Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:30

13art

Moderator Mobile
Nog maar een screenprotector van Amazon geprobeerd. Eentje van SmartDevil. Plaatsing was een eitje. Mede vanwege het plaatsingframe wat er bij geleverd wordt. Maar ben er toch niet tevreden over. De sp reflecteert teveel. Zeker in direct zonlicht maakt dit het scherm een stuk minder leesbaar. Ook in het zonlicht werk de fps minder goed. Ik vermoed door iets van refractie van het licht op de sp waardoor de fps de vinger niet goed meer kan lezen... Maar goed laat hem er nu maar even op zitten.

Jammer dat het tegenwoordig zo lastig is een beetje fatsoenlijke screenprotector te vinden.

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

• soto
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 14-09 18:46
Hoi lieve mensen,

Ik heb een 7t met een Spigen armor (die met dat poootje)

Maar hij zit eigenlijk niet lekker in de hand en ik vind de hoeken te scherp.

Op m'n 3t gebruikte ik een otterbox achiever, die was ongeveer zo groot en stevig, maar stukje ronder/fijner in de hand.

Iemand een case die vergelijkbare bescherming geeft. Dual layered zeg maar, maar niet zo lomp als de spigen?

Ohw ja, mn on screen protect is ook aan vervanging toe.

Alvast bedankt voor de tips.

Groet!

FD NODE 605 | Intel Core i5-10400F | Gigabyte Z490 Gaming X | Sandisk Extreme Pro M.2 1TB | EVGA GeForce GTX 970 Superclocked 4GB | 16GB 3200Mhz | FD ION+ 760W Platinum

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ralph075
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
13art schreef op woensdag 2 september 2020 @ 20:04:
Nog maar een screenprotector van Amazon geprobeerd. Eentje van SmartDevil. Plaatsing was een eitje. Mede vanwege het plaatsingframe wat er bij geleverd wordt. Maar ben er toch niet tevreden over. De sp reflecteert teveel. Zeker in direct zonlicht maakt dit het scherm een stuk minder leesbaar. Ook in het zonlicht werk de fps minder goed. Ik vermoed door iets van refractie van het licht op de sp waardoor de fps de vinger niet goed meer kan lezen... Maar goed laat hem er nu maar even op zitten.

Jammer dat het tegenwoordig zo lastig is een beetje fatsoenlijke screenprotector te vinden.
Ik quote jou even, omdat jij er als laatste over klaagt ;) Maar ik heb meer reacties gelezen van mensen die klagen over het scherm of de screenprotector die teveel spiegelt.

Daar heb ik al een jaar of 6 een oplossing voor gevonden. Ben het tot op heden niet in Nederlandse shops tegengekomen, dus ik bestel het altijd via Ali. Je kan daar matte screen protectors bestellen. Die hebben (minstens) 2 voordelen. 1. (logisch) het spiegelt niet en 2. je ziet er geen vingerafdrukken op.

Voorbeeld voor de 7T Pro:
https://a.aliexpress.com/_mtM54KR
ralph075 schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:08:
[...]

Ik quote jou even, omdat jij er als laatste over klaagt ;) Maar ik heb meer reacties gelezen van mensen die klagen over het scherm of de screenprotector die teveel spiegelt.

Daar heb ik al een jaar of 6 een oplossing voor gevonden. Ben het tot op heden niet in Nederlandse shops tegengekomen, dus ik bestel het altijd via Ali. Je kan daar matte screen protectors bestellen. Die hebben (minstens) 2 voordelen. 1. (logisch) het spiegelt niet en 2. je ziet er geen vingerafdrukken op.

Same here! Gebruik sinds een jaar ook alleen nog maar hydrogel protectors op m'n 7 Pro. Bevalt uitstekend en de feeling vind ik ook lekker.

Medewerker van Oxygen Updater: discord.gg/5TXdhKJ

• 13art

13art

Moderator Mobile
[...]

Anonymoussaurus schreef op woensdag 23 september 2020 @ 17:09:
[...]

Same here! Gebruik sinds een jaar ook alleen nog maar hydrogel protectors op m'n 7 Pro. Bevalt uitstekend en de feeling vind ik ook lekker.
Ik ben ook fan van hydrofilm maar op de 7T Pro tot nu toe alleen maar ellende met die dingen gehad, en dan voornamelijk dat de fps niet goed meer werkt om één of andere reden.

De weerspiegeling heb ik met name last van met hard glazen screenprotectors met hydrofilm nooit last van gehad.

edit:
Heb maar die matte screenprotector besteld om te zien hoe dat bevalt. Ben ergens wel bang dat het een negatieve invloed heeft op de levendigheid van de kleuren en de helderheid van het scherm.

[ Voor 7% gewijzigd door 13art op 02-10-2020 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 22:21
Heeft iemand een goeie flip case? Ik had een Nillkin van Amazon, maar die brokkelt af. Alle andere lijken echt superdik, ik wil juist een superdunne case.

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
Om de één of andere reden blijf ik problemen houden met de fps bik zelf aangebrachte film screenprotectors. Nu een paar geprobeerd maar de fps blijft blijft soms hit or miss. Zeker in de avonduren lijkt hij m'n vingerafdruk minder goed te herkennen. Al meerdere alle geleerde vingerafdrukken verwijderd en opnieuw ingeleerd maar dit lost het probleem niet op.

Ik krijg bijna het idee dat een screenprotector onder bepaalde omstandigheden zorgt voor een verstrooiing van het licht waardoor de fps niet soepel meer werkt. Of de fps heel erg gevoelig maakt voor vuil o.i.d. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xileS
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online
13art schreef op maandag 9 november 2020 @ 20:27:
Om de één of andere reden blijf ik problemen houden met de fps bik zelf aangebrachte film screenprotectors. Nu een paar geprobeerd maar de fps blijft blijft soms hit or miss. Zeker in de avonduren lijkt hij m'n vingerafdruk minder goed te herkennen. Al meerdere alle geleerde vingerafdrukken verwijderd en opnieuw ingeleerd maar dit lost het probleem niet op.

Ik krijg bijna het idee dat een screenprotector onder bepaalde omstandigheden zorgt voor een verstrooiing van het licht waardoor de fps niet soepel meer werkt. Of de fps heel erg gevoelig maakt voor vuil o.i.d. Een andere verklaring kan ik niet bedenken.
Ben ik toch even blij, dat ik niet de moeite heb genomen om de originele screenprotector eraf te halen. Dat gepriegel met screenprotectors ben ik helemaal geen fan van.
Fps werkt bij mij met de originele screenprotector al niet goed, dus kan mij niet voorstellen dat het nog slechter gaat worden met een andere screenprotector.

Had je buiten de problemen met de fps, wel een voorkeur tussen de CHYI screenprotector of de matte screenprotector van Arvin? Denk dat ik er geen meer nodig heb, maar 1 op voorraad kan geen kwaad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 13art

13art

Moderator Mobile
xileS schreef op dinsdag 10 november 2020 @ 01:17:
[...]

Ben ik toch even blij, dat ik niet de moeite heb genomen om de originele screenprotector eraf te halen. Dat gepriegel met screenprotectors ben ik helemaal geen fan van.
Fps werkt bij mij met de originele screenprotector al niet goed, dus kan mij niet voorstellen dat het nog slechter gaat worden met een andere screenprotector.

Had je buiten de problemen met de fps, wel een voorkeur tussen de CHYI screenprotector of de matte screenprotector van Arvin? Denk dat ik er geen meer nodig heb, maar 1 op voorraad kan geen kwaad.
De matte vond ik sowieso niet prettig in het gebruik. Scherm leek minder fel, veel diffusie van het licht (met name buiten). Ik geef wat dat betreft de voorkeur aan de CHYI screenprotectors.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RedPixel
  • Laatst online: 22:21
RedPixel schreef op maandag 5 oktober 2020 @ 14:19:
Heeft iemand een goeie flip case? Ik had een Nillkin van Amazon, maar die brokkelt af. Alle andere lijken echt superdik, ik wil juist een superdunne case.
Mocht iemand ook een dunne flip-case zoeken: https://www.aliexpress.co...042311.0.0.5a324c4dk1YtYJ

Dat is tot nu toe de enige (naast de afbrokkelende Nillkin) die wel dun is. Het ontwerp is gekopieerd van de originele leren hoesjes van OnePlus, maar die maakt ze helaas niet voor de 7/7T (Pro).

I see red pixels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nachtschade
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 01-08 17:52
[...]

Ik heb dit geprobeerd maar echt..?

Dit is een grote bubbeltjes rommel. Als ik door een witte pagina scroll lijkt het wel alsof er modder spatten op zitten. :(
Pagina: 1 2 Laatste