Heb zelf 2 verschillenden besteld op aliexpress. Stuur me even een pb mocht je de link willen, weet niet of ik die hier mag delen....Reeker schreef op vrijdag 24 april 2020 @ 00:08:
Besteld! Heel benieuwd. Zijn er mensen met tips voor een goede stevige case zoals bijv een bumper case? En een degelijke screenprotector
Zie weinig verschil tussen deze 2 die ik heb besteld, waarbij ik denk dat de laatste iets sterker is maar dat kan ik nergens door beargumenteren. Ze zien er beiden netjes uit, bedekken het volledige scherm en laten niet los en zijn prima krasbestendig.
Kwa case kan ik je niet echt verder helpen. Heb zelf een aantal siliconen cases besteld die ik er vooral om doe als ik ga mountainbiken en de telefoon in mijn zadeltas zit. Gebruik verder een gadgetshieldz skin voor de zij- en achterkant. Vindt namelijk dat met een -bumper- case de telefoon te breedt wordt. Dit is natuurlijk wel persoonsgebonden.
Ben nu sinds gisteren ook in het het bezit van true wireless earphones; de bomaker sifi. Via Amazon in Duitsland voor 4 tientjes levert dit echt perfect geluid op. Kan deze iedereen erg aanbevelen.