Toon posts:

Brandkraanbordje

Pagina: 1
Acties:
  • 442 views

• Kek
  • Registratie: maart 2007
  • Laatst online: 20:04
Hoi, ik zag laatst (pas) dat ik dit bordje op de gevel van mijn huis.schuur heb. wat betekend dit precies?

https://tweakers.net/ext/f/9ALOLn0KAD6gDOQb1mq2fDM5/thumb.jpg

Mijn vermoeden iets met stroom/kabels onder het huis door.

De reden dat ik dit vraag is omdat ik al langere tijd een constante toon op alle verdiepingen van mijn huis hoor, maakt niet veel uit of het voor of achter in het huis is.

De toon is rond de 492Hz.. en laat dit nou net de toonfrequentie zijn die op stroomnet (http://www.toonfrequent.nl/)

Als dit bordje iets met de stroom betekend zou ik daar eens wat meer naar kunnen kijken/luisteren.

(ik ben al allemaal andere mogelijke oorzaken nagegaan, zoals te lezen is in: geluidsoverlast constante piep )

• basjuh
  • Registratie: januari 2001
  • Laatst online: 12:28
Ik dacht iets met Water of Gas. 3 meter uit de gevel, 1,8 mtr diep.

Asrock ION330Pro, 2Gb, DVD RW met Windows 7 = Supermediaplayer

• MrDry
  • Registratie: december 2001
  • Laatst online: 01-12 17:25

MrDry

Desperados!

Afstand tot een brandkraan in de stoep.

Zie ook Wikipedia: Brandkraan

[Voor 56% gewijzigd door MrDry op 26-09-2019 15:14]

Quod licet lovi, non licet bovi

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:48

ImNotnoa

Meisje!

In my defence: I wás left unsupervised.

• Kek
MrDry schreef op donderdag 26 september 2019 @ 15:13:
Afstand tot een brandkraan in de stoep.

Zie ook Wikipedia: Brandkraan
bah, ok dat is een ontzettend saai antwoord :p

Dank, mijn zoektocht zal dus verder moeten gaan...

• ImNotnoa
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 14:48

ImNotnoa

Meisje!

In my defence: I wás left unsupervised.

• Kek
die eerste had ik reeds gevonden idd (dat was hoe ik op die exacte freq kwam, tweede ga ik eens doornemen, dank!

• Señor Sjon
  • Registratie: juli 2003
  • Laatst online: 17:25

Señor Sjon

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Magnificent bastard

Nee, want het is de positie van de brandkraan zodat bij sneeuw oid de brandweer de put kan vinden.

Verder is dit wel heel basic en aangezien de titel ook clickbait was, een slotje + titelaanpassing

[Voor 35% gewijzigd door Señor Sjon op 26-09-2019 15:22]

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee