje mogen plakken, beetje op goed geluk door een doolhof lopen vinnik ook niet watOp donderdag 23 augustus 2001 09:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
Die droomtroep hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten, tis gewoon het Zen (Half-Life) van Max Payne
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Op een gegeven moment kom ik in een vergaderzaal met een beamer. Als ik die deur opendoe dan komt er een filmpje dat je wordt neergeschoten.
Kan iemand me verder helpen?
Das niet waar, geen filmpje dat je wordt neergeschoten, maar een filmpje waarin een aantal mensen OPDRACHT krijgt om je neer te schieten.Op donderdag 23 augustus 2001 11:41 schreef ZaZa het volgende:
Ik zit vast in part III Chapter 6.
Op een gegeven moment kom ik in een vergaderzaal met een beamer. Als ik die deur opendoe dan komt er een filmpje dat je wordt neergeschoten.
Kan iemand me verder helpen?
Je komt dan bij de ingang van het gebouw terecht - grote hal met portiersdesk, waar je als het goed is al bent geweest - en moet dan een 4-5 van die suits neerschieten.
PS. dat is trouwens dezelfde vergaderzaal als waar je begon op dat level, waar die bazen van dat geheime genootschap neergemaaid zijn (op 1 na)
Kan iemand mij een hint geven hoe ik hier boven kom.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
jumpen vanaf het gaas in het midden, is vrij moeilijk, heb er zelf ook een tijdje over gedaanOp zaterdag 25 augustus 2001 00:01 schreef marco899 het volgende:
Zo zit ik vast in chapter III part two. Waar ze stalen platen ransporteren is de loop brug naar boven opgeblazen.
Kan iemand mij een hint geven hoe ik hier boven kom.
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Het irritante aan de dromen was idd die zooi dat je door het doolhof heen moest zoeken... compleet nutteloos...Op donderdag 23 augustus 2001 09:38 schreef TAG_Speedy het volgende:
Die droomtroep hadden ze er wat mij betreft wel uit mogen laten, tis gewoon het Zen (Half-Life) van Max Payne
maar de dromen zelf waren extreem goed! Het lopen door die gangen die dan oneindig lang leken te worden, dan opgejaagde gevoel, en dan het steeds anders worden van de omgeving... dat pentagram met die kaarsjes om de baby heen was een fijne ranzige touch
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
iemand een werkende URL?
Bericht hierboven
ik ben nu bij Part II chapter 2 geloof ik ergens in de buurt.
op zo'n sneeuwig industrieterrein.
die ventjes zijn dood en nu moet die brug worden geopdend.
hoe doe ik dit?
staat al ergens in deze thread dus zoeken maarOp maandag 27 augustus 2001 18:08 schreef RelaXXinG het volgende:
ok mijn vraag:
hoe doe ik dit?
Nee joh staat vrachtwagen met wig onder wiel aan de andere kant, moet je ff kapotschieten die wig
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
Ik wil niet vervelend zijn, maar deze vraag is in deze thread zeker wel een keer of vijf langs geweest. (en ook antwoord op gegeven)Op maandag 27 augustus 2001 18:08 schreef RelaXXinG het volgende:
ok mijn vraag:
hoe doe ik dit?
If you think sex is a pain in the ass, try different position
Je schiet de eerste kapot, gaat op de plek staan waar die kabel vast zat en schiet vanaf daar de 2e kapot, eitje tochOp dinsdag 28 augustus 2001 01:45 schreef nota het volgende:
Mijn vraag is ook al een paar keer langsgekomen, maar ik kom er echt niet uit. Moet de stalen kabels kapot schieten, de eerste lukt natuurlijk, maar de tweede zit achter die tralie-deur. Wat ik ook porbeer, snipen, schieten... ik kom er niet doorheen! Het lijkt wel of al mijn kogels de tralies raken...
Part II Chapter 4
je stapt het cafe binnen van diegene waar je een afspraak mee hebt. zodra je binnen bent ontploft de boel.
ik sta gewoon steeds in de fik en kom er niet uit.
Ja dies best lastig, het belangrijkste is dat je _altijd_ moet blijven rennen, anders haal je het zowieso niet. Verder is het een kwestie van de goede deuren vinden.Op dinsdag 28 augustus 2001 12:46 schreef RelaXXinG het volgende:
ik weet niet of deze voorbij is geweest:
Part II Chapter 4
je stapt het cafe binnen van diegene waar je een afspraak mee hebt. zodra je binnen bent ontploft de boel.
ik sta gewoon steeds in de fik en kom er niet uit.
Ik zit nu ook alleen vast in dat restaurant.... Ik fik steeds af
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Na dat ik dat huis huis ben doorgeweest met dat rare schilderij en dan die 2 trappen die daar naar links en rechts gaan. En die oude heks die me volspuit...
Ben ik weer in die hel situatie.....
Ik blijf zoeken pffffffff...
Das het enigste nadeel in het spel die droom voor de rest is het spel zeer chill!
Maar één ding begrijp ik niet was dat nou chapter 2 die net afgelopen is? Nadat die heks me volgespoten heeft?
AMD XP 3000+ , Asus A7v333 Raid , 3 x maxtor 40 gb 7200 rpm , asus nvidia geforce FX 5950 Ultra 256 MB, 1024 Kingston DDR PC-2700, Creative Audigy 2 ZS , Pioneer 106s 16 x 40 x , Lite-on 52 x 32 x , 52 x, Sony DVD Writer 4x Extern , Ilyama HM204DT 22 Inch
Andere vraag:
Wat vonden jullie het coolste stukje van het spel ?
Ik vond het wel grappig dat je ergens een trap op kwam, en dat je voor je in de lift even het dakrooster zag opengaan, dat er een handgranaatje naar binnen wordt gekegeld, dan wordt het rooster er uit gerost, en jumpt er een mannetje naar beneden. Heel leuk gevonden.
Verwijderd
oohOp zaterdag 01 september 2001 21:43 schreef Martijn02 het volgende:
Ja Heerlijk. Vette game, goed verhaal, coole moves. Heel creatief, die stripverhaaltjes en filpjes er tussen. Niet echt heel moeilijk, alleen het laatste level, duurde even voordat ik doorhad dat je de toren even moest 'helpen' met omvallen, die kabels lukte met een beetje geluk, maar dan moest je hem nog een zetje geven.
jah en in die level zet ik vast
/edit: Wat ik trouwens ook erg vet vond was dat je in die bad-trip op een gegeven moment in een kamer komt, met een bureau er in, met daarop een telefoon, en een brief. dat hij denkt dat hij eerst denkt dat hij in een strip zit, en daarna denkt dat hij een een computer gave zit. Heb ik echt dubbel om gelegen, heel sterk
Verwijderd

Hoe kom ik verder?? Ik heb net me sniper-fifle gekregen enzo... En nu
Iemand een oplossing
Die hoer zelf schiet je niet dood, je zorgt er alleen voor dat die heli flink crashtOp zaterdag 01 september 2001 11:20 schreef hives het volgende:
PreciesEn laat ik hem nou gisteren net uitgespeeld hebben en die stomme trut kapot geknalt hebben. Wat een opluchting was dat
Het maakt eigenlijk niet uit wat je bewuste geest doet, omdat je onderbewuste automatisch precies dat doet wat het moet doen
Ga de deur binnen die die treinwacht voor je open gemaakt heeft. als je kijkt zie je dat het schermpje groen is, dat betekent dat je de deur in kan, daarvoor was hij rood. (werkt overal zo in het spel)
Deur openen is naar het paneel gaan staan, use drukken. deur gaat open
Op zaterdag 08 september 2001 00:16 schreef SanderHovestad het volgende:
Hmm, zit al vast in in het 1e metro level, heb die treinwacht meegenomen en die opent een of andere deur, komt er een filmpje waarin ie wordt neergeknald en verder kan ik nergens meer heen
Iemand een oplossing
Leven is als een pijpkaneel, iedereen zuigt eraan en krijgt zijn deel.
Op zondag 12 augustus 2001 16:59 schreef thefirstikke het volgende:
Ik zit vast in Part III chapter 3
Het zit als volgt: ik zit op dit moment in dat ondergrondse laboratorium, en ben net achter de waarheid gekomen over dat valkyr (dat het een project van het leger was enzo) en nu moet ik dus zo snel mogelijk het laboratorium verlaten, want er is zo'n self destruction sequence gestartMaar ik weet nu dus niet waar ik heen moet, alles loopt dood, en ik ben (naar mijn weten) overal al geweest. Ik kan alleen door een lucht sluis, maar zodra ik erin sta, hoor je zo'n vrouwenstem aftellen, en word de hele boel opgeblazen. Ben dan dus dood. als je eenmaal in die luchtsluis staat, kun je er niet meer uit... kan iemand mij vertellen hoe ik dit level alsnog tot een goed einde kan brengen?
Dat hokje ging toch gewoon steeds weer open ?Op zondag 12 augustus 2001 17:02 schreef DarkShadow het volgende:
Je staat dan in een soort ontsmetting hokje, en buiten dat hokje zitten allemaal van die bommen met een laseractivatie, schiet die allemaal kapot in vanuit het kamertje, dan gaat alles kapot en kan je verder door de deur (as ik me het goed herrinner)
En ik heb er een keer m'n hele wapenarsenaal op leeggeschoten, maar kwam er niet doorheen hoor.
Later kwam ik erachter dat ik ergens een mannetje mee moest nemen die dan de deur aan de andere kant van dat hokkie open kon maken. (kon hem daarna net niet meer neerschieten
Ik vond 'm overigens niet moeilijk.
Wel jammer dat ik de oplossing van die toren hier al vaak had gezien voordat ik er zelf was.
Pura Vida
Verwijderd
Chapter 4 part 1, 2, 3???Op zondag 14 oktober 2001 15:20 schreef Maverick2001 het volgende:
ik zit nu in chapter 4 ... weet iemand hoe ik daar uit kom? iedereen is dood...... maar ik weet niet waar ik verder moet. Ik kom boven op het dak uit.. maar niet eraf. en naar beneden lukt ook niet meer omdat de lift het niet meer doet. Please help!
The devil is in the details.
Pura Vida