Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Denman
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10:28
Bundin schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 15:20:
[...]

Ik vind de battlepasses het geld ook niet waard, cosmetics doen me niet veel wanneer ik mn poppetje alleen op loading screens goed kan zien :)

[...]

Maar dit soort monetization is de enige optie, naast expansions met een bak meer content. Er is geen subscription model, wel server/dev kosten en natuurlijk is Blizzard geen liefdadigheidsinstelling.

Zo lang het echt alleen om cosmetics gaat, boeit het me niet. Al maken ze alle BPs betaald en krijg ik helemaal niks, dan nog heb ik de keuze om zonder enige meerkost een beetje te spelen met de seizoenspowers terwijl ik met een maar op discord wat slap ouwehoer.
Maar die andere opties zijn er dus nog wel. Er zijn echt nog genoeg games/studios die behoorlijk winst kunnen maken, ook zonder Battle Pass. Elden Ring: fantastische game, tonnen aan content, met liefde gemaakt, mega winsten gepakt. Daar heeft (bijvoorbeeld) die game écht geen BP voor nodig. En als je met liefde een kwalitatief hoogstaande game maakt dan verdien je die winsten wat mij betreft. En dan koop ik die DLC nog graag ook omdat ik daar vertrouwen in heb.

En nee, ik persoonlijk heb ook geen probleem met een BP met alleen cosmetics. Dat zit ook in PoE2 (al wordt dat een gratis game en dat maakt ook wel degelijk verschil). Ik koop het simpelweg niet omdat ik daar net als jij ook niet gevoelig voor ben. Waar ik wél een probleem mee heb:
  1. Er zijn genoeg mensen (met name kinderen) wel gevoelig voor.
  2. De "mooiste" creaties worden binnen no time in de shop geplempt, maar ondertussen moet de community wel bijna 2 jaar wachten op een basale functie zoals de Armory waar al tijden om gevraagd wordt.
  3. Door de focus op monetization lijkt de focus op een deftige endgame te ontbreken, want die is er simpelweg niet.
En dat is zo zonde, want zoals @Voxalizer hierboven noemt is Diablo IV qua gameplay wat mij betreft echt ongeëvenaard in ARPG land en ook een game als PoE2 (hoewel erg goed) kan hier nog niet aan tippen.
Als ze die gameplay combineren met liefde voor endgame content, dan hebben ze mij terug. Maar dat zie ik met D4 niet meer gebeuren.

Join het GoT Pulse-Team!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bundin schreef op donderdag 1 mei 2025 @ 14:16:
[...]

Een full price game met regelmatig gratis kleine updates die de gameplay wat aanpassen om 't weer een paar weken fris te laten voelen, QoL updates en een online component dat samen spelen makkelijk maakt. En dat allemaal (muv de expansion) voor dat ene betaalde bedrag.
Precies wat indie dev Hello Games doet met No Man's Sky. Niet ieders ding, maar je krijgt al jaren lang gratis updates en een soort van season events. Ik geloof dat de teller al dik boven de 30 updates staat en ze blijven nog steeds pushen. Daar kan ik respect voor hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Voxalizer
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-05 19:54

Voxalizer

Quicksilver Bullets

[...]
Maar dit soort monetization is de enige optie, naast expansions met een bak meer content.
Zou je denken? Volgens mij valt dat wel mee. Zoveel zullen dit soort seasons niet kosten. Er zijn zat online games (as a service) die na een full price aankoop zonder battlepass en (soms een stuk minder) microtransactions draaien.

Expansions zou ik wel toejuichen overigens. Voor significante updates met een nieuwe class, nieuwe map, etc. betaal ik graag.

PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dit interview geeft precies weer wat er mis is met de ontwikkeling van de game:

https://www.ign.com/artic...rsial-battle-pass-changes

Ze lullen gewoon van alles recht. “Nu kan iedereen platinum verdienen ipv alleen de betalende spelers”.
Werkelijk geen feeling met de spelers, die Colin Finer.

[ Voor 24% gewijzigd door Poops_McGhee op 02-05-2025 06:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08:04
Poops_McGhee schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 06:31:
Dit interview geeft precies weer wat er mis is met de ontwikkeling van de game:

https://www.ign.com/artic...rsial-battle-pass-changes

Ze lullen gewoon van alles recht. “Nu kan iedereen platinum verdienen ipv alleen de betalende spelers”.
Wat klagen mensen toch veel zeg. IK (jaja heel persoonlijk) vermaak me al 2 jaar prima met de game. 1x gekocht, daarna weer voor de DLC. Al die extra cosmetic meuk…die hele shop…waarom kijk je er nog naar. Ik negeer dat al 2 jaar. Nergens last van ;).

Het enige wat ik jammer vind is die seasonal powers. Elke keer zijn ze passief. Je merkt er dus gameplay wise weinig tot niks van.

[ Voor 7% gewijzigd door Alekz87 op 02-05-2025 10:46 ]

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 10:20

Klauwhamer

Voor spijkers.. op laag water.

[...]

Maar dit soort monetization is de enige optie, naast expansions met een bak meer content. Er is geen subscription model, wel server/dev kosten en natuurlijk is Blizzard geen liefdadigheidsinstelling.
Mogelijk is dit waar voor de onstilbare dorst bij de aandeelhouders Blizzard. Er zijn voldoende softwarehuizen die een formidabele winkel draaiende kunnen houden zónder legacy te verkwanselen tot zeer karig MTX-framework als zovelen.

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Alekz87 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:45:
[...]

Wat klagen mensen toch veel zeg. IK (jaja heel persoonlijk) vermaak me al 2 jaar prima met de game. 1x gekocht, daarna weer voor de DLC. Al die extra cosmetic meuk…die hele shop…waarom kijk je er nog naar. Ik negeer dat al 2 jaar. Nergens last van ;).

Het enige wat ik jammer vind is die seasonal powers. Elke keer zijn ze passief. Je merkt er dus gameplay wise weinig tot niks van.
Maar niemand zegt toch tegen jou dat jij je niet mag vermaken met die game? More power to you, en dat bedoel ik zonder ironie. Wel vind ik er wat van dat jij je niet stoort aan resources die Blizzard spendeert aan randzaken (inbouwen van stores, incentives, dark patterns, reskins, ..) waar jij niets aan hebt en wat voor een significant deel van de playerbase wél een issue is. Luisteren naar die kritiek en koerswijziging zou namelijk voor de klagers de game beter maken, maar net zo goed voor jou. Die resources hadden ook kunnen gaan naar kwalitatieve en kwantitatieve upgrades waar jij wél wat aan zou hebben. Het tegenargument dat gemiste inkomsten ook minder content betekent, is pertinent onjuist gezien de concurrentie.

Maar goed, de trend van Blizzard is -ook in dit topic- echter pijnlijk duidelijk. De game drijft steeds verder af bij wat de doelgroep graag wil spelen. Echter, gezien de steevast gekozen koers blijkt dat genoeg mensen blijven spelen om het voor Blizzard rendabel te houden. In dat opzicht kan je spreken van een succes.

Dat dit ten koste gaat van playerbase, not so much me dunkt. Het is een doodlopende straat en een kwestie van tijd tot de koe niet langer genoeg melk geeft, en het is dan maar de vraag wat men met de koe gaat doen.

[ Voor 27% gewijzigd door Klauwhamer op 02-05-2025 11:00 ]

D3 :: I don't always kill but when I do, it's hyphen nine. :: y u no iddqd? :: Si non confectus, non reficiat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Klauwhamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:50:
Maar goed, de trend van Blizzard is -ook in dit topic- echter pijnlijk duidelijk. De game drijft steeds verder af bij wat de doelgroep graag wil spelen. Echter, gezien de steevast gekozen koers blijkt dat genoeg mensen blijven spelen om het voor Blizzard rendabel te houden. In dat opzicht kan je spreken van een succes.

Dat dit ten koste gaat van playerbase, not so much me dunkt. Het is een doodlopende straat en een kwestie van tijd tot de koe niet langer genoeg melk geeft, en het is dan maar de vraag wat men met de koe gaat doen.
Het lijkt me inderdaad volledig duidelijk dat er keuzes gemaakt worden die voor de 'die hard' spelers negatief uitvallen en voor de casual speler misschien weinig impact hebben.

Ik dat dat wel aangeeft dat er geen 'de doelgroep' is. Niet iedereen wil hetzelfde. Ik wil lekker pixels pletten met, als het ff kan, niet iedere keer precies dezelfde activiteit. De seasons zoals ze nu zijn bevallen me prima: 1 of 2 chars naar T4, wat bosses doen, gevolgd door een break. Anderen zoeken iets anders. Wie is dan 'de doelgroep'?

Ik denk dat Blizzard wel weet dat D4 nog redelijk actief gespeeld wordt mede door de 'die hard' groep. Als de streamers en build-makers ermee ophouden, zal dat spelers gaan kosten. Niet iedereen, maar meer dan de 'die hard' groep groot is. Minder spelers is minder whales is minder inkomsten. Dat is een balancing act.

Overigens denk ik niet dat de cosmetics designers dezelfde medewerkers zijn die gaan over balance en nieuwe powers, dus dat het een het ander verdringt.... misschien een beetje. En cosmetics leveren nu eenmaal op, zonder inkomsten wordt alle development stopgezet, wordt het hele spel 'legacy' en wordt het wachten op D5 over tig jaar.
Poops_McGhee schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 06:31:
Colin en co bepalen echt niet zelf welke vorm van monetization wordt toegepast, hoe een battlepass wordt ingericht, wat spelers wel en niet cadeau krijgen en hoe hoog de prijzen in de store zijn. Dat is een volledig andere tak van sport, met andere doelstellingen. Daar zit een team ergens in een HQ, met als KPI 'winstmaximalisatie'. Die KPI zal soms haaks staan op de KPI van een design team: 'een zo goed mogelijke game neerzetten'.

De Colins van de wereld hebben echter wel de dienstopdracht om het allemaal te verdedigen, wat hun eigen mening ook is (en die kennen we niet). Zij zijn nu eenmaal het 'gezicht' van D4 in de media. Aangeven dat Colin geen feeling heeft met de spelers op basis van antwoorden die hem waarschijnlijk vooraf op een briefje zijn aangereikt vanuit HQ is denk ik veel te kort door de bocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Bundin schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:02:
[...]

Wie is dan 'de doelgroep'?
Het antwoord op deze vraag is mijns insziens het pijnpunt. Ik zie genoeg aanleiding door de jaren heen om te veronderstellen dat het antwoord van Blizzard geleidelijk aan afgegleden is naar "We really don't care as long as we get enough revenue out of the offered MTX one way or the other using our IP with minimum effort and maximal revenue across the board."
Bundin schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 12:02:
[...]

Overigens denk ik niet dat de cosmetics designers dezelfde medewerkers zijn die gaan over balance en nieuwe powers, dus dat het een het ander verdringt.... misschien een beetje. En cosmetics leveren nu eenmaal op, zonder inkomsten wordt alle development stopgezet, wordt het hele spel 'legacy' en wordt het wachten op D5 over tig jaar.
Maar dat is het dus: er zijn genoeg voorbeelden waaruit blijkt dat het níet nodig is, deze verwatering van content evenals aderlatingen in kwaliteit (wat betreft implementatie van mechanics en balances) in het kader van "de schoonsteen moet roken".

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 10:45:
[...]

Als ze nou toch eens meer resources naar de ontwikkeling van season content zouden schuiven, he? Dat je WEL wat merkt van die powers en dat er WEL veel season activities op de world map staan, ipv alleen de slappe Legions aftreksels.
Dan zou het toch nog meer fun zijn om te spelen?
Ik denk van wel.

Maar het season budget is deze keer verschoven naar het monetariseren van de battle pass, want spelers’ portemonneetjes uitknijpen is belangrijker voor Blizz + co dan dat ze de spelers werkelijk wat bieden voor hun geld en tijd. En dan zit je dus met zo’n ontzettend mager season, waar maar weinig toevoeging tov Eternal te bespeuren is.

Dus, waarom ik klaag is omdat ik niet okee ben met de keuzes die Blizz maakt omtrent de game.
Ik klaag, omdat ik een IP die ik fantastisch vind, op deze manier de grond in zie zakken. En dat vind ik heel jammer.

Maar als het jou niks kan schelen en dat je okee bent met dit soort bedrijfsvoeringen, prima. Dat kan ook gewoon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Poops_McGhee schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:50:
[...]

Dus, waarom ik klaag is omdat ik niet okee ben met de keuzes die Blizz maakt omtrent de game.
Ik klaag, omdat ik een IP die ik fantastisch vind, op deze manier de grond in zie zakken. En dat vind ik heel jammer.
En waar moet je anders klagen dan hier ouderwetsch op GoT waar guildmemers en medegamerts zitten voor de broodnodige uitwisseling en discussie waarbij je ook nog eens zorgt voor het in stand houden van een zeldzaamheid (hoeveel vroeger zeer actieve fora ik wel niet een stille dood heb zien sterven).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:58:
[...]

En waar moet je anders klagen dan hier ouderwetsch op GoT waar guildmemers en medegamerts zitten voor de broodnodige uitwisseling en discussie waarbij je ook nog eens zorgt voor het in stand houden van een zeldzaamheid (hoeveel vroeger zeer actieve fora ik wel niet een stille dood heb zien sterven).
Alsof je je moet verantwoorden voor het stinken op de plee 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Klauwhamer

Klauwhamer

Poops_McGhee schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:37:
[...]

Alsof je je moet verantwoorden voor het stinken op de plee 😂
Soms helaas wel -- het zal niet voor het eerst zijn dat "ga maar klagen op de fora van Blizzard want dat lezen ze tenminste" wordt ingezet als antwoord op kritiek ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Klauwhamer schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 14:40:
[...]

Soms helaas wel -- het zal niet voor het eerst zijn dat "ga maar klagen op de fora van Blizzard want dat lezen ze tenminste" wordt ingezet als antwoord op kritiek ;)
Achja, die variant was ik even vergeten. Maar die kan nog komen, he. Geduld 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 08-06 15:16
Het is allemaal niet bijzonder maar toch vind ik het nu wel weer oke. Eens met alle kritiek die hier geschreven wordt, maar ik kan me er eigenlijk niet zo druk meer om maken. Ik zit qua aantal uren volledig in de bonustijd.

Nu bezig met een spin to win barb en dat gaat voortvarend. Ben me er bewust van dat op dit tempo de lol over 10 uurtjes weer weg is.

Nieuw seizoen, 20 uurtjes spelen en weer door. Hierna eens kijken of de patch in poe2 wat is. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 13:50:
[...]

Als ze nou toch eens meer resources naar de ontwikkeling van season content zouden schuiven, he? Dat je WEL wat merkt van die powers en dat er WEL veel season activities op de world map staan, ipv alleen de slappe Legions aftreksels.
Dan zou het toch nog meer fun zijn om te spelen?
Ik denk van wel.

Maar het season budget is deze keer verschoven naar het monetariseren van de battle pass, want spelers’ portemonneetjes uitknijpen is belangrijker voor Blizz + co dan dat ze de spelers werkelijk wat bieden voor hun geld en tijd. En dan zit je dus met zo’n ontzettend mager season, waar maar weinig toevoeging tov Eternal te bespeuren is.

Maar als het jou niks kan schelen en dat je okee bent met dit soort bedrijfsvoeringen, prima. Dat kan ook gewoon.
Hé je hoort mij niet zeggen dat je niet mag klagen. Ik zeg alleen: wat klagen mensen veel ;). Maar dat is de tendens tegenwoordig. Heb het idee dat niemand meer echt snel tevreden is en te veel blijft zoeken naar het geluk van vroeger. Of naar de D2 tijden.

Maar het staat iedereen uiteraard vrij om te klagen. Maar ik kan YouTube, Reddit al niet meer openen zonder geklaag te lezen. Maakt niet uit hoe goed een seizoen is heb ik het idee.

Maar goed. Misschien moet ik hier dan ook niet meer op reageren. Want snap ook wel dat jij het van je af wilt schrijven en dat is je goed recht!

Ben blij met zo’n actief forum als tweakers!!

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Alekz87 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:14:
[...]

Heb het idee dat niemand meer echt snel tevreden is en te veel blijft zoeken naar het geluk van vroeger.
Eens wordt deze tijd ook de goede oude tijd ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Alekz87 schreef op vrijdag 2 mei 2025 @ 18:14:
[...]

Hé je hoort mij niet zeggen dat je niet mag klagen. Ik zeg alleen: wat klagen mensen veel ;). Maar dat is de tendens tegenwoordig. Heb het idee dat niemand meer echt snel tevreden is en te veel blijft zoeken naar het geluk van vroeger. Of naar de D2 tijden.

Maar het staat iedereen uiteraard vrij om te klagen. Maar ik kan YouTube, Reddit al niet meer openen zonder geklaag te lezen. Maakt niet uit hoe goed een seizoen is heb ik het idee.

Maar goed. Misschien moet ik hier dan ook niet meer op reageren. Want snap ook wel dat jij het van je af wilt schrijven en dat is je goed recht!

Ben blij met zo’n actief forum als tweakers!!
Als er veel geklaagd wordt, dan zegt dat vaak wat meer over hetgeen waarover geklaagd wordt, dan over de klager. Nagelaten natuurlijk, dat het geklaag wel redelijk is en niet ontaard in kinderachtig gedoe.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ondanks dat ik veel kritiek op S8 heb, heb ik besloten wel te proberen om het af te maken, inclusief de Premium BP die ik al betaald heb met de platinum die ik uit vorige BP's gestashed had. Puur om een duidelijk idee te krijgen over hoe de nieuwe BP zich in de game progressie kan mixen of juist niet.

Tot nu toe heb ik niet het idee dat het ook maar iets toevoegt. De melding dat je weer een token hebt gekregen voelt compleet anders aan dan de melding dat je een tier in de BP hebt unlocked.
Dit had ik me vooraf al kunnen bedenken, maar ik wil het toch zelf ervaren. Misschien dat in een later stadium, het wel een toevoeging krijgt.
Ik bedoel dan wanneer je alles bijna unlocked hebt en voor de laatste rewards nog een paar van die dingen nodig hebt, waardoor je late endgame grind misschien een extra tintje krijgt. Niet voor de rewards, want die zijn trash, maar puur voor progressie en completionist's reasons. Ik vermoed van niet, hoor, maar je weet maar nooit.

Toch wil ik er vanuit eigen ervaring over kunnen oordelen, dus dan zit er niks anders op om S8, zij het met lange tanden, door te kauwen. Denk dat ik daar maar een speedfarm LS Sorc voor maak. Dan ben ik er wat sneller mee klaar 😂

[ Voor 4% gewijzigd door Poops_McGhee op 03-05-2025 15:04 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ja tis jammer dat je de pass al had unlocked, als je met tegenzin begint. Ook omdat de blizzard data nu zegt dat jij er geen issue mee hebt in s8 :|

Ik vermaak me wel, speel meestal maar 2 chars per seizoen dus een barb was al weer lang geleden. Beetje met upheaval aan de gang maar ik merk dat de earthquake aspects meer doen dan de upheavals dus maar eens ombouwen binnenkort :)

Wie gaat er over de guild trouwens? Heb een request die kant op gegooid.

[ Voor 9% gewijzigd door Bundin op 04-05-2025 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bundin schreef op zondag 4 mei 2025 @ 12:17:
Ja tis jammer dat je de pass al had unlocked, als je met tegenzin begint. Ook omdat de blizzard data nu zegt dat jij er geen issue mee hebt in s8 :|

Ik vermaak me wel, speel meestal maar 2 chars per seizoen dus een barb was al weer lang geleden. Beetje met upheaval aan de gang maar ik merk dat de earthquake aspects meer doen dan de upheavals dus maar eens ombouwen binnenkort :)

Wie gaat er over de guild trouwens? Heb een request die kant op gegooid.
Blizz’ data ziet ‘Premium Battle Pass acquired. Platinum acquired = 0’.
En vanaf s8 zien ze ‘Premium Battle Pass not acquired. Platinum acquired = 0’.

Gisteren een avondje gespeeld. Ik heb me er best mee vermaakt, want de gameplay is nog steeds goed, maar daar is het ook wel mee gezegd.

Er zijn tot nu toe 2 QoL veranderingen waar ik wel blij mee ben: teleport direct naar Lair Boss en dat je niet steeds je temper opnieuw hoeft te selecteren bij de blacksmith.
Lair boss veranderingen is leuk geprobeerd, maar het effect is vrijwel niks. Je doet er iets langer over om ze te killen, maar dat is het dan ook. Beetje lazy changes. Lilith, echter, de meest frustrerende boss battle kon blijkbaar nog meer frustrerend.
Geen phase skipping met dikke damage meer. Op 65% health wordt ze immune en moet je door haar phases heen. Geldt voor zowel phase 1 en 2.

RNG is net zo slecht als anders. Alleen krijg je nu iets minder loot, dus is het effect van slechte RNG duidelijker aanwezig.

Unlocken van de BP is traag. De beloning zeer laag. Het snelst is door Helltides of Infernal Hordes te doen. Met een Infernal Horde 10, haal ik ongeveer 2 tot 3 tokens binnen. Bij Infernal Hordes zijn de tellers stuk, trouwens. Je blijft altijd op 0 rounds staan en hoeveel Aether je verzameld hebt, mag je zelf bijhouden. Die teller ontbreekt namelijk compleet.
Maar, het is een betere optie dan Incursions farmen. Helaas kom je daar ook niet echt onderuit. Voor de season journey moet je alle mini boss variantjes gekilled hebben. Niet leuk, niet creatief.

De season journey maak ik af, de BP ook en dan gaat de game weer op de plank. Ik zie mezelf echt geen 2e character maken deze keer.
Jammer, hoor. Maar de season content is echt slecht.

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 04-05-2025 14:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Och ik vind de boss powers leuk bedacht en er zijn wel wat combo's die me prima hebben geholpen bij levelen. Iets met een fortify > barrier ding waardoor omvallen compleet onmogelijk werd. De BP vond ik al loos, nu nog lozer inderdaad. Ik ben (helaas voor Bliz) totaal geen fan van uitrusting/mounts met glitters, puntige uitsteeksels en andere opsmuk. Ik heb de free unlocks gedaan, de rest geloof ik wel. Ook de weapons tab, die te betalen is met de 200 plat, hoef ik niet.

Misschien dat in 2026 een BP een derde tab heeft die ik dan gratis kan krijgen en die wel de moeite is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb Cross Platform eens uitgezet en kijken hoeveel spelers je dan ziet. Ik speel op PS5 en dan zie je...... helemaal niemand. Gek genoeg voelt de game dan ineens meer als de Diablo games die ik gewend ben 😂

Ik denk dat ik het maar zo houd. Bevalt me best.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bazziek
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 02:27
Toch nog wat plezier kunnen vinden met de Lightning sorc. Sommige bosses zijn wel irritant met al die geforceerde immuniteit.

Toch hoop ik op een beter volgend seizoen qua gameplay en battle pass. Vond het altijd wel leuk de premium battle pass the completen maar vind hem nu te duur geworden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op zondag 4 mei 2025 @ 19:30:
Ik heb Cross Platform eens uitgezet en kijken hoeveel spelers je dan ziet. Ik speel op PS5 en dan zie je...... helemaal niemand. Gek genoeg voelt de game dan ineens meer als de Diablo games die ik gewend ben 😂

Ik denk dat ik het maar zo houd. Bevalt me best.
Is dat niet juist saai dan in bijvoorbeeld helltides of andere plekken met events. Zoals world bosses?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op zondag 4 mei 2025 @ 22:02:
[...]

Is dat niet juist saai dan in bijvoorbeeld helltides of andere plekken met events. Zoals world bosses?
Nee, daar merk ik niks van. Alleen world bosses zou een dingetje zijn, maar die doe ik niet meer. Valt niet veel te halen en hun powers heb ik al.

Ik zou cross platform wel kunnen aanzetten en incursions leechen, maar ze zijn al zo saai en dus doe ik ze liever solo. Dan heb je in ieder geval nog wat te doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bazziek schreef op zondag 4 mei 2025 @ 20:40:
Toch nog wat plezier kunnen vinden met de Lightning sorc. Sommige bosses zijn wel irritant met al die geforceerde immuniteit.

Toch hoop ik op een beter volgend seizoen qua gameplay en battle pass. Vond het altijd wel leuk de premium battle pass the completen maar vind hem nu te duur geworden.
Pixels pletten blijft wel leuk. Ook zonder BP, eigenlijk. Toch mis ik dat extra gevoel van progressie wel, maar dat is alleen in het begin van een season. Ik zal er aan moeten wennen om zonder te doen. Ik vind het de prijs ook niet meer waard.

Ik zit nu in T3. Kreeg Lilith maar niet plat, dus die heb ik nu maar op T1 gecheesed. Alle boss powers zijn in the pocket.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De BP is klaar, rep board klaar, season journey op 6/7 en ik vind het eigenlijk wel best zo.

Heb het nu niet in me om de Pit te grinden en de T4 doelen van de season journey te halen. De Helltide en Infernal Horde doelen red ik wel, maar die lair boss doelen niet.
Ik zit nu op P165 en heb niet genoeg in huis om de lair bosses op T4 te killen. Het verschil van T3 naar T4 is flink bij die lui. Gelukkig kun je Lilith en Belial overslaan, maar dan nog.

[ Voor 17% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-05-2025 08:44 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Ja hoor! Even wat boss mats opmaken, dacht ik zo. Stuk of 10 runs gedaan en dit dropped in de laatste 2 runs: Heir of Perdition, Shroud of False Hope en Ring of Starless Skies....... 👀

Eerste 2 uit 1 chest bij Duri en de Ring dropt van een Belial special guest optreden.

[ Voor 19% gewijzigd door Poops_McGhee op 06-05-2025 18:13 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• _Peter2_
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 07-06 18:08
Poops_McGhee schreef op dinsdag 6 mei 2025 @ 18:09:
Ja hoor! Even wat boss mats opmaken, dacht ik zo. Stuk of 10 runs gedaan en dit dropped in de laatste 2 runs: Heir of Perdition, Shroud of False Hope en Ring of Starless Skies....... 👀

Eerste 2 uit 1 chest bij Duri en de Ring dropt van een Belial special guest optreden.
Mazzelaar :9~

Zag gisteren ook nog iemand met een 4GA Ring of Starless Skies voorbij komen in de guild chat.

Vind de incursions ook wel saai worden. Vooral omdat ze ook eigenlijk altijd op dezelfde plekken zijn in de zones.
Maar goed, uiteindelijk zijn helltides ook steeds weer meer van hetzelfde, dus het season waarin je helltides moest farmen werd ook redelijk snel saai.
Vond vorig season eigenlijk leuker. Vond het daarin ook handig dat je die ravens van de Tree of Whispers had voor het inleveren van je Whispers zodat je niet telkens terug moest naar de tree. (En whispers gaan die season ook een stuk trager t.o.v. vorig season).

[ Voor 34% gewijzigd door _Peter2_ op 08-05-2025 09:16 . Reden: Stukje toegevoegd ]

Diablo III: <GOT> Pteer#2475 --- POE: Dwergux

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De season content is best belabberd, ja. Vorig season was echt veel leuker. Lekker fast pace, veel te doen en ging niet zo snel vervelen. Tenminste, voor mij dan. Ik hou van een goeie grind met veel instant beloning. En dat hadden we vorig season zeker.
Ik snap ook niet waarom die ravens weggehaald zijn. En die extra Whisper events trouwens ook.
Maar dat lijkt de strategie van Blizz. Nieuwe tijdelijke content (recyclebaar) en na de season weer weggooien. Ze hadden het op z'n minst kunnen verplaatsen naar Eternal, zodat die modus ook nog een beetje leuk blijft.

Ik vermaak me nu best met Infernal Hordes en met bosses. Gelukkig hebben niet alle lair bosses zo'n geforceerde immuniteit en kun je die nog steeds binnen een paar seconden omleggen.

En gisteren een 4e mythic kunnen looten: The Grandfather. Heb ik verder niets aan, maar toch wel leuk om te krijgen. Volgens mij bij Beast, maar kan ook Grigoire zijn geweest.

Legendary runes, daarentegen, nog geen een zien droppen. Mythics craften moet een ware hel worden.

Het leed van de nieuwe battle pass is wat gezakt, overigens. Toch blijf ik ontevreden over de invasieve wijze, waarop Blizz geld uit de zakken van zwakke zieltjes probeert te kloppen. Ik kan daar niet mee.

[ Voor 9% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-05-2025 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Heeft iemand in de guild 1 van deze Uniques dubbel/over?

Ugly Bastard Helm
Rage of Harrogath
The Third Blade
Fists of Fate
Arreat's Bearing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 21:55:
Heeft iemand in de guild 1 van deze Uniques dubbel/over?

Ugly Bastard Helm
Rage of Harrogath
The Third Blade
Fists of Fate
Arreat's Bearing
Die heb ik allemaal wel in de stash. alleen Arreat's Bearing is geen Ancestral. En over de GA's geef ik ook geen garanties.
Mag je zo hebben.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 08-05-2025 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:11:
[...]

Die heb ik allemaal wel in de stash. alleen Arreat's Bearing is geen Ancestral. En over de GA's geef ik ook geen garanties.
Geef maar aan wanneer je tijd hebt! Ik ben nu online.

Alekz87

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:17:
[...]

Geef maar aan wanneer je tijd hebt! Ik ben nu online.

Alekz87
PS5? Ik zoek je wel even op in de game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:18:
[...]

PS5? Ik zoek je wel even op in de game.
Yes ps5 :D

Zit in GoT3. Ingame naam Crixus.

PlayStation naam: Alekz87

[ Voor 15% gewijzigd door Alekz87 op 08-05-2025 22:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:21:
[...]

Ik zocht je op, maar zie je niet. Maakt het uit in welke torment ik zoek?
Zit nog niet in t1. Ben net 60.

Battletag naam: BattleTag#21249

[ Voor 6% gewijzigd door Alekz87 op 08-05-2025 22:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Poops_McGhee schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 22:27:
Zoek mij eens op? Ik vind jou niet.

Battletag: PoopsMcGhee#2327
Thanks!!! Onwijs bedankt 🙏

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 07:10

Mad-Matt

TheDoctor#2181

M'n verbinding met battlenet valt steeds weg, meer mensen met dit probleem? (overig internet werkt zonder problemen)

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op vrijdag 9 mei 2025 @ 14:21:
M'n verbinding met battlenet valt steeds weg, meer mensen met dit probleem? (overig internet werkt zonder problemen)
Ik hang al een minuut of 2 in een loading screen, dus ja. Meer mensen met dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Ik zit ook naar een leading screen te kijken, de Duitsers hebben hier het prachtige woord verschlimmbessern voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-06 01:00
Aanvraag gedaan voor ’got’
Ik wacht geduldig (sfx)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diversity
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-06 19:06
Ik ben er eindelijk achter waarom ik dit spel minder leuk vind dan alle andere ARPG's (na vanmorgen 2 uurtjes nieuwe seizoen geprobeerd te hebben). Los van de kwaliteit van een seizoen of andere aspecten van het spel. Het gedwongen moeten samen spelen, wat nu nog meer gepromoot lijkt te worden met group finder gedoe sinds dit seizoen? 9/10 van die seizoen activiteiten, of eigenlijk allemaal, speelt zich af in de open wereld... Je kan er letterlijk een beetje bijstaan en andere spelers slopen alles voor je.

Of ik moet iets fout doen, maar je hebt geen optie om andere spelers niet tegen te komen (vorm van SSF)? Ik dacht weer eens een barbarian te maken. Maar de minions (andere spelers :P) slopen alles alvorens ik een mob kan aanraken...

Ik wil gewoon solo spelen zonder de "verplichte" open wereld MMO gebeuren.. Daar speel ik een ARPG voor. Ben ik de enige die dat zo ervaart? Als je dat leuk vind helemaal prima, maar zou graag ook een optie zien waar je de keuze hebt om dat niet te hoeven. Snap dat er ook wel weer een verdienmodel achter zit voor mensen die gevoelig zijn voor micro transactions. Als je iemand als kerstboom ziet rondlopen, of een paard met gestroomlijnde ventieldopjes eraan hengelend, dat je er ook graag zo bijloopt... In het begin overigens zelf ook redelijk als kerstboom erbij gelopen, maar die kosten tegenwoordig gaan nergens meer over, koop de battlepasses ook al niet meer.

Nu over dit seizoen gesproken.. om telkens je map te bekijken en te zoeken waar de volgende seizoen activiteit is ben ik na 5x ook al wel zat. Is er een andere manier? Anders skip ik het maar helemaal.

Afijn, ga kijken of ik anders een beetje dungeons kan doen om plezier te vinden en de bosses kun je gelukkig ook solo doen. Vermoed dat ik dit seizoen ook weer snel klaar er mee ben.

Overigens als je wel veel plezier ervaart met het spelen, laat je zeker niet ontmoedigen door dit verhaal :). Immers speel je het om plezier te hebben maar de laatste seizoenen heb ik nogal moeite om die te vinden wat ik wel jammer vind want de basis van het spel vind ik erg leuk. Misschien moet ik er gewoon mee stoppen en plezier elders gaan zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Diversity schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 11:52:
Ik ben er eindelijk achter waarom ik dit spel minder leuk vind dan alle andere ARPG's (na vanmorgen 2 uurtjes nieuwe seizoen geprobeerd te hebben). Los van de kwaliteit van een seizoen of andere aspecten van het spel. Het gedwongen moeten samen spelen, wat nu nog meer gepromoot lijkt te worden met group finder gedoe sinds dit seizoen? 9/10 van die seizoen activiteiten, of eigenlijk allemaal, speelt zich af in de open wereld... Je kan er letterlijk een beetje bijstaan en andere spelers slopen alles voor je.

Of ik moet iets fout doen, maar je hebt geen optie om andere spelers niet tegen te komen (vorm van SSF)? Ik dacht weer eens een barbarian te maken. Maar de minions (andere spelers :P) slopen alles alvorens ik een mob kan aanraken...

Ik wil gewoon solo spelen zonder de "verplichte" open wereld MMO gebeuren.. Daar speel ik een ARPG voor. Ben ik de enige die dat zo ervaart? Als je dat leuk vind helemaal prima, maar zou graag ook een optie zien waar je de keuze hebt om dat niet te hoeven. Snap dat er ook wel weer een verdienmodel achter zit voor mensen die gevoelig zijn voor micro transactions. Als je iemand als kerstboom ziet rondlopen, of een paard met gestroomlijnde ventieldopjes eraan hengelend, dat je er ook graag zo bijloopt... In het begin overigens zelf ook redelijk als kerstboom erbij gelopen, maar die kosten tegenwoordig gaan nergens meer over, koop de battlepasses ook al niet meer.

Nu over dit seizoen gesproken.. om telkens je map te bekijken en te zoeken waar de volgende seizoen activiteit is ben ik na 5x ook al wel zat. Is er een andere manier? Anders skip ik het maar helemaal.

Afijn, ga kijken of ik anders een beetje dungeons kan doen om plezier te vinden en de bosses kun je gelukkig ook solo doen. Vermoed dat ik dit seizoen ook weer snel klaar er mee ben.

Overigens als je wel veel plezier ervaart met het spelen, laat je zeker niet ontmoedigen door dit verhaal :). Immers speel je het om plezier te hebben maar de laatste seizoenen heb ik nogal moeite om die te vinden wat ik wel jammer vind want de basis van het spel vind ik erg leuk. Misschien moet ik er gewoon mee stoppen en plezier elders gaan zoeken.
Als je op console speelt, schakel dan 'cross platform' uit. Ik speel op PS5 en zie misschien 1 keer een andere speler in town. In de open wereld kom ik niemand, maar dan ook echt niemand tegen. Heerlijk! Alleen bij world bosses kom je wel wat andere spelers tegen. Verder helemaal niet.

Qua season content is het inderdaad echt mager. In het begin is het slim om die domme incursions te doen. Sowieso voor hun powers en je moet alle sub bossen gekilled hebben voor een season journey ding, als je die zou willen afmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deac
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 14:06
Ik ben dit seizoen weer begonnen en zou graag weer in de clan willen.. Alleen niemand accepteert me? Speelt Jim nog of is de clan nog actief?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 09:21
Deac schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 19:43:
Ik ben dit seizoen weer begonnen en zou graag weer in de clan willen.. Alleen niemand accepteert me? Speelt Jim nog of is de clan nog actief?
Ik ben zeker nog actief :)

Onder welke naam heb je een request gedaan, dan zal ik je straks even een invite sturen?

http://eu.battle.net/d3/en/profile/JimMorrison-1307/hero/55432456

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-06 12:23

porn*

...take on the world!

Vraagje: ik heb een ancestral Razorplate met 4x thorns stats erop :+
Zijn er uberhaubt nog goede thorns builds tegenwoordig?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RocketKoen
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 08-06 13:54
porn* schreef op zondag 11 mei 2025 @ 01:01:
Vraagje: ik heb een ancestral Razorplate met 4x thorns stats erop :+
Zijn er uberhaubt nog goede thorns builds tegenwoordig?
Razorplate heeft altijd 4x Thorns.

https://maxroll.gg/d4/build-guides/thorns-barbarian-guide

Maar deze build is D-tier. De slechtste barbarian build dit seizoen.

TheS4ndm4n#1919

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
Leuk je mijn request ook zag staan....

[ Voor 16% gewijzigd door sfx32 op 11-05-2025 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JimMorrison
sfx32 schreef op zondag 11 mei 2025 @ 14:08:
Leuk je mijn request ook zag staan....
Invite verstuurd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gisteren avond een uurtje gespeeld en binnen dat uurtje zo’n 3 keer dat infinite loading screen gehad. App uitgezet, herstart en dat ging meestal goed, maar bij de laatste keer kon ik mijn character niet meer inladen. Zwart scherm en dan weer terug naar character selection screen.
Kan ik wel over gaan klagen, maar we kunnen natuurlijk niet verwachten dat een kleine indie game studio, wat blijkbaar vanuit huis gerund wordt, degelijke servers inhuurt om hun game op te draaien. Veel te duur natuurlijk.
Nouja, andere keer maar weer proberen. Volgende week of zo, of na een nieuwe patch.

Speaking of, btw. Deze komt eraan:

https://news.blizzard.com...854/diablo-iv-patch-notes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deac
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 03-06 14:06
JimMorrison schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 20:10:
[...]

Ik ben zeker nog actief :)

Onder welke naam heb je een request gedaan, dan zal ik je straks even een invite sturen?
Deacon :)!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

RocketKoen schreef op zondag 11 mei 2025 @ 08:12:
[...]

Razorplate heeft altijd 4x Thorns.

https://maxroll.gg/d4/build-guides/thorns-barbarian-guide

Maar deze build is D-tier. De slechtste barbarian build dit seizoen.
Ahh wist ik niet dikke noob hiero ben sinds een week of 2-3 weer actiever met Diablo bezig, thanks!

Bnet pindle#2913

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Minion barb ramt heerlijk nu. Door jouw boost van gear zit ik nu echt 2 vingers in m’n neus op torment 1 te rammen. Heb nog verre van de beste tempering etc want moet daar nog veel recepies van vinden maar heb alles ge-min-maxed voor zover ik kon en alles smelt. Dus op naar torment 2!

Was net infernal hordes aan t doen. Had 1300 aan t einde….persoonlijk record.

[ Voor 8% gewijzigd door Alekz87 op 12-05-2025 11:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JimMorrison
Invite verstuurd, je moet deze wel nog even accepten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Ben zelf een necro gestart, paar builds geprobeerd, geleveld als minion met wat support skills en toen naar Blood Lance toegewerkt vanwege n paar uniques. Bone spear ook even geprobeerd maar dat werkte niet geweldig.

Had als enige boss skill avarice en de poison breath, dus met die breath maar een Blood Wave build met Blight en wat support (curses etc). Werkte lekker zeker als je wat uniques vindt die voor je build relevant zijn. Nu T1 echt met 2 vingers in mn neus. Gisteren naar T2 gegaan en Lord Zir geprobeerd maar die viel hard tegen. Z'n ability oneshot me BIJNA (ja ik weet dat je hem wss moet dodgen :+ ) en duurde lang voordat ik n paar mm van z'n health af kreeg. Is dat normaal dat die stap zo groot is? Met T1 gaat ie met 1 bloodwave bijna neer, en T2 doet het bijna geen deuk in 'n pakje boter.

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 10:07
porn* schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:00:
Ben zelf een necro gestart, paar builds geprobeerd, geleveld als minion met wat support skills en toen naar Blood Lance toegewerkt vanwege n paar uniques. Bone spear ook even geprobeerd maar dat werkte niet geweldig.

Had als enige boss skill avarice en de poison breath, dus met die breath maar een Blood Wave build met Blight en wat support (curses etc). Werkte lekker zeker als je wat uniques vindt die voor je build relevant zijn. Nu T1 echt met 2 vingers in mn neus. Gisteren naar T2 gegaan en Lord Zir geprobeerd maar die viel hard tegen. Z'n ability oneshot me BIJNA (ja ik weet dat je hem wss moet dodgen :+ ) en duurde lang voordat ik n paar mm van z'n health af kreeg. Is dat normaal dat die stap zo groot is? Met T1 gaat ie met 1 bloodwave bijna neer, en T2 doet het bijna geen deuk in 'n pakje boter.
Nou ik heb zelf seizoen 7 overgeslagen en er bijna een half jaar tussenuit geweest maar wat ik merk is dat de stappen tussen torments inderdaad hoger is geworden. Waar ik voorheen torment 4 zonder issues deed houd ik het voorlopig nog even bij torment 3. Torment 4 lukt wel maar is veel inefficiënter wanneer alles zo traag dood gaat. Ik vermoed dus dat het normaal is in seizoen 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:00:

Heb je je armor op minimaal 1000 en je resistances op minimaal 70%? Als je dat hebt, dan wordt je al minder snel one-shot.
Het verschil tussen T1 en T2 is niet zo heel indrukwekkend, maar van T2 naar T3 dan weer meer. En van T3 naar T4, vooral bosses, is aanzienlijk.
In T3 kan Urivar niet eens zijn eerste zinnetje afmaken en in T4 haal ik nog geen 50% van z'n health, voordat ik de horlepiep dans. Ik heb mijn glyphs dan ook nog niet op orde en m'n gear mag ook nog wat masterworking hebben.
Als je alles op max hebt, dan zal het wel weer een cakewalk worden. Het duurt nu wat langer, voordat je dat bereikt hebt en het is van groter belang om maxed te zijn. Dat was in vorige seasons niet het geval. Toen kon je halfbakken wel Duri op T4 killen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Kaasje123 schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:16:
[...]

Nou ik heb zelf seizoen 7 overgeslagen en er bijna een half jaar tussenuit geweest maar wat ik merk is dat de stappen tussen torments inderdaad hoger is geworden. Waar ik voorheen torment 4 zonder issues deed houd ik het voorlopig nog even bij torment 3. Torment 4 lukt wel maar is veel inefficiënter wanneer alles zo traag dood gaat. Ik vermoed dus dat het normaal is in seizoen 8
Heb D4 eigenlijk niet gespeeld met torments, na launch ff maar toen waren die er nog niet meen ik?
Poops_McGhee schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:23:
[...]

Heb je je armor op minimaal 1000 en je resistances op minimaal 70%? Als je dat hebt, dan wordt je al minder snel one-shot.
Het verschil tussen T1 en T2 is niet zo heel indrukwekkend, maar van T2 naar T3 dan weer meer. En van T3 naar T4, vooral bosses, is aanzienlijk.
In T3 kan Urivar niet eens zijn eerste zinnetje afmaken en in T4 haal ik nog geen 50% van z'n health, voordat ik de horlepiep dans. Ik heb mijn glyphs dan ook nog niet op orde en m'n gear mag ook nog wat masterworking hebben.
Als je alles op max hebt, dan zal het wel weer een cakewalk worden. Het duurt nu wat langer, voordat je dat bereikt hebt en het is van groter belang om maxed te zijn. Dat was in vorige seasons niet het geval. Toen kon je halfbakken wel Duri op T4 killen.
Uhm 900 armor oid en res slechts 2 op 70 en de rest 55-65 zoiets. Moet ik idd nog wat aan doen. Maar ben ook pas PL 75 dus dat scheelt ook. Verder pas net aan de endgame begonnen dus glyphs levelen moet ik nog doen (2 pas rond level 10 oid) en ook masterworking heb ik nog niet echt gedaan. Alleen tempering wel op alle items gedaan. Zal vast allemaal veel schelen.
Viel me gewoon op dat het verschil zo groot was. Zir op T1 oneshotten, en op T2 nauwelijks een deukje maken. Enorm gat toch?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op maandag 12 mei 2025 @ 15:40:
[...]

Heb D4 eigenlijk niet gespeeld met torments, na launch ff maar toen waren die er nog niet meen ik?

[...]

Uhm 900 armor oid en res slechts 2 op 70 en de rest 55-65 zoiets. Moet ik idd nog wat aan doen. Maar ben ook pas PL 75 dus dat scheelt ook. Verder pas net aan de endgame begonnen dus glyphs levelen moet ik nog doen (2 pas rond level 10 oid) en ook masterworking heb ik nog niet echt gedaan. Alleen tempering wel op alle items gedaan. Zal vast allemaal veel schelen.
Viel me gewoon op dat het verschil zo groot was. Zir op T1 oneshotten, en op T2 nauwelijks een deukje maken. Enorm gat toch?
Niet echt. Vergeet niet dat je armor en resistance ook nog een penalty krijgen, als je een Tier omhoog gaat.
Als je maar 900 armor op T1 hebt, hou je dat in T2 niet. Dan gaat er een X procent af en zo ook met je resistance. Dat was altijd al zo, maar nu zijn de bosses ook wat lastiger geworden en is dat verschil ook wat groter.
T1 is uiterst makkelijk en nauwelijks moeilijker dan Penitent. Prima tier om wat starter legendaries te verzamelen en aspects te farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Ok ik dacht dat mijn waardes op T2 waren maar twijfel nu n beetje. Zal het nog eens ff bekijken maar da's wel t eerste dat ik dan ff moet fixen. En natuurlijk meer ancestrals en masterworking. En glyphs levelen... much to do :)

Wat is handig om nu te doen? Pit/Undercity/events?

[ Voor 18% gewijzigd door porn* op 12-05-2025 17:10 ]

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!
porn* schreef op maandag 12 mei 2025 @ 17:10:
Ok ik dacht dat mijn waardes op T2 waren maar twijfel nu n beetje. Zal het nog eens ff bekijken maar da's wel t eerste dat ik dan ff moet fixen. En natuurlijk meer ancestrals en masterworking. En glyphs levelen... much to do :)

Wat is handig om nu te doen? Pit/Undercity/events?
Tsja, heb je alle boss powers die je nodig hebt? Glyphs levelen is altijd een goed ding, maar goeie gear is natuurlijk waar je wilt beginnen. Infernal Hordes kan een idee zijn voor legendaries en mats. Bosses voor sommige key uniques of wat. Misschien NM's voor runes en objucite.
Tegenwoordig zul je van alles moeten doen om materials en boss cache mats te vinden. Undercity geeft je wel een beetje van alles, maar zonder tributes kom je ook niet ver. Daar moet je dan weer Whisper events voor doen, om zoveel mogelijk kans te hebben op Tributes van de Tree caches.
Ik denk niet dat er nog 1 ding is dat je veel kunt doen om verder te komen, maar dat je daar meerdere features in de game voor moet blijven doen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Net weer even een half uurtje gespeeld en weer naar een infinite loading screen zitten kijken. Had m'n enige Infernal Horde 10 rounds key geactiveerd en stond 5 minuten te wachten, in de hoop dat ik eindelijk in de instance zou inladen. Game says Nope! Moest de game sluiten en weer openen. Character spawned ergens ten zuidwesten van Kyovashad en de Infernal Horde key is pleite.

Heb het wel weer ff gehad met de game. Niet alleen de content wordt slechter, maar ook de server stabiliteit. Great job..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch ook een paar avondjes geprobeerd... Van het weekend een minion necro maar voelde niet lekker en niet ver gekomen (had nog geen golem dus onder level 25). Gisteren een heartseeker rogue gestart, oa om gebruik te maken van de boss power die dikke dots op basic attacks zet, maar... mweh.

Een voordeel van de nieuwe reliquaries is wel dat mijn rogue ook pas level 30 was maar dit was al genoeg om de 200 plat te claimen in de free track.

Maar ik denk dat ik eigenlijk gewoon genoeg D4 gespeeld heb en dan de combinatie met dat het nu zoveel trager gaat maakt het erg saai. Dat hoeft op zich nog niet te betekenen dat het slecht is voor de game (gisteren ook even gekeken en de player retentie op Steam lijkt dit seizoen juist beter dan vorig seizoen), maar ik heb voor seizoen ook erg veel gespeeld dus voor mij is het even klaar. Ik kwam toevallig ook gisteren deze video tegen over wanneer te stoppen met een game wat wel toepasselijk was.
Waarschijnlijk zal ik later wel weer terug komen, maar voor mij prima om de game voor nu even te laten voor wat ie is... Zat andere dingen te spelen :)

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

Poops_McGhee schreef op maandag 12 mei 2025 @ 18:14:
[...]

Tsja, heb je alle boss powers die je nodig hebt? Glyphs levelen is altijd een goed ding, maar goeie gear is natuurlijk waar je wilt beginnen. Infernal Hordes kan een idee zijn voor legendaries en mats. Bosses voor sommige key uniques of wat. Misschien NM's voor runes en objucite.
Tegenwoordig zul je van alles moeten doen om materials en boss cache mats te vinden. Undercity geeft je wel een beetje van alles, maar zonder tributes kom je ook niet ver. Daar moet je dan weer Whisper events voor doen, om zoveel mogelijk kans te hebben op Tributes van de Tree caches.
Ik denk niet dat er nog 1 ding is dat je veel kunt doen om verder te komen, maar dat je daar meerdere features in de game voor moet blijven doen.
Had al zo'n gevoel dat ik 'n goeie mix moest doen. Eigenlijk is dat ook wel leuk, beetje afwisseling. In D3 had je altijd rifts voor keys en daarna greater rifts, repeat.
Nee heb nog lang niet alle boss powers, wel een aantal goeie voor mn huidige build (twijfel nog tussen Zir's blood en die Poison breath). Waar krijg je die infernal horde keys van? Ook van whispers?

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• porn*

porn*

...take on the world!

PS lijkt me irritant dat loading screen, gelukkig zelf nog geen last van gehad. Is dat server down? Of een lokaal probleem (instabiel/internet?).

Bnet pindle#2913

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik ben inmiddels aardig op stoom in dit seizoen, mn Rogue strand rondt Pit65 omdat ik niet snel genoeg dmg doe. Het schijnt dat mijn resource boven de 275 moet zijn. Die mechanic snap ik niet helemaal, maar degene die het me verteld heeft me enorm goed geholpen, dus het zal wel kloppen.

Wel is het erg RSI bevorderend. (Deathtrap).

Eigenlijk ben ik wel weer een beetje klaar met dit seizoen, maar ik vind door m'n mega find (4ga Ring of Starless Skies), dat ik nog even door moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• retlaw
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:46

retlaw

<GoT> RetLaw#2411

Finraziel schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 07:37:

Waarschijnlijk zal ik later wel weer terug komen, maar voor mij prima om de game voor nu even te laten voor wat ie is... Zat andere dingen te spelen :)
Heb net 'No Rest For the Wicked' maar weer eens geïnstalleerd. Ook even kijken of het met de nieuwe patch beter is geworden.

Battle.net || Strava

Acties:
  • +1 Henk 'm!
porn* schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 10:35:
[...]

Waar krijg je die infernal horde keys van? Ook van whispers?
Whisper caches, soms boss caches, Pit caches en ik heb ze ook wel eens in Undercity caches zien droppen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Finraziel schreef op dinsdag 13 mei 2025 @ 07:37:
Toch ook een paar avondjes geprobeerd... Van het weekend een minion necro maar voelde niet lekker en niet ver gekomen (had nog geen golem dus onder level 25). Gisteren een heartseeker rogue gestart, oa om gebruik te maken van de boss power die dikke dots op basic attacks zet, maar... mweh.

Een voordeel van de nieuwe reliquaries is wel dat mijn rogue ook pas level 30 was maar dit was al genoeg om de 200 plat te claimen in de free track.

Maar ik denk dat ik eigenlijk gewoon genoeg D4 gespeeld heb en dan de combinatie met dat het nu zoveel trager gaat maakt het erg saai. Dat hoeft op zich nog niet te betekenen dat het slecht is voor de game (gisteren ook even gekeken en de player retentie op Steam lijkt dit seizoen juist beter dan vorig seizoen), maar ik heb voor seizoen ook erg veel gespeeld dus voor mij is het even klaar. Ik kwam toevallig ook gisteren deze video tegen over wanneer te stoppen met een game wat wel toepasselijk was.
Kan me voorstellen dat je er even genoeg van hebt. Dit season is ook echt niet goed en die boss powers voegen nauwelijks iets toe. Rep board is echt zero inspanning voor Blizz geweest. Niet eens een reskin van de vorige boards.
Het is simpelweg teveel van hetzelfde en dat gaat langzamerhand echt vervelen.
Ik heb deze keer niet eens de moeite genomen om een eigen build te maken, maar heb er een van Maxroll gepakt, om zo snel mogelijk door de BP en SJ heen te rennen en klaar te zijn met s8.
Ik moet het laatste chapter van de SJ nog doen, maar ik geloof het wel.
Af en toe een uurtje pixels pletten en dan de game weer wegleggen, tenmiste, als de game me niet al eerder een infinite loading screen geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Een Varshan spiritborn gemaakt, pareltje hoor. Drie van de vijf glyps op 46, masterworking op 8/12 en ben met 2,5 minuut door pit level 70 heen _/-\o_

Vorig seizoen was ik er snel klaar mee, daardoor nu toch wel weer naar m'n zin. Blijft heerlijk om na een werkdag wat dom pixels te pletten. Bij poe2 zat ik iedere keer op het puntje van m'n stoel. Ook een goede game, maar net even anders.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dom pixels pletten blijft leuk, inderdaad. Dat zal ik ook nog wel even blijven doen, maar werken om de SJ af te maken, daar heb ik geen zin meer in.
Misschien vanavond weer een rondje pletten. Heb de hele zaterdagavond er wel voor ingepland, als er hier een meute dames naar de ESF gaan kijken. 🤣

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Was dus een nieuwe patch vandaag. Geen infinite loading screen gezien, maar wel continue de notificatie dat quest 'Belial's Unveiling' completed is. Echt elke 10 seconden staat die melding in je beeld. Die quest heb ik allang afgerond. Om gek van te worden.
En er staat een midseason event feesttent in Ked Bardu, op de map tenminste, want als je er naartoe gaat, zie je niks.
Zag ook de terugkeer van Ravens om je tree dingen te doen, maar die stonden in towns en soms op een plek waar je niet komt, normaal gesproken.
Ze kunnen echt maar weinig goed doen, dit season.

[ Voor 3% gewijzigd door Poops_McGhee op 14-05-2025 23:51 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op woensdag 14 mei 2025 @ 23:37:
Was dus een nieuwe patch vandaag. Geen infinite loading screen gezien, maar wel continue de notificatie dat quest 'Belial's Unveiling' completed is. Echt elke 10 seconden staat die melding in je beeld. Die quest heb ik allang afgerond. Om gek van te worden.
En er staat een midseason event feesttent in Ked Bardu, op de map tenminste, want als je er naartoe gaat, zie je niks.
Zag ook de terugkeer van Ravens om je tree dingen te doen, maar die stonden in towns en soms op een plek waar je niet komt, normaal gesproken.
Ze kunnen echt maar weinig goed doen, dit season.
Yes, deze patch heeft meer gesloopt dan gefixed. Helaas doet mijn Varshan Spiritborn het ook niet meer, dus die kan de prullenbak in.

Dit seizoen een EQ spin to win barb gespeeld wat erg leuk was, een sorcerer (die ik heb geleveld met tassen) maar die beviel niet en dus een spiritborn. Al met al toch vermaakt dit seizoen, maar jammer dat er voor mij nu een abrupt einde aan komt. Ik zie eigenlijk niet echt een andere leuke build.

Volgende seizoen is uit m'n hoofd al over een week of 6 :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op donderdag 15 mei 2025 @ 09:07:
[...]

Yes, deze patch heeft meer gesloopt dan gefixed. Helaas doet mijn Varshan Spiritborn het ook niet meer, dus die kan de prullenbak in.

Dit seizoen een EQ spin to win barb gespeeld wat erg leuk was, een sorcerer (die ik heb geleveld met tassen) maar die beviel niet en dus een spiritborn. Al met al toch vermaakt dit seizoen, maar jammer dat er voor mij nu een abrupt einde aan komt. Ik zie eigenlijk niet echt een andere leuke build.

Volgende seizoen is uit m'n hoofd al over een week of 6 :)
Ik heb ook een EQ Spinfreak gemaakt, maar dat werd steeds zwakker, leek wel. Zelfde als jij, een Sorc gemaakt en geleveld met tassen, omdat ik de 3 benodigde mythics toevallig had liggen. Die doet het wel een stuk beter dan de Barb, moet ik zeggen. Nu ben ik wel van de Sorc gameplay, dus misschien is dat het verschil.
Met de EQ spinfreak Barb deed ik toch wel 8 minuten over pit 65. Met de LS Sorc blaas ik daar met 3 minuten doorheen.
Dus, daar ga ik maar regelmatig pixels mee pletten. Gewoon voor de leuk. 😄

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ach kan mij het ook schelen, nog een druid gemaakt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Jack_Mojo op 15-05-2025 18:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Druid speelt ook niet zo fijn, maar goed. Dat is geen piano spelen qua knoppen maar er zit nog een gedachte achter. Als je skill z doet dan moet je x seconden wachten en dan skill y doen en dan ben je het mannetje, anders werkt het niet. Ik wil liever op twee of drie knopjes drukken en pixels pletten.

Dus geprobeerd om mijn gear en mats weg te geven, maar 90% slaat mijn trade af. Toch wel jammer. Ze zouden eens moeten weten. Ik heb een persoon bv een 4GA perfect third blade gegeven haha

Volgend seizoen weer verder :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
LS Sorc speelt wel fijn, maar ik zou eigenlijk een ander hoedje moeten hebben. Loop nu rond met Heir of Perdition, maar die geeft me alleen meer damage en geen defense. Shako zou beter zijn, maar om die te gaan farmen, daar heb ik echt geen zin in. Al helemaal niet met runes en sparks.
Eigenlijk heb ik helemaal niet zoveel zin meer om te spelen.
We gaan weer in de wachtstand naar het volgende season 😄

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bundin
  • Niet online
Voor mij loopt 't langzaam op z'n eind ook, niet omdat de pixels minder plettable zijn maar omdat de meeste van m'n maten dit seizoen overslaan. Uiteindelijk is pletten met een groepje op voicechat wat het écht leuk maakt voor me.

EQ barb was goed vermaak want paar seizoenen niet gespeeld, de battle pass was inderdaad niet de moeite van het bijhouden, de boss powers vond ik best leuk gevonden, maar de rep grind per character ieder seizoen ben ik wel klaar mee eigenlijk.

Al met al was 't best, ik log vast nog wel hier en daar in maar komend seizoen weer echt aan de gang met een class die dan een paar seizoenen geleden is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 09:18

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Topicstarter
Hebben jullie ook constant dat de game of niet wil laden (zwart scherm na character select > Start Game) en ook memory crashes?

Heb nooit issues gehad maar dit seizoen slaat echt nergens op. Moet de game soms 5x opnieuw starten om überhaupt te kunnen spelen.
Net bij de WB 2x op rij een memory crash gehad tijdens de fight.. Echt.. WTF is dit.

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Angeloonie schreef op zondag 18 mei 2025 @ 21:14:
Hebben jullie ook constant dat de game of niet wil laden (zwart scherm na character select > Start Game) en ook memory crashes?

Heb nooit issues gehad maar dit seizoen slaat echt nergens op. Moet de game soms 5x opnieuw starten om überhaupt te kunnen spelen.
Net bij de WB 2x op rij een memory crash gehad tijdens de fight.. Echt.. WTF is dit.
Ja op m’n ps5 moet ik,
elke keer als ik stop en later verder wil spelen, de hele game opnieuw laden. Beeld blijft hangen met rare kleuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nahkriin
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 04-06 17:55
Laatste seizoen niet gespeeld, maar als ik dit lees niet echt de moeite nu of?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Ik kreeg in m’n eerste undercity gelijk de mythic die ik nodig had voor m’n build. Ring of starless sky. Merk dat zo’n goed begin van een seizoen zonder grinden ervoor direct een positieve impact heeft. Ik heb 2 keer een mythic zien droppen. Seizoen 3 (shako) en nu seizoen 8 deze. Heb er gelijk “meer” zin in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Nahkriin schreef op maandag 19 mei 2025 @ 13:27:
Tja, online is het vaak negatief (kijk eens op Reddit bv lol). Betrap mezelf er soms ook op.

Er is niet heel veel veranderd, maar ik blijf het toch leuk vinden om te spelen. Per seizoen even drie weken Diablo spelen en weer door naar een andere game. Is voor iedereen verschillend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nahkriin schreef op maandag 19 mei 2025 @ 13:27:
Qua season content, niet echt. Het is wel leuk om de veranderingen in boss fights te bekijken en om de toegevoegde bosses te pletten. Gewoon om even te snuffelen aan de veranderingen.
Die zijn, buiten de cash grab battle pass veranderingen om, niet stuitend.
Al met al is het prima speelbaar, hoor. Niet voor weken lang, maar prima speelbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
Als je na een seizoen wordt omgezet naar normal realm is er dan ook nog iets om voor te spelen over?
bedoel maar , dan heb je para 300 en goeie gear , wat maakt het dan nog leuk om op dat poppetje door te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

sfx32 schreef op maandag 19 mei 2025 @ 17:58:
Als je na een seizoen wordt omgezet naar normal realm is er dan ook nog iets om voor te spelen over?
bedoel maar , dan heb je para 300 en goeie gear , wat maakt het dan nog leuk om op dat poppetje door te gaan?
Niet. Ik kijk ook niet om naar de chars van de vorige seizoenen.

Ik ben eigenlijk ook wel weer klaar met dit seizoen, alles gaat makkelijk plat, bosses gaan ook goed. Andy blijft een uitdaging door die mechanics, dus die doe ik uberhaupt nooit.

Eigenlijk wel jammer dat als je character eenmaal op stoom is dat de seizoensopdrachten zo gedaan zijn.

[ Voor 8% gewijzigd door Mad-Matt op 20-05-2025 09:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sfx32
Dus d3 was eigenlijk meer zijn geld waard door zijn ’’eindeloze’’ paragon levels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stappieterug
  • Registratie: Augustus 2018
  • Laatst online: 09:22
ik speel meestal elk seizoen tot paragon 200-240 of iets dergelijks.
elk seizoen start ik met een character die ik bij voorkeur de laatste 2 seizoenen niet heb gespeeld.

Dat houdt het voor mij 'fris' en zorgt er voor dat de prijs per gespeeld uur voor deze game maar blijft dalen.
Ik hoef niet zo nodig 'alles' te hebben of pertinent pit100 in minder dan 3 minuten te rennen.
Het ene seizoen heb ik 3 verschillende sorcs (al is dat met de armory nu niet meer nodig) en ben ik volledig gekleed in mythics, het volgende seizoen laat ik het bij 1-2 characters zonder 1 bruikbare mythic.

Voor mij is het spelen van het spel ontspanning. en als het seizoen voor mij 'uitgespeeld' is, dan speel ik wat anders tot het nieuwe seizoen.

"I would like to cancel my subscription to your problems"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Ik weet niet wat het is maar ik heb het dit seizoen erg naar m'n zin. Niet per se door de seasonal content, maar het blijft heerlijk spelen. Nu toch m'n sorc weer opgepakt nadat ik ergens had gezien dat je continu evade (icm teleport) kan spammen. Dat speelt erg leuk. Daarbij bijna overal een triple crit qua masterworking, zover ben ik nog nooit gekomen.

In de Diablo break van seizoen 7 naar 8 heb ik poe2 gespeeld, in eerste instantie een verademing (ik hoor mezelf nog zeggen: Diablo killer) maar dat is qua spelen erg opletten. Je zit letterlijk op het puntje van je stoel met hartslag 170. Ook leuk, maar anders. ARPG Elden Ring.

(je kunt wel de klok erop gelijk zetten dat ik volgend seizoen wel een Diablo burnout heb, maar goed, dat zien we dan wel weer)

Voor nu P248 en verder met mijn sorc RoxyDekker :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Jack_Mojo schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:03:
Ik weet niet wat het is maar ik heb het dit seizoen erg naar m'n zin. Niet per se door de seasonal content, maar het blijft heerlijk spelen. Nu toch m'n sorc weer opgepakt nadat ik ergens had gezien dat je continu evade (icm teleport) kan spammen. Dat speelt erg leuk. Daarbij bijna overal een triple crit qua masterworking, zover ben ik nog nooit gekomen.

In de Diablo break van seizoen 7 naar 8 heb ik poe2 gespeeld, in eerste instantie een verademing (ik hoor mezelf nog zeggen: Diablo killer) maar dat is qua spelen erg opletten. Je zit letterlijk op het puntje van je stoel met hartslag 170. Ook leuk, maar anders. ARPG Elden Ring.

(je kunt wel de klok erop gelijk zetten dat ik volgend seizoen wel een Diablo burnout heb, maar goed, dat zien we dan wel weer)

Voor nu P248 en verder met mijn sorc RoxyDekker :)
Herkenbaar. Begonnen aan poe2 in december tegelijk met de release. Je omschrijft het goed. Leuk maar veels te stressvol en die currency markt is vreselijk. Spel draait meer om het verzamelen daarvan dan om de lol van het doden van je scherm vol met vijanden. Poe2 is moeilijker dan d4. D4 pak ik ff op voor t slapengaan en kan gelijk rammen. Poe2 kan ook, maar ondertussen ga je wel 150x dood.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Alekz87 schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 18:14:
[...]

Herkenbaar. Begonnen aan poe2 in december tegelijk met de release. Je omschrijft het goed. Leuk maar veels te stressvol en die currency markt is vreselijk. Spel draait meer om het verzamelen daarvan dan om de lol van het doden van je scherm vol met vijanden. Poe2 is moeilijker dan d4. D4 pak ik ff op voor t slapengaan en kan gelijk rammen. Poe2 kan ook, maar ondertussen ga je wel 150x dood.
D4 is leuk om pixels te pletten. Ik doe dat ook nog zo af en toe.
PoE2 heb ik nooit gespeeld. Snap niet wat er leuk is om na 150x doodgaan, eindelijk te winnen. Het is, in mijn ogen geen winst, maar 150x verlies 😂

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Poops_McGhee schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 20:18:
[...]

D4 is leuk om pixels te pletten. Ik doe dat ook nog zo af en toe.
PoE2 heb ik nooit gespeeld. Snap niet wat er leuk is om na 150x doodgaan, eindelijk te winnen. Het is, in mijn ogen geen winst, maar 150x verlies 😂
Geeft je natuurlijk wel meer voldoening dan een boss pletten in 1,5 seconde. Maar inderdaad, ook niet mijn kopje thee.

Als je na 50x dezelfde dungeon of na 50x dezelfde boss dezelfde rewards krijgt dan kies ik altijd voor het eerste. Ik heb ooit die Skate van Gamekings 20uur lang de boss van de Elden Ring DLC zien verslaan, af en toe uren doorgaan tot in de ochtend. Ik was er na 10 keer klaar mee.

Mensen verschillen :)

Zo erg is poe2 niet en ik kan je die game aanraden, alleen net even anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jack_Mojo schreef op donderdag 22 mei 2025 @ 21:32:
[...]

Geeft je natuurlijk wel meer voldoening dan een boss pletten in 1,5 seconde. Maar inderdaad, ook niet mijn kopje thee.

Als je na 50x dezelfde dungeon of na 50x dezelfde boss dezelfde rewards krijgt dan kies ik altijd voor het eerste. Ik heb ooit die Skate van Gamekings 20uur lang de boss van de Elden Ring DLC zien verslaan, af en toe uren doorgaan tot in de ochtend. Ik was er na 10 keer klaar mee.

Mensen verschillen :)

Zo erg is poe2 niet en ik kan je die game aanraden, alleen net even anders.
Mijn grens ligt op 3x proberen en dan moet er wel succes komen. Anders ben ik er snel klaar mee. :D

Elden Ring heb ik wel eens bekeken, maar die game gaat mijn persoonlijke rage bar heel snel vullen en ik houd mijn spullen liever heel.

Misschien dat ik PoE eens ga bekijken. Heb er nog niet veel aandacht voor gehad. Ik wissel nu een beetje tussen D4/No Man's Sky/GT7 of gewoon een avondje niet gamen.
Pagina: 1 ... 210 211 Laatste