Smartphonefabrikant OnePlus heeft de 7T-smartphone aangekondigd. De telefoon bevat een amoledscherm met verversingssnelheid van 90Hz. De telefoon komt 10 oktober naar Europa en dan maakt de fabrikant ook de prijs bekend. De OnePlus 7T bevat een amoled-scherm van 6,55" met een resolutie van 2400x1080 pixels, wat gelijk staat aan een beeldverhouding van 20:9. Het scherm ondersteunt hdr10+ en haalt volgens OnePlus een helderheid van 1000cd/m². In het scherm zit een vingerafdruksensor verwerkt. Bovendien heeft het scherm een verversingssnelheid van 90Hz. De OnePlus 7 Pro, het huidige topmodel van de fabrikant, bevat ook een 90Hz-scherm. De OnePlus 7T heeft een accucapaciteit van 3800mAh met ondersteuning voor Warp Charge 30T via usb-c. Hiermee kan de accu in een half uur tijd tot 70 procent worden opgeladen. OnePlus claimt dat deze nieuwe techniek sneller is dan het huidige Warp Charge 30. De OnePlus 7, die wordt vervangen door de 7T, bevat een accu van 3700mAh die geen Warp Charge ondersteunt. Aan de achterkant van het toestel bevindt zich een cirkelvormige module met drie camera's. De primaire camera bevat een Sony IMX586-sensor met resolutie van 48 megapixel en een diafragma van f/1.6. Deze camera ondersteunt bovendien een combinatie van optische- en elektronische beeldstabilisatie. De hoofdcamera wordt aangevuld door een camera met 2x-zoomlens met resolutie van 12 megapixel en een 16-megapixelgroothoekcamera. De smartphone heeft ook een macromodus voor foto's. Hiermee kunnen gebruikers objecten fotograferen op een afstand van 2,5 centimeter. De primaire camera kan gebruikt worden om 4k-video's op te nemen met zestig beelden per seconde. De overige twee camera's kunnen ook gebruikt worden voor het opnemen van video's, maar deze ondersteunen enkel opnames op 1080p met 30fps. De primaire camera kan daarnaast slowmotionvideo's opnemen. Op 1080p doet de 7T dit met 240fps. Wanneer gebruikers de resolutie verlagen naar 720p wordt de framerate verhoogd naar maximaal 960fps. De hoofdcamera heeft een timelapsefunctie en het toestel bevat ingebouwde software voor het bewerken van video's. De selfiecamera heeft een resolutie van 16 megapixel met ondersteuning voor elektronische beeldstabilisatie. Deze frontcamera kan video's opnemen in full-hd met dertig beelden per seconde. De frontcamera heeft bovendien een timelapsemodus. De 7T bevat een Snapdragon 855+-processor met een Adreno 640-gpu. Het toestel bevat 8GB ram en wordt geleverd met 128GB aan opslagcapaciteit. Een optie voor 256GB aan opslagruimte is 'beschikbaar in een geselecteerd aantal markten'. De telefoon bevat geen micro-sd-sleuf, maar ondersteunt wel twee simkaarten. De telefoon is beschikbaar in twee kleuren; blauw en zilver. Ondersteuning voor 5g en Wi-Fi 6 ontbreekt. De OnePlus 7T wordt officieel in Europa uitgebracht op 10 oktober. OnePlus zal op die datum de prijzen en beschikbaarheid bekendmaken. Daarnaast geeft OnePlus aan dat ze op 10 oktober 'aanvullende producten' zullen aankondigen. De 7T kost in een configuratie van 8GB geheugen en 128GB opslag, 599 euro, de 7T Pro kost 759 euro. Van de 7T Pro komt ook een McLaren-variant met 12GB aan geheugen en 256GB opslag voor 859 euro.
Terug naar Inhoudsopgave
Terug naar Inhoudsopgave Terug naar Inhoudsopgave Mocht er iemand nog tips, aanpassingen of wijzigingen hebben, stuur dan een privé bericht naar rens-br of AnonymousWP.
Terug naar Inhoudsopgave |
- rens-br
- Registratie: December 2009
- Laatst online: 21:52
:strip_icc():strip_exif()/u/333229/Logo%2520RFixIT%2520Tweakers.jpg?f=community)
Jammer dat er geen nylon case is voor de OP7T (kep em niet gezien op de oneplus webshop). Mij lijkt dat de "beste" case, qua grip en ook omdat ie helemaal ingepakt zit aan de randen. Die Sandstone bijvoorbeeld...die is gewoon vrij open.
Nou schijnt het meegeleverde hoesje ook wel ok te zijn.
Nou schijnt het meegeleverde hoesje ook wel ok te zijn.
Canon: EOS R6 | EF 16-35/4L IS USM | EF 70-200/2.8L IS II USM
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Heb gezien dat de OP cases op amazon.de best een stuk goedkoper zijn dan bij de rest van de aanbieders...
Ikzelf vind de meegeleverde case fijn. Grippy en doorzichtig.
Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ
Ik gebruik Lawnchair en ik heb een swipe up vanaf de dock. Dan kom ik iedere keer tegen dat opstaande randje van die hoes aan. Heb daarom liever een case dan een bumper.
Moet je bedanken voor mijn stommiteit en jouw goede idee. Heb sinds mijn nieuwe screenprotector last dat de case de hele tijd m'n screenprotector eraf drukt, soort van. Daardoor komen er de hele tijd luchtbellen onder aan de bovenkant. Herinner mij nu net dat ik nog een Sandstone voor de 7 Pro heb liggen en nu heb ik dat probleem niet meer.Huigie schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 16:03:
Ik gebruik Lawnchair en ik heb een swipe up vanaf de dock. Dan kom ik iedere keer tegen dat opstaande randje van die hoes aan. Heb daarom liever een case dan een bumper.
Thanks!
Die gebruik ik nu ook, stukje weggevijld voor de sensor.
Hey is er iemand bekend met deze hoesjes (of het merk / variant):
https://m.nl.aliexpress.c...1VCAgDEAQYBiABEgJO_vD_BwE
https://m.nl.aliexpress.c...1VCAgDEAQYBiABEgJO_vD_BwE
Yesss, nu in het goede topic:
mijn (inmiddels deels beantwoorde) reactie in het Ervaringen & Discussie topic
Ik zit ook met verbazing te kijken. Op Ali begint het echter al langzaam vol te lopen.
Volgens de website van OnePlus wordt er wel weer een TPU case bijgeleverd. Dan heb je in ieder geval iets om de Ali-wachttijd te overbruggen.
Het enige wat mij nu nog weerhoud van het bestellen van een 7T zijn de glazen screenprotectors. Die zie ik maar zéér mondjesmaat, alle voor bijzonder hoge prijzen. Op zich niet vreemd gezien de nieuwheid van het product, maar ik ben en blijf een Hollander. Op Ali druppelen ze wederom mondjesmaat binnen, maar ik ben lomp genoeg dat ik geen maand kan leven zonder glazen screenprotector.
Wederom staat op de website dat er een screen protector pre-applied meekomt, maar ik kan nergens vinden of dit om plastic of glas gaat. Van de Reviewers Editions en/of Indiase filmpjes wordt ik ook niet veel wijzer. Is er iemand die hier wel een antwoord op heeft (of misschien heel toevallig wel een goedkope plaats met snellere verzending dan Ali weet te vinden)?
(accesoires topic?)Laguna schreef op donderdag 17 oktober 2019 @ 19:23:
Zitten wel flinke marges op de officiële accessoires. Helaas is dit eigenlijk bij ieder merk wel het geval.
40 euro voor die bumper case
Ik zit ook met verbazing te kijken. Op Ali begint het echter al langzaam vol te lopen.
Volgens de website van OnePlus wordt er wel weer een TPU case bijgeleverd. Dan heb je in ieder geval iets om de Ali-wachttijd te overbruggen.
Het enige wat mij nu nog weerhoud van het bestellen van een 7T zijn de glazen screenprotectors. Die zie ik maar zéér mondjesmaat, alle voor bijzonder hoge prijzen. Op zich niet vreemd gezien de nieuwheid van het product, maar ik ben en blijf een Hollander. Op Ali druppelen ze wederom mondjesmaat binnen, maar ik ben lomp genoeg dat ik geen maand kan leven zonder glazen screenprotector.
Wederom staat op de website dat er een screen protector pre-applied meekomt, maar ik kan nergens vinden of dit om plastic of glas gaat. Van de Reviewers Editions en/of Indiase filmpjes wordt ik ook niet veel wijzer. Is er iemand die hier wel een antwoord op heeft (of misschien heel toevallig wel een goedkope plaats met snellere verzending dan Ali weet te vinden)?
Informaticus of vakkundig Googler?
Gisteren de 7T besteld, wordt vandaag bezorgd. Ben benieuwd (kom van een 3T)!
Ik heb mijn oog op deze case laten vallen: https://www.spigen.com/co...eplus-7t-case-tough-armor
Echter nog niet verkrijgbaar (zeker in EU/NL niet). Heeft iemand ervaring met de cases van OnePlus zelf?
Bijvoorbeeld: https://www.oneplus-shop....on-bumper-case-zwart.html
Ik heb mijn oog op deze case laten vallen: https://www.spigen.com/co...eplus-7t-case-tough-armor
Echter nog niet verkrijgbaar (zeker in EU/NL niet). Heeft iemand ervaring met de cases van OnePlus zelf?
ik heb deze variant voor mijn 6 om mijn telefoon zitten. goede case, zou ik zo weer kopen. wel aan de prijsLeusch schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:27:
Gisteren de 7T besteld, wordt vandaag bezorgd. Ben benieuwd (kom van een 3T)!
Klopt inderdaad. Collega heeft die case van Spigen (Tough). Voelt heel durable aan. Die van OP ziet er iets gelikter uit. De meegeleverde transparante case is trouwens niet eens zo heel slecht. Bovendien blijft de kleur van de telefoon zichtbaar.fredgroes schreef op woensdag 23 oktober 2019 @ 05:17:
[...]
ik heb deze variant voor mijn 6 om mijn telefoon zitten. goede case, zou ik zo weer kopen. wel aan de prijs
De OP hoezen zijn belachelijk duur maar wel kwaliteit. Op de sandstone hoes na want die verteerd terwijl je er naar kijkt... Heb nu de carbon case, is mooi, voelt goed, past perfect!
Vindt je dit echt mooi? Of is het enkel voor praktische redenen.Leusch schreef op dinsdag 22 oktober 2019 @ 11:27:
Ik zelf zou echt nooit met zo'n lompe dikke case willen lopen

Hoofdargument is inderdaad de veiligheid die een dergelijke case biedt. Esthetisch is het minder. Ik heb inmiddels de OnePlus 7T Karbon Bumper Case Zwart besteld. Ziet er beter uit en als ik de reviews zo lees ook goede bescherming voor de telefoon.ricjuh schreef op donderdag 24 oktober 2019 @ 15:25:
[...]
Vindt je dit echt mooi? Of is het enkel voor praktische redenen.
Ik zelf zou echt nooit met zo'n lompe dikke case willen lopen
Update voor de goedkope tempered glass screen protectorsTheTinusNL schreef op vrijdag 18 oktober 2019 @ 19:54:
Yesss, nu in het goede topic:
[...]
(accesoires topic?)
De voorraden lijken inmiddels langzaam binnen te zijn, maar verzending en/of prijs laat nog te wensen over.
Het enige goedkope alternatief dat ik in Nederland kon vinden is €13 p/s., verder allemaal al gauw 20-25 per stuk.
Zojuist naast een grijze 7T ook 6 stuks glazen screen protectors besteld bij Amazon Duitsland. Inclusief verzending naar NL€19 voor 6 stuks. Niet slecht, dat komt in de buurt van Ali prijzen, maar dan levering volgende week in plaats van begin december.
Krankzinnig, want vaak gaat het om exact dezelfde producten die met exact dezelfde doekjes/wipes worden geleverd en soms ook nog eens in exact dezelfde verpakking. Ben benieuwd naar de marge-cijfers op accesoires.
Wel altijd in spanning afwachten of ik ook daadwerkelijk glas krijg en geen folie... in de beschrijving en afbeelding wordt over glas gesproken, maar dat is altijd maar de vraag of dat ook echt zo is.

Informaticus of vakkundig Googler?
Wie een gratis hoesje wilt, code FREECASE invoeren voor een sandstone hoesje, werkt voor de 7T en Pro (ook voor de 7 Pro) en alleen voor een sandstone hoesje.
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Op de OP website?Steevo_S schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:44:
Wie een gratis hoesje wilt, code FREECASE invoeren voor een sandstone hoesje, werkt voor de 7T en Pro (ook voor de 7 Pro) en alleen voor een sandstone hoesje.
Zeiss: 35/2 Distagon | 50/2 Makro-Planar | 85/1.4 Planar | 100/2 Makro-Planar | 135/2 Apo Sonnar
Gratis case voor de 7T en 7T Pro! Zojuist getest. Exclusief 7 euro verzendkosten.
Gebruik de code 'FREECASE'.
https://www.reddit.com/r/...lus_7t_sandstone_case_uk/
[ Voor 8% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-11-2019 17:51 ]
Steevo_S schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 16:44:
Anonymoussaurus in "[OnePlus 7T-serie] Accessoires"
[ Voor 17% gewijzigd door Anonymoussaurus op 01-11-2019 17:52 ]
Maximum aantal is (helaas) al bereikt.Anonymoussaurus schreef op vrijdag 1 november 2019 @ 17:50:
Gratis case voor de 7T en 7T Pro! Zojuist getest. Exclusief 7 euro verzendkosten.
Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis
Yep, bij mij gisteren al.
Net nog 1 besteld voor de 7T Pro!
Op de Ned. site, verzendkosten zijn wel duurder: €9,95..... :-)
[ Voor 8% gewijzigd door sonsan op 02-11-2019 20:50 ]
Ik keek op de NL site voor de 7T maar die was niet meer beschikbaar.sonsan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:49:
Let erop dat de actie alleen geldig is voor de Sqndstone cases. Bij andere cases geeft die aan dat het maximum is bereikt.l3art schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:43:
[...]
Ik keek op de NL site voor de 7T maar die was niet meer beschikbaar.
Je hebt keuze uit een verzendoptie van 7 en 10 euro.sonsan schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 20:49:
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
Inderdaad, die had ik over het hoofd gezien.
En ach, 10 euro is nog steeds weinig voor een origineel hoesje...
En ach, 10 euro is nog steeds weinig voor een origineel hoesje...
Had ik voor gekozen, maar ook daar wordt aangegeven dat de limiet bereikt was.Yorinn schreef op zondag 3 november 2019 @ 11:16:
[...]
Let erop dat de actie alleen geldig is voor de Sqndstone cases. Bij andere cases geeft die aan dat het maximum is bereikt.
edit:
Nu ik het op de PC probeer lukt het wel. Geen idee waarom het op de mobiel niet lukte, misschien omdat ik ook al studenten korting had. Nou ja, dan maar geen sandstone case. Ga wel voor Nillkin, die vind ik persoonlijk ook mooier.
[ Voor 26% gewijzigd door 13art op 03-11-2019 12:13 ]
Heb zojuist dit transparante hoesje binnen gekregen: https://www.amazon.de/gp/product/B07XBWP7K7
Veel minder lomp dan het bijgeleverde hoesje en ook doorzichtiger, zodat je het design van de telefoon beter kan zien. De zijkanten van het scherm zijn nu beter bereikbaar, wat handig is voor de 'terug' gesture. Opstaande randjes rond de camera's is ook een goeie toevoeging.
Ik heb deze glazen protectors ook binnen gekregen: https://www.amazon.de/gp/product/B07XYL2KC6
Die kregen de beste reviews en zijn vingerafdruk afstotend, wat de meegeleverde protector niet is. Ik zet ze er pas op als mijn 30 dagen omruiltermijn van mijn telefoon verstreken is, maar tot nu toe ben ik daar helemaal tevreden mee.
Veel minder lomp dan het bijgeleverde hoesje en ook doorzichtiger, zodat je het design van de telefoon beter kan zien. De zijkanten van het scherm zijn nu beter bereikbaar, wat handig is voor de 'terug' gesture. Opstaande randjes rond de camera's is ook een goeie toevoeging.
Ik heb deze glazen protectors ook binnen gekregen: https://www.amazon.de/gp/product/B07XYL2KC6
Die kregen de beste reviews en zijn vingerafdruk afstotend, wat de meegeleverde protector niet is. Ik zet ze er pas op als mijn 30 dagen omruiltermijn van mijn telefoon verstreken is, maar tot nu toe ben ik daar helemaal tevreden mee.
[druk op een toets om verder te gaan]
Geen uitval van verbindingen gelukkig bij mijn McLaren maar wel al een putje in de screenprotector...
Die kan blijkbaar niet veel hebben, het stekkertje van de lader viel er op, niet eens hard en nu al een gaatje in het plastic!
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Mediamarkt goede protetors kan plaatsen, maar kan dat ook als je daar het toestel niet gekocht hebt?
Volgende keer graag opmerkingen over screenprotectors ed in het accessoires topic plaatsen, zoals om de topicwaarschuwing vermeld staat.
Die kan blijkbaar niet veel hebben, het stekkertje van de lader viel er op, niet eens hard en nu al een gaatje in het plastic!
Ik meen ergens gelezen te hebben dat Mediamarkt goede protetors kan plaatsen, maar kan dat ook als je daar het toestel niet gekocht hebt?
Volgende keer graag opmerkingen over screenprotectors ed in het accessoires topic plaatsen, zoals om de topicwaarschuwing vermeld staat.
[ Voor 16% gewijzigd door 13art op 08-11-2019 06:37 ]
Klopt, Media Markt heeft Clearplex. Kan op elk toestel wat op de markt is geplaatst worden. Wordt namelijk gewoon op maat gesneden. Kost 19,95. Goed spul en zeer krasbestendig. Hiervoor moet je bij de Smartbar zijn. Toestel hoeft er niet gekocht te zijn.sonsan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:00:
Geen uitval van verbindingen gelukkig bij mijn McLaren maar wel al een putje in de screenprotector...
(Werk zelf bij de Media Markt op de Smartbar)
Oké, waar? Kom ik ff langs.... :-)
Maar die Clearplex krijg je er wel stofvrij op, zonder luchtbellen want daar ben ik allegies voor? (Geven die gebogen randen geen probleem?)
Plakken jullie die ook op een toestel, niet aangeschaft bij MM?
Maar die Clearplex krijg je er wel stofvrij op, zonder luchtbellen want daar ben ik allegies voor? (Geven die gebogen randen geen probleem?)
Wat is het voordeel van Clearplex t.o.v. een Tempered Glass screenprotector?
Ja, komt er stofvrij op. Je krijgt 2 weken plakgarantie, dus mocht er wat onder zitten, kan je terug komen. Ik werk zelf in Apeldoorn. Gebogen randen is geen probleem.sonsan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:12:
Oké, waar? Kom ik ff langs.... :-)
We plakken op elk toestel. Maakt niet uit waar het toestel is gekocht.
Geen. Clearplex is tegen krassen en hele kleine stoten. Glas kan iets meer opvangen bij een val.Winger7 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:56:
Wat is het voordeel van Clearplex t.o.v. een Tempered Glass screenprotector?
Is dat clearplex niet hetzelfde als 'filming plastic' ofzoiets? Dat heb ik op m'n 7 Pro en voelt echt heerlijk aan. 3,50 euroRicardo_1994 schreef op donderdag 7 november 2019 @ 13:25:
[...]
Geen. Clearplex is tegen krassen en hele kleine stoten. Glas kan iets meer opvangen bij een val.
Ik dacht dat stukje plastic op het scherm enkel bedoeld was als transportbescherming, heb deze er dan ook meteen vanaf getrokken.sonsan schreef op donderdag 7 november 2019 @ 12:00:
Op de OnePlus site staat bij inhoud van de 7T Pro ML toch echt Screen-Protector (pre-applied). Maar dat deze nu echt "protect" kan ik niet zeggen...
Nope, Clearplex is echt wel een stuk dikker en sterk materiaal. Bescherm echt goed, en je ziet eigenlijk niet dat het er op zit.Anonymoussaurus schreef op donderdag 7 november 2019 @ 20:03:
[...]
Is dat clearplex niet hetzelfde als 'filming plastic' ofzoiets? Dat heb ik op m'n 7 Pro en voelt echt heerlijk aan. 3,50 euro.
Nog een vraagje over Clearplex die Mediamarkt monteert op telefoons. Klopt het dat deze screenprotectors met een soort lijm gemonteerd worden? En zo ja, kan dat er makkelijk af bij het vervangen van zo'n Clearplex?
Klopt, soort lijm op alcohol basis. Droogt binnen 2 dagen op, en daarna zie je er niks meer van. Bij het vervangen van clearplex trek je de screenprotecter gewoon los, maak je het scherm schoon, en kan je zo een nieuwe plakken.sonsan schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 09:58:
Nog een vraagje over Clearplex die Mediamarkt monteert op telefoons. Klopt het dat deze screenprotectors met een soort lijm gemonteerd worden? En zo ja, kan dat er makkelijk af bij het vervangen van zo'n Clearplex?
Zoe je hier wat real life foto's van kunnen maken?Lamer_Deluxe schreef op dinsdag 5 november 2019 @ 13:46:
Heb zojuist dit transparante hoesje binnen gekregen: https://www.amazon.de/gp/product/B07XBWP7K7
Heb zelf een dunne blauwe nilkin cover onderweg. Ook mooi maar niet transparant
Ik zal morgen even kijken, met vals licht gaan het geen goeie foto's worden.l3art schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:50:
[...]
Zoe je hier wat real life foto's van kunnen maken?
Zojuist bij MediaMarkt Den Bosch een Clearplex folie laten plaatsen. De medewerker was gelukkig net zo'n Pietje Precies als ik en heeft het er keurig opgedaan. Ik zie nog wel wat grijze vlekken/strepen onder de folie maar volgens hem zou dat binnen twee dagen wegtrekken. Anders mocht ik ermee terugkomen. Ik hoop wel dat dit gaat gebeuren want ze zijn nogal storend....Ricardo_1994 schreef op vrijdag 8 november 2019 @ 10:54:
[...]
Klopt, soort lijm op alcohol basis. Droogt binnen 2 dagen op, en daarna zie je er niks meer van. Bij het vervangen van clearplex trek je de screenprotecter gewoon los, maak je het scherm schoon, en kan je zo een nieuwe plakken.
[ Voor 14% gewijzigd door sonsan op 10-11-2019 11:22 ]
Klopt, dit gaat nog wegtrekken. De gel die er onder wordt geplaatst is gemaakt op alcoholische basis. Dst gaat verdampen, en heeft 24 tot 48 uur daarvoor nodig.sonsan schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 18:07:
[...]
Zojuist bij MediaMarkt Den Bosch een Clearplex folie laten plaatsen. De medewerker was gelukkig net zo'n Pietje Precies als ik en heeft het er keurig opgedaan. Ik zie nog wel wat grijze vlekken/strepen onder de folie maar volgens hem zou dat binnen twee dagen wegtrekken. Anders mocht ik ermee terugkomen. Ik hoop wel dat dit gaat gebeuren want ze zijn nogal storend....
Kijk wel uit met een hoesje en je broekzak. De randjes zijn nog niet goed uitgehard, en laten dan snel los. Ik adviseer altijd de telefoon 24 uur niet in een hoesje te doen.
Je hebt wel 2 weken plakgarantie. Mocht het loslaten, gewoon terug gaan.
Inderdaad, na een nachtje zijn alle sporen verdwenen en heb ik een stof en bubbeltjesvrij scherm! Ziet er prima uit!
Ik heb hier een gallery aangemaakt met foto's die ik zojuist heb genomen:l3art schreef op zaterdag 9 november 2019 @ 17:50:
[...]
Zoe je hier wat real life foto's van kunnen maken?
https://imgur.com/a/Vgjm2Nz
Een van de voordelen van deze cover is dat ze de uitsparingen bij de flitser en focus laser netjes apart hebben uitgesneden, in tegenstelling tot de meegeleverde cover.
Thnx, ziet er netjes uitLamer_Deluxe schreef op zondag 10 november 2019 @ 12:14:
[...]
Ik heb hier een gallery aangemaakt met foto's die ik zojuist heb genomen:
https://imgur.com/a/Vgjm2Nz
Een van de voordelen van deze cover is dat ze de uitsparingen bij de flitser en focus laser netjes apart hebben uitgesneden, in tegenstelling tot de meegeleverde cover.
Graag gedaan. Ik ben er tevreden mee, hij past ook mooi strak. Valt me nu opeens op dat ze ook heel netjes de bovenste luidspreker vrij hebben gehouden. En je kan het design van de telefoon nog heel goed zien.
Ik heb ook het transparante hoesje bij Amazon gekocht en gisteren binnen gekregen.l3art schreef op zaterdag 2 november 2019 @ 21:43:
[...]
Ik keek op de NL site voor de 7T maar die was niet meer beschikbaar.
https://www.amazon.de/gp/product/B07XBWP7K7
Mooie kwaliteit en de juiste uitsparingen.
[ Voor 13% gewijzigd door sonsan op 15-11-2019 11:07 ]
Ik ben er ook nog steeds helemaal tevreden mee. Bijzonder dat er op de Amazon pagina opeens een eerste review staat met 1 ster omdat de uitsparingen niet op de juiste plek zouden zitten, daar heb ik totaal geen last van.sonsan schreef op donderdag 14 november 2019 @ 12:43:
[...]
Ik heb ook het transparante hoesje bij Amazon gekocht en gisteren binnen gekregen.
https://www.amazon.de/gp/product/B07XBWP7K7
Mooie kwaliteit en de juiste uitsparingen.
Ik denk dat die een hoesje heeft gekregen voor de 7 Pro, die heeft de laser (en led?) op een andere plaats zitten.
vraagje:
voor mijn oneplus 3t had ik deze hoes
https://www.otterbox.com/...ase/77-53713.html#start=1
Beviel prima, maar helaas heeft otterbox nog niets voor de 7t.
Ik ben nogal gecharmeerd van het concept zachte binnenhoes/harde buitenhoes. Kan iemand iets vergelijkbaars aanbevelen voor de 7t?
voor mijn oneplus 3t had ik deze hoes
https://www.otterbox.com/...ase/77-53713.html#start=1
Beviel prima, maar helaas heeft otterbox nog niets voor de 7t.
Ik ben nogal gecharmeerd van het concept zachte binnenhoes/harde buitenhoes. Kan iemand iets vergelijkbaars aanbevelen voor de 7t?
Dat zou het inderdaad goed kunnen verklaren.sonsan schreef op dinsdag 19 november 2019 @ 17:26:
Ik denk dat die een hoesje heeft gekregen voor de 7 Pro, die heeft de laser (en led?) op een andere plaats zitten.
Ik heb sinds vandaag de OP7T Pro en ben opzoek naar een goede screenprotector.
Nu lees ik iets over clearplex van de mediamarkt heeft ervaring hiermee?
Ik begrijp dat clearplex eigenlijk vooral voor krassen is en niet echt voor valschade?
Whitestone dome schijnt ook goed te zijn, maar is me eigenlijk te duur.
Ik begrijp dat clearplex eigenlijk vooral voor krassen is en niet echt voor valschade?
Ik heb deze protector vandaag op mijn 7T Pro geplakt: https://www.amazon.de/dp/B07XYL2KC6
Het proces ging erg gemakkelijk, klein alcohol doekje, microfiber doekje en sticker om stof mee op te pakken zijn meegeleverd (twee keer), plus een plastic rand om het ding gemakkelijk mee te plaatsen. Toch nog twee duidelijke stof stipjes eronder gevangen helaas. Volgende keer maar weer in de badkamer na deze gestoomd te hebben.
Ik heb het idee dat de kleuren van mijn scherm nu wat fletser zijn, misschien reflecteert de protector meer dan de meegeleverde. Ook merk ik helaas niet dat hij vingerafdruk afstotend is (wat wel beweerd wordt), eerdere telefoons hadden een oleophobic laag en dat was altijd erg prettig. Hij is ook net een millimeter te klein boven en onder, misschien is dat een verschil tussen de 7 Pro en de 7T Pro.
Verder past hij op zich prima. De reviews op Amazon zijn erg lovend, maar ik vraag me nu toch af of andere versies beter zijn dan deze.
Het proces ging erg gemakkelijk, klein alcohol doekje, microfiber doekje en sticker om stof mee op te pakken zijn meegeleverd (twee keer), plus een plastic rand om het ding gemakkelijk mee te plaatsen. Toch nog twee duidelijke stof stipjes eronder gevangen helaas. Volgende keer maar weer in de badkamer na deze gestoomd te hebben.
Ik heb het idee dat de kleuren van mijn scherm nu wat fletser zijn, misschien reflecteert de protector meer dan de meegeleverde. Ook merk ik helaas niet dat hij vingerafdruk afstotend is (wat wel beweerd wordt), eerdere telefoons hadden een oleophobic laag en dat was altijd erg prettig. Hij is ook net een millimeter te klein boven en onder, misschien is dat een verschil tussen de 7 Pro en de 7T Pro.
Verder past hij op zich prima. De reviews op Amazon zijn erg lovend, maar ik vraag me nu toch af of andere versies beter zijn dan deze.
Ik heb er zaterdag een clearplex op laten zetten bij de mediamakrt en ook die van mij is boven en onder een milimeter te kort.
Voor de rest denk ik dat het vooral beschermt tegen krassen en niet tegen vallen. Het lijkt op een soort van folie, als je er met je nagels overheen gaat zijn er strepen / putjes zichtbaar.
Voor de rest denk ik dat het vooral beschermt tegen krassen en niet tegen vallen. Het lijkt op een soort van folie, als je er met je nagels overheen gaat zijn er strepen / putjes zichtbaar.
Denk dat die glazen versies zoals ik nu heb nog iets beschermen tegen vallen en stoten. Bij de meegeleverde protector had ik al wat krasjes in de protector zitten, dus wel een beetje jammer dat die veel gemakkelijker krast dan het scherm zelf.mb1234 schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:55:
Ik heb er zaterdag een clearplex op laten zetten bij de mediamakrt en ook die van mij is boven en onder een milimeter te kort.
Ik zag een video van die protectors bij de MediaMarkt, daar hadden ze het ook over een glazen versie, maar ze zeiden niet dat die op maat gemaakt werd. Dus geen idee of dat ook voor de OnePlus kan.
Die protector van mij lijkt niet heel geweldig te plakken, wat er af en toe voor zorgt dat je hem indrukt als je het scherm aanraakt en de touch niet goed reageert. Het lijkt wel al wat beter te zijn dan gisteren.
Scroll een paar post naar boven. Daar lees je mijn ervaring en die van een MM medewerker.mb1234 schreef op vrijdag 22 november 2019 @ 13:54:
Ik heb sinds vandaag de OP7T Pro en ben opzoek naar een goede screenprotector.
De folie wordt bewust iets kleiner gesneden zodat bij het gebruik van een hoesje de protector niet opgekrult wordt.mb1234 schreef op maandag 25 november 2019 @ 08:55:
De MM medewerker vertelde dat deze folie niet voor valschade is bedoeld. Daarvoor wordt een glasprotector geadviseerd.
Hier een duidelijke uitleg wat Clearplex is en doet:
https://www.repairitnow.n...or-voor-op-ieder-toestel/
ik kwam het onderstaande filmpje tegen.
Ben niet zo'n fan van Enzo Knol, maar die folie is sterker dan ik dacht.
https://www.repairitnow.n...-drop-test-met-clearplex/
YouTube: EXTREEM IPHONE DROP TEST!! 3 TELEFOONS KAPOT! #1901
Weet iemand hoeveel dit kost bij de media markt?
Ik vraag me serieus af of dat clearplex nu zoveel beter of anders is dan de vele andere folies die op aliexpress worden aangeboden en die je op eenzelfde manier aanbrengt. Ook het 'bewijs' van slaan met een hamer op de telefoon wordt daar aangehaald.hansdv schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 08:45:
ik kwam het onderstaande filmpje tegen.
Ik heb het er nu een paar dagen opzitten en vraag met hetzelfde af. Ik geloof zowiezo niet dat ik er met een hamer op kan slaan en dat het scherm dan goed blijft.l3art schreef op dinsdag 26 november 2019 @ 13:14:
[...]
Ik vraag me serieus af of dat clearplex nu zoveel beter of anders is dan de vele andere folies die op aliexpress worden aangeboden en die je op eenzelfde manier aanbrengt. Ook het 'bewijs' van slaan met een hamer op de telefoon wordt daar aangehaald.
Het probleem is alleen dat ik nog geen goede glazen protector tegen ben gekomen die ook goed de gebogen randen afdekt.
Even een vraagje. Ik heb een of andere survey ingevuld op oneplus.com/nl en ik heb daar een soort van voucher voor gekregen. Die staat bij mij op het account nu als geclaimed, dus da's goed. Maar ik heb dus nu een USBC kabel en een 3,5mm->USBC kabeltje in het winkelmandje liggen voor 32 euro in totaal, maar ik kan die voucher niet kiezen/gebruiken. Hij zegt dan "The Code has been claimed, Please select the coupon to use directly." En als ik em dan selecteer gebeurt er niks. Wat doe ik fout?
Als ik dus rechts in het besteloverzichtje op die knop VOUCHER klik, dan zegt ie dat er geen available vouchers zijn, maar ik kan onderaan wel een promo code invullen, dus wanneer ik die code van die voucher in mijn account invul dan krijg ik die melding dat ik em rechtstreeks moet selecteren (maar dan gebeurt dus niks)
EDIT: ik had oneplus al gebeld en zij zei dat dit een voucher was voor 20 euro of meer, vandaar dat ik een extra USB-C kabel erbij had gedaan waardoor ik nu op 32 euro uitkwam. Maar kep geen idee hoe ik nou die voucher moet selecteren en van het bedrag moet afkrijgen...
EDIT 2: kep het issue gevonden. Die voucher is alleen toepasbaar als ik een telefoon zelf koop, niet accesoires.
Als ik dus rechts in het besteloverzichtje op die knop VOUCHER klik, dan zegt ie dat er geen available vouchers zijn, maar ik kan onderaan wel een promo code invullen, dus wanneer ik die code van die voucher in mijn account invul dan krijg ik die melding dat ik em rechtstreeks moet selecteren (maar dan gebeurt dus niks)
EDIT: ik had oneplus al gebeld en zij zei dat dit een voucher was voor 20 euro of meer, vandaar dat ik een extra USB-C kabel erbij had gedaan waardoor ik nu op 32 euro uitkwam. Maar kep geen idee hoe ik nou die voucher moet selecteren en van het bedrag moet afkrijgen...
EDIT 2: kep het issue gevonden. Die voucher is alleen toepasbaar als ik een telefoon zelf koop, niet accesoires.
[ Voor 43% gewijzigd door Deathchant op 29-11-2019 16:01 ]
Iemand ervaring met de website giztop.com?
Ik zie dat ze behoorlijk mooie hoesjes hebben voor de 7T-serie.
Ik zie dat ze behoorlijk mooie hoesjes hebben voor de 7T-serie.
Holy frick, heeft iemand deze skins al gezien?
https://dbrand.com/shop/limited-edition/teardown
Ook voor de 7T. Clear case skins. Supervet!
Deathchant schreef op dinsdag 3 december 2019 @ 10:27:
Holy frick, heeft iemand deze skins al gezien?
Update! Na 5 dagen staan de eerste krassen in het 7T scherm
Heb er niks geks mee gedaan, maar nu vraag ik me af, zit er standaard een screen protector op, en staan de krassen dus daar in? Ik lees dat de 7t pro er sowieso eentje heeft, maar ik kan niet goed beoordelen of mijn 7t er ook een heeft. Ik zie wel een randje, bijvoorbeeld om de frontcamera heen, maar als ik mijn nagel er tussen probeer te krijgen, geeft het niet echt mee. Iemand een idee? En zo ja, hoe ik die screen protector er gemakkelijk af krijg?

De 7T heeft standaard een screen protector en die is inderdaad erg kras gevoelig.3V3RT schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:48:
Update! Na 5 dagen staan de eerste krassen in het 7T schermHeb er niks geks mee gedaan, maar nu vraag ik me af, zit er standaard een screen protector op, en staan de krassen dus daar in? Ik lees dat de 7t pro er sowieso eentje heeft, maar ik kan niet goed beoordelen of mijn 7t er ook een heeft. Ik zie wel een randje, bijvoorbeeld om de frontcamera heen, maar als ik mijn nagel er tussen probeer te krijgen, geeft het niet echt mee. Iemand een idee? En zo ja, hoe ik die screen protector er gemakkelijk af krijg?
<Zinloze tekst hier>
Alle OP telefoons worden standaard met een screenprotector geleverd, naast dat het fijn is voor de consument heeft het ook te maken met het minder fragiel zijn van het scherm tijdens shipping (volgens mij komt dit door het drama met de OP X (?))3V3RT schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:48:
Update! Na 5 dagen staan de eerste krassen in het 7T schermHeb er niks geks mee gedaan, maar nu vraag ik me af, zit er standaard een screen protector op, en staan de krassen dus daar in? Ik lees dat de 7t pro er sowieso eentje heeft, maar ik kan niet goed beoordelen of mijn 7t er ook een heeft. Ik zie wel een randje, bijvoorbeeld om de frontcamera heen, maar als ik mijn nagel er tussen probeer te krijgen, geeft het niet echt mee. Iemand een idee? En zo ja, hoe ik die screen protector er gemakkelijk af krijg?
Ik zou hem gewoon lekker laten zitten. Als je hem er echt af wil hebben zou ik iets van een aardappelschilmesje pakken en bij de frontcamera voorzichtig eronder schuiven en zo lostrekken. Het glas wordt niet beschadigd, het zou hiervoor bestend moeten zijn.
Ik heb hem er zelf afgehaald, vond hem ook niet mooi en kraste snel, en een glazen screen protector er op gezet. De set van 3 protectors kwam netjes met een braked waar je de telefoon in klikt zodat je deze niet scheef kan plaatsen. Heel handig. Veel mooier nu en het scherm is netjes beschermd. De protector voeld goed aan en blijft vrij van vingerafdrukken.3V3RT schreef op woensdag 15 januari 2020 @ 09:48:
Deze besteld op Amazon: https://www.amazon.de/dp/..._r_em_apa_i_U.nvEbNBPYWB4
Ik vroeg me af, zijn hier ook mensen die een screen protector plaatsen op de camera aan de achterzijde. Zie wisselende ervaringen op het web. Maar merk dat deze ook wel beetje kras gevoelig is.
AMD Ryzen 7 9800X3D - Corsair Vengeance 64 GB DDR5 @ 6000 MHz C36 - ASUS ROG Strix B650E-F - GeForce RTX 4090 Phantom - Samsung 990 Pro 2TB, 980 Pro 2TB, 970 EVO Plus 2TB, 860 EVO 1TB, 850 EVO 1TB, 830 256GB - Liquid Freezer II 280 - RM850x - LG 34GS95QE
Een paar dagen geleden is mijn Oneplus 7T binnen gekomen. Ik ben nu op zoek naar een goede tempered glass screen protector. Welke screen protectors die het gehele scherm bedekken kunnen samen met de standaard TPU case gebruikt worden?
[ Voor 1% gewijzigd door ginkgo op 24-04-2020 09:26 . Reden: Typo ]
Heb nu op mijn 7T Pro nog de meegeleverde hoesje erop zitten. Prima hoesje voor een "gratis" hoesje, maar twijfel toch of ik nog een ander hoesje erbij haal.
Op mijn OP3 en 5T had ik de Sandstone Case en dat beviel eigenlijk prima, maar ik heb de andere hoesjes nooit een kans gegeven.
Ik had ze graag in het echt even willen voelen, maar dat was bij een pop-up store voor de 5T destijds ook niet mogelijk omdat ze al uitverkocht waren. En online bestellen, proberen en terug sturen zit er ook niet in als ik mij de verpakkingen herinner.
Sandstone protective case vond ik wel fijn, vanwege de grip, maar biedt inderdaad minder bescherming dan de bumper case.
Dus ik twijfel tussen deze 2 varianten (voornamelijk de Sandstone of Nylon):
OnePlus 7T Pro Protective Case Karbon/Sandstone
OnePlus 7T Pro Bumper Case Karbon/Nylon (Black)
Iemand die ze beiden heeft geprobeerd en iets nuttigs over kan zeggen?
Oh ja, ik merk dat de volume toetsen niet erg fijn te bedienen zijn met het meegeleverd hoesje, is dit met de bumper case beter?
Op mijn OP3 en 5T had ik de Sandstone Case en dat beviel eigenlijk prima, maar ik heb de andere hoesjes nooit een kans gegeven.
Ik had ze graag in het echt even willen voelen, maar dat was bij een pop-up store voor de 5T destijds ook niet mogelijk omdat ze al uitverkocht waren. En online bestellen, proberen en terug sturen zit er ook niet in als ik mij de verpakkingen herinner.
Sandstone protective case vond ik wel fijn, vanwege de grip, maar biedt inderdaad minder bescherming dan de bumper case.
Oh ja, ik merk dat de volume toetsen niet erg fijn te bedienen zijn met het meegeleverd hoesje, is dit met de bumper case beter?
De Sandstone kost nu bij Belsimpel maar 4,95 (en 10,95 voor de nylon) voor dat geld doe je geen miskoop lijkt me.xileS schreef op zondag 26 april 2020 @ 23:14:
Heb nu op mijn 7T Pro nog de meegeleverde hoesje erop zitten. Prima hoesje voor een "gratis" hoesje, maar twijfel toch of ik nog een ander hoesje erbij haal.
Ah thanks, 4,95 inclusief verzenden voor de Sandstone is idd een goede prijs zeg.renem schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:09:
[...]
De Sandstone kost nu bij Belsimpel maar 4,95 (en 10,95 voor de nylon) voor dat geld doe je geen miskoop lijkt me.
Hmm voor die 5 euro kan ik best alvast de Sandstone nu proberen, maar ik heb ook de optie om deze "gratis" via de OnePlus (heb nog best aardig wat punten, die je toch alleen maar aan accessoires kan besteden) site te bestellen tegen de verzendkosten van 6,99. Maar als het alleen om de Sandstone cover gaat is dit gratis van OnePlus niet voordeliger xD.
Ik vroeg mij ook meer af of men hier met beide ervaringen hebben. Ik merk dat de 7T Pro al heel groot is en misschien maakt de bumper case alles nog bulkier. Dit merk ik ook al met de standaard hoesje, door het gewicht van de phone krijg ik zelfs een afdruk op mijn pink, van de gaten aan onderkant van het hoesje
Ook twijfel ik om een BT oordopjes setje te halen van OnePlus, omdat ik het niet vaak zal gaan gebruiken. Tot nu toe vaak alleen tijdens reizen (wat voorlopig er niet in zit
Anders lijkt het mij een betere optie om een USB-C to 3.5mm adapter (hoeft denk ik niet eens die van 8 euro van OP te zijn en zal een willekeurige van Ali ook voldoen) aan te schaffen en lekker bij bedraad te houden.
/edit
Kon het voor die 5 euro toch niet laten om de Sandstone case alvast te proberen, wellicht bevalt die wel.
En zoiets heb ik al gevonden om geluid te delen met 2 personen om bv samen een filmpje te kijken:
https://a.aliexpress.com/_BOROb8
Wellicht is het toch beter om het bedraad te houden, aangezien ik niet weet of je met Bluetooth ook het geluid kan delen. En zo vaak gebruik ik het niet, dat het allemaal draadloos moet.
[ Voor 11% gewijzigd door xileS op 29-04-2020 00:19 ]
Thanks voor de tip! Meteen eentje besteld, lijkt ie weer een beetje op de OP1renem schreef op maandag 27 april 2020 @ 09:09:
[...]
De Sandstone kost nu bij Belsimpel maar 4,95 (en 10,95 voor de nylon) voor dat geld doe je geen miskoop lijkt me.
Nou dacht ik toch dat de 7T Pro PD (power delivery) zou ondersteunen?
Ik heb hier thuis een 65W PD lader met een geschikte PD kabel, maar ik heb niet het idee dat het werkt. Ongeveer 50 minuten laden en er is 38% bij geladen.
Iemand anders ervaringen met een PD lader icm de 7T Pro?
Op het Oneplus forum staan ook wat berichten maar ik word daar niet direct veel wijzer van.
Ik heb hier thuis een 65W PD lader met een geschikte PD kabel, maar ik heb niet het idee dat het werkt. Ongeveer 50 minuten laden en er is 38% bij geladen.
Iemand anders ervaringen met een PD lader icm de 7T Pro?
Op het Oneplus forum staan ook wat berichten maar ik word daar niet direct veel wijzer van.
Sandstone case inmiddels binnen via de briefpost (dacht even dat die vermist was)
Ik was de Sandstone case al gewend op de vorige toestellen, maar deze case voelt nog meer schuurpapierachtiger ;p. Waarschijnlijk omdat die net nieuw is. Verder toch wel fijn dat de case wat dunner is vergeleken met de standaard case. Helemaal omdat de 7T Pro al zo groot is. Volume knoppen zijn nu veel fijner te bedienen. Helaas wel minder bescherming (boven, onder en zijkanten), maar dat neem ik maar voor lief.
Had graag de Nylon case willen proberen, maar denk toch dat die te bulky zou zijn, als ik dat gevoel al heb bij de standard case.
Ik was de Sandstone case al gewend op de vorige toestellen, maar deze case voelt nog meer schuurpapierachtiger ;p. Waarschijnlijk omdat die net nieuw is. Verder toch wel fijn dat de case wat dunner is vergeleken met de standaard case. Helemaal omdat de 7T Pro al zo groot is. Volume knoppen zijn nu veel fijner te bedienen. Helaas wel minder bescherming (boven, onder en zijkanten), maar dat neem ik maar voor lief.
Had graag de Nylon case willen proberen, maar denk toch dat die te bulky zou zijn, als ik dat gevoel al heb bij de standard case.
Andere vraag: de standaard screenprotector heeft een flinke kras opgelopen bij mij, zo erg dat er een scheurtje in lijkt te zitten. Vraag me af hoe dat in vredesnaam kan en of het scherm zelf ook beschadigd is, maar dat terzijde.
Met een iPhone kun je een protector laten plaatsen bij van die winkels, kan dat voor de OnePlus ook? Of moet je nu zelf gaan zitten prutsen met zo'n hydrogel ding?
Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer zelf even op letten svp.
Met een iPhone kun je een protector laten plaatsen bij van die winkels, kan dat voor de OnePlus ook? Of moet je nu zelf gaan zitten prutsen met zo'n hydrogel ding?
Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer zelf even op letten svp.
[ Voor 10% gewijzigd door 13art op 02-05-2020 12:03 ]
Waarom niet zelf doen. Heb zelf deze erop zitten en bevalt uitstekend.KaiseRRuby schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 10:17:
Andere vraag: de standaard screenprotector heeft een flinke kras opgelopen bij mij, zo erg dat er een scheurtje in lijkt te zitten. Vraag me af hoe dat in vredesnaam kan en of het scherm zelf ook beschadigd is, maar dat terzijde.
https://www.belsimpel.nl/...creenprotector-oneplus-7t
Dit is wel glas maar gebruik ik al jaren op div telefoons en bevalt mij. Je ziet/merk niet dat er iets op zit.
Kwestie van oude protector eraf halen. Met bijgeleverde spullen je scherm ontvetten, schoonmaken en stofjes verwijderen. En dan leg je de protector terwijl je deze iets schuin houdt er voorzichtig op en zuigt hij zich zelf vast.
Doe het zelf vaak in de badkamer. Even de douche aanzetten of eerst lekker zelf douchen voor paar minuten zodat er veel stoom vrijkomt. Dan is er geen rond dwalende stofdeeltje meer in de lucht.
Klusje die je binnen 5 minuten uitvoert en echt niet moeilijk is.
Vind screenprotector plakken ook altijd een rot karwei. Gebruikte die dingen nooit, maar aangezien alle OnePlus toestellen worden geleverd met een Protector erop, laat ik die erop zolang ze nog goed zitten.
Merk met dit toestel wel dat het gigantisch veel stof aantrekt, maar volgens mij gaat dat nog afnemen.
Voor mijn vriendin had ik ooit deze
https://a.aliexpress.com/_BPwnic gehaald voor haar 5T, beviel haar prima. Glazen screenen protectors breken altijd zo snel naar mijn gevoel.
Merk met dit toestel wel dat het gigantisch veel stof aantrekt, maar volgens mij gaat dat nog afnemen.
https://a.aliexpress.com/_BPwnic gehaald voor haar 5T, beviel haar prima. Glazen screenen protectors breken altijd zo snel naar mijn gevoel.
Die heb ik ook voor m'n 7 Pro! Werkt prima. Erg tevreden over. Meerdere keren telefoon laten vallen en geen schade. Jammer dat de verzendkosten ineens dik zijn gestegen.xileS schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:02:
Vind screenprotector plakken ook altijd een rot karwei. Gebruikte die dingen nooit, maar aangezien alle OnePlus toestellen worden geleverd met een Protector erop, laat ik die erop zolang ze nog goed zitten.
xileS schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 13:02:
Ik heb zelf deze besteld: https://a.aliexpress.com/_BUCaOUAnonymoussaurus schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 15:04:
[...]
Die heb ik ook voor m'n 7 Pro! Werkt prima. Erg tevreden over. Meerdere keren telefoon laten vallen en geen schade. Jammer dat de verzendkosten ineens dik zijn gestegen.
Komt min of meer allemaal op hetzelfde neer.
Ik ben er zelf nog niet achter wat het verschil is tussen 30D 100D of zelfs 500D. Als ik moet gokken, gok ik op de dikte van de protector.
Ik heb de ClearPlex laten plaatsen bij de MediaMarkt. Gelukkig was mijn scherm niet beschadigd door de kras..KaiseRRuby schreef op vrijdag 1 mei 2020 @ 10:17:
[mbr] Schopje naar het accessoires topic. Volgende keer zelf even op letten svp.[/]
Clearplex zit er mooi op, even kijken hoe het aankomende week gaat bevallen. Zit 1 pitje beetje op de rand die me niet stoort maar de onderkant lijkt wat gevaarlijk te zitten qua swipe to home.
@13art Misschien stomme vraag maar kunnen we de 7T topics niet allemaal samenvoegen met elkaar? Wordt toch niet zoveel besproken en ik vind het persoonlijk altijd wel gemakkelijk om het in 1 topic te kunnen volgen.
Geen stomme vraag hoor, maar gaan we niet doen. Er wordt bewust een scheiding aangebracht om de topics enigzins overzichtelijk te houden. Zeker wanneer toestellen nieuw en populair zijn lopen topics storm. Nu gaat het met dit toestel inderdaad niet meer zo hard aangezien het niet het nieuwste model meer is.KaiseRRuby schreef op maandag 4 mei 2020 @ 13:05:
[...]
@13art Misschien stomme vraag maar kunnen we de 7T topics niet allemaal samenvoegen met elkaar? Wordt toch niet zoveel besproken en ik vind het persoonlijk altijd wel gemakkelijk om het in 1 topic te kunnen volgen.
Deze vandaag ontvangen maar het is een tegenvaller.13art schreef op zaterdag 2 mei 2020 @ 15:54:
[...]
[...]
Ik heb zelf deze besteld: https://a.aliexpress.com/_BUCaOU
Komt min of meer allemaal op hetzelfde neer.
Er zaten geen tools als alcohol doekjes, stickers om stof te verwijderen bij, ed. Dit maakt het installeren zonder stof er onder te krijgen een stuk lastiger.
De protector voor de achterkant bleef niet netjes zitten omdat hij niet goed hechtte aan de bovenkant omdat de bovenkant ook een kromming heeft. Degene aan de voorkant gaat niet goed samen met de originele screenprotector ook was de screenprotector binnen no time vies van vingerafdrukken. Lijkt dus geen obeopholic laag over te zitten. Kortom weg gegooid geld. Nu maar die van CHYI besteld.
Ah thanks voor de update, heb hem zojuist gelijk uit het mandje gehaald. Die van CHYI is deze?13art schreef op dinsdag 12 mei 2020 @ 17:14:
[...]
Deze vandaag ontvangen maar het is een tegenvaller.
Er zaten geen tools als alcohol doekjes, stickers om stof te verwijderen bij, ed. Dit maakt het installeren zonder stof er onder te krijgen een stuk lastiger.
De protector voor de achterkant bleef niet netjes zitten omdat hij niet goed hechtte aan de bovenkant omdat de bovenkant ook een kromming heeft. Degene aan de voorkant gaat niet goed samen met de originele screenprotector ook was de screenprotector binnen no time vies van vingerafdrukken. Lijkt dus geen obeopholic laag over te zitten. Kortom weg gegooid geld. Nu maar die van CHYI besteld.
Vind de verzendkosten nogal hoog in verhouding met product en wat ik eerder ervoor betaald heb voor de 5T.
Bij mij zit nog de standaard Protector op mij 7T Pro, maar ik erger mij elke dag aan de hoeveelheid stof die aantrekt. Dacht dat het nog minder zou worden, kan mij niet herinneren dat ik met de 5T hier zo lang last van had. Ik moet letterlijk elke keer als die uit de broekzak komt even met een doek eroverheen om het stof te verwijderen.
Ik heb recent mijn telefoon laten vallen, het klonk als een zeer harde knal, maar dat kan door het gewicht komen. Godzijdank geen barsten, maar zag wel ineens een paar bobbels in de screenprotector.
Dat stof was voor mij ook een reden om voor een andere sp te gaan.xileS schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:54:
[...]
Ah thanks voor de update, heb hem zojuist gelijk uit het mandje gehaald. Die van CHYI is deze?
Vind de verzendkosten nogal hoog in verhouding met product en wat ik eerder ervoor betaald heb voor de 5T.
Bij mij zit nog de standaard Protector op mij 7T Pro, maar ik erger mij elke dag aan de hoeveelheid stof die aantrekt. Dacht dat het nog minder zou worden, kan mij niet herinneren dat ik met de 5T hier zo lang last van had. Ik moet letterlijk elke keer als die uit de broekzak komt even met een doek eroverheen om het stof te verwijderen.
Ik heb recent mijn telefoon laten vallen, het klonk als een zeer harde knal, maar dat kan door het gewicht komen. Godzijdank geen barsten, maar zag wel ineens een paar bobbels in de screenprotector.
Dat is inderdaad die CHYI.
Verzendkosten zijn inderdaad omhoog gegaan bij Ali. Daarbij is nu echt geen handige tijd om te bestellen. Bestellingen doen er, ondanks Aliexpress standard shipping, behoorlijk lang over. Veel langer dan normaal.
Hoe dan ook, de kosten van de sp's liggen dusdanig laag dat, zelfs met verzendkosten er bij, je nog altijd niet een fatsoenlijke sp er voor kan kopen hier in NL.
Ja gek dat de standaard sp op de 7T (Pro) zoveel stof aantrekt. Ik doe toestel sindsdien zo min mogelijk in mijn broekzak, dat scheelt wel. Ik kan mij niet herinneren dat dit zo erg was op de 3T en 5T. Ik dacht het wordt vanzelf wel minder, maar blijkbaar toch niet..13art schreef op dinsdag 2 juni 2020 @ 08:56:
[...]
Dat stof was voor mij ook een reden om voor een andere sp te gaan.
Dat is inderdaad die CHYI.
Verzendkosten zijn inderdaad omhoog gegaan bij Ali. Daarbij is nu echt geen handige tijd om te bestellen. Bestellingen doen er, ondanks Aliexpress standard shipping, behoorlijk lang over. Veel langer dan normaal.
Hoe dan ook, de kosten van de sp's liggen dusdanig laag dat, zelfs met verzendkosten er bij, je nog altijd niet een fatsoenlijke sp er voor kan kopen hier in NL.
Ik wil de 7t bij belsimpel bestellen. Nu weet ik dat deze voorheen met een screen protector werd geleverd (pre installed). Is dat nog steeds zo of moet ik een screen protector bij kopen?
Toevallig paar weken terug bij Belsimpel besteld en zit gewoon een screenprotector op.Knamix schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:34:
Ik wil de 7t bij belsimpel bestellen. Nu weet ik dat deze voorheen met een screen protector werd geleverd (pre installed). Is dat nog steeds zo of moet ik een screen protector bij kopen?
Voor de zekerheid heb ik er alsnog een bij Ali besteld. Maar verwacht die niet nodig te hebben.
Dank!Leviathius schreef op maandag 29 juni 2020 @ 21:37:
[...]
Toevallig paar weken terug bij Belsimpel besteld en zit gewoon een screenprotector op.
Voor de zekerheid heb ik er alsnog een bij Ali besteld. Maar verwacht die niet nodig te hebben.
Onlangs de officiële OnePlus 7T Protective Karbon case gekocht, maar ik vind het echt niks. Zo'n fake carbon look die binnen no time onder de vettige vingerafdrukken zit, die ook nog eens lastig weg te poetsen zijn zonder water. De Sandstone is een stuk beter al is ie wel wat saai, maar zoals je zou verwachten biedt ie veel grip. De Red Silicone bumper case is mooi diep rood, alleen blijven er wel makkelijk stofdeeltjes op achter. De Karbon bumper case vond ik dan weer minder geslaagd qua design en ook hier vettige vingerafdrukken zichtbaar. Wel jammer dat er geen officiële nylon case is uitgebracht voor de 7T.
[ Voor 19% gewijzigd door Laguna op 24-07-2020 15:58 ]
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
Ja, idd. Ik vind het ook jammer dat er geen originele lederen flip case beschikbaar is, die had ik wel om mijn OnePlus 3 en 6. Ik heb nu een Nillkin besteld (en ook een doorzichtige die hierboven werd genoemd) voor mijn 7T Pro.
I see red pixels.
@RedPixel ik snap het idee achter transparant, maar in de praktijk werkt het niet. Transparante hoesjes worden op den duur altijd gelig en de harde variant zit binnen no time onder de vingerafdrukken.
Nillkin is hier ook nog onderweg, de frosted shield variant, die had ik ook altijd op m'n OP3.
Nillkin is hier ook nog onderweg, de frosted shield variant, die had ik ook altijd op m'n OP3.
Antec Solo * Corsair HX-650 * Gigabyte EP45-UD3R * Intel Core2Duo E8400 * 4x Kingston 2GB DDR2 PC6400 * Intel Postville 80GB SSD * 4x WD5000AAKS 500GB raid5 * Sony Optiarc AD-7240S * Sapphire HD 5750 Vapor-X * Acer P235H
@Laguna tsja, mensen hier waren tevreden over het hoesje en hij was maar 5 euro
I see red pixels.
Die sp van CHYI heeft er niet heel lang opgezeten. Met de sp er op had mijn telefoon veel moeite met het herkennen van de vingerafdruk. Ook na het meermaals inleren van dezelfde vinger en ook na het vervangen van de sp.
Nu dus even geen sp er op zitten en maar eens nagaan welke wel goed werken met de fps.
Nu dus even geen sp er op zitten en maar eens nagaan welke wel goed werken met de fps.
Ik had deze nog in mijn winkelmand zitten. Heb de standaard screenprotector er nog steeds op zitten, volgens mij wordt de aantrekkingskracht van veel stof al iets minder.13art schreef op zondag 9 augustus 2020 @ 20:32:
Die sp van CHYI heeft er niet heel lang opgezeten. Met de sp er op had mijn telefoon veel moeite met het herkennen van de vingerafdruk. Ook na het meermaals inleren van dezelfde vinger en ook na het vervangen van de sp.
Het inleren van vingerafdrukken heb ik helaas met elke OnePlus device nog slechte ervaringen. Mijn vingers worden erg vaak niet herkend en het opnieuw instellen helpt wel vaak, maar nooit voor heel lang. Lijkt een probleem met mijn vingers te zijn, maar vreemd genoeg had ik weinig tot geen problemen met de Google Pixel 3A.
Voor het gemak houd ik voorlopig de standaard sp er nog op, maar mocht iemand een aanrader hebben kan het geen kwaad om 1tje als backup te hebben.
Vingerafdruk inleren is het probleem niet. Zo zonder die screenprotector gaat het ook prima. Maar om de één of andere reden met die CHYI screenprotector ging het niet goed waardoor regelmatig de fps uitgeschakeld werd vanwege teveel mislukte pogingen.xileS schreef op maandag 10 augustus 2020 @ 12:29:
[...]
Ik had deze nog in mijn winkelmand zitten. Heb de standaard screenprotector er nog steeds op zitten, volgens mij wordt de aantrekkingskracht van veel stof al iets minder.
Het inleren van vingerafdrukken heb ik helaas met elke OnePlus device nog slechte ervaringen. Mijn vingers worden erg vaak niet herkend en het opnieuw instellen helpt wel vaak, maar nooit voor heel lang. Lijkt een probleem met mijn vingers te zijn, maar vreemd genoeg had ik weinig tot geen problemen met de Google Pixel 3A.
Voor het gemak houd ik voorlopig de standaard sp er nog op, maar mocht iemand een aanrader hebben kan het geen kwaad om 1tje als backup te hebben.
Nu op Amazon twee hard glazen screenprotectors besteld die goed beoordeeld werden. Eens zien of ik die er fatsoenlijk op kan krijgen (in verleden geen goede ervaringen mee).
Wat een gedoe met screenprotectors......
Nadat de CHYI er voor zorgde dat mijn fps niet meer goed werkte, een hard glazen sp besteld op Amazon (DASFOND Panzerglas Kompatibel mit OnePlus 7 Pro). Prima te installeren, maar weerspiegelt gigantisch, geen inkeping voor de oorspeaker en niet bepaald edge to edge waardoor het ook flink wat stof verzamelde aan de zijkanten.
Toen maar naar de Mediamarkt geweest voor een ClearPlex screenprotector. Is er netjes op gezet, maar eensmaal thuis zag ik dat er wel heel veel ruimte over was aan de zijkant (met name links).
:strip_exif()/f/image/Dze1iEtwgqaSdjY3qlbsAL7X.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vandaag terug naar de Mediamarkt. Blijken ze standaard, zonder het na te vragen, een ClearPlex screenprotector er op te doen die geschikt is voor met case. Ik denk dan, vraag dat even na, dat is blijkbaar net teveel werk
. En aangezien mijn case juist screenprotector friendly is, is zo'n screenprotector voor mij niet wenselijk.
Werd niet moeilijk over gedaan en ze wilde wel, kosteloos, een edge to edge CleaxPlex installeren. Helaas, blijkbaar staan de verkeerde maten in het systeem waardoor, eenmaal uitgeprint, de screenprotector 1mm te lang blijkt te zijn en ook zou er aan de zijkant nog een mm bij kunnen om echt edge-to-edge te zijn.
Eindresultaat, geen screenprotector. Er is een report aangemaakt en ik word gebeld wanneer de afmetingen in het systeem zijn aangepast. Netjes mijn geld terug gekregen.
Kortom, dat wordt dan nog maar even zonder screenprotector verder denk ik.
Nadat de CHYI er voor zorgde dat mijn fps niet meer goed werkte, een hard glazen sp besteld op Amazon (DASFOND Panzerglas Kompatibel mit OnePlus 7 Pro). Prima te installeren, maar weerspiegelt gigantisch, geen inkeping voor de oorspeaker en niet bepaald edge to edge waardoor het ook flink wat stof verzamelde aan de zijkanten.
Toen maar naar de Mediamarkt geweest voor een ClearPlex screenprotector. Is er netjes op gezet, maar eensmaal thuis zag ik dat er wel heel veel ruimte over was aan de zijkant (met name links).
:strip_exif()/f/image/Dze1iEtwgqaSdjY3qlbsAL7X.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik vandaag terug naar de Mediamarkt. Blijken ze standaard, zonder het na te vragen, een ClearPlex screenprotector er op te doen die geschikt is voor met case. Ik denk dan, vraag dat even na, dat is blijkbaar net teveel werk

Werd niet moeilijk over gedaan en ze wilde wel, kosteloos, een edge to edge CleaxPlex installeren. Helaas, blijkbaar staan de verkeerde maten in het systeem waardoor, eenmaal uitgeprint, de screenprotector 1mm te lang blijkt te zijn en ook zou er aan de zijkant nog een mm bij kunnen om echt edge-to-edge te zijn.
Eindresultaat, geen screenprotector. Er is een report aangemaakt en ik word gebeld wanneer de afmetingen in het systeem zijn aangepast. Netjes mijn geld terug gekregen.
Kortom, dat wordt dan nog maar even zonder screenprotector verder denk ik.
[ Voor 3% gewijzigd door 13art op 15-08-2020 13:10 ]