Ik denk dat ik ook mee ga met het advies van BartS12. Uiteindelijk ga ik niet ontkennen dat ik niet de bestuurder was op die dag. Wat ik wel van de politie ga vragen is om meer informatie/foto's aan te leveren, zodat ik aan de hand van de informatie kan bevestigen dat ik het daadwerkelijk ben geweest. Ik hoop hiermee dat de politie uiteindelijk gaat afhaken en de case in de prullenbak gooit.BartS12 schreef op dinsdag 1 oktober 2019 @ 11:17:
Op deze manier beken je niks, ontken je niks, maar geef je gewoon duidelijk aan dat er toch eerst even iets meer informatie op tafel moet komen, simpelweg om ervoor te zorgen dat jij kan reageren op de juiste gebeurtenissen.
Ik heb telefonisch al contact gehad met de politie en zei hebben niks kwa foto's. Als dus blijkt dat ze alsnog een foto hebben dan zal ik ook netjes aangeven dat ik de bestuurder was. Maar dan zal er iets van bewijs aangeleverd moeten worden dat ik mijn middelvinger heb gestoken lijkt mij?
Trouwens als ik met groepje vrienden ga motorrijden komt het wel eens voor dat we niet achter elkaar rijden, dus als de bijrijder een foto heeft gemaakt dan zegt dit nog steeds niks.
@Wobbit Voor de zoveelste keer ik heb geen middelvinger uitgestoken. Wel de hele dag door mijn hand uitgestoken om andere motorrijders te begroeten.