Naar aanleiding van deze mail:
Mijnheer/mevrouw
Op een Nederlands Tech site is een forum met de titel:
"nieuwe" portal ervaringen van AEG slimme solar omvormers.
furious fred in ""nieuwe" portal ervaringen van AEG slimme solar omvormers"
Volgens 1 van de deelnemers volgt u dit topic ook, maar ik wil u de volgende post van mij laten lezen.
Misschien wel beweging, maar de teller is weer 6 dagen opgehoogd, zonder enige uitleg.
Ik ben heel geduldig, maar dit vind ik bijzonder onprofessioneel. Ik hoop dat de heren van AEG met een goed excuus komen.
Als zoiets nog eens gebeurt, ga ik de heer Brannigen (de directeur van AEG) mailen.
Per slot van rekening heeft hij en een brief van 24 juni 2019 het volgende beloofd:
Ik citeer
Tot slot moeten wij u vermelden dat deze activiteiten om de beveiliging van de huidige Chinese
site te garanderen de introductie van de nieuwe Europese server enigszins hebben vertraagd,
maar we verwachten dat dit binnen de komende drie tot vier weken zeer snel zal worden voltooid.
Ik hoop dat ik antwoord krijg.
Met vriendelijke groet,
Jan Loef
Krijg ik dit antwoord:
Geachte AEG-klant,
Ik zie dat alles weer werkt. Je geproduceerde energie voor vandaag is op 0,1 kWh Zie je dat ook?
Ik weet dat het lang geleden is, maar we hebben ons doel langzaam bereikt. De portal wordt stap voor stap uitgebreid met verdere functies. Dit zal echter niet zo lang duren voordat de grootste mijlpaal (ontwikkeling van de nieuwe WiFi-stick en publicatie van de portal) is bereikt.
Heel erg bedankt voor je geduld.
Met vriendelijke groeten
AEG Inverter Technical Support
Kennelijk begrijpt men de mail niet.
Overigens staat hij nog steeds op 0,1 kWh terwijl ik volgens Domotics 0,341 kWh heb teruggeleverd
Ich habe die Nase voll (misschien begrijpen ze dit wel).