hulp nodig met max payne? hier staat een walktrough
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=39283&rid=36834
http://www.neoseeker.com/resourcelink.html?rlid=39283&rid=36834
Verwijderd
idd simpel spel.... TR is wel lastig af en toe.. bij MP ligt de sleutel voor de deur zeg maar.. bij TR ligt de sleutel 3 gangen verder achter een steen ofzo...Op woensdag 01 augustus 2001 14:54 schreef Matthijsje het volgende:
hoe akn je nou vast komen te zitten met dat spelEr zit geen 1 moelijke puzzel in dan.. Ok die dromen zijn kut maar is ook best te doen IMHO. Moet je maar eens Tomb Raider ofzo gaan doen. Daar heb ik past lang over gedaan als basisscholiertje
MP is peanuts, een paar uur werk.
Verwijderd
Die hogere moeilijkheidsgraden.Op woensdag 01 augustus 2001 22:39 schreef MM- het volgende:
Ik heb dat spel niet dus wat bedoel je met "andere modus" Ik snap wel dat dat komt als je het uitgespeelt hebt.
Bald by design, beard by choice.
Inzien dat je iets niet weet, is belangrijker dan alles weten.
Verwijderd
Daar dus.Op donderdag 02 augustus 2001 00:42 schreef Shove_it999 het volgende:
weet iemand waar je customised games kunt downen voor MP??
zoiets dus: http://maxdrakus.homestead.com/
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
op paal schieten, en daarna op de kabels (waar ze vastzitten aan gebouw)Op vrijdag 03 augustus 2001 22:19 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik ben nu in Chapter 8, Part III die ventjes zijn dood bij de tower, 40seconds to left of.. ik weet dat ik die toren kapot moet schieten maar wat ik probeer hij gaat niet kapot of valt om
Verwijderd
Volgens mij hoort 'ie bij de legale versie te zitten, maar die heb ik ook niet...Op zaterdag 04 augustus 2001 02:36 schreef Coolie het volgende:
iedereen heeft het hier maar over een editor waar kan ik deze downloaden?
Ik dus ookOp zaterdag 04 augustus 2001 02:48 schreef 007 het volgende:
[..]
Volgorde maakt niet uit, ik deed het dus andersom.
Eerst twee kabels bij hun bevestigingspunt losschieten (de verste gaat heel makkelijk met de sniper), vervolgens met je granaatwerper een granaat tegen de toren. Zo heb ik het gedaanOp vrijdag 03 augustus 2001 22:19 schreef GandalfTheGrey het volgende:
ik ben nu in Chapter 8, Part III die ventjes zijn dood bij de tower, 40seconds to left of.. ik weet dat ik die toren kapot moet schieten maar wat ik probeer hij gaat niet kapot of valt om
4200Wp ZO + 840Wp ZW + 1680Wp NW | 14xIQ7+ + 1xDS3-L | MTVenusE | HWP1
Live for today, screw yesterday, hope for tomorrow...
Stichting eth0 | Twitter | Motorspul
openkat.nl al gezien?
Verwijderd
hehe, ik ookOp maandag 06 augustus 2001 13:38 schreef Chakotay het volgende:
Ik zit nu bij 2.3, het duurde wel erg lang voordat ik erachter was dat je de wig onder de vrchtwagen in 2.2 moest wegknallen...
Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
"This is it....This is it " | Gianpiero Lambiase | Lap 54 12-12-2021
blup
Verwijderd
Op dinsdag 07 augustus 2001 13:04 schreef Darkvater het volgende:
Effe een vraag. In PartII laatste chapter waneer je Jack Lupino een koppie kleiner gaat maken, komen opeens 3 secret service guys binnen.
Hoe hebben jullie die vermoord? Mij lukte het maar alleen met een M79
Verwijderd
heb je al het een en ander gedisabled dan want bij mij op me G400MAX liep het onverwacht soepel... (op bijna alles max detail) het enige wat zwaar ruk liep was in Cold Steel bij een soort van mega flammenwerpers, met stalen deuren ervoor die omhoog en omlaag gingen, en dat je in een karrtje moest jumpen, rijden en dan een paar 'stickybombs' moest slopen.Op dinsdag 07 augustus 2001 14:26 schreef bibabolle het volgende:
ik heb hem uitgespeeld met god mode
mijn framerate is zo ongelooflijk LAAG dat het zelfs met bullettime niet normaal te spelen is
wel onwijs gaaf spel, ff nieuwe drivers enzo downloaden, overclocken je kent het wel
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
blup
Verwijderd
<leeg>
Haar vinden, dan wordt het vanzelf wel duidelijkOp zaterdag 11 augustus 2001 17:53 schreef mario007 het volgende:
Ik zit nu in deel 2 chapter 1 (ik loop in de duistere gangen zoekend naar een vrouw die schreeuwt) ik hoor het geschreeuw maar wat moet ik eigenlijk doen.
Alvast bedankt
Bericht hierboven
In een wharehouse? Leg eens wat duidelijker uit, dan kan ik je wschl wel helpenOp donderdag 09 augustus 2001 19:26 schreef WouteRF het volgende:
hmm ik zit vast in part 2 chapter 3 in zon warehouse, ik kom der niet uit!!
Bericht hierboven
"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan
Thats what i did, gelijk na cutscene naar rechts vliegen, en gelijk granaatje op hun kopOp dinsdag 07 augustus 2001 13:04 schreef Darkvater het volgende:
Effe een vraag. In PartII laatste chapter waneer je Jack Lupino een koppie kleiner gaat maken, komen opeens 3 secret service guys binnen.
Hoe hebben jullie die vermoord? Mij lukte het maar alleen met een M79
blup
blup
Death smiles at us all, all a man can do is smile back.
PSN
naar boven kijken en dan de tripbombs schieten voordat je met de lift erbij bent, ik vond het een trickie stukje , maar met een beetje geluk is het wel te doen.Op dinsdag 14 augustus 2001 13:05 schreef YakuzA het volgende:
part III chapter 7 bij die lift die explodeerd als tie naar boven gaatik weet nie wat ik daar moet doen
[Did you know... ... that 35% of statistics are made-up?]
Verwijderd
Ja dit krijg je in Part III nog een keer.Op dinsdag 14 augustus 2001 20:54 schreef hardenberg het volgende:
ik kom maar niet uit dat doolhof....
ik heb mij eigen huis gevonden, hoor telkens een mens schreeuwen en loop volgens mij in circels
iemand enig idee hoe je daar doorheen komt?
(plattegrondje)
tering wat een lastig stuk...even voor later...wordt het nog lastiger??!!!!!!
Het probleem is gelokaliseerd, het bevindt zich tussen het keyboard en de rugleuning.
Je moet hier veel F5 gebruiken en vooral blijven rennen, het is een beetje zoeken, maar wel leuk als je het uitgezocht hebt, ik zat eerst telkens in de verkeerde hoeken enzo, maar het is me toch gelukt (na een tip van HlpDsK over het blijven rennen dus).Op dinsdag 14 augustus 2001 21:00 schreef HenkS het volgende:
ik zit vast ergebs in chapter 2, waar ik af heb gesproken met die crimineel in zijn restaurant maar waar de hel zut ontploft waar ik tussen insta, waar moet ik naar toe, en vooraL WAAR is de uitgang, kom er echt niet uit, ik ren de 1e klapdeur door rechts naast de bar, dan rechtdoor de 2e door, dan rechts de hoek om en dan zit ik al zowat 1 kamer verder vast in de vlammenzee
Bericht hierboven
Die heb ik nog maar 1 keer hoeven gebruiken voor een garagedeur ergensOp dinsdag 14 augustus 2001 23:51 schreef SmidsY het volgende:
lekker stelletje lamswanzen hiereen beetje hulp vragen voor Max Payne waar blijft het zelf uitzoeken en genieten van het avontuur en kruiddampen.
Ben nu zelf met de lift op weg naar nivo D-6
de vorige bewoners van die lift waren alergisch voor mijn M-79
Bericht hierboven
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Verwijderd
Verwijderd
Dit is al zovaak verteld hier...... loop naar de plek waar je de vrachtwagen ziet staan. Kijk naar het wiel. Daar zit een blok voor. Schiet op dat blok, de vrachtwagen gaat rollen..........Op vrijdag 17 augustus 2001 22:30 schreef Serious_Sam het volgende:
ik zit vast op part II chapter II , daar is een brug , en daar staat een bordje bij : automated bridge , maar die brug wil niet omlaag... (alles wat je hebt erop lost knallen helpt niet , want dat hep ik al geprobeerd...)
Verwijderd
| I've got permission to color outside the lines |
Je hebt gelijk, het was totaal niet moeilijk om uit dit spel te komen.Op zaterdag 18 augustus 2001 00:15 schreef Genotix het volgende:
[ik snap niet dat mensen hier niet uikomen (niet persoonlijk bedoeld, in het algemeen dus), heb dat spel in 3 dagen (ongeveer een 7 uur intotaal) uitgespeeld. En ik ben dus echt totaal geen gamer.]
Verkeersbord heb ik helemaal niet gezien, maar een game heeft altijd logica nodig. En dit was gewoon best logisch.Op zaterdag 18 augustus 2001 06:44 schreef Artwido het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, het was totaal niet moeilijk om uit dit spel te komen.
Bij spellen zoals Tomb Raider ben ik wel eens muurvast gelopen, kon ik niets vinden.
Maar Max Payne loop je zo doorheen. De puzzels zoals het wiel en het blok bijvoorbeeld worden je gewoon in de schoot geworpen doordat een verkeersbord wel een hele grote hint geeft.
| I've got permission to color outside the lines |
We see things as we are, not as they are
Verwijderd
Verwijderd
Ja, ik kreeg telkens een blue screen als ik m neergeschoten had...nu doet ie het wel weerOp zaterdag 18 augustus 2001 22:52 schreef Nephilin het volgende:
Dat had ik dus ook, bleek een bug te zijnJe moet 't level dan opnieuw spelen.
Op zaterdag 18 augustus 2001 23:28 schreef narfpower het volgende:
weetje wat een KUT level is 3 - 1 of 2 weet het niet meeer
moet je overbalkjes lopen door een dolfhof nouws het spel geen flikker meer aan de eerste lvels zijn mega cool en daarna zwakt de game af jammer
De oude crew... helemaal zo slecht niet.
Die dream-sequences? Die doe je ff in 2 minuten.Op zaterdag 18 augustus 2001 23:28 schreef narfpower het volgende:
moet je overbalkjes lopen door een dolfhof nouws het spel geen flikker meer aan de eerste lvels zijn mega cool en daarna zwakt de game af jammer
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Lok hem mee de bar uit. Je kunt dan op hem schieten en weer snel ergens achter wegduiken zodat hij jou niet raakt.Op zondag 19 augustus 2001 20:24 schreef Da_BoR het volgende:
Nou weet ik niet wat jullie zo makkelijk vinden aan het spel, zet als eerste autoaim is uit (met autoaim is het net tombraider en is er geen moer an) ik ben nu zelf een paar uurtjes aa het spelen geweest en als je autoaim uitstaat zijn de vyanden wat an, dan moe je er wat voor doen om uit situaties te komen
ik word nu zelf gek vaeen gast die maar niet stuk wil en ik gaat nie de godmode aanzetten
zit in de bar in dat hotel chapter 1 level 3 of 4 geloof ik,...
ga door een achterdeur in die bar en daar loopt een gast die mij met 2/3 hits neermaait,
ik heb er denk ik wel 20 kogels ingepompt maar hij wil nie stuk , als ik een shotgun pak dan kan hij mij te snel neerhalen(is maar nouwe ruimte ken moeilijk strafe om kogels te dodgen, en als ik double barretta of dessert eagele use schiet ik een magazijn of 3 leeg en dan schiet hij mij als nog neer
iemadn enig idee/tips?
op de verdieping waar de trap ophoudt is aan de rechterkant als je de trap oploopt een deur. ik had in eerste instantie ook niet goed genoeg gekekenOp zondag 19 augustus 2001 16:40 schreef Bloem25 het volgende:
In part 1 chapter six moet je door een deur heen (die natuurlijk weer op slot zit) maar je wordt niet binnengelaten oftewel zoek de sleutel. Waar is die sleutel
. Je kan dan naar buiten en dan kun je een huis in met allemaal trappen maar op de 3e verdieping houdt de trap plotseling op 1. moet ik hier heen en zo ja hoe kan ik dan naar boven. 2. waar moet ik anders die sleutel vandaan halen.
Alvast bedankt.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
Je moet alle kabels kapot knallen, de eerste kun je gewoon bij, en de tweede moet je neer snipen met de...duh.... sniper gun.Op woensdag 22 augustus 2001 15:11 schreef crazy het volgende:
wat een game zeg
super coooooooool
alleen zit tog nog ff vast
op het laatste stuk met de heli als
die bitch weg wil vluchten ik weet dat
ik 2 kabels moet kapot knallen maar heb
maar 1 minuut of zo of de hel breekt los
wie weet wat ik verkeerd doe volgens mij
heeft het met die toren te maken maar hoe
nog een stukkie en ik ben er door helaas
kan niet wachten op een deel 2 of expack
wie weet waar er meer van deze games zijn
te vinden met zo'n verhaal ik ken er niet
veel alleen SIN en Halflife zijn ook cooool(
please help !!
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Gewoon aan 1 stuk door racen, en klaar is keesOp woensdag 22 augustus 2001 15:46 schreef O.D.Smolik het volgende:
Bij die restaurant, waar alles in vlammen opgaat das, best moeilijk stukkie.
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Dat lukt in het begin nog redelijk, maar naar mate je verder komt, hoe eerder je die vlammen ziet.Op woensdag 22 augustus 2001 15:59 schreef KDZ het volgende:
[..]
Gewoon aan 1 stuk door racen, en klaar is kees
Gewoon blijven rennen anders sta je zo in de hensOp woensdag 22 augustus 2001 15:46 schreef O.D.Smolik het volgende:
Bij die restaurant, waar alles in vlammen opgaat das, best moeilijk stukkie.
Ik ben toch malle pietje niet!
Verwijderd
links uit de lift springen op die andere liftcabine en dan zak je vanzelf door het dakraampie daar naar binnenOp zaterdag 18 augustus 2001 12:06 schreef CyberTijn_ het volgende:
waar staat een walkthrough ?? de link die aan het begin van deze topic staat werkt niet.
iemand een alternatief ?? (kom namelijk niet voorbij die lift die naar beneden gaat met die helikopter die je helemaal verrot schiet(part 3))
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2026
•
Hosting door TrueFullstaq