Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

"nieuwe" portal ervaringen van AEG slimme solar omvormers

Pagina: 1
Acties:

• Ad-Blokker
  • Registratie: november 2011
  • Laatst online: 18:32
Een tijd geleden is er een Topic geopend in Security om wat kwalijke zaken aan het licht te brengen met betrekking to de AEG slimme solar omvormers portal en verbinding tussen de omvormer en server.

AEG is nu bezig met de uitrol van een nieuwe oplossing om deze problemen op te lossen. Enkele mensen hebben zich al aangemeld voor deze nieuwe omgeving. Tot nu werden deze ervaringen gedeeld in het originele topic over the security maar om een beetje overzicht te houden en dat topic on topic te houden open ik hier een nieuw topic voor mensen die graag hun ervaringen willen delen! Ik hoor graag wat de ervaringen zijn!

Security topic over de oude portal van AEG (zodra ik de nieuwe wifi stick heb ga ik daar ook onderzoek naar doen: AEG slimme solar omvormers - geen beveiliging
Dus als je geïnteresseerd bent om over de security aspecten te praten dan zie ik je graag daar :D

Ad-Blokker wijzigde deze reactie 09-11-2019 16:25 (4%)

• Ad-Blokker
Ik heb inmiddels ook de nieuwe wifi stick binnen. Van de week maar eens even kijken wat dat ding allemaal doet. Iemand al een rapport binnen?

• tap123
  • Registratie: september 2012
  • Laatst online: 21:52
Ik heb gisteravond een mail gehad dat de installatie OK is, verder niets. Afwachten maar weer

• acolle
  • Registratie: oktober 2019
  • Nu online
Ik heb gisteravond een mail gehad dat de installatie OK is.

• acolle
  • Nu online
Net weer een bericht ontvangen met alleen installatie OK.

• Ad-Blokker
acolle schreef op zondag 10 november 2019 @ 20:19:
Net weer een bericht ontvangen met alleen installatie OK.
Echt letterlijk alleen dat? Er gaat nog steeds niet iets goed zo te zien

• acolle
  • Nu online
Ik had ook waardes verwacht. Ben benieuwd hoe de nieuwe week eruit gaat zien. Dit heeft voor mij geen meerwaarde.

• Ad-Blokker
Dat heeft voor niemand meerwaarde. Ik wil niet gelijk negatief klinken maar ik had ook niet veel verwacht. Ik heb met tranen in mijn ogen van het lachen en ongeloof hun blog en de briefjes in de doos van de nieuwe wifi stick gelezen.

• acolle
  • Nu online
Ik heb de stick via de handleiding aangesloten en met mijn WiFi netwerk contact gemaakt. Er brand in het groen WiFi op de stick. Hoe het op de achtergrond werkt weet ik niet. Misschien dat Ad-Blokker hier iets over kan vertellen.

• Ad-Blokker
Daar ga ik van week naar kijken, ik sluit hem aan en zal hem binnenstebuiten keren.

• Ad-Blokker
Quote vanaf het andere topic:
tap123 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 19:08:
[...]

Dat is het bericht van gisteren en nog niets gehad. Het schiet niet op zo dus. Het is toch behoorlijk onprofessioneel zo.
Ik vond eerlijk gezegd het afgelopen jaar behoorlijk onprofessioneel. De manier hoe ze met mijn advies en het data lek omgaan al maanden lang is echt belachelijk. En nu doen ze heel vrolijk dat ze heel veel tijd en moeite in deze "Mooie" nieuwe oplossing hebben gestopt.

• Ad-Blokker
Development Update, Monday, 11.11.2019
During the weekend most of you should have received the status update mails. From some of you who have registered we do not receive any wifi-stick data. These customers have not received an email from us as we don't have any data to send to you.
The reason for this could be the wifi-stick is not connected to your internet properly. In this case, please check again the setup. If you need any help, please get in touch with our service team.

• acolle
  • Nu online
Net weer een mail dat de installatiestatus OK is. Elke dag zo’n mail slaat nergens op. Waar het om gaat zijn waardes.

acolle wijzigde deze reactie 11-11-2019 20:10 (15%)

Pagina: 1

Apple iPhone 11 Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 4 FIFA 20 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Elektrische auto

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True