Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• lud70
  • Registratie: januari 2008
  • Laatst online: 04-02 22:09
Ben wel blij met de Flitsmeister One. Ik hoef niet na te denken over mijn iPhone of de app, omdat die automatisch geactiveerd wordt bij instappen.

Dat schijnt ook te kunnen zonder de One met de app, maar ik lees op internet ook, dat je je iPhone dan eerst moet ontgrendelen.

Ik maakte een minireview over het apparaat: YouTube: NL Minireview- Snelheidsboete voorkomen: Flitsmeister One unboxing-N...

lud70 wijzigde deze reactie 25-12-2019 22:17 (3%)

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
Heb m sinds gisteren in m'n Model 3 hangen, erg handig apparaat :) Telefoon gelijk op de wireless charger in de auto en ik zie/hoor t wel als er een flitser aankomt! :)

Mijn LinkedIn!

Acties:
  • +1Henk 'm!

• digi1968
  • Registratie: juni 2017
  • Laatst online: 12-01 08:48
Merk een flinke batterij drain bij mijn samsung S8?
Met name omdat mijn telefoon op de achtergrond aan het wachten is tot ik in de buurt van de FM one kom. Ben ik de enige die dit merkt en ligt het misschien aan mijn gsm?

Zou eigenlijk en modus willen dat hij pas verbinding maakt met de FM one als ik BT verbinding met de auto maak. Gebruik de FM one alleen maar als repeater van het geluid en de knoppen.

08/2019 M3 LR AWD/ 3M Matte Charcoal Metallic/ Zwart interieur / 18" Aero /FSD/ Trekhaak / HW3 202019.40.2.1 Teslafi ref.code: Ducatinus2019

• jurresei
  • Registratie: november 2017
  • Laatst online: 14-01 16:44
Iemand die de kleurcodes van de leds en dus meldingen al weet te onderscheiden?

Snelheidscontroles =
Gevaarlijke situaties = rood
Vertragingen =
Hulpvoertuigen =

• DennusB
  • Registratie: mei 2006
  • Niet online
jurresei schreef op dinsdag 14 januari 2020 @ 16:42:
Iemand die de kleurcodes van de leds en dus meldingen al weet te onderscheiden?

Snelheidscontroles =
Gevaarlijke situaties = rood
Vertragingen =
Hulpvoertuigen =
Staat gewoon op hun site hoor :)

Mijn LinkedIn!

• PLAE
  • Registratie: februari 2002
  • Laatst online: 19-02 19:53
Ik heb er inmiddels 3 besteld (2 als cadeau) en dit waren de ervaringen:

1: voor mijzelf, ik heb een iphone. Werkt zoals het moet. Top!
2: was voor een bevriend stel. Beiden een Android. Hebben het met heeeeeeel veel moeite een dag later gekoppeld gekregen. Ik vraag mij af of hij inmiddels net zo van slag is als nummer 3.
3: Aan mijn vader gegeven. iphone en koppelen ging simpel. Alleen geen geluid/lichtsignaal bij het testen van snelheidscontroles en gevaarlijke situaties. Heb vervolgens nummer 1 aan mijn vader gegeven, dat ging wel goed. Dus lag aan het product.

Nummer 3 piept hier inmiddels om de 10 minuten na van alles te hebben geprobeerd gewoon hier op mijn bureau. Ik kan niet vinden wat de alternatieve controls zijn (een reset bijvoorbeeld) dus ik denk dat deze retour moet.

Mijn conclusie: het idee is mooi en het kan lekker uitpakken. Maar consistent is het nog niet.

• mmhs
  • Registratie: februari 2016
  • Laatst online: 18-02 19:14
Is het met een app als Tasker niet mogelijk om in te stellen dat Flitsmeister start in het geval je met snelheid X door GPS beweegt?

Er zijn een aantal apps die je bepaalde taken kunt laten automatiseren en misschien wil dit ook wel. Of is ook dit met android 10 de nek om gedraaid?
Pagina: 1 2 Laatste

Apple iPhone 11 Microsoft Xbox Series X LG OLED C9 Google Pixel 4 CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True